شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به صورت آنلاین

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 22:00:00 بازدید: 345 امتیاز 0 از 0 نظر

مهم‌ترین مسئله برای هر یک از کاربرانی که جهت انجام کار ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست سفارش ثبت می‌کنند، تعیین ریز هزینه‌های برای انجام این پروژه‌های مهم است. در واقع افراد سعی دارند تا با آگاهی از عوامل مختلف، از قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به شکل دقیق آگاهی پیدا کنند. در زمان گذشته انجام یک سری از کارها بسیار سخت و زمان‌بر بود؛ برای مثال امکان ثبت سفارش ترجمه به شکل آنلاین وجود نداشته و تنها راه، مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر مترجمان برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی بود. به همین دلیل افراد قادر نبودند تا قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی یا دیگر پروژه‌های ترجمه تخصصی را به شکل دقیق یا تقریبی محاسبه کنند و تنها راه برای آن‌ها، مراجعه حضوری برای آگاهی از هزینه کلی انجام پروژه‌های ترجمه تخصصی بود. علاوه بر آن قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی که به شکل حضوری تعیین می‌شد، رنج ثابتی نداشت و هر یک از مترجمان قیمت متفاوتی را برای ارائه خدمات ترجمه تخصصی تعیین می‌کردند. بنابراین بسیاری از کاربران در گران بودن قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی تردید داشتند. با فراهم آمدن امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی در مراکز آنلاین و معتبری مثل ایران تایپیست، کاربران و مشتریان این توانایی را خواهند داشت که قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی یا دیگر پروژه‌های ترجمه تخصصی را به راحتی و با در نظر گرفتن عوامل موثر و تعیین کننده، محاسبه کنند.

از جمله این عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی می‌توان به حجم متن مورد نظر، نوع ترجمه، زمان ترجمه و موضوع متن تخصصی و در آخر زبان مبدا و زبان مقصد تعیین شده از سوی کاربران اشاره کرد. کاربران با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل مهم و تاثیرگذار امکان محاسبه قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به صورت آنلاین را پیدا خواهند کرد.

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به صورت آنلاین

محاسبه قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی به صورت آنلاین

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیترجمه - قرارداد با انتشاراتترجمه - قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

هزینه‌ی ترجمه تخصصی توسط مترجمان این سایت بسیار مناسب است.

حجم متن، زبان مبدا و مقصد ترجمه و موضوع متن تخصصی.

بله.قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی بیشتر از ترجمه عادی است

در متون تخصصی مترجم علاوه بر دانش زمانی، نیازمند داشتن اطلاعات و دانش کافی درباره موضوع متن تخصصی مورد نظر است.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 345 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی قیمت ترجمه تخصصی متون فارسی به انگلیسی قیمت ترجمه تخصصی چکیده پایان نامه به انگلیسی قیمت ترجمه تخصصی فوری محاسبه هزینه ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :