یکشنبه ۱۷ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

راز سرزمین میگیا

داستانی راز آلود از سرزمین میگیا

 


هر یک از ما در سنینی خاص به ویژه نوجوانی و گاه جوانی علاقه های به خصوصی به ایجاد راز و کشف معماهای راز آلود و جادو داریم. در کنار فیلمهای ترسناک و راز آلود، کتابهایی که درمورد سرزمینهای جادویی نوشته شده است، جایگاهی ویژه دارند که میتواند خواننده را به خود جذب کرده و در او ایجاد انگیزه، هیجان و ترس و واهمه کنند و خواننده را با خود همراه سازند. «راز سرزمین میگیا (اشکاف)» یکی از این کتابهاست که «سالار مشهدی کهلان» آن را در وصف سرزمینی جادویی نوشته است که خواننده در آن با ترسهایش روبرو شده و با این پیام که در آن سرزمین حقیقت یک ایهام است و ترس بزرگترین دشمن آدمی است، پیش میرود. نویسنده در ابتدا بیان میکند که اتفاقات این کتاب شاید واقعی است و خود را در ارومیه و اقامتگاه جادویی هترا منتظر آنهایی میداند که خواستار آشنا شدن با واقعیت آن هستند. «انتشارات ارشدان» که به عقیده نویسنده در پاسخگویی فوق العاده عمل میکند و سرعت بالایی در اجرایی کردن کار دارد، این کتاب را در ۷۴ صفحه به چاپ رسانده است و در اختیار مخاطبانی قرار داده است که خواهان تجربه نهایت لذت و هیجان هستند.

درباره نویسنده:

سالار مشهدی کهلان در صبح روز بیست و سوم مهر هزار و سیصد و هفتاد در ارومیه متولد شد. او در سن چهار سالگی با کمک آموزشهای پدر و مادرش موفق به خواندن کتاب شد و این علاقه به کتاب و مطالعه همیشه به همراه او بود تا دوران راهنمایی که او علاقه زیادی به کتابهای صادق هدایت، بزرگ علوی و صادق چوبک پیدا کرد. وی که به نوشتن رمانهای فانتزی و تخیلی که در ذهن داشت علاقه مند بود، موفق شد در سن هفده سالگی اولین کتاب خود را که متاسفانه پس از آن به چاپ نرسید را بنویسد و رویای چاپ کتاب اول او در سن سی و دو سالگی اش به واقعیت تبدیل شد.

سالار مشهدی کهلان اکنون در ارومیه ساکن میباشد و دارای مدرک کارشناسی در انیمیشن بوده و به عنوان طراح کارکتر انیمیشن مشغول به کار میباشد. ایشان از پیاده روی به عنوان سرگرمی مورد علاقه خود نام میبرد و در میان ورزشها نیز علاقه مندی خود را به فوتبال به ویژه تیم پرسپولیس ابراز میکند. سالار مشهدی کهلان به عنوان یک نویسنده و فردی که به کتاب و مطالعه علاقه مند میباشد، خواندن کتابهای جورج اورول و صادق هدایت را برای مطالعه به مخاطبان پیشنهاد میدهد.


نویسنده: سالار مشهدی کهلان تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹:۲۰ یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ تعداد بازدید: 17

کلمات کلیدی: سالار مشهدی کهلان راز سرزمین میگیا انتشارات ارشدان

Link: /news/راز-سرزمین-میگیا6.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.