شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی قطع وزیری

نویسنده: آیدا وحدت صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:23:44 بازدید: 4802 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی قطع وزیری به گونه ای از صفحه آرایی اطلاق می گردد که شامل صفحه آرایی کتاب های قطع وزیری می شود. قطع وزیری بیشتر به ابعاد کتاب های آموزشی و دانشگاهی گفته می شود که در اندازه های مشخص به مرحله چاپ می رسند. با توجه به این مسئله که در نظر گرفتن ابعاد مختلف و در قطع متفاوت خود یکی از گزینه های صفحه آرایی محسوب می شود. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی قطع وزیری

صفحه آرایی قطع وزیری

پس از در نظر گرفتن ابعاد لازم برای کتاب های مختلف، بایستی سایر اصول و قوانین صفحه آرایی را در آن پیاده سازی نمود تا کتاب مورد نظر بیشتر برای مشتریان مختلف جلب توجه کند. غالب کتاب هایی با قطع وزیری را برای دانشجویان به مرحله چاپ می رسانند و جزء دسته بندی کتاب های تخصصی می توان از آن ها یاد کرد.

نحوه صفحه آرایی کتاب در قطع وزیری 

صفحه آرایی قطع وزیری در برنامه ورد قابل انجام است. برای این امر می بایست ابتدای امر تنظیمات مربوط به قطع وزیری در قطع وزیری را در این برنامه صورت داد. به این ترتیب که تنظیمات ورد را از اینچ به میلیمتر تغییر داده که باید در پنجره Option، File را انتخاب کنیم و سپس واحدها را از اینچ به میلیمتر تغییر دهیم. چرا که ابعاد قطع وزیری کتاب ها از 165 در 35 میلیمتر است. بنابراین می بایست متناسب با این نوع از ابعادها، تغییرات مربوطه را انجام داد تا بتوان بر حسب قطع وزیری، کتاب های دانشگاهی و آموزشی را بر همان پایه صفحه آرایی نمود و سایر قوانین صفحه آرایی قطع وزیری را در آن ها اعمال نمود. طراحی های روی جلد این نوع از کتاب ها نیز می بایست با توجه به نوع کتاب و مطالب درج شده در آن باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بهترین فونت برای استفاده در صفحه آرایی کتاب در قطع وزیری

برای صفحه آرایی قطع وزیری کتاب ها، بهترین و ساده ترین فونت، همان فونت بی نازنین است که به عنوان فونت استاندارد و مقبول همگان واقع شده است. هر چند که بسته به نوع کتاب، شاید بتوان از فونت های دیگری هم در این راستا بهره جست. ولی معمولا بیشترین فونتی که برای کتاب های دانشگاهی و آموزشی در قطع وزیری مورد استفاده قرار می گیرد؛ همین فونت بی نازنین است که به عنوان بهترین و ساده ترین فونت در این زمینه از آن یاد می شود. در بسیاری از پایان نامه ها هم سایت بی نازنین برای متون فارسی به عنوان بهترین و ساده ترین نوع فونت فارسی به شمار می آید که برای کتاب های فارسی نیز به عنوان بهترین فونت به شمار می آید.

صفحه آرایی قطع وزیری

کتب دانشگاهی و تخصصی

چه کتاب های در قطع وزیری صفحه بندی می شوند؟

صفحه آرایی قطع وزیری تمامی کتب را شامل نمی شوند؛ بلکه کتاب های حوزه آموزش و دانشگاه را بیشتر شامل می شوند. سایر کتب دیگر از جمله رمان ها، کتاب های ادبی و شعر و برخی کتاب های عمومی دیگر در سایز رقعی و کتاب های کمک درسی را بیشتر در سایز رحلی صفحه آرایی می کنند. ولی کتاب های تخصصی و دانشگاهی را بیشتر در سایز وزیری صفحه آرایی می کنند که معادل سایز برگه B5 می باشد. بنابراین پیش از انجام صفحه آرایی به عنوان اولین راهکار در جهت صفحه آرایی کتاب، می بایست به نوع قطع کتاب ها توجه داشت و تنظیمات مربوطه به سایزبندی قطع کتاب ها را در نظر گرفت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

نحوه ثبت سفارش برای صفحه آرایی کتاب در قطع وزیری

برای ثبت سفارش صفحه آرایی قطع وزیری کافیست وارد وب سایت هلدینگ ایران تایپیست شده و سفارش صفحه آرایی خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین در این موسسه به ثبت رسانید تا بتوان در کمترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی شده و با توجه به کادر مجرب و کارکشته ای که در این موسسه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ اصول و قوانین صفحه آرایی قطع وزیری را روی کتاب های تخصصی و دانشگاهی شما به زیبنده ترین حالت ممکن پیاده سازی نمود. ضمن اینکه در این موسسه شما می توانید از بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ممکن نیز بهره برده و در نهایت خروجی خوب و قابل قبولی را دریافت نمایید.

صفحه آرایی قطع وزیری

صفحه آرایی قطع وزیری در هلدینگ ایران تایپیست

بهترین و راحت ترین نرم افزار برای صفحه آرایی کتاب در قطع وزیری

به منظور صفحه آرایی قطع وزیری، بهترین و ساده ترین نرم افزاری که در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد؛ همین برنامه ورد می باشد. هر چند که به غیر از برنامه ورد، برنامه های جانبی بسیار زیاد دیگری هم وجود دارند که شما می توانید به هر یک از آن ها رجوع کرده و اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی قطع وزیری را روی آن ها پیاده سازی کنید. ولی به طور کلی می توان تمامی این اصول و قوانین را در برنامه ورد هم انجام داد. برای این منظور می بایست به برنامه ورد کاملا تسلط داشت که البته افرادی که در این راستا مشغول به کار و فعالیت هستند؛ کاملا نسبت به این موضوع واقف هستند و می توانند چگونه از برنامه مورد نظر استفاده به عمل آورند. از جمله این افراد متبحر و کاربلد را می توان در موسسه ایران تایپیست یافت که نسبت به پایبندی اصول و قوانین صفحه آرایی قطع وزیری کاملا متعهد بوده و توانایی انجام تمامی این امور را دارند. ضمن اینکه این دسته از افراد بسیار خلاق بوده و از اندیشه های نوین و ایده پردازی های جدید و بکری در طراحی های خود استفاده می کنند که به بهتر شدن صفحه آرایی کمک شایان توجهی می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی کتابصفحه آراییهزینه صفحه آرایی و ویراستاریصفحه آرایی - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

صفحه آرایی قطع وزیری شامل کتاب های تخصصی و دانشگاهی است.

در برنامه ورد می توان به راحتی رو به صفحه آرایی قطع وزیری کتب آورد.

بله در صفحه آرایی قطع وزیری کتب بایستی مهارت و تسلط خاصی به ورد داشت.

هلدینگ ایران تایپیست به عنوان بهترین مرکز برای صفحه آرایی قطع وزیری کتب می باشد. 


نویسنده: آیدا وحدت صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:23:44 تعداد بازدید: 4802 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی کتاب در قطع وزیری صفحه آرایی قطع وزیری کتاب سفارش صفحه آرایی قطع وزیری صفحه آرایی قطع وزیری آنلاین استاندارد صفحه آرایی قطع وزیری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :