پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ارزانترین ترجمه ایران

ترجمه ارزان که نتیجه صفحات جستجو را از آن خود ساخته، گاه دستخوش سواستفاده های تبلیغاتی میگردد و همین مسئله برخی از دانشجویان و پژوهشگران را در انتخاب میان مترجم مجازی یا حقیقی جهت دریافت یک ترجمه ارزان باکیفیت مردد میسازد. اگرچه حفظ زمان و انرژی در مقابل پرداخت هزینه ترجمه پایین وسوسه ای است که گاه میتواند از سودای دستیابی ترجمه بی عیب و نقص چشم پوشی کند، اما خبری را آغاز کردیم تا بگوییم ترجمه ارزان تخصصی و دقیق که بتواند چالش های زمانی را نیز کنترل کند دور از دسترس نیست.

هلدینگ ایران تایپیست بزرگترین و اولین تیم خدمات دانشجویی کشور با قابلیت سفارش آنلاین ترجمه از سال 1390 هدفی را آغاز کرده است تا دغدغه های مالی نتواند کیفیت علمی را خدشه دار سازد. مجموعه ای که با گردآوری بهترین فریلنسرهای کشوری و جهانی، هموارکننده مسیرآن دسته از اشخاص شده است که بواسطه هزینه های غیرمعمول، به ترجمه های نرم افزاری و لغت وار روی آورده بودند. امروزه، سفارش ترجمه ارزان بصورت حضوری و غیرحضوری در 3 شعبه و بیش از 900 نمایندگی ایران تایپیست امکان دریافت دقیق ترین و ارزانترین ترجمه در کوتاهترین زمان ممکن را میسر ساخته، ترکیبی که تعادل را در هر بخش از یک ترجمه استاندارد حفظ نموده است.


  کافی است در وبسایت ثبت نام و سفارش ترجمه ثبت نمایید
سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب  
صدور فاکتور رایگان است 

 معمار ترجمه ارزان تضمینی _ ایران تایپیست

ترجمه ارزان که تضمینی است و بدور از هرگونه برگردان ماشینی، ارائه خدمتی است که ایران تایپیست به واسطه دستیابی به آن روزانه در جهت ارتقای سیستم کاری و سطح مترجمین خود میکوشد. هلدینگ ایران تایپیست در مقابل استفاده از شعارهای تبلیغاتی که مدعی ارائه ترجمه خیلی ارزان هستند و اغلب نتیجه ای جز نارضایتی کاربران و سلب اعتماد نداشته اند یا طبقه بندی سطح ترجمه براساس هزینه، با ارائه ترجمه با قیمت مناسب و متعادل نسبت به کیفیت بالا توانسته است رکوردشکن تعداد ترجمه های تخصصی و عمومی روان در کشور باشد. ترجمه با گارانتی 100% ادیت مجدد و یا عودت وجه موجب گشته کاربران این مرکز از هرگونه خلا در دقت و سرعت آسوده خاطر باشند، ضمن آنکه پرداخت ترجمه اقساطی بوده و برای آندسته از کاربرانی که نیازمند حجم وسیعی از ترجمه مقاله و یا ترجمه کتاب و پایان نامه هستند بسیار مقرون صرفه است. در این راستا، امکان دریافت تخفیفات ویژه کاربران، سفارشات حجمی و نمایندگی ها نیز وجود دارد.

بدین ترتیب میتوان گفت مهمترین ویژگی ایران تایپیست سطح آکادمیک و دغدغه علمی بنیان گذاران و کلیه کارکنان آن است که امکان کم کاری در ترجمه را به حداقل رسانده و هزینه مناسب ترجمه نیز با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه چاشنی این امتیاز گردیده است.

ارزانترین ترجمه ایران

چرا تخصص ایران تایپیست ترجمه ارزان فوری و دقیق است؟

بهترین ترجمه ارزان ممکن نخواهد شد مگر آنکه توسط مترجمین مسلط به تکنیک و فن ترجمه زیرنظر مراکز آنلاین به جهت کاهش هزینه های جانبی، انجام گردد. در هلدینگ ایران تایپیست اجتماع بزرگ 14 هزار مترجم از مجربترین فریلنسرهای آکادمیک که همگی تخصصا در حوزه ترجمه متون مهارت داشته اند، ضمن ایجاد یکی از بزرگترین کارآفرینی های کشوری و فرصت اشتغال به استعدادهای علمی، توانسته جهت بهبود سطح ترجمه کشور بسیار کمک کننده عمل کند.

 اگرچه ایران تایپیست برای استخدام مترجمین محدودیت مکانی، زمینه ای و زبانی ندارد اما تنها آندسته موفق به پذیرش میشوند که در آزمون آنلاین استخدامی این مرکز حدنصاب لازم را کسب نمایند، چراکه تنها به مدارک زبان اکتفا نمیگردد و مهارت در ترجمه روان و مفهومی مهمترین رکن استخدام است. کلیه ارجاع سفارشات ایران تایپیست گرایش محور بوده و مترجمین در ریزگرایشهای مختلف دسته بندی میگردند تا با سپردن کار به کاردان ضمن حفظ کیفیت ترجمه، دستیابی به ترجمه ارزان فوری عینیت یابد.


  کافی است در وبسایت ثبت نام و سفارش ترجمه ثبت نمایید
سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب  
صدور فاکتور رایگان است 

ثبت سفارش آنلاین ترجمه در ایران تایپیست

سفارش اینترنتی ترجمه از طریق وب سایت ایران تایپیست برای کاربرانی که محدودیت مراجعه حضوری دارند از سراسر دنیا قابل دستیابی است و کل فرآیند، از ثبت نام کاربری تا ثبت سفارش و دریافت فاکتور رایگان جهت تصمیم گیری کمتر از 10 دقیقه امکان پذیر می باشد، البته برای آندسته از کاربرانی که تمایل به مراجعه حضوری دارند شعبه مرکزی این موسسه برای دسترسی به ترجمه ارزان میدان انقلاب نیز آماده خدمت رسانی خواهد بود.

ثبت سفارش ترجمه در هردو حالت محدودیتی از حیث زبان، زمینه و زمان ندارد و برای آندسته از مشتریانی که با چالش زمانی روبرو هستند نیز تعمیداتی در قالب ترجمه اورژانسی درنظر گرفته شده است. کاربران ایران تایپیست میتوانند پیش از سفارش از مشاوره های تخصصی رایگان بهره گیرند تا ضمن ابراز دغدغه هایشان بهترین و کم هزینه ترین روش برایشان درنظر گرفته شود.  بیش از 700 نمونه رایگان ترجمه در وب سایت ایران تایپیست نیز گواهی بر سطح کیفی ترجمه تخصصی و عمومی این مرکز است که امکان انتخاب مترجم پیش از شروع سفارش را برای کاربران میسر می سازد. تیم بازبینی و بازرسی این مجموعه که هسته مرکزی  آنرا تشکیل داده است نیز با بکارگیری زبده ترین داوران و کارشناسان زبان های خارجه مترجمین را تحت کنترل و نظارت داشته و چنانچه انتقاد و نارضایتی از سوی کاربران اعمال گردد بلافاصله اقدام به غربالگری و رفع مشکل میگردد.

هلدینگ ایران تایپیست مفتخر است ضمن حفظ حقوق مادی و معنوی .....

 

ادامه و اطلاعات بیشتر:

http://www.mehrnews.com/news/4431518
 

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه صوتی، تصویریدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه دانشجویی

سوالات متداول

چون با حذف شرایط مکانی و بستر آنلاین و به کارگیری اشخاصی که در اوقات ازادشان به ترجمه میپردازند توانستیم تا حد زیادی قیمتها را متعادل کنیم

بله برای اطلاع کامل از کیفیت ترجمه ها میتوانید در سایت نمونه ترجمه های انجام شده ره بخوانید ضمن اینکه اگر حجم سفارشتان بالا باشد چند مترجم به صورت رایگان کمی از متنتان را ترجمه میکنند تا مترجم دلخواهتان را در نهایت انتخاب کنید

بله هر ترجمه ای داشته باشید بدون محدودیت حجم در زمان دلخواهتان تحویل میشود

خیر کلیه مترجمین برای همه قیمتها یکسان هستند


نویسنده: مهتاب رضایی تاریخ انتشار: 1397/6/9 تعداد بازدید: 7219 امتیاز از 2 نظر

کلمات کلیدی: ارزانترین ترجمه ایران ترجمه ارزان در ایران ترجمه ارزان ایران ایران ترجمه ارزان ارزانترین ترجمه کشور

Link: /page/ارزانترین-ترجمه-ایران-53.html

دیدگاه کاربران

متین شفیع زاد | 1400-8-20 ساعت 08:35:11 امتیاز :

ممنون که مردمو درک میکنین و نرخ قیمتا رو زیاد بالا نمیبرین

لادن مقیمی | 1400-8-3 ساعت 08:50:07 امتیاز :

تا خودم سفارش ثبت نکرده بودم باورم نشد. قیمتاتون عالیه

ارسال دیدگاه

نام شما :
متیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :