یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه رایگان نرخ ترجمه

نویسنده: مینا ولدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:55:46 بازدید: 978 امتیاز 0 از 0 نظر

محاسبه رایگان نرخ ترجمه در وب سایت مؤسسه ایران تایپیست در سمت راست تمامی صفحات موجود است و با مشخص کردن زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد و تعداد کلمات می توانید هزینه نهایی را برحسب تاریخ تحویل و نوع ترجمه (عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه)، در سریعترین زمان ممکن مشاهده کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه رایگان نرخ ترجمه در سال 1399

محاسبه رایگان نرخ ترجمه در مؤسسه ایران تایپیست برای سال 1399 سریعتر، راحتتر و بهتر از همیشه در اختیار شما مشتریان عزیز است. برای محاسبه نرخ نهایی ترجمه باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار دهید تا بتوانید هزینه نهایی را برآورد کنید یا اینکه اگر خودتان مایل به انجام چنین کاری نباشید با کارشناسان واحد مربوطه تماس بگیرید تا پس از بررسی و مشخص کردن موارد مختلف هزینه نهایی ترجمه به شکل فاکتور رایگان برای شما صادر شود تا پس از پرداخت از جانب شما، به مترجم تخصصی و حرفه ای ارجاع گردد. اما راه بسیار ساده تری هم هست و آن هم استفاده از محاسبه گر آنلاین نرخ ترجمه در مؤسسه ایران تایپیست است که کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و سریع است. تنها کافیست موارد مختلف مثل تعداد کلمات، نوع ترجمه، زمان تحویل و غیره را مشخص کنید تا به صورت رایگان هزینه نهایی را برای شما مشخص کند. لذا توصیه می کنیم حتما از محاسبه رایگان نرخ ترجمه به شیوه گفته شده استفاده کنید.

برآورد هزینه ترجمه
محاسبه رایگان نرخ ترجمه در سریعترین زمان ممکن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سریعترین سایت در اعلام رایگان نرخ ترجمه

محاسبه رایگان نرخ ترجمه قابلیتی است که در وب سایت مؤسسات ترجمه ای بسیار لازم و ضروری است چرا که مشتریان وقت کافی برای این ندارند که خودشان با ماشین حساب تک تک موارد تأثیرگذار در قیمت نهایی را مشخص کرده و سپس با محاسبات قیمت نهایی را برای خود تعیین کنند. مؤسسه ایران تایپیست برای وقت مشتریان خود ارزش زیادی قائل است و به همین دلیل سریعترین سایت در مشخص کردن و محاسبه رایگان نرخ ترجمه در کشور است. شما کافیست از طریق منوی سمت راست وب سایت که در تمامی صفحات نیز موجود است، با مشخص کردن زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد و تعداد کلمات بر روی گزینه محاسبه کلیک کنید تا لیستی از قیمت ها را برحسب نوع سفارش (عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه) و زمان تحویل (عادی، نیمه فوری و فوری) به شما نشان دهد. ضمنا برخی مشتریان از ما درخواست فاکتور رسمی دارند که تنها کافیست در وب سایت ثبت نام کنید تا در عرض کمتر از 10 دقیقه همکاران فاکتور دقیق سفارش شما به صورت رایگان ارسال نمایند.

آموزش محاسبه رایگان نرخ ترجمه از طریق اینترنت

محاسبه رایگان نرخ ترجمه در مؤسسه ایران تایپیست بسیار ساده است تا با مشخص کردن تنها 3 عامل مهم بتوانید در سریعترین زمان ممکن نرخ نهایی سفارش ترجمه خود را مشاهده کنید. استفاده از این قابلیت در وب سایت ایران تایپیست کاملا راحت است، تنها کافیست از طریق کادر سمت راست خود که با عنوان محاسبه فوری هزینه ترجمه مشخص شده، ابتدا زمینه تخصصی متن خود را مشخص کنید مثل مدیریت و حسابداری، پزشکی، عمران و غیره، سپس زبان مبدأ و مقصد را تعیین کنید مثل ترجمه آلمانی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی و غیره، سپس تعداد کلمات فایل خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و در انتها بر روی گزینه «محاسبه» کلیک کنید. سیستم محاسبه رایگان نرخ ترجمه در وب سایت کادر جدیدی برای شما باز خواهد کرد که در آن به ترتیب برحسب سرعت/ کیفیت، قیمت (تومان)، تاریخ و زمان تحویل، قیمت نهایی را به شما نشان داده است. همانطور که مشاهده کردید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن به شکلی کاملا دقیق نرخ هزینه ترجمه سفارش شما قابل محاسبه است و نیازی نیست که خودتان وقت صرف کنید. این خدمات صرفا جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

فاکتور آنلاین هزینه ترجمه 
محاسبه رایگان نرخ ترجمه در مؤسسه ایران تایپیست در سه سوت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه آنلاین رایگان نرخ ترجمه

محاسبه رایگان نرخ ترجمه قابلیتی است که همه مشتریانی که قصد دارند سفارش ترجمه خود را ثبت کنند به دنبال آن هستند تا به کمک آن بتوانند در مورد قیمت پرداختی تصمیم بهتری بگیرند و هم خودشان وقت صرف محاسبه قیمت نهایی نکرده باشند و خیلی سریع با توجه به نوع سفارش و درخواست خود بدانند که چه هزینه باید پرداخت کنند. ما در مؤسسه ایران تایپیست به خوبی از تمامی انتظارات و خواسته های مشتریان خود آگاه هستیم و خواسته های شما را که از طریق فرم تماس با ما ارسال کرده اید یا از طریق تماس تلفنی مطرح نموده  اید به دقت خوانده ایم و به تک تک آنها عمل خواهیم کرد. در راستای سیاست مشتری مداری و حفظ رضایت مشتریان عزیز خود، تصمیم گرفتیم که قابلیت محاسبه رایگان نرخ ترجمه را به وب سایت خود اضافه کنیم که دسترسی به آن از طریق هر یک از صفحات وب سایت امکان پذیر است. این کادر در سمت راست صفحات وب سایت قرار گرفته و شما با مشخص کردن سه موردی که از شما خواسته شده می توانید به سرعت از هزینه تمام شده مطلع شوید.

مزیت‌های استفاده از نرم افزار محاسبه آنلاین نرخ ترجمه

محاسبه رایگان نرخ ترجمه در وب سایت مؤسسه ایران تایپیست با اهداف گوناگونی قرار داده شده که پیرو درخواست های شما عزیزان نیز بود و ما نیز قابلیت های دیگری هم به آن اضافه کردیم تا از تمامی مزایای چنین سیستم محاسبه گر آنلاینی بهره مند شوید. محاسبه رایگان نرخ ترجمه به مشتریان این امکان را می دهد تا در زمانی بسیار کم بتوانند هر نوع سفارش ترجمه ای که دارند را تعیین قیمت کنند تا بدانند در صورت ثبت سفارش باید چه هزینه ای پرداخت کنند. البته در این سیستم تاریخ دقیق زمان تحویل و نوع ترجمه نیز همراه با قیمت مربوطه مشخص شده تا هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب کنید. محاسبه رایگان نرخ ترجمه به مشتری این امکان را می دهد تا هزینه نهایی مشخص شده را به راحتی با سایر وب سایت ها نیز مقایسه کند و تصمیم بهتر و دقیق تری را اتخاذ نماید. لازم به ذکر است که مؤسسه ایران تایپیست در این زمینه بهترین نرخ تعرفه ها را ارائه می کند و کاملا مقرون به صرفه است. 
محاسبه رایگان نرخ ترجمه قابلیتی بسیار مهم و ضروری در وب سایت مؤسسات ترجمه ای است که مؤسسه ایران تایپیست نیز با اطلاع از چنین نیازی برای مشتریان خود اقدام به طراحی این سیستم به شکل کاملا رایگان کرده است. این قابلیت در تمامی صفحات وب سایت قابل دسترسی است.

محاسبه رایگان قیمت ترجمه
محاسبه رایگان نرخ ترجمه در مؤسسه ایران تایپیست کاملا سریع و ساده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه زبان های دیگر

سوالات متداول

در سایت ایران تایپیست از طریق پنل کاربری و کادر محاسبه فوری ترجمه این امکان فراهم شده تا هزینه ترجمه را به شکل رایگان مشاهده کنید.

در صورتی که از طریق پنل کاربری اقدام نمایید، می توانید نرخ ترجمه را به شکل رایگان و در طی 10 دقیقه به شکل پیش فاکتور رسمی دریافت نمایید. کادر محاسبه فوری ترجمه نیز در تمامی صفحات سایت وجود دارد.

در ایران تایپیست امکان مشاهده نرخ ترجمه از طریق کادر محاسبه فوری در قسمت راست تمامی صفحات وجود دارد. منتها جهت دریافت قیمت دقیق باید سفارش را در بهش مربوطه ثبت کنید زیر 5 دقیقه فاکتور آنلاین و رایگان برایتان صادر میشود که براحتی میتوانید تصمیم گیری کنید.

با کمک این نرم افزار می توانید در کسری از ثانیه و بدون محدودیت زمانی نرخ ترجمه خود را مشاهده کنید.


نویسنده: مینا ولدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:55:46 تعداد بازدید: 978 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: برآورد هزینه ترجمه فاکتور آنلاین هزینه ترجمه حساب کردن قیمت ترجمه محاسبه رایگان قیمت ترجمه صدور فاکتور رایگان ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :