جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی نرخ

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/3 ساعت 18:00:00 بازدید: 203 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی نرخ پایینی در سایت ایران تایپیست دارد. زیرا این مجموعه تدابیری را اندیشیده است  که موفق شده اند هزینه ترجمه تخصصی را به ازای هر لغت به صورت معناداری کاهش دهند. در همین راستا این مجموعه استانداردهای خاصی را برای برآورد قیمت تعیین نموده است. لذا ترجمه تخصصی نرخی منصفانه دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

در ترجمه تخصصی متون نرخ ها بر چه اساسی محاسبه میشود؟

ترجمه تخصصی نرخ مناسبتری در ایران تایپیست نسبت به سایر سایت ها  دارد. زیرا قیمت ها براساس استاندارد خاصی محاسبه می گردند. در این استاندارد زمینه و موضوع ترجمه، زبان و فرمت ورودی و خروجی، زمان تحویل و تعداد کلمات در هزینه موثر می باشند، به طوری که ترجمه فوری نسبت به حالت عادی قیمت بالاتری دارد.

البته در ایران تایپیست به علت دور کار بودن فعالیت مجموعه تعداد مترجمین بالا است و چون تخصصی کار ترجمه انجام می دهند، سرعت ترجمه به صورت محسوسی بالا می باشد. لذا تمامی کار ها در هر زمان که مشتری بخواهد تحویل داده می شوند، ولی با این وجود اگر کسی سفارش ترجمه فوری و یکروزه دهد، ترجمه تخصصی نرخی تقریبا دو برابر بیشتر از حالت عادی دارد. در این استانداردها همچنین براساس تعداد کلمات هزینه محاسبه می گردد؛ اما اگر سفارش حجیم باشد ترجمه تخصصی نرخ کمتری خواهد داشت.

ترجمه تخصصی نرخ

ترجمه تخصصی نرخ مناسب

در گام بعدی به زمینه و موضوع ترجمه نیز توجه می شود؛ زیرا بعضی از رشته ها نرخ کمتری برای ترجمه دارند. باید پذیرفت بعضی از رشته ها تخصصی تر می باشند و اصطلاحات تخصصی دشوارتری دارند. زبان ورودی و خروجی نیز در استاندارد ایران تایپیست مورد توجه قرار دارد؛ زیرا ترجمه بعضی از زبان ها دشوارتر می باشد؛ این زبان ها نامانوس تر می باشند و دستور زبان سخت تری دارند. لذا طبیعی است ترجمه تخصصی نرخی متفاوت داشته باشد.

 فرمت ورودی و خروجی نیز در سایت ایران تایپیست در نرخ ترجمه تاثیرگذار می باشند. طبیعی است وقتی فرمت ورودی یا خروجی پادکست و فیلم است، ترجمه تخصصی نرخ بیشتری داشته باشد.

ایران تایپیست با توجه به چنین استانداردهایی قیمت ترجمه تخصصی خود را برای هر دو طرف مشتری و مترجم منصفانه نموده است. البته همواره مترجمین متخصص حرفه ای کار ترجمه تخصصی را انجام می دهند و انتخاب مترجم تاثیری در قیمت ترجمه ندارد. همه افراد موظف هستند متعهدانه کار خود را انجام دهند.

آیا در ترجمه تخصصی نرخ سفارش فوری و عادی چه فرقی دارد؟

 ترجمه تخصصی نرخی متناسب با زمان تحویل کار ترجمه در ایران تایپیست دارد؛ زیرا مشتریان مختلف در اغلب اوقات، نیاز به تحویل فوری کار دارند. اگرچه مجموعه ایران تایپیست متعهد است تمامی کارها  را در سر موعدی که مشتری درخواست نموده تحویل دهد؛ اما در زمانی که مشتری درخواست تحویل کار یک روزه دارد، به طبع ترجمه تخصصی نرخی متفاوت از حالت عادی دارد.

در طی سالهای اخیر که در ایران تایپیست، انجام کار ترجمه به صورت آنلاین شروع شده است، سفارش ترجمه تخصصی هر روز نسبت به قبل بیشتر می شود، به ویژه اینکه آموزش ها مجازی شده اند و مهاجرت نیز رونق خاصی گرفته است. بنابراین انواع متون روزانه به ایران تایپیست ارجاع می گردند تا به صورت فوری و تضمینی ترجمه شوند. لذا باتوجه به ثبت سفارش دانشجویان زیادی در این سایت، بسیار سوال می شود آیا ترجمه تخصصی نرخ پایینی در ایران تایپیست دارد؟ در پاسخ باید گفت بسیاری از سفارش دهندگان دانشجویان هستند؛ دانشجویانی که در مقاطع تحصیلی مختلف به دنبال گرفتن پذیرش در دانشگاههای مختلف هستند.

ترجمه تخصصی نرخ

سفارش ترجمه تخصصی نرخ ارزان

 به همین دلیل برای تهیه مقاله و پایان نامه نیاز به ترجمه مقالات دارند و باید رزومه قوی داشته باشند. بدین ترتیب کاملا طبیعی می باشد ایران تایپیست همواره به دنبال استانداردهایی است که کمک می کند ترجمه تخصصی نرخ پایینی داشته باشد، البته مشتریان اغلب می خواهند ترجمه فوری باشد. بدین ترتیب ایران تایپیست با کاهش قیمت ترجمه های پرحجم، دادن تخفیف ویژه به دانشجویان و در نظر گرفتن تخفیف برای کسانی که دیگران را به سایت دعوت می کنند، کمک کرده است ترجمه تخصصی نرخ مناسبی داشته باشد، ولی در کل چون ترجمه های فوری به صورت فشرده و با کمک چندین مترجم انجام می شوند، قیمتی بیشتر از حالت عادی دارند، به صورتی که هزینه حداقل 2 برابر بیشتر می شود. اما در هر حالت کیفیت کار بالا است و کیفیت سبب نمی شود ترجمه تخصصی نرخی متفاوتی داشته باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای ترجمه تخصصی کدام سایت مناسب ترین نرخ را ارائه میکند؟

ترجمه تخصصی نرخ مناسب خود را در ایران تایپیست  مدیون استانداردهایی هست که در مجموعه جهت تعدیل نرخ ترجمه، در نظر گرفته شده است. ایران تایپیست در این استانداردها تنها به تعداد کلمات توجه ننموده است، بلکه به موارد دیگری نیز پرداخته که در ادامه ذکر می گردد. اما قبل از بیان موارد مهم موثر در این استانداردها، لازم است به این نکته توجه گردد که سایت جهت اجرای بهتر استانداردها به صورت آنلاین و دورکار  کار می کند. زیرا اگر قرار باشد کار تنها به صورت حضوری انجام گردد، قطعا ترجمه تخصصی نرخ خوبی را برای مترجمین  نخواهد داشت.

 زیرا از یکسو مجموعه جهت جلب رضایت مشتریان خود سعی می کند ترجمه تخصصی نرخ پایینی داشته باشند و در سوی دیگر مترجمینی که باید زمانی جهت ترجمه اختصاص دهند، می خواهند ترجمه تخصصی نرخ مناسبی داشته باشد. اصطلاح نرخ مناسب برای مترجم و مشتری معناهای متفاوتی دارد؛ برای یکی به معنای پایین بودن است و برای دیگری به معنای بالا بودن می باشد. در همین راستا مجموعه ایران تایپیست بهترین راه حل برای انجام کار را به صورت دورکاری  یافته است.

در دورکاری مترجمین در سراسر کشور هستند و مجبور نیستند ساعات مشخصی را در سر کار باشند، لذا به عنوان شغل دوم و پاره وقت انجام می دهند و همچنین تخصصی کار می کنند. یعنی هرکسی در حوزه ای ترجمه می نماید که تخصص دارد؛ بنابراین سریع و راحت ترجمه می کند.

ترجمه تخصصی نرخ

سطح ترجمه تخصصی نرخ متوسط

باید پذیرفت وقتی مجموعه ایران تایپیست به صورت آنلاین فعالیت می نماید، می تواند با افزایش حجم محتوا، هزینه ترجمه کلی را کاهش داده و بر اساس زمینه متن، هزینه بعضی از ترجمه ها را کمتر محاسبه کند. همچنین این مجموعه فرمت ورودی و خروجی را نیز در محاسبه قیمت دخیل می کند تا ترجمه تخصصی نرخ  مناسبی را برای هر دو طرف داشته باشد. بدین ترتیب همواره کیفیت کار بالا و قیمت برای مشتری پایین است. مترجمین نیز نسبت به زمانی که برای کار اختصاص می دهند، برایشان ترجمه تخصصی نرخ خوبی دارد.

آیا آنلاین یا حضوری بودن سفارش ترجمه تخصصی بر روی نرخ سفارش تاثیری دارد؟

 ترجمه تخصصی نرخی مشابه در هر دو روش ثبت سفارش آنلاین و حضوری دارد. ایران تایپیست در زمانی که کار ترجمه حضوری بود، نمی توانست به همه کسانی که در سراسر کشور نیاز به ترجمه تخصصی رشته های مختلفی دارند، خدمات رسانی نماید. زیرا هم تعداد مترجمین محدود بود و هم اینکه به علت عدم حضور مترجمین تمامی رشته ها، همه رشته ها به صورت تخصصی ترجمه نمی شدند.

همچنین مجموعه قادر نبود متون مختلف را به اکثر زبان های زنده دنیا ترجمه نماید، به همین دلیل وسعت کار ایران تایپیست محدود بود. لذا نیاز به روشی احساس شد که ایران تایپیست بتواند خدمات کاملی را در زمینه ترجمه ارائه نماید؛ روشی که کمک کند ترجمه تخصصی نرخ ثابت و مشابه مانند روش حضوری داشته باشد. البته هزینه رفت و آمد و پیک نیز حذف گردید و ثبت سفارش از روش حضوری، سریعتر شد و دیگر محدودیت زمانی نیز برای ثبت سفارش دیگر وجود ندارد. بنابراین ترجمه تخصصی آنلاین با قدرت در ایران تایپیست شروع به فعالیت نموده است؛ روشی که در آن ترجمه تخصصی نرخ مشابهی با روش حضوری دارد. اما ثبت سفارش راحتتر و سریعتر است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و مشکلات آن نیز حذف گردیده است.

ترجمه تخصصی نرخ

کیفیت ترجمه تخصصی نرخ کم

همچنین آنلاین شدن کار ترجمه در ایران تایپیست سبب شده مترجمین از سراسر کشور با موسسه همکاری نمایند و به علت انجام کار به صورت دورکاری، ترجمه تخصصی نرخی مناسب برای ایشان داشته باشد. در ایران تایپیست روش ثبت سفارش تاثیری در هزینه ترجمه ندارد؛ اما تعداد کلمات، موضوع متن و زبان ورودی و خروجی در محاسبه هزینه تاثیر گذار می باشند. افراد می توانند به سایت این مجموعه مراجعه نموده و جهت برآورد قیمت آنلاین، موضوع متن و تعداد کلمات و زبان را انتخاب کرده و قیمت را تقریبی تخمین بزنند. اگرچه با فاکتور می توان هزینه را دقیق تر به دست آورد و مطمئن بود کیفیت کار همواره بالا است.

چرا ترجمه تخصصی در ایران تایپیست نرخ مناسبتری دارد؟

ترجمه تخصصی نرخ مناسبی باید داشته باشد تا افراد مختلفی بتوانند به صورت فوری و به راحتی به مطالبی که می خواهند دست یابند. مجموعه ایران تایپیست به صورت دورکار و آنلاین با مترجمین خود در سراسر کشور کار میکند، به همین دلیل به صورت تخصصی کار ترجمه را انجام می دهد. مترجمین متخصص رشته های مختلف با مجموعه ایران تایپیست همکاری می نمایند و چون دورکار و در سراسر کشور هستند، متعدد می باشند. بدین ترتیب ترجمه تخصصی نرخ مناسبی دارد و به سرعت نیز انجام می شود.

اکنون که آموزش های مجازی در همه سطوح انجام می شوند، افراد جهت آموزش درست و دقیق نیاز به این دارند که به آخرین داده های منتشر شده در دنیا به سرعت دست یابند، در همین راستا در ایران تایپیست به خواسته خود دست می یابند. در غیر این صورت نه می توان به آخرین مقالات دست یافت و نه آخرین یافته های خود را ترجمه کرده و در مجلات و سایت های معتبر منتشر نمود.

ترجمه تخصصی نرخ

ترجمه تخصصی نرخ پایین

مجموعه ایران تایپیست در راستای تحقق هدف کاهش قیمت ترجمه تخصصی از استانداردهایی که بتوانند کمک کنند ترجمه نرخ منصفانه ای داشته باشد کمک گرفته است. به همین دلیل ترجمه تخصصی نرخ مشخص و مناسبی دارد، اما سرعت ترجمه بالا می باشد و بسیار مورد توجه است.

همچنین قابل ذکر است در این مجموعه کار ترجمه تخصصی به صورت آنلاین و دورکار بسیار گسترده شده است. زیرا دورکار بودن مجموعه به پیاده کردن این استانداردها کمک کرده و مزایای قابل توجهی دارد، به صورتی که دورکار بودن مترجمین سبب افزایش تعداد مترجمین شده است. لذا کار ترجمه تخصصی نرخ پایینی برای کارهای سریع دارد. مشتریان در ایران تایپیست ثبت سفارش می کنند و می توانند مطمئن باشند در همان زمان که می خواهند کار را تحویل می گیرند.  بنابراین طبیعی است که شاهد این باشیم دانشجویان و اساتید به ثبت سفارش ترجمه تخصصی آنلاین در ایران تایپیست توجه زیادی کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهلیست هزینه ترجمهترجمه نامه اداری

سوالات متداول

در ایران تایپیست تعداد کلمات، فرمت و زبان مبدا و مقصد در هزینه ترجمه تخصصی فیلم تاثیر دارند، به همین دلیل قیمت مناسب است.

خیر، تمامی ترجمه ها در سایت ایران تایپیست در کیفیت بسیار بالایی ارائه می گردند، بنابراین کیفیت تاثیری در نرخ ترجمه ندارد.

بله، در ایران تایپیست مترجمین متخصص دورکار هستند. لذا ترجمه تخصصی در مجموعه قیمت مناسبی دارد.

خیر، در مجموعه ایران تایپیست فاکتور به صورت آنلاین و کاملا رایگان صادر می شود و هزینه ای بابت آن دریافت نمی گردد.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/3 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 203 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تعرفه ترجمه تخصصی هزینه ترجمه تخصصی قیمت ترجمه تخصصی سفارش ترجمه تخصصی ارزان نرخ ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :