دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست

برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست به صورت ماهانه جوایز ارزنده ای را دریافت می نمایند. مجموعه ایران تایپیست یکی از بزرگترین شرکت های ایرانی فعال در زمینه ارائه خدمات فریلنسینگ تایپ و ترجمه به حساب می آید. این مجموعه همواره از خدمات برترین نویسندگان ایرانی استفاده نموده تا نیاز های مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن رفع نماید. جالب است بدانید که فریلنسر های فعال در مجموعه ایران تایپیست به صورت  ماهانه جوایز ارزنده زیادی را دریافت می نمایند. این فریلنسر ها در دسته بندی هایی همچون ترجمه، تایپ و تحقیق با این مجموعه همکاری می کنند.

ایران تایپیست در هر ماه سه نفر را در حوزه های مختلف به عنوان برترین ها در نظر گرفته و جوایز ارزنده ای را در اختیارشان می گذارد. جالب است بدانید که لیست برترین نویسندگان به صورت ماهیانه آپدیت شده و افراد برتر در همان ماه، به عنوان برترین نویسنده معرفی می شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا برترین فریلنسر های اسفند ماه ایران تایپیست را با هم بررسی کنیم.

برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست در حوزه تحقیق

اولین دسته بندی برای برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست به تحقیق اشاره دارد. فریلنسر های فعال در حوزه تحقیق همواره از تکنیک های نوین برای انجام تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای مناسب اقدام می نمایند. محقق های ایران تایپیست در ماه گذشته بیش از 150 پروژه موفق را پشت سر گذاشتند.

نفر اول میان محقق های برتر اسفند ماه 1402، جناب آقای جاوید تیموری می باشد. ایشان با دریافت 195 امتیاز از سفارشات خود، توانستند به عنوان نفر اول در این حوزه شناخته شوند.

جناب آقای جاوید تیموری

 

نفر دوم میان فریلنسر های برتر ایران تایپیست در اسفند ماه 1402، خانم معصومه بهمنی کیا هستند. ایشان با داشتن پروژه موفق خود موفق شدند 58 امتیاز از مجموع سفارشات کسب نمایند.

سرکار خانم معصومه بهمنی کیا

 

نفر سوم میان برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست در حوزه تحقیق، آقای بهزاد رزاقی هستند. ایشان در این ماه از کاربران خود، 58 امتیاز کسب نمودند.

جناب آقای بهزاد رزاقی

 

با ثبت نام در مجموعه ایران تایپیست و شروع کار، شما می توانید در ماه بعد نام خود را جزو برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست ببینید. پس اگر شما هم مهارت های قابل توجهی دارید، می توانید هم اکنون در ایران تایپیست ثبت نام کنید.

برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست در حوزه ترجمه

دومین دسته بندی برای برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست به حوزه ترجمه اشاره دارد. جالب است بدانید که ایران تایپیست همواره خدمات مترجمین حرفه ای و خوش نام ایرانی را برای ارائه خدمات فریلنسینگ مورد استفاده قرار می دهد. مترجم های این مجموعه با داشتن سطح تحصیلات عالی، همواره آماده ارائه خدمات خود هستند.

خانم شیوا یاری، اولین نفر در لیست برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست اسفند ماه 1402 هستند و در بیشتر ایام سال در این رتبه ظاهر شدند. ایشان در مجموع 70 امتیاز کسب نمودند.

سرکار خانم شیوا یاری

 

خانم فاطمه محمدزاده، دومین نفر در لیست فریلنسر های برتر ایران تایپیست در حوزه ترجمه هستند. ایشان از پروژه های موفق خود توانسته اند 55 امتیاز کسب نمایند.

سرکار خانم فاطمه محمدزاده

 

جناب آقای محمد کوهستانی، سومین نفر در لیست فریلنسر های برتر ایران تایپیست در اسفند 1402 هستند. ایشان به عنوان نفر سوم، از مجموع این پروژه های خود، 33 امتیاز کسب نموده اند.

جناب آقای محمد کوهستانی

برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست در حوزه تایپ

در نهایت بیایید به سراغ برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست در حوزه تایپ برویم. بالا بردن سرعت تایپ، مسئله ای مهم و چالش برانگیز به حساب می آید. تایپیست های حرفه ای ایران تایپیست از اصول و تکنیک های نوینی برای تبدیل عکس های عادی به محتوای متنی استفاده می نمایند.

آقای احمد پاشایی دولت آباد به عنوان برترین تایپیست اسفند ماه 1402 این شرکت به حساب می آیند.  ایشان 221 پروژه موفق داشته و از مجموع این پروژه ها توانسته اند 308 امتیاز کسب کنند.

جناب آقای احمد پاشایی دولت آباد 

 

خانم زهرا رضائی دومین تایپیست برتر این مجموعه هستند. ایشان از مجموع پروژه های ارجاعی خود توانستند 205 امتیاز کسب نمایند.

سرکار خانم زهرا رضائی

 

خانم مریم منصوری سومین مورد از برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست به حساب می آیند. ایشان در رتبه سوم در مجموع 156 امتیاز کسب کردند.

سرکار خانم مریم منصوری

 

بهترین راه شروع همکاری با ایران تایپیست کدام است؟

حال که با برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست آشنا شدیم، بیایید نحوه شروع همکاری با تیم ایران تایپیست را زیر ذره بین ببریم. همکاری با ایران تایپیست کار دشواری به حساب نمی  آید. همه علاقه مندان و افراد صاحب مهارت های خاص، می توانند هم اکنون نسبت به استفاده از خدمات این پلتفرم حرفه ای اقدام نمایند. جالب است بدانید که ایران تایپیست همواره از مترجمان، محققان و تایپیست های جدید استقبال می کند.

اگر شما هم در حوزه تایپ یا تحقیق یا ترجمه مهارت زیادی دارید، می توانید هم اکنون و با خیال راحت در وب سایت رسمی ایران تایپیست ثبت نام کنید. به خاطر داشته باشید که این مجموعه روی کیفیت خدمات خود حساسیت زیادی نشان داده و از تکنیک های  نوینی برای ارتقا آنها استفاده می نماید. پس با ثبت نام در مجموعه ایران تایپیست و استفاده از خدمات این شرکت، شما می توانید طی مدت زمان کوتاهی به درآمد مطلوبی دسترسی پیدا نمایید. نویسندگان و فریلنسر های تازه وارد هم با داشتن اراده و پشت کار، می توانند در ماه های آینده به عنوان برترین های ایران تایپیست معرفی شوند.

کلام آخر

در این صفحه ما برترین فریلنسرهای اسفند ایران تایپیست در سه حوزه تایپ، تحقیق و ترجمه را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که گفته شد، نویسنده ها و مترجم های فعال در شرکت ایران تایپیست همواره خدمات خود را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهند. لازم به ذکر است که جوایز به صورت ماهیانه ارائه می شود. یعنی فریلنسر های تازه وارد هم شانس برنده شدن جایزه در این جشنواره را خواهند داشت.

اگر شما هم در حوزه های تحقیق، ترجمه و تایپ مهارت دارید، می توانید هم اکنون همکاری خود با مجموعه ایران تایپیست را شروع کنید! این تیم همواره از نویسنده ها و محققان جدید استقبال می نماید. جالب است بدانید که تیم های مطرح و شناخته شده ای همچون ایران تایپیست، روی کیفیت خدمات خود حساسیت زیادی نشان داده و به نویسنده های پر تلاش و کوشش، جایزه می دهند. در نتیجه، علاقه مندان به آزاد کاری، می توانند هم اکنون کارشان را با کمک ایران تایپیست شروع کنند.


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷:۵۱ یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ تعداد بازدید: 182

کلمات کلیدی: برترین فریلنسرهای اسفند برترین تایپیست ایران تایپیست برترین مترجم ایران تایپیست برترین محقق ایران تایپیست جوایز ایران تایپیست

Link: /news/برترین-فریلنسرهای-اسفند-ایران-تایپیست0.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.