کد مترجم 898

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم  898 برای ترجمه زمینه  عمومی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 898 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 

ترجمه از انگلیسی به فارسی :

زمینه: عمومی

موضوع نمونه ترجمه:مدل تصمیم گیری

متن اصلی به انگلیسی:

Although current researchers commonly used analytical hierarchy process (AHP), modify analytical process, fuzzy analytical hierarchy process (FAHP), artificial neural process (ANP) in construction and building industries. But those frameworks are seldom used in evaluating solar energy for sustainable building and a researcher is also no choices in preference of shape using those frameworks. Therefore, filling this gap, SIR is one of the good tools in multi-criteria decision support(MCDS) because it allows users to select preferences and shape generation , it makes the methods more flexible and expected outcome from SIR.

متن ترجمه شده به فارسی:

اگرچه محققان در حال حاضر در صنایع ساخت و ساز به طور معمول از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)،فرایند تحلیلی اصلاحی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) و فرایند های عصبی مصنوعی (ANP) استفاده می کنند، اما این چارچوب ها به ندرت در ارزیابی انرژی خورشیدی برای ساختمان‏های سازگار با محیط زیست استفاده می‏شوند، از سویی دیگر محقق نیز حق انتخابی برای شکل در استفاده از این چهارچوب ها ندارد. بنابراین به منظور پر نمودن این فاصله، SIR  یک ابزار خوب در پشتیبانی تصمیم گیری چند معیاره (MCDS) است، چرا که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا برتری‏ها و شکل‏ها را انتخاب کند و روش‏ها و نتایج مورد انتظار از SIR را انعطاف پذیرتر می‏کند.