شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه کلیپ بر اساس دقیقه است یا تعداد کلمات؟

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 11:19:10 بازدید: 445 امتیاز 0 از 0 نظر

هر کلیپی تعداد کلمات، مدت زمان و حوزه تخصصی خاص خود را دارد. مانند ترجمه‌ی مقاله نیز هزینه ترجمه کلیپ‌ها بسته به ویژگی‌هایی که دارند، تعیین می شود. به همین دلیل است که در این رابطه هم مانند ترجمه مقاله یک سری هزینه از پیش تعیین شده و پلن مشخص نداریم که با آن گروه عظیمی از مقالات را در یک دسته جای دهیم و بخواهیم بر اساس کیفیت و کمیت های محدود شده، قیمت و هزینه هایشان را تعیین کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کلیپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه کلیپ بر اساس دقیقه است یا تعداد کلمات؟

ترجمه کلیپ

ما در ایران تایپیست برای احترام به حقوق مشتری هزینه‌ها را به طور مجزا و جداگانه برای هر کلیپ یا هر مقاله در نظر می گیریم. پس هزینه ترجمه کلیپ ها هم باید بعد از ثبت نام شما مشتری گرامی در سایت و سپس تعیین فاکتور ها محاسبه شود. در صورتی‌که در مورد هزینه ترجمه کلیپ خود سوالاتی دارید یا قصد دارید که اطلاعاتی در مورد ریز هزینه های موجود در فاکتور فایل صوتی و تصویری  بیابید ما به تک تک آنها پاسخ می‌دهیم. تنها کافیست با کارشناسان ایران تایپیست با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

همانطور که برای محاسبه هزینه مقاله کلمات را معیار قرار می‌دهیم، برای محاسبه هزینه ترجمه کلیپ نیز معیار بر اساس طول زمان ویدئو بر حسب دقیقه است. برخی ویدئو‌ها مدت زمان طولانی‌تری دارند که از یک ساعت تا دو ساعت و بیشتر متغیر است. اما برخی کلیپ ها کوتاه هستند و چند دقیقه ای می باشند. این کوتاهی یا بلندی کلیپ مشابه بلند یا کوتاه بودن مقاله بر اساس کلمات است. محاسبه هزینه ترجمه کلیپ براساس دقیقه بسیار منصفانه تر است. به این دلیل که هزینه ای برای شمردن تعداد کلمات و حجم آن بر این اساس در نظر گرفته نمی شود. از نگاهی دیگر محاسبه هزینه ترجمه کلیپ براساس دقیقه و مقاله براساس تعداد کلمات طبق ماهیت هر نوع محتوا در نظر گرفته می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کلیپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسترجمه فایل صوتی یا تصویریدوبلهگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

چون حجم هر کلیپ را مدت زمان آن تعیین می کند، مانند مقاله که بر حسب کلمات می باشد

در یک کلیپ تعداد کلمات و جملات متغیر هستند و ممکن است در طول یک کلیپ بلند، از کلمات زیادی استفاده نشود و برعکس. پس معیار برحسب طول کلیپ در نظر گرفته می شود.

بله. زبان های بیشتر رایج هزینه کمتری دارند.

خیر. صدور فاکتور رایگان است.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 11:19:10 تعداد بازدید: 445 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تخمین هزینه ترجمه کلیپ برآورد هزینه ترجمه کلیپ محاسبه هزینه ترجمه کلیپ هزینه ترجمه آنلاین کلیپ سایت ترجمه کلیپ ارزان قیمت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :