دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه هزینه تحلیل آماری به انگلیسی

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/28 ساعت 22:00:00 بازدید: 314 امتیاز 0 از 0 نظر

در امر محاسبه‌ی هزینه‌ی تحلیل آماری به انگلیسی، عوامل متعددی دخیل هستند؛ که می‌توانند تاثیر مستقیم بر روی روند قیمت‌گذاری بر روی پروژه‌ی شما داشته باشند. معمولا کارشناسان شرکت، پس از بررسی‌های دقیق و تطبیق پروژه‌ی تحلیل آماری به انگلیسی شما با قیمت‌های استاندارد روز ایران و جهان، نسبت به قیمت‌گذاری آن اقدام می‌کنند. توجه کنید که در امر قیمت‌گذاری بر روی پروژه‌ی تحلیل آماری، با توجه به این‌که زبان تحقیق شما به زبان انگلیسی می‌باشد، مسلما قیمت آن با پروژه‌هایی که به زبان فارسی ساخته و پرداخته می‌شوند؛ متفاوت می‌باشد. پروژه‌های تحلیل آماری به انگلیسی عموما قیمت بیشتری نسبت به پروژه‌های تحلیل آماری فارسی‌زبان دارند. از سویی، زمینه‌ی فعالیت شما و گستردگی کار بر روی داده‌ها، می‌تواند موجب کاهش یا افزایش قیمت پرداختی گردد. دقت کنید که تحلیل آماری به انگلیسی، حاصل پردازش داده‌ها به زبان ریاضی و سپس جاری ساختن آن در قالب کلمات می‌باشد. به این معنا که نه تنها پایه‌ی تحقیق شما می‌بایست از نظر ریاضی کامل و بی‌نقص به انجام رسد و کوچک‌ترین خللی در آن وارد نگردد؛ بلکه همزمان می‌بایست آماریست خوب و چیره‌دست بتواند نتایج حاصل از تحقیق شما را به زبان گویا و قابل فهم برای افرادی که به طور تخصصی آمار نمی‌شناسند، در پروژه‌ی شما وارد نماید.

در روند پیشروی پژوهش آماری شما، آمارشناسی که بر روی تحلیل آماری به انگلیسی شما کار می‌کند، می‌بایست کاملا با سبک نگارشی سایر بخش‌های پژوهش شما آشنا باشند. بخصوص با توجه به این امر که مقاله‌ی شما در آینده قرار است از زیر نظر قاهر ترین اساتید آماری جهان عبور کند، تطابق سبک نوشتاری بخش تحلیل آماری، با سایر بخش‌های مقاله، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. آماریست باتجربه‌ی ایران تایپیست، با در نظر داشتن تمامی این عوامل، کار بر روی پروژه‌ی شما را به طور رضایت‌بخش، به انجام خواهد رساند. بنابراین ایران تایپیست، کاملا حساب‌شده بر روی مقاله‌ی پژوهشی شما کار می‌کند.

محاسبه هزینه تحلیل آماری به انگلیسی

محاسبه هزینه‌ی کار بر روی تحلیل آماری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریاستخراج مقاله از پایان نامههزینه تحلیل آماریرفرنس نویسی

سوالات متداول

این هزینه ثابت نیست و به زمینه پژوهشی شما بستگی دارد؛ که در پروسه‌ی پردازش قیمت به طور کاملا مقرون به صرفه و استاندارد تخمین زده می‌شود.

در ایران تایپیست زمینه‌ی پژوهشی، موضوع و بازه‌ی انتخابی برای اتمام پروژه، حجم کاری مرتبط با پروژه و عوامل دیگری هم‌چون حساسیت کار و میزان آزمایشات آماری و گرایش آماری به کار رفته در روند تحلیل و آنالیز در قیمت آن تاثیر می‌گذارند.

نظارت کامل بر روند پیشروی پروژه، خطای نزدیک به صفر در روند تحلیل، سرعت بالا در عین کیفیت کاملا شگفت‌انگیز در کار، تخصص و تجربه‌ی بالای تیم آماریست‌ها و مشاوره‌ی رایگان از بهترین آماریست‌های کشور، از جمله مزایای سپردن سفارشات به این هلدینگ است.

بله. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبان ارتباط بگیرید و با مشاوران این شرکت تماس حاصل نمایید.


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/28 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 314 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: محاسبه هزینه تحلیل آماری به انگلیسی هزینه تحلیل آماری به انگلیسی قیمت تحلیل آماری به انگلیسی نرخ تحلیل آماری به انگلیسی تعرفه تحلیل آماری به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :