چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چاپ فوری کتاب رمان

نویسنده: فرهاد محمدی چاپ کتاب رمان تاریخ انتشار: 1401/11/19 ساعت 16:47:12 بازدید: 1024 امتیاز 0 از 0 نظر

چاپ فوری کتاب رمان توسط انتشارات ارشدان با همکاری ایران تایپیست در مدت زمان کمتر از 3 هفته و با قیمت عالی انجام می شود. ویراستاری و انجام اصلاحات نیز بسته به درخواست توسط تیم حرفه ای ویراستاری قابل انجام می باشد. قیمت چاپ فوری کتاب نیز تنها بعد از بررسی کتاب و شرایط آن قابل محاسبه خواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


کمترین زمان ممکن برای چاپ کتاب رمان

چاپ فوری کتاب رمان توسط انتشارات ارشدان و ایران تایپیست بسته به درخواست مؤلف یا مترجم می تواند به شکل فوری انجام شود که مستلزم پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. معمولا بسته به دیدگاه و نقطه نظرات مؤلف یا مترجم مبنی بر اعمال تغییرات در طراحی جلد، صفحه بندی و صفحه آرایی پس از دریافت مجوزها در کمتر از 3 هفته انجام خواهد شد. انتشارات ارشدان با همکاری ایران تایپیست در زمینه چاپ کتاب فوری در زمینه های مختلف مثل رمان طبق شرایط درخواستی با هزینه های بسیار مناسب و عمل به تعهدات مندرج در قرارداد، یکی از ناشران بسیار موفق در این زمینه است و در اکثر ماه های سال به عنوان ناشر برتر کشور انتخاب می گردد. کسانی که قصد داشته باشند به هر دلیلی از خدمات چاپ فوری کتاب رمان بهره مند شوند این مورد در قرارداد ذکر خواهد شد و فرایند چاپ کتاب با حداکثر سرعت پیش خواهد رفت. توجه داشته باشید که هزینه چاپ فوری بیشتر خواهد بود ولی انتشارات ارشدان بهترین تعرفه ها را در نظر گرفته است.

چاپ فوری کتاب رمان

چاپ فوری کتاب رمان بدون نیاز به اخذ مجوز جداگانه

برای چاپ فوری کتاب رمان احتیاج به مجوز فوری چاپ کتاب رمان داریم؟

چاپ فوری کتاب رمان نیاز به اخذ مجوز خاصی نیست و تمامی مجوزهای چاپ کتاب مشابه هستند و هیچ تفاوتی ندارند. فقط ناشر طرف قرارداد مثل ارشدان موظف می شود تا پروسه چاپ کتاب را طبق زمان درخواستی مؤلف یا مترجم پیش ببرد و در زمان درخواستی کتاب آماده چاپ و عرضه به بازار برای پخش و فروش باشد. برخلاف تصور عموم چاپ فوری کتاب های مختلف مجوز جداگانه ای ندارد و کاملا مشابه است و اساسا پروسه آن به جز تسریع روند و انجام آن در کمتر از 3 هفته هیچ تفاوتی با پروسه چاپ عادی کتاب رمان نخواهد داشت. لازم به ذکر است که همه ناشران قادر به ارائه خدمات چاپ فوری با همان سطح خدمات و کیفیت کاری نیستند و در اکثر مواقع مراحلی مثل طراحی جلد و صفحه آرایی یا حتی ویراستاری با دقت کافی انجام نمی شوند، به عبارت دیگر کیفیت فدای کمیت یا همان تسریع روند کار می شود. نتیجه این نوع چاپ فوری کتاب، کاهش رضایت خوانندگان و کاهش شدید فروش و لطمه خوردن سابقه نویسنده خواهد بود.

اصلاحات قبل از چاپ فوری کتاب رمان توسط چه کسی انجام میشود؟

چاپ فوری کتاب رمان مشابه با هر نوع کتاب دیگری قبل از چاپ نیاز به ویراستاری دارد. ویراستاری کتاب رمان نیز مانند سایر زمینه ها قابل انجام توسط مؤلف/ مترجم یا ناشر خواهد بود که بستگی به توافق طرفین دارد لذا هیچ اجباری نیست که ویراستاری را ناشر انجام دهد. اما معمولا کارشناسان ما توصیه می کنند که چون حساسیت زمانی ویژه ای برای چاپ کتاب رمان به صورت فوری وجود دارد جهت جلوگیری از اتلاف وقت و دوباره کاری تصحیح متن توسط ویراستاران حرفه ای و متخصص ارشدان، از همان ابتدا این کار به ناشر واگذار شود به جز اینکه مؤلف یا مترجم اعلام کند که تخصص و سابقه کافی در این زمینه دارد و وقت کافی هم برای اختصاص دادن به این موضوع وجود دارد. در هر صورت ویراستاری و انجام اصلاحات قبل از چاپ کتاب رمان براساس توافق بین مؤلف/ مترجم و ناشر به یکی از این دو واگذار خواهد شد و چنانچه به انتشارات ارشدان واگذار گردد هزینه آن به شکل جداگانه محاسبه می گردد.

چاپ فوری کتاب رمان

چاپ فوری کتاب رمان در کمترین زمان ممکن

وظایف ناشر در چاپ فوری کتاب رمان  چیست؟

چاپ فوری کتاب رمان وقتی بر عهده ناشر گذاشته می شود و یا به عبارتی مؤلف/ مترجم از ناشر درخواست می کند که کتاب رمان آنها را در حداقل زمان ممکن به چاپ برساند. در این شرایط ناشر وظیفه دارد تا طبق زمان درخواستی کتاب مربوطه را به چاپ برساند که حداقل زمان ممکن با توجه به متعدد بودن مراحل از ویراستاری تا دریافت مجوز، طراحی جلد و صفحه آرایی و چاپ کردن صفحات کتاب، 3 هفته است و بسته به نوع کتاب، حجم آن و پیچیدگی مراحل گفته شده امکان کاهش این زمان در چاپ فوری کتاب رمان وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید ناشر وظیفه دارد در تمامی مراحل با مؤلف یا مترجم در ارتباط باشد، پنل اختصاصی در نظر بگیرد و خط ویژه برای مشاوره و پیگیری لحاظ کند و طبق قرارداد کتاب را در تاریخ مقرر شده به چاپ برساند. تمامی وظایف ناشر در قراردادی که برای مؤلف/ مترجم فرستاده می شود قید گردیده که در صورت رضایت و امضاء، همکاری شروع خواهد شد.

چاپ فوری کتاب رمان چقدر هزینه دارد؟

چاپ فوری کتاب رمان بسته به زمان درخواستی، نوع درخواست ها و پیچیدگی کتاب متفاوت است و تا این عوامل مشخص نشوند نمی توان قیمت قطعی و ثابتی را مطرح ساخت. بر همین اساس انتشارات ارشدان با همکاری ایران تایپیست، مشاوره رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده تا بتوانند از این طریق تماس بگیرند و سؤالات خود را بپرسند. در این شرایط بسته به درخواست های مطرح شده و زمان مورد نیاز برای چاپ، هزینه نهایی محاسبه می گردد و مبلغ آن برحسب فاکتورهای مختلف به شکل پیش فاکتور صادر می گردد. به همین دلیل توصیه می کنیم تا مؤلفین یا مترجمین گرامی برای اطلاع دقیق از شرایط، هزینه نهایی و نحوه پرداخت و سایر مسائل و موضوعاتی که در رابطه با چاپ فوری کتاب های رمان وجود دارد با شماره تلفن های درج شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایند و از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند. انتشارات ارشدان در این زمینه بهترین تعرفه ها را ارائه می کند.

چاپ فوری کتاب رمان

چاپ فوری کتاب رمان با بهترین کیفیت در انتشارات ارشدان

امکان چاپ فوری کتاب رمان برای همه نویسندگان

هر یک از شما نویسندگان می توانید مراحل مربوط به چاپ فوری کتاب رمان خود را به مراکز معتبر بسپارید. در واقع این امکان را دارید تا سفارش های خود را به شکل فوری به ثبت برسانید. پس از آن درخواست شما در مرکز مورد نظر ثبت گردیده و تمامی مراحل مربوط به أخذ مجوزها و پیشبرد کتاب شما در جهت چاپ به خوبی انجام می شوند. معمولا کسانی نیاز به چاپ فوری کتاب های فوری خود دارند که می خواهند خیلی سریع رزومه خود را تقویت کنند. آن ها زمان زیادی را در اختیار ندارند و می خواهند هر چه سریعتر کتاب های خود را به مرحله چاپ برسانند. با توجه به نیاز شما به چاپ فوری کتاب رمان، مراکز و انتشاراتی هایی که در این زمینه مشغول هستند؛ درخواست شما را اجابت می کنند. آن ها بر حسب تجربه ای که در طول این سال ها اندوخته اند؛ می توانند سفارش های شما را به خوبی پیش ببرند.

چاپ فوری کتاب رمان

چاپ فوری کتاب رمان

برای ثبت درخواست چاپ فوری کتاب رمان خود باز هم می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. این موسسه در زمینه تایپ و ترجمه و سایر خدمات دانشجویی فعالیت حرفه ای دارد. به این ترتیب که شما می توانید کلیه مراحل مربوط به تایپ و ویراستاری یا صفحه آرایی و فهرست نویسی کتاب خود را به آن ها بسپارید. اما برای چاپ کتاب شما نیز راهکارهایی را برایتان در نظر گرفته اند. به این ترتیب که آن ها با انتشارات ارشدان همکاری نموده اند تا در صورت نیاز شما به چاپ فوری کتاب رمان، کتابتان را به این انتشاراتی بسپارند. در نتیجه کتاب شما سریعتر از حد تصور و با قیمت های بسیار مناسب به چاپ می رسد. پس دیگر جایی برای نگرانی در این راستا نیست. حتی دیگر نیازی به دریافت مجوزهای لازم و دردسرها و زمان بر بودن پروسه چاپ کتاب ندارید. چون تمامی این پروسه توسط کارشناس های مربوطه در این موسسه ها انجام می شود.

چاپ فوری کتاب رمان با هزینه های مناسب

در صورتی که شما به چاپ فوری کتاب رمان نیاز داشته باشید؛ طبیعتا بایستی هزینه بیشتری را نسبت به درخواست عادی پرداخت کنید. چون سفارش های شما با درخواست فوری به ثبت رسیده اند. این درخواست ها حداقل سه هفته ای تمامی مراحل و پروسه های زمان بر مربوط به آن انجام می شود. بدین ترتیب می توانید خیلی زود کتاب های رمان و داستان های خود را چاپ شده دریافت کنید. اما در عین حال باید توجه داشته باشید که هزینه چاپ فوری کتاب رمان در همه مراکز نسبت به چاپ عادی بیشتر است. چون در درخواست های عادی، پروسه چاپ کتاب بسیار زمان بر و طولانی مدت خواهد بود و نیاز به پشت سر گذاشتن یک سری مراحل دارد. بنابراین به طور کلی شما می بایست این نکات را مدنظر قرار دهید. سپس نسبت به ثبت درخواست های فوری یا عادی خود اقدام کنید.

چاپ فوری کتاب رمان

چاپ کتاب با هزینه مناسب

شما این امکان را دارید تا سفارش های چاپ فوری کتاب رمان خود را هم با هزینه های مناسب به مراکز معتبر بسپارید. چون به عنوان مثال: موسسه ایران تایپیست سفارش های شما را بر عهده می گیرد. سپس درخواست چاپ کتاب های شما را به انتشارات ارشدان می سپارد. با توجه به وجود همکارهای هدفمند ایران تایپیست با انتشارات ارشدان، کلیه مراحل مربوط به چاپ کتاب شما به ناشران این انتشاراتی سپرده می شود. به همین دلیل موسسه ایران تایپیست درخواست های چاپ فوری کتاب رمان شما را با هزینه های مناسب مورد پذیرش قرار می دهد. چون هدف اولیه در این موسسه، جلب رضایت مشتری است. هزینه هایی که در این موسسه و انتشارات ارشدان به مشتری ارائه می گردد؛ بسیار مناسب تر از سایر مراکز فعال در این راستا می باشد. پس بهتر است در هر پاسی از شبانه روز درخواست خود را آنلاین ثبت کنید.

ارتباط نویسنده با ناشر کتاب خود در بستر اینترنت

وقتی شما نیاز به چاپ فوری کتاب رمان داشته باشید؛ می توانید نیاز خود را در بستر اینترنت هم برطرف کنید. در این صورت می توانید از راه دور و اینترنتی شما به عنوان نویسنده با ناشر کتاب در ارتباط باشید. در صورتی که شما درخواست خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت می رسانید؛ این موسسه پس از تایپ، ویراستاری، صفحه آرایی و... مراحل چاپ کتاب شما را به انتشارات ارشدان می سپارد. در این انتشاراتی شما می توانید با ناشران آن ارتباط اینترنتی داشته باشید. بدین ترتیب می توانید تمامی سوالات و ابهامات خود را در خصوص چاپ فوری کتاب رمان از ناشران انتشارات ارشدان در بستر اینترنت برطرف سازید. بنابراین دیگر نیازی نیست که برای چاپ کتاب خود به مراکز حضوری رهسپار شوید. چون در این صورت هم وقت زیادی از شما تلف می گردد و هم مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری خواهید بود.

چاپ فوری کتاب رمان

ارتباط اینترنتی نویسنده با ناشر

ارتباط گرفتن نویسندگان و ناشران در زمینه چاپ فوری کتاب رمان در بستر اینترنت برای هر یک از آن ها راحت تر شده است. چرا که امروزه انتشاراتی ها نیز شرایط چاپ کتاب را برای شما تسهیل بخشیده اند. برای این منظور بهتر است ابتدا در وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست ثبت نام کنید. سپس مراحل مربوط به تایپ و ویراستاری را در این موسسه به کارشناسان این موسسه بسپارید. پس از آن در نهایت می توانید مراحل مربوط به چاپ فوری کتاب رمان را به ناشران انتشارات ارشدان بسپارید. موسسه ایران تایپیست، سال هاست که با این انتشاراتی همکاری نموده است. بنابراین اگر بخواهید کتاب رمان خود را به چاپ برسانید؛ موسسه ایران تایپیست، مراحل مربوط به چاپ کتاب را به این انتشاراتی ها می سپارد. شما نیز می توانید با ناشران این انتشاراتی ها در بستر اینترنت، مجازی در ارتباط باشید.

تکمیل و ارتقای رزومه با ثبت درخواست چاپ فوری کتاب رمان

بسیاری از نویسندگان برای تکمیل رزومه خود اقدام به ثبت درخواست چاپ فوری کتاب رمان می کنند. چون با ثبت این نوع از درخواست ها، سریعتر کتاب رمان یا انواع داستان های کوتاه و بلند شما به مرحله چاپ می رسد. بدین ترتیب خیلی سریعتر از سایر نویسندگان می توانید رزومه خود را ارتقاء بخشید. ضمن اینکه می توانید خود را سریعتر به عنوان یک نویسنده کتاب رمان، به دیگران معرفی کنید. از آنجایی که استقبال نسبت به کتاب های رمان در کشور ما ایران بسیار زیاد است؛ شما با ثبت درخواست چاپ فوری کتاب رمان و چاپ نهایی آن می توانید به فکر سودآوری هم باشید. چون مشتریان زیادی به سمت این نوع از کتاب ها روی می آورند. البته برای اینکه در این زمینه موفق باشید و گوی سبقت را از رقبای خود بربایید؛ می بایست با انتشاراتی های خوب و شناخته شده ای در ارتباط باشید.

چاپ فوری کتاب رمان

ارتقای رزومه

برای تکمیل رزومه های خود بهتر است هر چه سریعتر نسبت به ثبت درخواست چاپ فوری کتاب رمان خود اقدام کنید. چون در این زمینه فضای رقابتی میان نویسندگان کتاب رمان بسیار زیاد است. در نتیجه هر چه شما سریعتر سفارش های خود را به ثبت رسانده و در نهایت کتابتان را به چاپ برسانید؛ می توانید رزومه خود را روز به روز ارتقاء بخشید. ضمن اینکه خیلی سریعتر نام خود را می توانید بر سر زبان ها ساری و جاری سازید. از آنجایی که انتشارات ارشدان، یکی از انتشاراتی های مطرح و شناخته شده ای است؛ با چاپ فوری کتاب رمان شما، خیلی زود شهره خواهید شد. پس بهتر است در موسسه ایران تایپیست مراحل مربوط به تایپ، ویراستاری و صفحه آرایی را به ثبت رسانده و پس از آن برای چاپ کتاب خود، این موسسه کتاب شما را به انتشارات ارشدان می سپارد. در نتیجه با چاپ آن رزومه شما نیز ارتقاء می یابد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


چاپ فوری کتاب رمان در انتشارات ارشدان در مدت زمان کمتر از 3 هفته با نهایت کیفیت و دقت انجام می گیرد. چاپ فوری کتاب در هر زمینه ای قیمت بیشتری خواهد داشت و برای دریافت اطلاعات تکمیلی از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده نمایید.

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

چاپ و نشر کتابهزینه چاپ و نشر کتابراهنمای سفارش چاپ و نشرچاپ فوری کتاب

سوالات متداول

بستگی به زمان درخواستی و حجم کتاب و سایر عوامل خواهد داشت.

خیر نیاز نیست.

برحسب توافق بر عهده مؤلف/ مترجم یا ناشر خواهد بود.

معمولا به 3 هفته زمان نیاز دارد ولی برحسب درخواست و توضیحات ارائه شده امکان کمتر شدن آن نیز وجود دارد.


نویسنده: فرهاد محمدی چاپ کتاب رمان تاریخ انتشار: 1401/11/19 ساعت 16:47:12 تعداد بازدید: 1024 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: چاپ فوری کتاب رمان آنلاین چاپ فوری کتاب رمان اینترنتی سفارش چاپ فوری کتاب رمان سایت چاپ فوری کتاب رمان چاپ فوری کتاب رمان ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :