سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 12:59:47 بازدید: 1491 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از ابتدایی ترین مراحل ترجمه، پیدا کردن مقاله برای ترجمه است. جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه روش های مختلفی دارد. تشخیص تفاوت های نحوه جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه کار شما را برای دستیابی به بهترین منابع و متون هموار می کند. اگر از زیر و بم این مرحله اول خبر ندارید و دوست دارید مقالات متعدد پژوهشی را دریافت کنید (به دلایل کاری یا تحصیلی) می توانید ادامه این مطلب را جهت دریافت راهنمایی بیشتر دنبال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه

جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه

چگونه یک مقاله جدید انگلیسی برای ترجمه آن از نشریات معتبر پیدا کنم؟

پیدا کردن مقاله برای ترجمه انگلیسی راه های مختلفی دارد و در اصل نشریات مختلف با در اختیار داشتن مقالات متعدد این بستر را برای شما فراهم می کنند تا بدون محدودیت، مقاله مورد نظرتان را بیابید. برای پیدا کردن مقاله یک حالت به این صورت است که فرض می گیریم شما برای جستجو مقاله، نام نویسنده یا نام مقاله مورد نظرتان را می دانید.

پس می توانید با جستجو نام نویسنده یا نویسنده ها یا مقاله مورد نظر در گوگل، آن را به سادگی بیابید. اگر پیدا نکردید، فیلتر های جستجو گوگل شما را یاری خواهند کرد. نشریات متعددی می توانند یک مقاله را چاپ کنند یا اینکه یک مقاله خاص فقط در یک نشریه به دسترس عمومی گذاشته شده است که براساس قوانین آن، تنها از آن طریق امکان دسترسی به مقاله مورد نظر وجود دارد. حالت مفروض دوم این است که شما تنها یک موضوع در اختیار دارید و میخواهید برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه اقدام کنید.

انواع روش برای جستجوی مقاله جدید به زبان انگلیسی برای ترجمه آن

برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه باید بدانید که تفاوت کلمات paper/ Essay/ Article چیست؛ اگرچه در معنای عام آن ها را به معنای «مقاله» می شناسیم! باید بدانید که این سه لغت برای سرچ مقاله از نظر محتوا، فرمت و هدفی نتایج جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه با هم متفاوت هستند.

  • Paper: مقاله ای که تحت این عنوان سرچ یا جستجو می شود معمولا به مقالاتی اشاره دارد که توسط یک متخصص نوشته شده اند. این نوع مقالات اصولا به فرم کتاب یا مجله چاپ می شوند و بار علمی بسیار زیادی دارند.
  • Essay: این واژه برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه به مقالات خیلی خیلی کوتاه در حد یکی دو صفحه اشاره دارد. این نوع متون نوشتاری بر کوتاه بودن مقاله تاکید دارند که کاملا کلی روی یک موضوع خاص تمرکز می کنند و اصولا توسط دانشجویان نوشته می شوند.
  • Article: مقالاتی که با این کلمه شناخته یا جستجو می شوند در واقع محتواهایی هستند که عمدتا آموزشی می باشند. این مقالات آموزش های مختلف مربوط به یک موضوع را خیلی مفصل و دقیق به همراه جزئیات به شما ارائه می کنند. پس می توان برای جستجو مقاله انگلیسی پر محتوا به سراغ آنها رفت.

جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه

مقاله انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اولین گام برای جستجوی مقاله انگلیسی برای ترجمه؟

به جز گوگل سایت های دیگری هم وجود دارند که برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه مفید هستند و در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت. حالا که با تفاوت سه کلمه مذکور آشنا شدیم می توانیم به منابع اینترنتی و سایت های معتبر مراجعه کنیم و در بخش جستجو مقاله به دنبال مطلب مورد نظرمان باشیم.

سایت های متعدد زیادی وجود دارند که برای ترجمه مقاله مناسب هستند. برخی از این سایت ها یک منبع کلی و عمومی به حساب می آیند و برخی دیگر به طور تخصصی اقدام به چاپ مقاله می کنند. پس اولین قدم برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه این است که منبع هدف خود را شناسایی کنید. پیدا کردن یک سایت اختصاصی شاید کارتان را ساده تر کند به این دلیل که مجبور به بررسی صفحات بیشتر برای پیدا کردن مقاله خود نباشید. اگر سایت اختصاصی را پیدا نکردید، می توانید در سایت های عمومی به جستجو مشغول شوید.

بزرگترین پایگاه علمی دانشجویان برای جستجوی مقاله انگلیسی برای ترجمه 

دو پایگاه مهم برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه وجود دارد. یک منبع ویژه سایت آکادمیک ریسرچ به حساب می آید که برای پیدا کردن بسیاری از مقالات منبع مهمی به حساب می آید. این سایت متعلق به شرکت مایکروسافت است و به نوعی جستجوگر مقالات علمی و ژورنال های مطرح در محافل بزرگ و موسسات عظیم است. این لینک امکان دسترسی شما به صفحه اول این سایت را فراهم می کند:

http://academic.research.microsoft.com/

پایگاه بعدی یک منبع مفید از شرکت گوگل است که همه افراد آن را به نام گوگل اسکالر می شناسند. این منبع بسیاری از مقالات در حوزه های مختلف را در قالب های علمی در دسترس علاقه مندان جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه قرار داده است. در این سایت نیز امکان خواندن مقالات، نشانه گذاری آنها و .. وجود دارد.

https://scholar.google.com/

راهنمایی جستجوی مقاله انگلیسی برای ترجمه در وب سایت ایران تایپیست

شما برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه می توانید به سایت ایران تایپیست اعتماد کنید. برای این کار تنها کافیست با مشاوران ایران تایپیست تماس حاصل کرده و نحوه جستجو مقاله را جویا شود. بسیاری از نمونه کارهای قبلی جهت ترجمه به انگلیسی یا ترجمه از زبان انگلیسی به زبان های دیگر در دسترس شما قرار داده می شوند تا برای شروع کار ترجمه به ما اعتماد کنید و در واقع تضمینی به دست آورید. در ایران تایپیست سالها است که کار ترجمه تخصصی مقالات با کیفیت بالا و با اتکا به بیشتر از 1000 متجرم صورت می گیرد. شما برای شروع پروژه ترجمه مقاله می توانید از طریق صفحه اصلی اقدام کنید.

جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیسرچ در گوگلخدمات دانشجوییhttps://irantypist.com/page/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-32.html

سوالات متداول

اگر آشنایی با زبان انگلیسی داشته باشید، انجام این کار چندان سخت نخواهد بود. اما اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، مشاوران در ایران تایپیست شما را یاری خواهند کرد.

سعی کنید از کلمات کلیدی اصلی یا مرتبط استفاده کنید که نزدیک ترین قرابت معنایی را با موضوع مورد نظرتان داشته باشند.

بله، امکان دسترسی عمومی و بدون محدودیت برای جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه به همه کاربران داده شده است.

خیر، شما برای ثبت پروژه می بایست حتما متن مقاله مورد نظر را آپلود نمایید. اگر برای پیدا کردن مقاله مورد نظر مشکل داشتید یا به راهنمایی نیازمند بودید، حتما با شماره های داده شده تماس حاصل کنید.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 12:59:47 تعداد بازدید: 1491 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش جستجو مقاله انگلیسی برای ترجمه سرچ مقاله انگلیسی برای ترجمه سفارش سرچ مقاله جهت ترجمه پیدا کردن مقاله انگلیسی برای ترجمه جستجوی و ترجمه مقاله جدید به زبان انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :