شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 10:58:36 بازدید: 542 امتیاز 0 از 0 نظر

در گذشته ثبت سفارش ترجمه و اطلاع از هزینه ترجمه تخصصی آنلاین کار زمانبر و پیچیده‌ای بود. مهم ترین مشکلی که وجود داشت، نیاز ضروری به مراجعه حضوری بود. این مسئله، فارغ از نوع متنی که برای ترجمه درخواست میشد، یک روند خطی داشت. هزینه ترجمه در این شرایط روشن و شفاف نبود. کاملا مشخص نبود که چه میزان از هزینه به مترجم اختصاص داده می شود، آیا معیار هایی مانند زمان و تعداد کلمه برای محاسبه قیمت نهایی در نظر گرفته می‌شوند یا خیر. پس از آن امکانی فراهم شد تا بتوان هم ثبت سفارش را به صورت آنلاین به نتیجه رساند و هم از هزینه ترجمه تخصصی آنلاین مطلع شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کسب اطلاع از هزینه ترجمه تخصصی آنلاین در ایران تایپیست تنها کمتر از 5 دقیقه زمان میبرد. و مهمتر اینکه کلیه ریز هزینه ها در آن شفاف هستند. در صورتی که سوالی در این رابطه داشته باشید می‌توانید با مطرح کردن با کارشناسان به صورت آنلاین یا تلفنی، سریعا به جواب برسید. به این واسطه، هیچگونه ابهامی در مورد هزینه ترجمه تخصصی آنلاین باقی نخواهد ماند. کلیه روند درخواست و ثبت ترجمه تا اعلام و پرداخت هزینه در ایران تایپیست کاملا آنلاین و غیر حضوری انجام می‌شود با اینکه امکان ثبت درخواست ترجمه حضوری نیز وجود دارد. محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین به واسطه معیار های مختلفی انجام می شود.

هزینه ترجمه اصولا ترکیبی است از حجم ترجمه، مدت زمان انجام آن، تخصصی یا غیرتخصصی بودن(عمومی)، تعداد کلمات موجود در مقاله، حوزه تخصصی مورد نظر برای احتساب ضریب افزایشی، زبان مبدا و مقصد. با در نظر گرفتن تک تک این موارد هزینه ترجمه تخصصی آنلاین برای هر مقاله به صورت جداگانه و متغیر محاسبه می شود. در ایران تایپیست محدودیت زبانی برای ترجمه وجود ندارد و شما می‌توانید برای کلیه زبان‌های زنده و رایج درخواست ترجمه ثبت کنید.

محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

ترجمه تخصصی آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهارزانترین ترجمه ایرانترجمه با تایپ رایگانهزینه اعزام مترجم به محل

سوالات متداول

خیر کاملا رایگان است.

بله از طریق سایت و یا تماس با کارشناسان امکان پذیر است.

از طریق صفحه اصلی سایت

 

خیر، مشاوره ها کاملا رایگان هستند.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 10:58:36 تعداد بازدید: 542 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: برآورد هزینه ترجمه تخصصی آنلاین محاسبه هزینه ترجمه تخصصی به صورت آنلاین محاسبه هزینه ترجمه تخصصی غیرحضوری محاسبه هزینه ترجمه تخصصی اینترنتی برآورد هزینه ترجمه تخصصی اینترنتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :