چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی چیست ؟

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:23:01 بازدید: 5144 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی چیست؟ شاید یکی از ابتدایی ترین سوالاتی باشد که به دنبال آن باشید. در صورتی که نمی دانید صفحه آرایی چیست؟ باید به خاطر داشته باشید که امروزه طیف وسیعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهی و نیز نویسندگان و شاعران به منظور به چاپ رساندن کتاب های عمومی و تخصصی خویش می بایست یک سری اصول و قوانین را پیش از چاپ کتاب مورد رعایت قرار دهند تا اقبال عمومی در مورد کتاب آن ها مورد پسند واقع شده و در جذب مشتری و کسب سودآوری ناشی از فروش کتب و مجلات بسیار کارساز بوده و رفته رفته سبب شهرت نویسنده کتاب یا شاعر مورد نظر گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

به همین علت می بایست هر یک از این افراد به دنبال یک صفحه آرا با بالاترین تجربه و تخصص باشند که این اصول و قوانین را روی کتاب مورد نظر آن ها پیاده سازی نماید.

صفحه آرایی چیست ؟

صفحه آرایی چیست؟ صفحه آرا کیست؟

بهترین تعریف از صفحه آرایی

می توان در پاسخ به سوال صفحه آرایی چیست؟ تعاریف خاص و زیادی می تواند وجود داشته باشد. اما در این بین می توان این تعریف را به عنوان بهترین تعریف صفحه آرایی در نظر گرفت: هنر چیدمان محتوا با طراحی های بکر و زیبا در کنار رعایت نمودن اصول و قوانین استاندارد تولید محتوا در کنار یکدیگر را صفحه آرایی می گویند. به واقع در صفحه آرایی تمامی اصول و قوانین ویراستاری بایستی به خوبی رعایت گردد و به منظور زیبایی و جلب مشتریان بهتر است از تصاویر باکیفیت و طراحی های بسیار زیبا و خلاقانه استفاده شود که تأثیر بسیار زیادی روی روح و روان مشتریان مختلف می گذارد. پس بهتر است به فکر یک صفحه آرا بسیار مجرب و با تخصص بود که توانایی انجام اصول و قوانین صفحه آرایی را دارد و می تواند شما را در این راستا کمک کند.

تاریخچه صفحه آرایی در ایران 

حال که با تعریف صفحه آرایی چیست؟ تا حدودی آشنا شدیم؛ بد نیست سیری بر تاریخچه صفحه آرایی در ایران بزنیم. صفحه آرایی به طور کلی در زمان های بسیار قدیم وجود داشته است؛ هر چند که به شکل امروزی با پیشرفت های روز نبوده است. ولی به طور کلی می توان تاریخچه صفحه آرایی در ایران را به زمان سومری ها مرتبط دانست که آن ها بر روی لوحه های گلی، یک سری مفاهیم مرتبط را به یکدیگر می نوشتند. اگر به تمامی نسخه های خطی و کتاب های قدیمی توجه داشته باشید؛ در هر یک از آن ها کم و بیش اصول صفحه بندی و صفحه آرایی رعایت شده است. اما کم کم با رواج صنعت چاپ و پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفت؛ امروز ما صفحه آرایی را با قوانین و اصولی جدید و منحصر به فرد می یابیم که عنصر خلاقیت به خوبی در آن رعایت شده است.

صفحه آرایی چیست ؟

صفحه آرایی حضوری یا آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی حضوری یا آنلاین ؟

صفحه آرایی چیست؟ آیا می توان صفحه آرایی را به صورت آنلاین هم به مانند حضوری سفارش داد؟ چه تفاوتی میان این دو وجود دارد؟ و سوالاتی از این دست که برای پاسخ باید اذعان داشت که اگر شما به فکر صفحه آرایی کتب و مجلات خویش هستید؛ بهتر است به جای یافتن یک مرکز و تلف کردن وقت و انرژی خود به دنبال مرکزی باشید که علاوه بر شکل حضوری، شما می توانید از صفحه آرایی فوری آنلاین آن موسسه هم بهره مند گردید. هلدینگ ایران تایپیست در همین راستا یکی از موسسه هایی می باشد که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و آنلاین خدمات شایان ذکری را به شما ارائه می دهد که بهتر است با این مرکز در ارتباط باشید.

هدف از صفحه آرایی؟

هدف از صفحه آرایی چیست؟ همان طور که از گذشته های نه چندان دور پدیده صفحه آرایی وجود داشته است؛ هدف از صفحه آرایی، مرتب نمودن تیترها و سرتیرها و صفحه بندی ها و کلیه قوانین و اصولی است که در صورت رعایت نمودن آن ها و طراحی روی جلد کتاب و نشریه مورد نظر شما می توانید یک تبلیغ بسیار جالب توجهی برای کتاب و نشریه خود داشته باشید و آن را در چشم دیگران، بیشتر نمایان سازید تا به کتاب و نشریه شما روی آورده و آن را خریداری نمایند. علاوه بر بحث فروش گسترده و کسب شهرت و سودآوری با بهره گیری از صفحه آرایی شما می توانید شخصیت خود را به عنوان یک نویسنده، به گونه یک فرد جنتلمن و مرتب به دیگران معرفی سازید که به تمامی اصول و قوانین پایبند است و فردی مرتب و آراسته است.

صفحه آرایی چیست ؟

نقش ایران تایپیست در صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نقش کاربردی در صفحه آرایی

شاید این سوال نیز در ذهن شما خطور کرده باشد که نقش کاربردی در صفحه آرایی چیست؟ کاربردی ترین نقشی که برای صفحه آرایی مطرح است؛ هم برای دانشجویان با پایان نامه های خود و هم برای اساتید دانشگاهی با تألیف کتاب های علمی – آموزشی خویش و هم برای سایر نویسندگان و شاعران، جلب توجه و معطوف ساختن نگاه ها به سمت و سوی خود می باشد. در هر صورت شما می بایست در راستای به تحقق نشستن آرمان ها و آرزوهای خویش در تألیف کتب و کسب شهرت در آن به فکر صفحه آرایی و طراحی روی جلد کتاب خود باشید تا بدین ترتیب بتوانید از کاربرد صفحه آرایی نهایت بهره را ببرید.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی - قرارداد با انتشاراتهزینه صفحه آرایی و ویراستاریصفحه آرایی-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

 صفحه آرایی هنر چیدمان صفحه بندی و اصول و قوانین موجود در آن است که با آراستگی و هنر خاصی به طرز زیبایی در نگاه مشتریان جلوه می یابد

هدف از رعایت این اصول در صفحه آرایی، جلب توجه نگاه مشتریان زیادی به سمت و سوی کتاب و نشریه شماست.

بهترین ویژگی صفحه آرایی، توجه و دقت نظر به تمامی نکات و قوانین ریز و درشتی است که در هلدینگ ایران تایپیست می توان شاهد تمامی این قوانین بود.

هلدینگ ایران تایپیست نقش بسزا و قابل توجهی در  ارتقای کیفیت صفحه آرایی دارد و می تواند شما را در این راستا بسیار زیاد کمک کند. 


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:23:01 تعداد بازدید: 5144 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مفهوم صفحه آرایی هدف از صفحه آرایی صفحه آرایی کتاب چیست؟ صفحه آرایی پایان نامه چیست؟ هدف از صفحه آرایی چیست؟

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :