دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تصویرگری کتاب های کودک و نوجوان چه اصولی دارد؟

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1400/10/26 ساعت 14:00:00 بازدید: 1013 امتیاز 0 از 0 نظر

برای اینکه شما بتوانید تصویرگری کتاب کودک و نوجوان را به بهترین شکل ممکن خویش به پیش ببرید؛ می بایست حتما یک سری قوانین و قواعد و اصولی را به صورت استاندارد به پیش ببرید تا موجبات رضایت مخاطبین این قشر از جامعه – کودکان و نوجوانان – را به خوبی به جای آورید. رنگ آمیزی و روانشناسی رنگ ها می تواند برای کودک و نوجوان غوغایی به پا کند. به همین جهت کسانی که به کار تصویرگری کتاب کودک و نوجوان روی می آورند؛ می بایست به خوبی به این مسئله واقف باشند که در کار و حرفه خود، از روانشناسی رنگ ها بهره بهینه ای ببرند تا شور و نشاط و هیجان خاصی را در دل کودکان و نوجوانان به وجود آورند. به طور کلی برای کار تصویرگری کتاب کودک و نوجوان یا کتاب های قشر کودک و نوجوان، می بایست عشق و علاقه بسیار زیادی داشت. به گونه ای که پیش از به وجد آمدن کودک و نوجوان مورد نظر، خود تصویرگر می بایست به وجد آید و خود را در لباس و قالب کودک و نوجوانی تصور کند که با تصویرگری کتاب های کودک و نوجوان مربوطه چه احساسی در او طنین انداز می گردد. به میزان همان حس و حال بایستی در تصویرگری کتاب کودک، تمامی هم و غم خویش را به کار بسته تا بتواند کودکان و نوجوان بسیار زیادی را شیفته کتاب های مورد نظر کند. بنابراین به طور کلی تصویرگری کتاب های این قشر از افراد جامعه، کار همه کسی نیست و هر فردی که در این حوزه کار می کند؛ می بایست نسبت به اصولی پایبند باشد و آن ها را به خوبی رعایت سازد تا بتواند در کار و حرفه خود موفق باشد. تصویرگرانی که در موسسه ایران تایپیست مشغول به کار و فعالیت هستند؛ به خوبی به این مسئله واقف هستند و تمامی اصول، قوانین و قواعد تصویرگری و صفحه آرایی کتاب را در کتاب های کودک و نوجوان طبق استانداردهای تعریف شده پیاده سازی می کنند.

تصویرگری کتاب های کودک و نوجوان چه اصولی دارد؟

رعایت کردن اصول لازم تصویرگری کتاب کودک و نوجوان

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیهزینه طراحی گرافیکیتصویرگری کتاب کودکطراحی کاتالوگ

سوالات متداول

بله؛ یک سری اصول استاندارد می بایست در کار تصویرگری کتاب های این گروه سنی به درستی رعایت شود تا خروجی نهایی موفقیت آمیز باشد. 

اصولی استاندارد از جمله: شور و نشاط و علاقه خاص به کار تصویرگری در کنار پیاده سازی قوانین استاندارد تصویرگری، بسیار حائز اهمیت هستند.

بله؛ بر حسب تجربه می توان به این مسئله پی برد که آن ها تا چه میزان به این اصول پای بند هستند. 

با توجه به نمونه کارهای موفق این موسسه، می توان به خوبی پی به کیفیت ارائه خدمات و پیاده سازی اصول استاندارد تصویرگری در ایران تایپیست برد. 


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1400/10/26 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 1013 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول تصویرگری کتاب کودک و نوجوان روند تصویرگری کتاب کودک و نوجوان قوانین تصویرگری کتاب کودک و نوجوان روشهای تصویرگری کتاب کودک و نوجوان تکنیکهای تصویرگری کتاب کودک و نوجوان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :