شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه عربی به فارسی

نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 10:28:07 بازدید: 1012 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با هزینه ترجمه عربی به فارسی توضیح دهیم. در واقع زبان عربی نیز یکی از زبان ‌های رایج است که در ایران تایپیست به ترجمه آن می ‌پردازند. شاید بتوان علت این موضوع را همسایگی عرب زبانان با ما دانست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه کتاب عربی به فارسی بر اساس هر خط است یا تعداد کلمات؟

هزینه ترجمه عربی به فارسی بسته به المان هایی است که شما باید با آن ها آشنا باشید. اما در رابطه با هزینه ترجمه عربی به فارسی پرسیده می شود که آیا هزینه ترجمه کتاب عربی به فارسی بر اساس هر خط است یا تعداد کلمه ؟ از آن جایی که نمی ‌توان تعداد دقیقی از کلمات را در هر خط جای داد. لذا ممکن است که در محاسبه هزینه به صورت خطی دچار مشکل شویم. ایران تایپیست تمامی هزینه ترجمه ها را به صورت کلمه ‌ای محاسبه می کند. لذا با در نظر گرفتن تعداد کلمات ممکن نیست که حقی از شما ضایع گردد.

تعداد کلمات فایل شما نیز با توجه به شمارنده نرم افزار ورد محاسبه خواهد شد. محاسبه تعداد کلمه ها و هزینه ترجمه عربی به فارسی توسط کارشناسان ایران تایپیست در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. لذا شما نمی‌ توانید بر این باور باشید که ایران تایپیست باعث اتلاف هزینه و وقت شما خواهد شد. شما می توانید با شماره تلفنی که در سایت ایران‌ تایپیست وجود دارد، در هر ساعتی از تایم اداری تماس بگیرید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. با توجه به مشاوره هایی که این کارشناسان به شما می دهند، می ‌توانید انتخاب درستی داشته باشید. زمانی که فاکتور هزینه ترجمه عربی به فارسی شما محاسبه می‌ شود تنها ۵ دقیقه است. لذا وقت زیادی از شما گرفته نمی شود. این کارشناسان در صورتی که شما از ثبت سفارش منصرف شوید، هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نمی کنند. در واقع محاسبه هزینه در ایران تایپیست کاملا رایگان می باشد. پس از این بابت هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. راه حل های بسیار زیادی برای محاسبه هزینه فایل ترجمه شما وجود دارد. شما می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید تا به یک پاسخ صحیح برسید. پاسخ صحیح دقیقاً همان هزینه ‌ای است که شما بایستی پرداخت کنید.

هزینه ترجمه عربی به فارسی

هزینه ترجمه عربی به فارسی

هزینه ترجمه دقیق عربی به فارسی در سفارشات فوری

هزینه ترجمه عربی به فارسی در سفارشات ترجمه فوری مقوله بسیار مهمی است که معمولاً کاربران در رابطه با آن سوالات بسیار زیادی را می پرسند. یکی از مهم ترین سوالاتی که در رابطه با هزینه ترجمه عربی به فارسی آن هم به صورت فوری پرسیده می شود، این است که آیا این هزینه نسبت به سفارشات عادی گران ‌تر است. مسلما پاسخ این سوال مثبت است. چرا که در سفارش های فوری اقداماتی انجام می ‌شود که در سفارش های عادی این اقدامات صورت نخواهد پذیرفت. از جمله مهم ترین اقدام ها انتخاب یک مترجم زبده و تیزدست است تا بتواند در زمان کوتاه تری سفارش شما را تحویل دهد. همان طور که قبلاً نیز به آن اشاره نمودیم. در شرکت ایران تایپیست با توجه به سطح مترجمین قیمت ها متغیر خواهند بود. پس شما در زمان ثبت سفارش و فوری نیاز به مترجمین سطح ۳ دارید. این مترجمین علاوه بر این که سرعت بالایی دارند، کیفیت کار بسیار خوبی نیز دارند. پس دستمزد بالاتری نیز دریافت خواهند نمود.

در رابطه با نحوه محاسبه هزینه ترجمه عربی به فارسی در سفارشات فوری نیز باید بگوییم که شما می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه نمایید. در این سایت یک جدول وجود دارد که سطح مترجمین در آن ذکر شده است. ابتدا با مهارت ترین مترجم را انتخاب نمایید و سپس تعداد کلمات خود را نیز در نظر داشته باشید. با این عمل می توانید به طور تقریبی هزینه ترجمه عربی به فارسی در سفارشات فوری خود را محاسبه نمایید. در صورتی که این کار برای شما مقدور نیست، می توانید با کارشناسان ایران ‌تایپیست تماس حاصل کنید. این کارشناسان در اسرع وقت با محاسبه هزینه شما توضیح واضح و روشنی خواهند داد. هم چنین در نظر گرفتن یک سری نکات در رابطه با نحوه محاسبه هزینه ترجمه عربی به فارسی وجود دارد که کارشناسان ایران‌ تایپیست تمامی آن معیار ها را اعمال می نمایند.

هزینه ترجمه عربی به فارسی

هزینه ترجمه عربی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعرفه ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی

هزینه ترجمه عربی به فارسی تنها به فایل های تایپی ختم نمی شود. بلکه ایران ‌تایپیست این قابلیت را به شما می دهد که حتی فایل های صوتی خود را نیز ارائه دهید و ترجمه آن را تحویل بگیرید. هزینه و تعرفه ترجمه فایل صوتی عربی به فارسی کاملاً امری پیچیده می‌ باشد. چرا که به صورت مرحله ‌ای بوده و هر مرحله دارای قیمتی مشخص می باشد. اول از همه باید بدانید که هزینه ترجمه عربی به فارسی آن هم به صورت فایل صوتی کمی گران تر نسبت به فایل های عادی می باشد. زیرا مراحل آن زیاد بوده و همچنین یک مترجم با تجربه بایست آن را ترجمه گرداند. حال می خواهیم با مراحل ترجمه فایل صوتی اشنا شویم. این مراحل به شرح زیر می باشد:

 مرحله اول در اولین مرحله مترجمین ما عمل پیاده سازی زبان مبدا را انجام می دهند. پیاده ‌سازی زبان مبدا یعنی این که کلمات ذکر شده در فایل به صورت تایپ در یک فایل نوشتاری ارائه شوند. این مرحله نسبت به مراحل بعد دارای هزینه کمتری است. به طوری که شما به ازای هر دیالوگ که حدوداً یک خط می باشد باید مبلغی حدود ۴ هزار تومان را پرداخت نمایید. اگر فایل صوتی شما ده دقیقه باشد بایستی هزینه ترجمه ۱۰ دیالوگ را پرداخت کنید. چراکه با توجه به محاسباتی که ایران تایپیست در زمینه فایل های صوتی داشته است، هر دیالوگ معادل یک خط یا یک دقیقه از فایل صوتی می باشد. لذا ایران تایپیست به ازای هر دقیقه از فایل صوتی ۴۰۰۰ تومان در مرحله اول دریافت می کند.

 مرحله دوم در این مرحله زبان پیاده سازی شده و تایپ شده بایستی ترجمه گردد. در این مرحله به ازای هر دیالوگ که در واقع یک دقیقه از فایل صوتی شما را تشکیل می دهد، بایستی مبلغ ۶۰۰۰ تومان را پرداخت نمایید.

هزینه ترجمه عربی به فارسی

هزینه ترجمه عربی به فارسی

آیا امکان پرداخت هزینه ترجمه عربی به فارسی به صورت اقساطی وجود دارد؟

پرداخت هزینه ترجمه عربی به فارسی آن هم به صورت اقساطی در ایران تایپیست می ‌تواند یکی از آن آپشن هایی باشد که مشتریان از آن استقبال زیادی می کنند. و ایران تایپیست این خدمات را به گونه ای تنظیم کرده تا هر فردی با هر بودجه ای بتواند سفارش خود را ثبت کند و نگران پرداخت آن نباشد. لذا باید بدانید که پرداخت هزینه به صورت قسطی برای همگان فعال است. بدین صورت که این اقساط در دو مرحله پرداخت خواهد شد. در ابتدای سفارش ما باید 60% مبلغ را پرداخت کنید و در انتهای سفارش و زمان تحویل 40 % باقی مانده را پرداخت کنید.

این عوامل و شرایط باعث می ‌شوند که طی مذاکراتی شما بتوانید هزینه ترجمه عربی به فارسی را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. البته  همانطور که گفته شد، معمولاً اقساطی که برای پرداخت هزینه ترجمه در نظر گرفته می شود، به صورت دو مرحله ای است. در مرحله اول که زمان ثبت سفارش می باشد. شما بایستی 60% از هزینه سفارش خود را پرداخت کنید. پس از آن در طی انجام سفارش شما قسط دوم را پرداخت نمایید. شما می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و با توجه به تصمیم گیری آن ها شرایط اقساطی را برای خود به وجود آورید. برای استفاده از شرایط اقساطی ایران ‌تایپیست باید مراحل زیر را انجام دهید:

 در مرحله اول بایستی به کارشناسان ما فایل مورد نظر خود را ارائه دهید تا هزینه ترجمه عربی به فارسی به طور دقیق محاسبه شود. بعد از احتساب هزینه در مرحله دوم شما باید با کارشناسان در رابطه با پرداخت قسطی خود صحبت کنید. در صورت وجود مشکل یا شرایطی خاص، مشکل و شرایط خود را ذکر کنید. تا آن ها را مورد بررسی قرار دهند. پس از آن بنا به نتیجه گیری کارشناسان می توانید شرایط اقساطی خود را داشته باشید و از آن بهره ببرید.

هزینه ترجمه عربی به فارسی

پرداخت قسطی هزینه ترجمه عربی به فارسی

کدام سایت کمترین قیمت ترجمه عربی به فارسی را ارائه میدهد؟

هزینه ترجمه عربی به فارسی در ایران تایپیست به صورت تعداد کلمات محاسبه می شود. لذا شما می توانید با توجه به این که هر صفحه ۲۵۰ کلمه است، آن را محاسبه گردانید. اما باید بدانید که مطابق نرخ سال 99 شما برای هر ۲۵۰ کلمه ترجمه عربی به فارسی بایستی مبلغ ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان را پرداخت. نمایید در فایل های صوتی نیز این مبلغ متفاوت و به شرح زیر خواهد بود:

هزینه ترجمه عربی به فارسی فایل صوتی در ایران تایپیست به طور کاملاً شفاف و واضح محاسبه می شود. معمولاً محاسبه ترجمه فایل صوتی کمی دشوارتر است که ما به طور دقیق برای شما در رابطه با آن توضیحاتی را دادیم. با توجه به توضیحات ذکر شده مطابق نرخ سال 99 شما بایستی با احتساب کلی هزینه دو مرحله به ازای هر یک دقیقه فایل صوتی مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید. البته برخی از افراد تنها پیاده ‌سازی زبان مبدا و تایپ آن را سفارش می دهند که مسلما به ازای هر صفحه ۴۰۰۰ تومان می باشد. توجه داشته باشید هزینه‌ هایی که برای شما ذکر کردیم، ممکن است با گذشت زمان و بسته به نوع فایل صوتی شما متغیر باشد. برخی از معیار های مختلف می توانند در هزینه ترجمه فایل صوتی شما دخیل باشند. برای مثال نوع زبانی که در فایل صوتی وجود دارد، مهم ترین عامل برای تغییر هزینه و قیمت است. مسلماً هزینه زبان هایی چون زبان روسی، فرانسه، ترکی، کردی، عربی، آلمانی و غیره هر کدام با یکدیگر تفاوت دارند و از آن جایی که ما در این مقاله در رابطه با هزینه ترجمه عربی به فارسی پرداخته ‌ایم، فایل عربی را نیز در نظر گرفته ایم. پس شما به ازای ترجمه هر یک دقیقه از فایل صوتی عربی و تبدیل آن به فایل نوشتاری فارسی بایستی ۱۰ هزار تومان هزینه کنید. هزینه های ذکر شده در بالا برای فایل های تایپی صوتی و تصویری هستند. ما به طور کاملا واضح این هزینه‌ ها را برای شما شرح دادیم. حال می توانید برای این که بدانید کدام سایت کمترین قیمت ترجمه عربی به فارسی را ارائه می‌ دهد، این هزینه را با هزینه سایر سایت ها مقایسه کنید. با یک مقایسه کوتاه در می یابید که ایران ‌تایپیست همان سایتی است که کم ترین هزینه را دریافت می‌ کند. جالب است بدانید با این که ایران تایپیست هزینه بسیار کمی دریافت می‌کند اما کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر سایت ها دارد.

هزینه ترجمه عربی به فارسی

هزینه ترجمه عربی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه عربی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه اعزام مترجم به محلترجمه همزمان با اسکایپتولید زیر نویس فیلم و سریالدوبله

سوالات متداول

خیر این محاسبه کاملاً رایگان می ‌باشد.

این هزینه 2 برابر سفارشات عادی است.

برای این هزینه نسبت به هزینه ترجمه فایل نوشتاری یا تایپی کاملاً متفاوت می باشد.

معمولاً دو قسط برای پرداخت هزینه در نظر گرفته می‌ شود.


نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 10:28:07 تعداد بازدید: 1012 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه عربی به فارسی قیمت ترجمه عربی به فارسی تعرفه ترجمه عربی به فارسی هزینه ترجمه متن عربی به فارسی ترجمه عربی به فارسی ارزان قیمت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :