شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 10:56:03 بازدید: 544 امتیاز 0 از 0 نظر

مسائل مهمی در مورد محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین وجود دارند، که کمتر به آنها توجه می شود. مواردی مثل اینکه هزینه ترجمه برای هر زبان چگونه محاسبه می شود، بر چه اساس و چه معیاری تعیین می شود، کاربران چگونه می توانند پیگیری ریز هزینه های مربوط به ترجمه مقاله خود را انجام دهند و روش استاندارد اعلام هزینه ترجمه به چه صورت می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در این مطلب ما به هزینه ترجمه تخصصی آنلاین مهم نگاهی جزئی و دقیق داشته ایم. به همین منظور اگر قصد ثبت سفارش ترجمه در ایران تایپیست را دارید و سوالات مختلفی در رابطه با هزینه ترجمه تخصصی آنلاین، می توانید با بررسی این مطلب به جواب آنها برسید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

ترجمه

محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

در گذشته ثبت سفارش ترجمه و اطلاع از هزینه ترجمه تخصصی آنلاین کار زمانبر و پیچده‌ای بود. مهم ترین مشکلی که وجود داشت، نیاز ضروری به مراجعه حضوری بود. این مسئله، فارغ از نوع متنی که برای ترجمه درخواست میشد، یک روند خطی داشت. هزینه ترجمه در این شرایط روشن و شفاف نبود. کاملا مشخص نبود که چه میزان از هزینه به مترجم اختصاص داده می شود، آیا معیار هایی مانند زمان و تعداد کلمه برای محاسبه قیمت نهایی در نظر گرفته می‌شوند یا خیر. پس از آن امکانی فراهم شد تا بتوان هم ثبت سفارش را به صورت آنلاین به نتیجه رساند و هم از هزینه ترجمه تخصصی آنلاین مطلع شد.

کسب اطلاع از هزینه ترجمه تخصصی آنلاین در ایران تایپیست تنها کمتر از 5 دقیقه زمان میبرد. و مهمتر اینکه کلیه ریز هزینه ها در آن شفاف هستند. در صورتی که سوالی در این رابطه داشته باشید می‌توانید با مطرح کردن با کارشناسان به صورت آنلاین یا تلفنی، سریعا به جواب برسید. به این واسطه، هیچگونه ابهامی در مورد هزینه ترجمه تخصصی آنلاین باقی نخواهد ماند. کلیه روند درخواست و ثبت ترجمه تا اعلام و پرداخت هزینه در ایران تایپیست کاملا آنلاین و غیر حضوری انجام می‌شود با اینکه امکان ثبت درخواست ترجمه حضوری نیز وجود دارد. محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین به واسطه معیار های مختلفی انجام می شود.

هزینه ترجمه اصولا ترکیبی است از حجم ترجمه، مدت زمان انجام آن، تخصصی یا غیرتخصصی بودن(عمومی)، تعداد کلمات موجود در مقاله، حوزه تخصصی مورد نظر برای احتساب ضریب افزایشی، زبان مبدا و مقصد. با در نظر گرفتن تک تک این موارد هزینه ترجمه تخصصی آنلاین برای هر مقاله به صورت جداگانه و متغیر محاسبه می شود. در ایران تایپیست محدودیت زبانی برای ترجمه وجود ندارد و شما می‌توانید برای کلیه زبان‌های زنده و رایج درخواست ترجمه ثبت کنید.

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

ترجمه تخصصی آنلاین

مقایسه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین و عمومی به صورت آنلاین

 بخشی از مهم ترین پارت محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین  برای انواع و اقسام مقالات توجه به تخصصی یا عمومی بودن آنهاست. اصولا هزینه ترجمه مقالات عمومی کمتر از مقالات تخصصی است چون این گروه از مقالات مشمول محاسبه هزینه براساس ضریب افزایشی حوزه تخصصی مورد نظر نمی شوند. به اشتباه بسیاری از کاربران و مشتریان، گمان می کنند که عدم اختصاص وقت، دقت و بازخوانی یا به خرج دادن توجهات لازم به ترجمه مقالات عمومی در مقابل تخصصی باعث کم بودن هزینه آنها می‌شود، در صورتی که ابدا اینگونه نیست. مهم ترین و اصلی ترین شرط برای ترجمه مقاله، کیفیت آن است و در غیر این صورت، انجام ترجمه توسط مترجم مجرب چه لزومی دارد؟ به طبع در یک مقاله کوتاه ِ تخصصی نیز از اصطلاحات و لحنی استفاده شده است که تنها متخصصان آن حوزه از آن مطلع هستند. در صورتی که این موضوع در مورد ترجمه مقالات عمومی وجود ندارد. بسیاری از مترجمان در سطح intermediate و Advance امکان ترجمه این دست مقالات را دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما ترجمه های عمومی چه مواردی را شامل می شوند؟ به طور کلی ترجمه های پایه و عادی جزء ترجمه های عمومی به حساب می آیند که بسیاری از اولویت های آنها مانند محاسبه هزینه ترجمه تخصصی آنلاین است. مثل مدت زمان لازم برای ترجمه، حجم ترجمه، تعداد کلمات، زبان خارجی مبدا و مقصد. بسیاری از مشتریان برای ترجمه محتوای سایت ها، متون عمومی دانشجویی، ترجمه های مربوط به رفرنس ها و منابع، بروشور های عمومی، کتاب های عمومی، مقالات عمومی و امور پژوهشی دانش آموزی و دانشجویی در سطح کاردانی و غیره در این دسته قرار می گیرند. ترجمه این مقالات با ترجمه مقاله ای مثلا در باب پزشکی و حوزه تخصصی قلب و عروق یا در حوزه حقوق و یا فلسفه یا فناوری اطلاعات و مابقی رشته‌ها، قابل مقایسه نیست!

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

هزینه ترجمه

فاکتور هزینه ترجمه تخصصی آنلاین تا چند روز اعتبار دارد؟

مبحث بعدی به اعتبار و کاربردی بودن فاکتوری که برای هزینه ترجمه تخصصی آنلاین یا حتی هزینه ترجمه عمومی صادر می شود برمی گردد. فاکتور مهم ترین بخش در رابطه با شفاف سازی هزینه است و نمی توان از کنار آن به سادگی عبور کرد. در ایران تایپیست تا به پایان رسیدن مراحل نهایی انجام ترجمه فاکتور معتبر خواهد بود و پس از آن نیز در پنل کاربری تان باقی خواهد ماند. البته توجه داشته باشید که اگر سفارش ترجمه بسیار حجیم را ثبت کرده باشید و هزینه ترجمه تخصصی آنلاین قسط بندی شده باشد، این فاکتور ارسالی تا پایان به اتمام رسیدن مراحل پرداخت، معتبر می باشد. این کار به این دلیل انجام می شود که هم از سمت مشتری و هم از سمت ایران تایپیست اطمینان کافی حاصل شود. شما می توانید پس از ثبت سفارش از طریق سایت و پنل کاربری، بعد از چند دقیقه فاکتور نهایی را دریافت کنید. روش دریافت در این رابطه و اطلاع رسانی ارسال ِپیش فاکتور رایگان به واسطه ایمیل و همچنین شماره تماس انجام می شود. انجام این اطلاع رسانی به شما کمک می کند تا سریعا به پیش فاکتور ارسالی رایگان دسترسی داشته‌باشید و در زمان لازم به آن مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را در آن بررسی کنید. بررسی و انجام مراحل نهایی ثبت و ارسال پیش فاکتور توسط کارشناسان ایران تایپیست انجام می شود. در این مرحله با توجه به اطلاعات وارد شده و ترجمه درخواست‌شده  هزینه ترجمه تخصصی آنلاین توسط کارشناس مربوطه نهایی می شود. در واقع پس از نهایی شدن سفارش است که شما می توانید اطلاع رسانی مربوطه را از طریق شماره تماس و یا ایمیل دریافت کنید و آن را در پنل کاربری خود در اختیار داشته باشید. در صورت وجود سوالات بیشتر می توانید آن را با کارشناسان ما مطرح کنید.

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

هزینه ترجمه تخصصی

کدام سایت مناسب ترین هزینه ترجمه تخصصی آنلاین را ارائه میدهد؟

مقایسه قبل از اقدام برای ثبت ترجمه از ابتدایی ترین اقدامات بسیاری از مشتریان است. اصولا پردرخواست ترین ِ زبان ها برای ترجمه انگلیسی و فرانسوی هستند. طبق آمار بیشترین نرخ ترجمه از زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس انجام می شود. پس کاملا طبیعی است که تمرکز عمده بر روی هزینه این دو مورد باشد. این مسئله برای ترجمه فرانسوی و سایر زبان های زنده مثل آلمانی و یا روسی نیز به مراتب در درجه های بعدی اهمیت جای می گیرد. همانطور هم که اشاره کردیم، یکی از فاکتور‌های مهم و تعیین‌کننده برای هزینه ترجمه تخصصی آنلاین را زبان مبدا و مقصد تشکیل می دهد.

برای یک مقایسه ی سرانگشتی و ابتدایی، به بخش هزینه و زمان سایت ایران تایپیست مراجعه کنید، سپس بخش هزینه ترجمه تخصصی آنلاین را انتخاب کرده و روی بخش هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی (که پر درخواست ترین و پر استفاده ترین مورد را به خود اختصاص می دهد) کلیک کنید. در این بخش هزینه و ریز جزئیات ترجمه قرار داده شده است. من باب مثال هزینه یک مقاله 9 صفحه ای با پروسه ی نرمال 1 تا 4 روز کاری که شامل 250 تا 2250 کلمه می شود در حالت تخصصی و تخصصی ویژه به ترتیب 5000 و 6125 تومان است. همچنین توضیحاتی برای محاسبه هر کلمه از کل حجم ترجمه داده شده است. شما می‌توانید مابقی اطلاعات درج شده را بررسی کرده و براساس شرایط مقاله خود آنها را با دیگر مراجع آنلاین انجام ترجمه مقایسه نمایید. هزینه ترجمه تخصصی آنلاین در ایران تایپیست به طور متوسط و به مراتب پایین تر از سایر این منابع می باشد و این موضوع به عینه به تمامی مشتریان ما ثابت شده است. شما همچنین می‌توانید در صفحه نخست سایت به بررسی بخش رضایت مشتری مراجعه کنید و این مورد را به عینه مشاهده نمایید.

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

چقدر طول میکشد تا هزینه ترجمه تخصصی آنلاین، به من اعلام شود؟

بخش نهایی ثبت سفارش به اعلام هزینه و سپس پرداخت مربوط می شود. شما بعد از ثبت سفارش باید منتظر دریافت هزینه ترجمه تخصصی آنلاین بمانید. بعد از تعیین هزینه به صورت خودکار و بعد از به تایید رسیدن کارشناس می توانید منتظر اختصاص مترجم به سفارش مورد نظر و شروع کار باشید. مدت زمانی که هزینه تعیین شده و شما باید برای آن پرداخت کنید. کمتر از 5 دقیقه می باشد. شما در کمتر از 5 دقیقه از هزینه مرتبط با سفارش ترجمه تان به صورت دریافت فاکتور کامل، مطلع خواهید شد. صدور این فاکتور ابدا هزینه بر نبوده و کاملا رایگان انجام می شود. صدور فاکتور به این معناست که سفارش شما در صف قرار می گیرد و حتما باید 60 درصد آن را در ابتدا پرداخت کنید. مابقی هزینه که 40 درصد کل آن را تشکیل می دهد در انتها پرداخت خواهد شد. البته همانطور که اشاره شد، در صورت بالا بودن هزینه ترجمه می توانید آن را قسط بندی نمایید و در تاریخ های ذکر شده آن را پرداخت کنید. اصولا سفارش های حجیم چنین شرایطی دارند. لازم به ذکر است که چه برای سفارش های حجیم و چه برای سفارش های ترجمه ی عادی هزینه ترجمه تخصصی آنلاین آنها به واسطه فاکتور سریعا در پنل کاربری شما ارسال خواهد شد و از این نظر، تفاوتی وجود نخواهد داشت. در این فاکتور کلیه اطلاعات لازم در مورد هزینه ترجمه تخصصی آنلاین قرار داده شده است. در صورتی که سوالاتی در مورد فاکتور ترجمه تخصصی دارید می توانید با ما از طریق اپ های پیام رسان یا شماره های درج شده در تماس باشید. همچنین در سایت ایران تایپیست و در بخش مطالب کلیه اطلاعات مفید و به روز از شروع ثبت پروژه و همکاری تا مراحل نهایی دریافت و اتمام پروسه سفارش قرار داده شده است. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه صوتی، تصویریهزینه اعزام مترجم به محلدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

خیر. صدور فاکتور رایگان است.

شما می توانید با مراجعه به بخش هزینه و زمان مطلع شوید.

50 درصد هزینه پرداختی.

اصولا زبان های کمتر رایج هزینه بیشتری دارند.


نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/10 ساعت 10:56:03 تعداد بازدید: 544 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه تخصصی آنلاین نرخ ترجمه تخصصی آنلاین تعرفه ترجمه تخصصی آنلاین دستمزد ترجمه تخصصی آنلاین هزینه ترجمه تخصصی اینترنتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :