جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سرچ در گوگل

صفحه سرچ در گوگل را صوتی گوش کنید
 

سرچ در گوگل علاوه بر دانش فنی و آشنایی با تکنیک‌ها و ترفندهای سرچ پیشرفته، نیاز به تسلط به زبان انگلیسی جهت سرچ در منابع خارجی هم دارد. همکاران ما در ایران تایپیست با داشتن تمامی این ویژگی‌ها هر نوع مطلب یا محصول و خدماتی که نیاز دارید ولی در گوگل پیدا نمی‌کنید را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا می‌کنند. در ایران تایپیست فقط غیر ممکن، غیر ممکن است. ما تجربیات و خدمات خاص خود را با کمترین هزینه در اختیار شما می‌گذاریم.



کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش سرچ در گوگل خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

خدمات خاص

تا به حال شده با سرچ در گوگل به دنبال مطلب، موضوع یا خدمات خاص باشید و هیچ نتیجه‌ای نگیرید؟ تا به حال شده بخواهید آمار و ارقام یک مورد خاص، ویدیوی خاص یا مطلبی کمیاب را پیدا کنید ولی موفق نشده باشید؟ سرچ در گوگل آن چنان که به نظر می‌رسد ساده نیست و برای رسیدن به نتیجه مدنظرتان باید تکنیک‌های مختلف سرچ را بلد باشید و بدانید که موضوع مدنظر شما را کاربران به چه شکلی سرچ می‌کنند تا دقیقا همان نتیجه را بگیرید.

بارها شده کاربران مختلف گوگل ادعا می‌کنند چیزی که آن‌ها به دنبالش هستند با سرچ در گوگل پیدا نمی‌شود! شما تا چه حد این مورد را باور می‌کنید؟ امکان در گوگل که میلیاردها وب سایت فعالیت می‌کنند مطلب مورد نظر شما پیدا نشود یا موضوعی در رابطه با آن نوشته نشده باشد؟ ما در ایران تایپیست که با تمامی تکنیک‌های سرچ در گوگل آشنا هستیم چنین ادعایی را رد می‌کنیم.

همکاران ما در ایران تایپیست نسبت به تمامی تکنیک‌های سرچ در گوگل آشنا هستند و به راحتی می‌توانند موضوع یا مواردی که شما به دنبالش هستید و پیدا نمی‌کنید را برای شما آماده کنند. تنها کافیست موضوع مدنظر خود را ارسال کنید تا دقیقا همان مورد را برای شما آماده کنیم. از عکس و فیلم در رابطه با موضوعات عمومی تا تخصصی گرفته تا آمار و ارقام مخصوص و مطالب عمومی تا تخصصی و علمی، هر چه که نیاز داشته باشید فراهم می‌کنیم.

بسته به درجه سختی کار، زمانی که بابت این خدمات دهی از همکاران حرفه‌ای ما گرفته می‌شود یا اگر فایل دانلودی باشد بسته به حجم آن هزینه محاسبه می‌گردد. اما شاید بگویید هزینه آن زیاد خواهد شد ولی به شما اطمینان می‌دهیم این کار را سریع‌تر و با هزینه‌ای کمتر از آن چیزی که تصورش را داشته باشید انجام می‌دهیم. ایران تایپیست تسلط و تجربه کافی در زمینه سرچ در گوگل در اختیار دارد و این تجربیات را با بهای کم در اختیار شما گذاشته‌ایم.

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل برای انجام خدمات خاص در ایران تایپیست

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش سرچ در گوگل خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

محصولات خاص

تا به حال شده به عنوان یک فروشنده به دنبال محصول خاص باشید تا با خرید آن به محصولات خودتان اضافه کنید ولی فایده‌ای نداشته باشد؟ تا به حال شده به عنوان خریدار به دنبال محصول خاصی گشته باشید ولی به خاطر سرچ اشتباه و اطلاع نداشتن از تکنیک‌های مختلف سرچ در گوگل و امکاناتی که در قسمت سرچ پیشرفته قرار داده شده نتوانسته باشید محصول مورد نظر خودتان را پیدا کنید؟ همکاران حرفه‌ای ما در ایران تایپیست این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن با هزینه‌ای بسیار مناسب رفع می‌کنند.

کاربران زیادی هستند که به هر دلیلی به دنبال محصول خاصی می‌گردند ولی به دلیل تنوع بسیار زیادی که در محصولات صنایع مختلف وجود دارد دقیقا نمی‌دانند که کدام یک محصول مورد نظر آنهاست یا اصلا چنین محصولی را پیدا نمی‌کنند. یا گاهی اوقات افراد در زمینه‌های کاری مختلف، وب سایتی دارند و قصد دارند در رابطه با جدیدترین محصول حوزه کاری خود مطلب بنویسند اما چون هنوز فراگیر نشده مطلب خاصی در مورد مشخصات، کاربردها، نحوه استفاده و مراکز فروش آن پیدا نمی‌کنند. همکاران ما با تجربه و تسلط کافی بر روی تمامی تکنیک‌های سرچ در گوگل این کار را به راحتی آب خوردن برای شما انجام خواهند داد.

برخی محصولات در بازار داخلی کم هستند و یا هنوز وارد نشده‌اند و اطلاع پیدا کردن آ‌ن‌ها و نوشتن مطلب در رابطه با آن یا پیدا کردن سایت و مرکز معتبر ارائه کننده می‌تواند چندین قدم آن‌ها را رقبا جلو بیندازد. اما مشکل اینجاست که این محصول خاص را در گوگل پیدا نمی‌کنند. در این شرایط مأیوس نشوید. کافیست موضوع یا اسم محصول خاص مدنظرتان را به ما بدهید و هر میزان یا هر نوع مطلبی که نیاز دارید را اعلام کنید تا با سرچ در گوگل برای شما پیدا کرده و ارسال کنیم. چنانچه پس از آن نیاز به تولید محتوا داشته باشید دپارتمان تولید محتوای ایران تایپیست این کار را انجام خواهد داد.

سرچ در گوگل

ایران تایپیست با سرچ در گوگل به شکل حرفه ای هر محصولی را برای شما پیدا می کند

 

پاورپوینت

تا به حال شده برای ارائه در کلاس‌های درس به دنبال پاورپوینت آماده باشید ولی نتوانسته باشید با سرچ در گوگل پیدا کنید؟ تا به حال شده به دنبال پاورپوینت در موضوعاتی خاص باشید ولی هر چقدر تلاش کرده‌اید بی‌فایده بوده باشد؟ نگران نباشید چرا که همیشه ایران تایپیست با خدمات خود غیر ممکن را به ممکن تبدیل می کند و در ازای آن هزینه ناچیزی دریافت می‌کند.

همکاران حرفه‌ای ما در ایران تایپیست به خوبی می‌دانند که باید با چه تکنیکی به سرچ در گوگل بپردازند تا پاورپوینت مدنظر شما را پیدا کرده و به شما تقدیم کنند. هر نوع پاورپوینتی که مدنظر داشته باشید در هر زمینه عمومی و اختصاصی را به راحتی برای شما پیدا می‌کنیم. ما با سرچ در گوگل به شکل حرفه‌ای روزانه صدها پاورپوینت طبق سفارش مشتریان پیدا کرده و تحویل می‌دهیم و به همین دلیل انجام این کار برای ما خیلی عادی و ساده است.

هر چقدر از نظر شما پیدا کردن پاورپوینت مدنظر رشته و تخصص شما یا موضوعی که به آن علاقه مند هستید، سخت و دشوار باشد برای ما ساده است چون علاوه بر مهارت و دانش کافی در رابطه با تکنیک‌های سرچ در گوگل، تجربه و سابقه طولانی هم داریم. ایران تایپیست در ازای انجام خدمات جستجو در گوگل برای پیدا کردن پاورپوینت مدنظرتان هزینه زیادی دریافت نمی‌کند. به طور کلی این نوع خدمات بسیار کمیاب هستند ولی به خاطر اینکه دغدغه کاربران ایرانی دغدغه ایران تایپیست هم بوده و هست، اقدام به ارائه این نوع خدمات در سریعترین زمان ممکن با دقیق ترین نتیجه نموده‌ایم.

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل به شکل پیشرفته برای پیدا کردن پاورپوینت مدنظر شما

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش سرچ در گوگل خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

تحقیق درسی

تحقیق درسی پروژه‌ای است که از دبستان تا دانشگاه مقطع دکتری باید انجام دهید و هر بار سخت‌تر و سخت‌تر شده و هزینه‌ای که باید بپردازید طبیعتا بیشتر می‌شود. مراکز خدماتی بیرون نظیر کافی نت‌ها معمولا هزینه زیادی می‌گیرند و چون اکثرا تخصص و دانش علمی خاصی ندارند و کاربر معمولی هستند، نتیجه دلخواه شما را ارائه نمی کنند. به همین دلیل باز هم مشکل شما کامل حل نمی‌شود و هزینه هم پرداخت کرده‌اید.

ایران تایپیست برای شما پیشنهاد بهتری دارد. برای سرچ در گوگل بابت تحقیق درسی و آماده کردن پروژه، موضوع خود را به ما بسپارید و با صرف هزینه بسیار کمتر در زمان مورد نظرتان تحویل بگیرید. حتی اگر ناراضی بودید برای شما اصلاح می‌کنیم و تا زمان رضایت کامل شما تلاش خواهیم کرد. همکاران ما در ایران تایپیست جستجوگران ماهری در اینترنت هستند. گوگل برای اینکه نتایج دقیق به شما نشان دهد چندین راهکار و ترفند در نظر گرفته که آگاهی پیدا کردن از آن‌ها و کسب تخصص نیاز به شرکت در دوره‌های تئوری خاصی دارد.

ما در ایران تایپیست سرچ در گوگل را بدون اتلاف وقت و در زمان درخواستی شما با کمترین هزینه انجام می‌دهیم. تنها کافیست موضوع تحقیق درسی خود را اعلام کنید و چنانچه موضوعات خاصی باید ارائه شوند مشخص نمایید تا دقیقا همان چیزی که به دنبالش هستید را با سرچ در گوگل برای شما پیدا کنیم. با ایران تایپیست در هیچ مقطعی و در زمینه هیچ موضوعی نگران تحقیق درسی خودتان نباشید. ما این خدمات را در 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز پذیرش می‌کنیم و آن را با بهترین کیفیت انجام می‌دهیم تا رضایت شما را به دست بیاوریم.

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل برای انجام تحقیق درسی شما در ایران تایپیست

 

مقاله

پیدا کردن مقاله علمی در گوگل مخصوصا نسخه رایگان مقالاتی که باید بابت آنها پول پرداخت کنید دغدغه تمامی دانشجویان لیسانس تا دکتری است و ما در ایران تایپیست به خوبی از این موضوع مطلع هستیم. شما دانشجویان باید با سرچ در گوگل مقاله یا مقالات مورد نیاز خود را برای نوشتن پایان نامه یا مقاله مروری، تحقیق دانشگاهی، ارائه کلاسی، ژورنال کلاب و لب میتینگ و ... پیدا کنید.

بسیاری از دانشجویان در این مرحله یا مقاله مورد نظر را پیدا نمی‌کنند یا اینکه باید بابت آن پول پرداخت کنند. در این زمینه برخی سایت‌های فارسی وجود دارند که با درج DOI مقاله نسخه رایگان را تحویل می‌دهند اما بعد از مدتی و یا دانلود چند مقاله نسخه رایگان آن برداشته می‌شود و باید بابت دانلود هزینه اشتراک بدهید که برای دانشجویان مقرون به صرفه نیست. با توجه به اینکه این یک نیاز همیشگی است و دانشجویان شاید به صدها مقاله نیاز داشته باشند تا نظر مثبت استاد خود را جلب کنند ایران تایپیست روش ساده‌تر و البته بسیار کم هزینه‌تری را پیشنهاد می‌دهد.

ما در ایران تایپیست به شما کمک می‌کنیم. همکاران حرفه‌ای ما با سرچ در گوگل مقاله مدنظرتان را پیدا می‌کنند. ما در ایران تایپیست با بسیاری از داده پایگاه‌های داخلی و معتبر فارسی قرارداد داریم و پیدا کردن مقالات شما را با هزینه کمتر از حالت معمولی خود انجام می‌دهیم. حتی اگر سفارش حجیم داشته باشید و بخواهید تعداد زیادی مقاله با سرچ در گوگل برای شما پیدا کنیم، مشمول تخفیف نیز خواهید شد.

بابت زمان دریافت مقالات مورد نیاز خود می‌توانید زمان درخواستی خود را اعلام کنید. هزینه نهایی سرچ در گوگل برای مقالات مورد نیازتان، براساس زمان درخواستی و تعداد مقالات محاسبه می‌گردد که می‌توانید در قالب پیش فاکتور رایگان دریافت نمایید تا در صورت تمایل همکاری داشته باشیم.

سرچ در گوگل

با سرچ در گوگل به شکل پیشرفته هر مقاله ای را برای شما پیدا می کنیم

 

کتاب

قطعا تا به حال پیش آمده که به دنبال کتاب خاصی در هر زمینه‌ای (رمان، علمی، داستان کوتاه، مصور، نمایشنامه، تخیلی، فلسفی و ...) بوده‌اید ولی یا موفق به پیدا کردن آن نشده‌اید و یا اینکه بابت پولی بودن آن نتوانسته اید دانلود کنید. حتی اگر کتاب شما نسخه الکترونیکی و یا صوتی باشد و بخواهید با سرچ در گوگل پیدا کنید ولی موفق نمی‌شوید ما این کار را برای شما انجام می‌دهیم.

تنها ذکر یک نکته بسیار مهم است. چنانچه کتاب شما نسخه الکترونیکی و یا صوتی آن منتشر شده باشد و موفق به پیدا کردن آن نباشید ما می‌توانیم با سرچ در گوگل به شکل پیشرفته و ترفندهایی که از آن‌ها اطلاع داریم، پیدا کرده و برای شما ارسال کنیم.

گاهی اوقات پیدا کردن کتاب خیلی سخت‌تر و پیچیده‌تر از سرچ ISBN آن در گوگل است چرا که این ساده‌ترین روشی است که فعلا وجود دارد. ISBN یا شماره شابک در فارسی، شماره 13 رقمی است که برای هر کتاب منحصربه فرد است. کتاب‌هایی که قدیمی باشند و در زمان‌های گذشته چاپ شده‌اند و برای تجدید چاپ آن‌ها اقدام نشده باشد تا ISBN بگیرند، پیدا کردن آن‌ها با سرچ در گوگل کار بسیار دشوار و زمانبری است که فقط از عهده افراد حرفه‌ای ما در ایران تایپیست بر می‌آید.

گاهی اوقات نیز کتاب خارجی خود را پیدا می‌کنید ولی بخاطر پولی بودن نمی‌توانید دانلود کنید. ما با تکنیک‌های پیشرفته خود برای سرچ در گوگل این روند را خیلی سریع و راحت کرده‌ایم پس نگران نباشید. برای کتاب‌های داخلی به دلیل احترام به حق و حقوق ناشر توسط ایران تایپیست، از ارائه نسخه غیر قانونی و رایگان آن معذور هستیم اما چنانچه نمی‌توانید بهترین ترجمه یا ناشر یک کتاب خاص را پیدا کنید ما برای شما انجام می‌دهیم.

سرچ در گوگل

ایران تایپیست با سرچ در گوگل هر کتابی را برای شما پیدا می کند

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش سرچ در گوگل خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

دیتا اینتریبازنویسیهزینه بازنویسی متنهزینه دیتا اینتری

سوالات متداول

بستگی به حجم کاری و مواردی که به دنبال آن هستید متغیر است. ایران تایپیست می تواند با تکنیک های پیشرفته سرچ در گوگل طبق زمانبندی تعیین شده توسط شما این خدمات را ارائه کند.

بسته به زمان درخواستی، موضوع، فایل یا مطلب مورد نیاز و حجم سفارش ثبت شده متغیر می باشد. بعد از ثبت سفارش در کمتر از 5 دقیقه قیمت نهایی را اعلام می کنیم.

هر خدماتی که در ایران تایپیست ارائه می شود از جمله خدمات سرچ در گوگل با گارانتی همراه هستند. بندرت پیش می آید که همکاران ما قادر نباشند فایل مدنظر شما را پیدا کنند در چنین مواقعی امکان بازگشت وجه وجود دارد.

از یک فایل پی دی اف، پاورپوینت و ورد گرفته تا فایل تحقیق درسی و کتاب و مقالات تخصصی دانشگاهی مدنظر شما را در سریعترین زمان ممکن با کمترین هزینه پیدا می کنیم. ما از تکنیک های پیشرفته و ترفندهای خاص سرچ در گوگل کاملا آگاهی داریم.


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: 1400/3/19 تعداد بازدید: 20673 امتیاز 5 از 3 نظر

کلمات کلیدی: سفارش سرچ در گوگل سرچ تخصصی در گوگل سرچ حرفه ای در گوگل سرچ کتاب در گوگل سرچ پیشرفته در گوگل

Link: /page/سرچ-در-گوگل

دیدگاه کاربران

سمیرا | 1402-3-24 ساعت 12:21:24 امتیاز :

سلام تدریس در گوگل درست است

هاشم معظمی | 1400-9-4 ساعت 08:33:11 امتیاز :

محصولاتی که میخواستیمو خیلی راحت از تو سایتای خارجی پیدا کردین. عالی هستین شما

سنا هاشمی | 1400-7-22 ساعت 08:49:16 امتیاز :

به چندتا مقاله خارجی نیاز مبرم داشتم که شما خیلی سریع برام پیدا کردین. ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
متیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :