پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رزومه سیده آمنه حسینی

سیده آمنه  حسینی

تخصص من

عمومیعلوم اجتماعیروان شناسیکامپیوتر

بیوگرافی

من یک مترجم زبان انگلیسی هستم با تجربه در ترجمه متون و مقالات در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، تجاری، فنی و حقوقی. دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر هستم و تلاش می‌کنم تا با استفاده از دانش و تجربیات خود به بهترین شکل ممکن، ترجمه‌هایی با دقت و کیفیت بالا ارائه دهم. همچنین، تلاش می‌کنم تا با داشتن تسلط کامل بر زبان انگلیسی و دانش عمیق در حوزه‌های مختلف، به مشتریانم خدمات ترجمه‌ای حرفه‌ای و کارآمد ارائه دهم.
من از سال ۱۳۸۷ بطور جدی به خاطر علاقه ام به زبان انگلیسی داشتم  دوره های آکادمیک آن را در شهر خود گذراندم و بعد از آن فعالیتم را در حوزه مترجمی مقالات و تحقیقات دانشگاهی آغاز کردم. به دلیل علاقه ای که به اینکار داشتم هر روز در حال فراگیری روش های نوین برای ارتقای سطح مترجمی خودم بودم. توانایی یادگیری سریع و هماهنگی با محیط‌های مختلف را دارم و این باعث فضای رشد و پیشرفت من و تجربه سطوح مختلف کاری و شخصیتی ام شده است. هدف من بالا بردن سطح ترجمه در همه زمینه ها می باشد. از سال ۱۳۹۸ با ایران تایپیست از طریق اینترنت که به دنبال محیط کاری مطمین و قابل رشد می گشتم آشنا شدم و تا به امروز به همکاری رضایتمند خود ادامه داده ایم.در وحله اول برای من رضایت مشتری و شرکت از کیفیت کار من مهم است و تا به این هنگام تمام تلاش خود را در راستای رشد علمی و کفی خود و کارم داشته ام .

در کل، تلاش می‌کنم تا با ارائه خدمات ترجمه‌ای حرفه‌ای و با کیفیت، به مشتریانم کمک کنم تا اهداف خود را به بهترین شکل ممکن دست یابند

زبان

فارسی به انگلیسیانگلیسی به فارسی

0

مشاهده رزومه

0

پروژه های در حال انجام

0

پروژه های انجام شده

0

میزان امتیاز

نمونه کار های من

نمونه ترجمه علوم اجتماعی، ترجمه انگلیسی به فارسی

نمایش و دانلود فایل

سیده آمنه حسینی

نمونه ترجمه عمومی، ترجمه انگلیسی به فارسی

نمایش و دانلود فایل

سیده آمنه حسینی
صفحه اي وجود ندارد!