چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استخراج مقاله از پایان نامه

صفحه استخراج مقاله از پایان نامه را صوتی گوش کنید
 

استخراج مقاله از پایان نامه برای دانشجویان در مقاطع مختلف به ویژه کارشناسی ارشد و دکتری، امتیاز بالایی در مصاحبه پذیرش دانشگاه‌ها، رزومه تحصیلی و موفقیت در استخدام خواهد داشت. ایران تایپیست با جمعی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین محققین و مولفین کشور که همگی دانش آموخته رشته‌های دانشگاهی هستند، بهترین مقاله را با کمترین قیمت از پایان نامه شما استخراج می‌کنند تا مناسب ارسال و سابمیت برای ژورنال یا مجله تخصصی و حتی همایش مدنظر شما باشد.

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

استخراج مقاله از پایان نامه برای IEEE

استخراج مقاله از پایان نامه برای IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) نیاز تمامی دانشجویان رشته مهندسی، فناوری اطلاعات و محاسبات در کشور می‌باشد که ایران تایپیست به کمک افراد متخصص و با تجربه خود به این دانشجویان کمک می‌کند تا بهترین مقاله استخراج گردد. ارسال مقالات برای سازمان IEEE برای اخذ پذیرش و چاپ در ژورنال مربوطه این سازمان نیاز به دانش تخصصی و اطلاعات کامل در رابطه با نحوه نگارش خواهد داشت که ایران تایپیست با بیش از 7000 محقق و مولف در کشور همکاری مستمر و دائمی دارد، کسانی که دانش آموخته رشته‌های مختلف در شاخه‌های گفته شده هستند.

استخراج مقاله از پایان نامه برای سازمان و مؤسسه IEEE که تبدیل به رؤیا و هدف بزرگ دانشجویان سراسر کشور تبدیل شده با محققین و مولفین ایران تایپیست به یک آرزوی ساده و دست یافتنی تبدیل شده است. ایران تایپیست با تجربه طولانی خود در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه و تکیه بر دانش علمی و کاملا تخصصی و آشنایی کامل با قوانین و اصول پذیرش و چاپ مقاله در IEEE و تعامل حرفه‌ای با اساتید و کارشناسان، توانسته کیفیت مقالات و همچنین شانس پذیرش و چاپ آن‌ها را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد تا اساتید و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

استخراج مقاله از پایان نامه برای IEEE در ایران تایپیست شامل چندین مرحله اساسی است تا کیفیت نهایی مقاله کاملا تضمین شده باشد و شانس پذیرش و چاپ آن را تا حد زیادی قطعی بدانید. ابتدا می‌توانید مشاوره کاملا تخصصی و البته رایگان در مورد استخراج مقاله و اصول آن برای سازمان IEEE داشته باشید و سپس براساس فاکتورهای مختلف پیش فاکتور رایگان دریافت نمایید تا در صورت موافقت و واریز 60% هزینه کل، همکاری شکل بگیرد. در تمام طول مراحل نیز با محقق – مولف خود از طریق پنل کاربری به شکل آنلاین مستقیما در ارتباط خواهید بود.

حتی کسانی که بخشی از کار استخراج مقاله از پایان نامه برای سازمان IEEE را انجام داده‌اند و به هر دلیلی امکان ادامه انجام آن را ندارند می‌توانند از خدمات ایران تایپیست استفاده نمایند. در نهایت نیز مقاله مستخرج شده به مرحله ویراستاری ادبی، نیتیو و تخصصی و علمی خواهد رفت و مواردی مثل تایپ و حروف چینی و صفحه آرایی نیز انجام خواهد شد تا همه چیز برای سابمیت و ارسال مقاله فراهم گردد. ایران تایپیست برای ارائه خدمات استخراج مقاله از پایان نامه برای سازمان IEEE بهترین قیمت و تعرفه را در نظر گرفته تا همه بتوانند از این خدمات استفاده نمایند.

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه در ژورنال IEEE

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

استخراج مقاله از پایان نامه برای ISI

استخراج مقاله از پایان نامه برای ISI یکی از کارهای پژوهشی تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به حساب می‌آید که به خاطر سختی مراحل آن و نیازمند تخصص، تجربه و دانش کافی و آشنایی با قوانین ژورنال ISI اکثرا به مؤسسات بسیار معتبر مثل ایران تایپیست واگذار می‌شود. ژورنال ISI که زیر مجموعه مؤسسه تامسون رویترز می‌باشد فقط مقالات سطح بالا و یونیک را منتشر می‌کند که هم از لحاظ علمی و هم شیوه نگارش و بیان در سطح بسیار بالایی باشند، ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین محققین، مولفین و پژوهشگران کشور در تمامی شاخه‌های علمی دانشگاهی این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

استخراج مقاله از پایان نامه برای ISI به سادگی کپی کردن تکه‌هایی از پایان نامه نیست. مقاله نویسی و استخراج مقاله از پایان نامه یک مهارت محسوب می‌ شود که افراد برای کسب این مهارت در ورکشاپ‌های گران قیمت و طولانی شرکت می‌کنند اما با ایران تایپیست نیاز نیست وقت و هزینه زیادی صرف کنید. ایران تایپیست به شما این تضمین را می‌دهد که از پایان نامه علمی پژوهشی یا تخصصی شما مقاله‌ای با بهترین سطح کیفیت و رعایت تمامی اصول انتخاب عنوان، کلمات کلیدی، چکیده، متن اصلی، زیر عناوین، مواد و روش‌ها، نتیجه‌گیری، پیشنهادات و پژوهش‌های بعدی و رفرنس نویسی حرفه‌ای طبق دستورالعمل‌های ژورنال ISI استخراج کند.

خدمات ایران تایپیست در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه برای ISI محدود به این مرحله نیست بلکه کلیه ویرایش‌های ادبی، تخصصی، فنی، دستوری، تایپ و حروف چینی نیز انجام می‌گیرند. استخراج مقاله از پایان نامه برای ژورنال ISI در ایران تایپیست به نحوی است که می‌توانید با خیالی راحت مقاله خود را سابمیت کرده و شانس خود را برای پذیرش و چاپ بسیار بالا بدانید.

ایران تایپیست بابت خدمات استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ در ژورنال ISI تضمین بالایی می‌دهد چون بهترین محققین و مولفین سراسر کشور را در اختیار دارد که پس از قبولی در آزمون‌های ورودی این مجموعه و ارائه نمونه کار و سابقه کارهای درخشان و طولانی جواز همکاری پیدا کرده‌اند. در تمام طول پروسه نیز می‌توانید از طریق پنل کاربری ارتباط مستقیم داشته باشید و روند کار را از لحاظ کمی و کیفی بررسی نمایید.

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه در ایران تایپیست جهت چاپ در ژورنال ISI بسیار پایین‌تر از سایر مؤسسات کشور در نظر گرفته شده تا شاهد این نباشیم دانشجویان و اساتید شایسته کشور بخاطر مشکلات مالی قادر نیستند مقاله از پایان نامه استخراج کنند و آن را در ژورنالی معتبر مثل ISI به چاپ برسانند.

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه برای ISI

 

استخراج مقاله از پایان نامه برای مجله تخصصی

استخراج مقاله از پایان نامه برای مجله تخصصی یکی دیگر از خدمات ایران تایپیست برای تمامی دانشجویان است که در مقاطع لیسانس تا دکتری در حال تحصیل هستند یا از طریق چاپ مقاله و کسب امتیاز قصد دارند شانس خود را برای گرفتن پذیرش در دانشگاه مدنظر داخلی یا خارجی بالاتر ببرند. استخراج مقاله از پایان نامه های شما در ایران تایپیست به کمک افراد با مدرک رسمی دانشگاهی و سابقه تحصیل در رشته شما که کاملا با جزئیات رشته تحصیلی و اصول استخراج و چاپ مقاله آشنایی دارند انجام می‌گیرد.

دانشجویان می‌توانند پایان نامه‌های خود را برای ما ارسال کنند و همکاران ما در ایران تایپیست آن‌ها را به محققین و مولفین کاملا حرفه‌ای و تخصصی تحویل بدهند تا در طی زمانبندی مدنظر شما، مقاله با کیفیت و کاملا استاندارد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های مجله مورد نظر نگارش شود. محققین و مولفین حرفه‌ای ما در ایران تایپیست می‌توانند متناسب با قوانین و دستورالعمل‌های هر مجله تخصصی که مدنظر شماست، مقاله‌ای حرفه‌ای به شما تحویل دهند.

محققین و مولفینی که در ایران تایپیست برای استخراج مقاله از پایان نامه همکاری دارند دانش آموخته رشته شما هستند و به خوبی می‌دانند که مقاله نویسی طبق موارد بیان شده در پایان نامه، کار راحتی نیست و علاوه بر دانش تخصصی، نیاز به سابقه و تجربه زیادی هم دارد. ما به خوبی می‌دانیم که شما هدفتان استخراج مقاله‌ای است که بتوان آن را در معتبرترین مجلات علمی – تخصصی داخلی و خارجی به چاپ رساند تا نتیجه زحمات پژوهشی شما و وقت و هزینه‌ای که صرف کرده‌اید به هدر نرود.

بر اساس همین موارد و با بکارگیری تمام توان خود تلاش می‌کنیم تا همه موارد از کیفیت مقاله استخراج شده تا زمان تحویل و هزینه نهایی، رضایت شما را جلب کنند. بر همین اساس امکان تحویل پروژه در تاریخ درخواستی شما وجود دارد و کلیه تعرفه‌ها پایین‌تر از سایر مؤسسات فعال و حرفه‌ای کشور می‌باشد. شما می‌توانید با ارسال بخشی از پایان نامه و مشخص کردن موارد مختلف، پیش فاکتور رایگان تحویل بگیرید تا پس از قبول شرایط و پرداخت نصف هزینه و مابقی پیش از دریافت مقاله، پروژه همکاری شروع شود. ضمنا بابت سرعت و کیفیت روند کار اصلا جای نگرانی نیست چون همکاران بخش پشتیبانی به طور پیوسته این مورد را چک می‌کنند و شما نیز می‌توانید از طریق پنل کاربری پیگیر مراحل انجام کار باشید.

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه برای مجلات تخصصی

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

استخراج مقاله از پایان نامه برای همایش

استخراج مقاله از پایان نامه برای همایش نیاز اساسی دانشجویان و مخصوصا اساتید دانشگاه‌های کشور است که به دلیل نداشتن وقت و فرصت کافی و برخی مواقع تجربه طولانی در این زمینه از این دسته خدمات ایران تایپیست استفاده می‌کنند. همایش‌های علمی و تخصصی در موضوعات گوناگون و تقریبا در هر رشته‌ای در سطح ملی و بین المللی برگزار می‌شوند و استخراج مقاله برای همایش از پایان نامه فوق لیسانس و دکتری فرصت بسیار خوبی را برای آشنایی با سایر اساتید و زمینه‌های تحقیقاتی آینده و حتی در برخی مواقع جذب سرمایه برای فاز عملیاتی فراهم می‌کند. اما نگران این هستید که چطور می‌توانید در این فرصت کم باقیمانده و با این همه مشغله مقاله‌ای حرفه‌ای و کاملا استاندارد و از همه مهم‌تر طبق دستورالعمل نگارشی همایش از پایان نامه خود استخراج کنید و برای بررسی اولیه داوران به همایش ارسال کنید؟

ایران تایپیست تمام مشکلات شما را حل کرده است. مجموعه ایران تایپیست بهترین محققین و مولفین کشور را در اختیار دارد چون علاوه بر قبولی در آزمون‌های سخت این مؤسسه، به واسطه داشتن رزومه کاری مرتبط و درخشان قبول شده‌اند و لذا کیفیت مقاله‌‌های استخراج شده از پایان نامه شما را کاملا تضمین می‌کند. شما می‌توانید پایان نامه خود را برای همکاران ما ارسال نمایید تا پس از تعیین قیمت و صدور پیش فاکتور رایگان و پرداخت 60% مبلغ، همکاری شروع شود و در طی زمانبندی درخواستی و دستورالعمل‌های همایش مقاله استاندارد و با کیفیت خود را دریافت کنید.

استخراج مقاله از پایان نامه نیاز به دانش تخصصی و علمی کافی و داشتن مدرک دانشگاهی در رشته مورد نظر دارد، علاوه بر این موارد باید تجربه کافی نیز وجود داشته باشد و فرد یا تیم مربوطه بتوانند کلیه اصول ویراستاری علمی، تخصصی، فنی، دستوری و زبانی و غیره را در به شکلی درست انجام دهند. با ایران تایپیست خیالتان راحت است که تمامی این موارد در بالاترین سطح کیفیت انجام می‌شوند و حتی شما نیاز به چک کردن هم نخواهید داشت.

در مورد هزینه استخراج مقاله از پایان نامه برای همایش هم نگران نباشید، ما در ایران تایپیست کلیه تعرفه‌ها را در پایین‌ترین حالت ممکن قرار داده‌ایم تا همه افرادی که پایان نامه قوی و معتبر داشته‌اند، بتوانند با استخراج مقاله شانس حضور در همایش‌های مختلف ملی و بین المللی را پیدا کنند و نتیجه سال‌ها تلاش و زحمت خود را ببینند. ضمنا چنانچه در مورد روند کار و تضمین کیفیت سؤالی دارید می‌توانید از مشاوره رایگان با همکاران ما استفاده نمایید.

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه برای کلیه همایش های ملی و بین المللی

 

استخراج مقاله از پایان نامه علمی پژوهشی

استخراج مقاله از پایان نامه علمی پژوهشی مقداری با پایان نامه‌های تئوری و نظری متفاوت است و پیچیدگی آن بیشتر می‌باشد و هر فرد یا مؤسسه‌ای نمی‌تواند ادعا کند که در این زمینه حرفه‌ای است اما ایران تایپیست با اطمینان کامل، به شما تضمین می‌دهد که مقاله‌ای استاندارد و حرفه‌ای از پایان نامه شما استخراج خواهد کرد. محققین و مولفین ایران تایپیست به خوبی مطلع هستند که در استخراج مقاله از پایان نامه‌های علمی – پژوهشی و در نتیجه نگارش مقالات علمی پژوهشی، هر یک از اجزای مقاله مثل عنوان، نام نویسندگان، چکیده تا روش تحقیق و یافته‌ها و بحث و نتیجه گیری تکنیک نگارشی خاص خود را دارد به همین دلیل پروژه شما فقط به افراد متخصص و با رشته تحصیلی شما تحویل داده می‌شود.

محققین و مولفین ایران تایپیست در زمینه تخصصی و رشته تحصیلی شما مدرک دانشگاهی مرتبط دارند و علاوه بر داشتن نمونه کار و سابقه کار طولانی و معتبر، از آزمون‌های ورودی این مجموعه نیز با موفقیت عبور کرده‌اند و نمره بالایی کسب نموده‌اند. به همین دلیل کاملا تضمین می‌کنیم که استخراج مقاله از پایان نامه شما توسط بهترین و حرفه‌ای‌ترین محققین و مولفین کشور انجام می‌پذیرد.

مقالات علمی پژوهشی باید از لحاظ علمی و یافته‌های آن کاملا معتبر باشند و وظیفه اعتبارسنجی این موارد و چک کردن آن‌ها بر عهده محققین و مولفین این مجموعه است. در نهایت پس از استخراج مقاله نیز تیم ویراستاری، مقاله را مورد ویراستاری تخصصی، علمی، دستوری و محتوایی قرار می‌دهد تا پس از ارسال مقاله به ژورنال مورد نظر یا مجله تخصصی بتوانید به راحتی پذیرش بگیرید.

ما در ایران تایپیست به خوبی می‌دانیم که منظور از استخراج مقاله از پایان نامه علمی پژوهشی به کپی کردن اعداد و ارقام و نوشته‌ها و کوتاه نویسی نیست، ما دقیقا همان کاری را در استخراج مقالات از پایان نامه‌های علمی پژوهشی انجام می‌دهیم که فقط از عهده افراد حرفه‌ای و کاربلد و کاملا با تجربه بر می‌آید و این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن نیز انجام می‌دهیم. نگران هزینه و تعرفه استخراج مقاله هم نباشید چون کمترین تعرفه را در نظر گرفته‌ایم و ضمن اینکه لازم نیست همه هزینه را از همان ابتدا پرداخت کنید. بلکه 60% هزینه موقع شروع همکاری و 40% نیز پس از تحویل فایل خواهد بود.

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه علمی پژوهشی

 

استخراج مقاله از پایان نامه برای کلیه مجلات و ژورنال

گاهی اوقات دانشجویان و اساتید دانشجویان مختلف بسته به بار علمی پایان نامه و کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که انجام شده قصد دارند آن‌ها را در ژورنال‌هایی به جز IEEE، ISI، ISC، الزویر، Scopus و غیره به چاپ برسانند و تجربه و مهارت کافی یا زمان مورد نیاز برای انجام این کار را ندارند. نگران نباشید چون ایران تایپیست خدمات استخراج مقاله از پایان نامه را متناسب با قوانین و دستورالعمل‌های هر مجله و ژورنالی که مدنظر شما باشد انجام می‌دهد و هیچ محدودیتی ندارد. خدمات ایران تایپیست در هر زمینه به گونه‌ای است که تمامی افراد با هر هدفی که داشته باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای استخراج مقاله از پایان نامه و ارسال آن به ژورنال مورد نظر تنها کافیست پایان نامه خود را برای ما ارسال کنید تا پس از تعیین قیمت براساس فاکتورهای مختلف و سپس پرداخت 60%  هزینه برای شروع همکاری، مقاله‌ای استاندارد و با کیفیت و با ضریب اطمینان بالا برای موفقیت در پذیرش، تحویل بگیرید. محققین و مولفینی که در ایران تایپیس فعالیت دارند چون در زمینه تخصصی شما تحصیل کرده‌اند و از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند، به شما این اطمینان را می‌دهند که مقاله استخراج شده تمام اصول کیفی یک مقاله استاندارد و مورد تأیید ژورنال شما را خواهد داشت.

در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه بهترین تعرفه‌ها را در ایران تایپیست قرار داده‌ایم. تعرفه نهایی براساس نوع ژورنال، تعداد مقالاتی که نیاز دارید از پایان نامه استخراج شود، زمان مدنظر (زمان تحویل عادی یا فوری)، حجم کار و غیره محاسبه شده و به شکل پیش فاکتور رایگان در کمتر از 5 دقیقه ارسال می‌شود. ایران تایپیست بزرگترین جامعه محققین و مولفین کشور را در اختیار دارد و به همین دلیل معتبرترین موسسه در کشور برای انجام خدمات مختلف از جمله استخراج مقالات در شاخه‌های مختلف از پایان نامه است.

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه برای تمامی ژورنال ها، مجلات تخصصی و همایش های ملی و بین المللی

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات مقاله هزینه خدمات مقالهتنظیم مقاله به فرمت مجلهترجمه تخصصی مقاله

سوالات متداول

تمامی مولفین و محققینی که در ایران تایپیست فعالیت دارند، دارای سابقه کار طولانی و حرفه ای در این زمینه بوده و در رشته تحصیلی شما تحصیلات دانشگاهی دارند، ضمن اینکه از طریق پنل کاربری نیز می توانید پیگیری داشته باشید.

ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین محققین و مولفین کشور در رشته های مختلف قادر است تا از پایان نامه شما، مقاله ای با کیفیت و استاندارد برای تمامی ژورنال ها، مجلات و همایش ها استخراج کند.

کلیه تعرفه و هزینه ها در ایران تایپیست کمتر از سایر مؤسسات بوده و براساس فاکتورهای مختلف تعیین خواهد شد.

استخراج مقاله طبق زمانبندی درخواستی شما قابل انجام است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: 1400/3/19 تعداد بازدید: 26575 امتیاز 5 از 2 نظر

کلمات کلیدی: استخراج مقاله از پایان نامه ارشد استخراج مقاله از پایان نامه لیسانس استخراج مقاله از پایان نامه دکتری استخراج مقاله از پایان نامه آنلاین استخراج مقاله تخصصی از پایان نامه

Link: /page/استخراج-مقاله-از-پایان-نامه

دیدگاه کاربران

مهین پرور | 1400-9-6 ساعت 08:35:08 امتیاز :

دستتون درد نکنه. مقالم حرف نداشت. کاملا مطابق دستورالعملا بود

سحر حامی | 1400-7-24 ساعت 08:16:33 امتیاز :

بابت مقالم ازتون ممنونم. واقعا برای چاپ تو ISI تدوین شده. کارتون درسته

ارسال دیدگاه

نام شما :
متیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :