چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی رقعی

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 15:22:51 بازدید: 5409 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی رقعی به دسته ای از کتاب ها وابسته می باشد که در اندازه های مشخص و در قطع رقعی به چاپ خواهند رسید. به همین منظور شما می بایست پیش از عملیات مربوط به صفحه آرایی، سایز کتاب مورد نظر را زیر به عنوان یکی از پارامترهای تأثیرگذار در طراحی روی جلد صفحه کتاب مدنظر داشته باشید تا بدین ترتیب بتوانید متناسب با سایز کتاب، از تصاویری مناسب در جهت طراحی روی جلد کتاب و نیز سایر عوامل ریز و درشت دیگر در صفحه آرایی استفاده کنید تا این توازن و هماهنگی میان کتاب و مطالب درج شده در آن با صفحه آرایی رقعی کاملا برقرار شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی رقعی

صفحه آرایی رقعی

صفحه آرایی رقعی چیست؟

صفحه آرایی رقعی به گونه ای از صفحه آرایی ها اطلاق می شود که سایز کتاب مورد نظر در قطع رقعی می باشد. به این صورت که کتابی که قرار است اصول و قوانین صفحه آرایی را روی آن پیاده سازی کنیم؛ در اندازه های 21 در 85/14 سانتی متر است که معادل همان برگه A5 می باشد. این گونه از سایزهای کتاب ها را بیشتر در جهت چاپ کتاب های ادبی، شعر و رمان و سایر کتاب های عمومی دیگر به کار می برند که با سایز نامبرده شده متناسب می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کم هزینه ترین موسسه برای صفحه آرایی رقعی را کجا باید پیدا کنم؟ 

در صورتی که به دنبال کم هزینه ترین و با کیفیت ترین موسسه برای صفحه آرایی رقعی هستید؛ می توانید هلدینگ ایران تایپیست را به عنوان یکی از موسسه های بسیار معتبر در این زمینه جستجو کنید. ضمن اینکه باید این نکته را نیز در نظر داشت که کیفیت کار این موسسه به مراتب بسیار بالاست و نباید این گونه تصور شود که تعرفه های ارزان قیمتی که این موسسه در زمینه صفحه آرایی رقعی برای شما در نظر می گیرد؛ سبب افت در کیفیت و کار آن ها شده است؛ بلکه آوازه و شهرت این موسسه خود گویای ارتقای سطح کیفی در کنار هزینه های ارزان قیمتی است که شما را به سمت و سوی آن سوق خواهد داد.

صفحه آرایی رقعی

رعایت اصول لازم در صفحه آرایی رقعی

برای صفحه آرایی رقعی چه نکاتی باید رعایت گردد؟

برای صفحه آرایی رقعی ضمن اینکه می بایست اصول و قوانین صفحه آرایی را به طور کلی در نظر گرفت. در کنار تمامی آن قوانین بایستی به سایز  کتاب نیز توجه شود و از طراحی های روی جلدی در این نوع کتاب ها استفاده شود که در عین کوچک بودن خود بتوانند تأثیر بسیار زیادی را روی مشتری شما بگذارند. استفاده از نوع قلم به کار گرفته شده و سرتیترها و سرصفحه ها و نیز عوامل ریز و درشت دیگر در کنار هم می توانند در نهایت روی میزان تأثیرگذاری مشتریان سهم بسزایی داشته باشند. به همین منظور است که بهتر است تمامی این عوامل را در کتاب های رمان و شعر و سایر کتاب های با قطع رقعی رعایت نمود تا بتواند آنچنان در دل مشتری تأثیرگذار باشد که وی را ترغیب به خرید کتاب مورد نظر کند.

بهترین فونت برای صفحه آرایی رقعی چه فونت های می باشد؟

با توجه به این مسئله که در صفحه آرایی رقعی، توجه به نکات ظریف از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بهتر است در انتخاب فونت مناسب برای این نوع از سایزبندی های کتاب ها توجه و اهمیت بیشتری ورزیده شود. در همین راستا فونت های بسیار زیادی وجود دارند که شاید رایج ترین آن ها در متون فارسی، فونت بی نازنین و بی لوتوس باشند که برای هر نوع نوشته ای، فونت استاندارد به حساب می آیند. اما بسته به نوع کتاب و عنوان قابل بحث شما می توانید به دلخواه خود از فونت های دیگری هم استفاده کنید. به عنوان مثال: در صورتی که کتاب رقعی مورد نظر کتاب شعر می باشد؛  شما می توانید به جای استفاده از این فونت ها از فونت های شکسته شده و زیباتری هم بهره جویید که طبیعتا در جذب نگاه مشتری می تواند تأثیرگذار باشد. ولی به طور کلی فونت بی نازنین می تواند به عنوان کاربردی ترین فونت در متون فارسی به شمار آید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

حاشیه متن در صفحه آرایی قطع رقعی چگونه باید تنظیم  گردد؟

حاشیه متن ها در صفحه آرایی رقعی یا همان قطع رقعی نیز بایستی با توجه به اندازه این نوع کتاب ها به گونه ای طراحی و تنظیم شود که به زیباتر شدن شکل صفحه آرایی کتاب مورد نظر کمک شایان توجهی کند. حاشیه متن ها باید بسته به نوع قطع کتاب مورد نظر کاملا به صورت استاندارد رعایت شود تا شکل صفحه آرایی وزیری یا رقعی کتاب شما را در چشمان تیزبین مشتری ها به گونه ای رقم نزند که اندک توجهی به آن نکرده و آن را جزء امتیازهای منفی صفحه آرایی رقعی برای کتاب شما به شمار آورند. چرا که حاشیه گذاری دور متن در کتاب ها از جمله مسائل و عوامل بسیار مهمی است که می بایست طبق استانداردهای لازم در زمینه صفحه آرایی کتاب رعایت گردد.

صفحه آرایی رقعی

انجام صفحه آرایی در برنامه ورد

آیا با نرم افزار ورد می شود کتاب را  در قطع رقعی صفحه آرایی کرد؟

در صورتی که به دنبال صفحه آرایی رقعی در نرم افزار ورد هستید و احساس می کنید نمی توان با این برنامه کارهای مربوط به صفحه آرایی را انجام داد؛ بهتر است یادآور گشت که شما می توانید با همین برنامه ورد هم خیلی ساده رو به صفحه آرایی رقعی آورید و اصول صفحه آرایی را در این برنامه رعات کنید. برای این منظور می توانید با هلدینگ ایران تایپیست در ارتباط باشید تا با هزینه ای به صرفه کار صفحه آرایی رقعی خویش را به دست کادر مجرب و کارکشته آن ها بسپارید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی کتاب

سوالات متداول

صفحه آرایی رقعی بیشتر در جهت صفحه آرایی کتاب رمان و شعر و سایر کتاب های عمومی به کار گرفته می شود.

بله در صفحه آرایی رقعی بایستی دقت نظر بیشتری به خرج داد.

هلدینگ ایران تایپیست بهترین مرکز برای صفحه آرایی رقعی است.

در صفحه آرایی رقعی باید از طراحی جلدی استفاده کرد که مخاطبین زیادی را به سمت خود ترغیب نمود.


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 15:22:51 تعداد بازدید: 5409 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی رقعی صفحه آرایی قطع رقعی استاندارد صفحه آرایی رقعی سایت صفحه آرایی رقعی صفحه آرایی رقعی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :