سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تصویرگری کتاب کودک

صفحه تصویرگری کتاب کودک را صوتی گوش کنید
 

ایران تایپیست در زمینه تصویرگری کتاب کودک بصورت آنلاین با تکیه بر خلاقیت و هنر گرافیست‌های حرفه‌ای خود از سراسر دنیا، کلیه تکنیک‌های تصویرسازی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. در سفارشات تصویرگری کتاب کودک گرافیست طبق موضوع داستان، سلیقه و درخواست مولف و همچنین بودجه مدنظرش، اقدام به خلق تصاویر هنرمندانه می‌کند.

اگر نمی‌دانید برای کتاب کودکی که خلق کرده‌اید چه نوع تصویرگری را انتخاب کنید حتما با کارشناسان ما ارتباط بگیرید، قبل از ثبت سفارش، مشاوره رایگان بگیرید و نمونه کارها را ببینید تا مسیر برایتان شفاف شود.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

تصویرگری کتاب کودک به روش لیتوگرافی

لیتوگرافی یکی از انواع تکنیک‌هایی است که در ایران تایپیست برای تصویرگری کتاب کودک از آن استفاده می‌شود که روشی ساده و مقرون به صرفه در آثار مختلف مانند کتاب کودکان است. در تصویرگری کتاب کودک چنانچه با کتاب‌ها و مجلات با تیراژ بالا سروکار داشته باشیم، ایران تایپیست از روش چاپ افست لیتوگرافی استفاده می‌کند. نکته بسیار مهمی که در تصویرگری کتاب کودک به روش لیتوگرافی باید به آن توجه شود این است که قلم‌های مخصوص، مواد اولیه باکیفیت و تکنیک کار بسیار مهم است، به همین دلیل تنها مجموعه‌هایی که در این روش کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند می‌توانند، کیفیت و گرافیک بالای تصویرها را تضمین کنند. ایران تایپیست نیز با بهترین تجهیزات و سابقه طولانی در زمینه تصویرگری کتاب کودک با روش لیتوگرافی آماده خدمات رسانی به شماست تا چنانچه قصد دارید جذابیت کتاب و مجلات پرتیراژ حوزه کودک خود را با بهترین تکنیک تصویرسازی ، کاملا روی توانمندی‌های این مجموعه حساب باز کنید.

شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش از نمونه‌های قبلی به صورت رایگان دیدن فرمائید تا به صورت واضح و آشکار شاهد کیفیت خروجی باشید و یا نمونه‌ای رایگان از کتاب خودتان دریافت نمایید سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با لیتوگرافی

 


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

تصویرگری کتاب کودک با اکریلیک

اکریلیک یکی از روش‌های مرسوم برای تصویرگری کتاب کودک است که از تخصص‌های مجموعه ایران تایپیست می‌باشد و در این زمینه از بهترین تجهیزات و تخصص فردی کمک گرفته شده است. شیوه تصویرگری کتاب کودک با اکریلیک از این جهت انجام می‌گیرد که تصویرگری در این روش هزینه زیادی نسبت به رنگ روغن نخواهد داشت و هنوز یکی از پرطرفدارترین و معمول‌ترین شیوه‌های خلق آثار هنری و تصاویر مورد نیاز کتاب‌هاست، به همین دلیل تقاضا برای آن زیاد است و ایران تایپیست هم بر همین اساس این نوع خدمات را با بالاترین کیفیت بصورت آنلاین ارائه می‌کند.

روش رنگ اکریلیک برای تصویرگری نسبت به سایر روش‌های مشابه آن مثل استفاده از رنگ روغن یا آبرنگ، سختی کار کمتری دارد و سادگی و کاربرد آن حتی در برخی موارد نیز بیشتر است. ما در ایران تایپیست برای رنگ آمیزی و تصویرگری کتاب کودک هیچ محدودیتی از لحاظ نوع رنگ نداریم و حتی می‌توانیم از رنگ‌های اکریلیک متالیک، فلورسنت و شب‌تاب نیز به درخواست مشتریان استفاده کنیم. مورد بسیار مهمی که موجب تمایز ایران تایپیست از سایر مؤسسات شده همکاری با زبده‌ترین گرافیست‌های  کشور است که با استفاده حرفه‌ای از رنگ‌های اکریلیک‌، تناسب رنگ عالی و بکارگیری با کیفیت‌ترین رنگ‌های اکریلیک موجود در بازار در نهایت، همواره نتیجه کاملا رضایت بخشی را به مشتریان خود تقدیم کرده و توانایی خود را در این بخش به اثبات رسانیده است.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با اکریلیک

 

تصویرگری کتاب کودک با مداد رنگی

اگر قرار است تصویرگری کتاب کودکتان با طرح‌های ظریف باشد، مداد رنگی‌ها متریال و ابزاری فوق العاده عالی برای این مورد هستند. مداد رنگی یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین نمونه‌هایی است که امروزه از آن برای تصویرگری کتاب کودک استفاده می شود و ایران تایپیست هم در حال حاضر یکی از بهترین مراکز در زمینه تصویرسازی کتاب کودک با مداد رنگی است. بسته به نوع پروژه تصویرگری کتاب کودک، گرافیست‌ها در ایران تایپیست برای طرح اتودهای اولیه کار از مداد رنگی استفاده می‌کنند و در نهایت از متریال نهایی که کاملا متناسب با نوع کار و سلیقه مولف باشد بهره می‌برند اما در برخی موارد نیز به طور کامل از مداد رنگی استفاده خواهد شد.

 تخصص، تجربه و مهارت بالای تصویرگران ایران تایپیست به منظور طراحی کتاب کودک با متریال مداد رنگی و حساسیت ویژه‌ی کارشناسان این مجموعه در کیفیت خروجی، همواره نتایج کاملا رضایت بخشی را ارائه داده است. ایران تایپیست برای پروژه‌های تصویرگری، مشاوره‌های رایگان ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از سراسر کشور به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و پیگیری کنید و نوع متریال و فاکتورهای مدنظرتان را به راحتی در طی فرایند ثبت سفارش انتخاب و مشخص کنید. وجه تمایز ما نسبت به سایر موسسات، تبحر افراد متخصص این مجموعه و سخت‌گیری‌ها نسبت به کیفیت نتایج خروجی است که در کنار مناسبترین تعرفه‌ها و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با مداد رنگی

 


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

تصویرگری کتاب کودک با  ذغال

ذغال یکی از تکنیک‌های تصویرسازی سنتی است که در گذشته محبوبیت بسیار زیادی را برای تصویرگری کتاب کودک داشت. ایران تایپیست در صورتی که مولفین درخواست داشته باشند یا به عبارتی تمایل داشته باشند تصویرگری کتاب کودک آنها با ذغالِ طراحی انجام شود، این کار را انجام خواهد داد. معمولا هنگامی که از کارشناسان ما در رابطه با کاربرد ذغال طراحی در تصویرگری سؤال می‌کنند اینگونه پاسخ می‌دهیم که از این متریال بیشتر برای تصویرگری کتاب داستان‌های کوتاه و همچنین طراحی‌های سریع و یا با فاز تفننی و سرگرمی استفاده می‌گردد.

چنانچه کتاب کودک شما در این زمینه‌ها و مشابه آن می‌باشد و نیازمند طراحی سریع و تفننی هستید، بهترین و محبوب‌ترین متریالی که ایران تایپیست پیشنهاد می‌کند، ذغال طراحی است. طبق تجربه ایران تایپیست، تصویرگری با ذغال، در مواردی که گفته شد بهترین نتیجه را به شما خواهد داد و بر همین اساس چنین خدماتی در ایران تایپیست ارائه می شود تا مولفین کتاب‌های کودک بتوانند بهترین متریال را با توجه به نوع کتاب خود برگزینند. در ایران تایپیست برای تصویرگری کتاب کودک در طی مشاوره رایگان بهترین متد انتخاب خواهد شد تا به نتیجه مطلوب خود برسید. این تضمین و اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که هیچ تفاوتی در کیفیت خروجی سفارشات به صورت غیر‌حضوری وجود ندارد و تمامی سفارشات در بهترین کیفیت خود ارائه می‌شوند. در کلیه مراحل کار با گرافیست خود صورت آنلاین در ارتباط هستید و تا نتیجه مطابق نظر شما انجام نشد، کار نهایی نخواهد شد.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با ذغال طراحی یا مداد ذغالی

 

تصویرگری کتاب کودک با روش دیجیتال فری هند

تصویرگری کتاب کودک با تکنیک دیجیتالی که به نوع دیجیتال فری هند و وکتور تقسیم بندی می شود پدید آمد تا به کمک نرم افزارهای کامپیوتری بتوان تصویرگری کتاب‌ها را خیلی سریع‌تر و دقیق‌تر و با کیفیت رنگ بیشتر انجام داد. تکنیک دیجیتال فری هند در ایران تایپیست توسط تیمی از بهترین تصویرگران و گرافیست‌ها انجام می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. در ایران تایپیست تصویرگری در سبک دیجیتال با نرم افزارهای بسیار معروفی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور، کورل، اسکِچ و ... انجام می‌گیرد.

تصویرسازی های دیجیتال فری هند به شکل قالب گرافیکی شطرنجی مانند بوده و در اندازه‌های مشخصی قابل چاپ هستند و با تغییر سایز افت کیفیت پیدا می‌کنند اما اگر تصویر‌سازی وکتور انجام شود، بسته به سایز صفحه کتاب و سلیقه مولف با کوچک و بزرگ کردن عکس، افت کیفیت دیده نخواهد شد. معمولا مولفین در جایی که نیاز داشته باشند کوچکترین جزئیات هم به نمایش در بیاید و خروجی آن تصویرهایی باشد که با تغییر سایز کیفیت آن افت پیدا نکند، نوع تصویرگری کتاب کودک را دیجیتالی انتخاب می‌کنند. ایران تایپیست در این زمینه می‌تواند بهترین مشاوره را بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه نماید تا بسته به نوع کتاب و موضوع آن و تصویرگری‌هایی که لازم است، متدی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را از در بر داشته باشد.

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با تکنیک دیجیتال فری هند

 


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

تصویرگری کتاب کودک با استفاده از اتود با مداد

اتود با مداد یکی از روش‌های سنتی و کماکان بسیار محبوب در تصویرگری کتاب کودک است که امروزه از آن استفاده می‌شود و طرفداران آن زیاد هستند. اتود با مدادهای معمولی هم در ایران تایپیست یکی دیگر از تکنیک‌هایی است که برای پیاده‌سازی اسکچ و سپس تکمیل طرح نهایی انجام می‌گیرد که گاهی مواقع فقط برای مشخص کردن طرح اولیه و گاهی نیز برای انجام صفر تا صد مراحل تصویرسازی استفاده خواهد شد.

واحد گرافیک ایران تایپیست در این زمینه سابقه طولانی و موفقی دارد و از بهترین گرافیست‌ها و تصویرگران سراسر کشور استفاده می‌کند تا خیالی آسوده بابت کیفیت کار طراحی و تصویرگری داشته باشید. استفاده از تکنیک طراحی اتود با مداد  موارد کاربرد خاص خود را دارد که البته با وجود تکنیک‌های متنوع دیگر، تصمیم و انتخاب نهایی به سلیقه و نوع کتاب شما بستگی دارد. در هر صورت مؤسسه ایران تایپیست آمادگی کامل خود را برای تصویرگری کتاب کودک شما با استفاده از متریال مدادهای معمولی اعلام می‌کند.

برای مشاهده کیفیت کارها و سابقه کار در این زمینه هم می‌توانید از طریق همکاران مربوطه، نمونه کارها را مشاهده کنید و خودتان به سطح بالای کیفی کارها پی ببرید. توجه داشته باشید با اینکه تکنیک تصویرگری اتود با مداد نوعی روش سنتی محسوب می‌شود ولی باید بسیار حرفه‌ای و با تجربه بود و از دست هر کسی ساخته نیست. به همین دلیل ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین‌ها، خیال شما را از این بابت آسوده ساخته است.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک اتود با مداد

 

تصویرگری کتاب کودک با خودکار و جوهر

استفاده از خودکار و جوهر برای تصویرگری کتاب کودک نیاز به مهارت و هنرمندی بسیار زیادی دارد به همین دلیل همه مؤسسات قادر به انجام چنین خدماتی برای تصویرگری کتاب نیستند. در تصویرگری کتاب کودک چنانچه نیاز باشد که طبق سلیقه مولف، کنتراست بسیار قوی و چشمگیری در تصاویر ایجاد کنیم، از متریال خودکار و جوهر استفاده می‌گردد. البته بنا به سلیقه و سفارش مشتری به جای خودکار (یا یک نوع قلم فلزی) از قلم مو هم می‌توان استفاده کرد هر چند هر کدام در این سبک کاربرد خاص خود را دارند.

مولفین عزیزی که مایل باشند نمونه این نوع از آثار انجام شده توسط گرافیست‌های ایران تایپیست را مشاهده کنند، میتوانند با کارشناسان ما طی 24 ساعت شبانه روز ارتباط بگیرند. در این تکنیک به طور کلی جوهر دارای نقش اصلی ایجاد پس زمینه بوده و کنتراست بخش‌های مختلف با خودکار یا قلم مو است و همانطور که گفتیم این تکنیک نیاز به تصویرگران بسیار ماهری دارد تا بتوانند در زمان تعیین شده توسط مشتری کار را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند، چرا که برخلاف روش دیجیتال یا کار با مداد امکان اصلاح اشتباه وجود ندارد.

تصویرگران ماهر ایران تایپیست با استفاده از خلاقیت و هنرمندی خود قادر به ارائه هر نوع سفارش در زمینه تصویرگری کتاب کودک با خودکار و جوهر بوده و با توجه به اینکه جوهر متریالی است که همیشه در دسترس می‌باشد، قیمت کمی دارد و می‌توان به شکل‌های مختلف از آن استفاده کرد در برخی موارد تصویرگری کتاب کودک با خودکار و جوهر پیشنهاد می‌گردد.

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با خودکار و جوهر

 


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

تصویرگری کتاب کودک جستجوی دیجیتالی

تصویرگری کتاب کودک با جستجوی دیجیتالی همان شاخه تصویرگری دیجیتالی است که به فرم‌های مختلف و با کمک نرم‌افزارهای گوناگون انجام می‌شود. ایران تایپیست برای این منظور از تصویرگران بسیار ماهری بصورت آنلاین استفاده کرده که علاوه بر برخورداری از دانش زیاد در زمینه تصویرگری، در کار با نرم‌افزارهای گرافیکی هم مهارت و سابقه بسیار زیادی دارند تا در سریعترین زمان ممکن بالاترین کیفیت را ارائه دهند.

 هزینه تصویرگری کتاب کودک به روش جستجوی دیجیتالی پس از مشخص شدن فاکتورهای مختلف تعیین شده و به شکل پیش فاکتور رایگان ارسال خواهد شد. بیش از 2000 گرافیست از سراسر دنیا در ایران تایپیست قادرند تا تصویرگری کلیه کتاب های شما را به روش دیجیتالی و به فرم های مختلف که سازگاری و نتیجه بهتری برای کتاب شما داشته باشد، انجام دهد

در تصویرگری کتاب کودک به روش جستجوی دیجیتالی در ایران تایپیست امکان الگوبرداری و پیاده‌سازی روش‌های سنتی با ابزارهای دیجیتال وجود دارد. تصویرگران ایران تایپیست با سابقه کاری درخشان و طولانی خود در زمینه تصویرگری دیجیتالی، بهترین طرح و نقوش را برای شما رقم خواهند زد.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با جستجوی دیجیتالی و بهترین نرم افزارها

 

تصویرگری کتاب کودک با کلاژ

کلاژ یکی از زیباترین و هنرمندانه‌ترین روش‌های تصویرگری کتاب کودک است که در ایران تایپیست انجام می‌گیرد و برای پیاده‌سازی آن تصویرگران بسیار حرفه‌ای و خلاق را دور هم جمع کرده است. تصویرگران ایران تایپیست زمانی‌ که بخواهند مفهوم یک متن را با عمق و جزئیات بیشتری نمایش دهند به نحوی که برای محدوده سنی کودکان نیز قابل دریافت باشد، از تکنیک کلاژ استفاده می‌کنند.

گرافیست‌های ایران تایپیست در تصویرگری کتاب کودک برای بخش‌های رنگی از بهترین کاغذهای رنگی موجود در بازار استفاده می‌کند. همچنین طبق تجربه ایران تایپیست در زمینه تصویرگری با کلاژ، مولفین می‌توانند علاوه بر تصویرگری محتوای داستان و قرار دادن تصاویر هنری در داخل کتاب، از آن برای تصویرگری جلد کتاب کودک هم استفاده نمایند. انتخاب این مورد نیز بر عهده مولف می‌باشد و در صورت موافقت، علاوه بر تصویرگری متن، تصویرگری جلد کتاب کودک هم با این روش قابل انجام خواهد بود. تصویرگران ایران تایپیست با روش کلاژ تأثیر بسیار بهتری بر روی کودکان می‌گذارند و به شکل کاملا خلاقانه و هنرمندانه به ساخت تصاویر هنری بسته به موضوع و داستان کتاب می‌پردازند.

 شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه‌ها و نوع پرداخت با مشاورین ما در ارتباط باشید تا فاکتور مورد نظر شما را در عرض کمتر از 10 دقیقه به صورت رایگان صادر کنند و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با تکنیک کلاژ


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

تصویرگری کتاب کودک با آبرنگ

آبرنگ تکنیک بسیار معروفی است که برای تصویرگری کتاب کودک استفاده می‌شود. ایران تایپیست تصویرگری کتاب کودک با آبرنگ را با بهترین گرافیست‌های ایران انجام می‌دهد به نحوی که سه ویژگی اساسی این سبک و تکنیک یعنی نرمی، تخیل و عمق بالا را به وضوح مشاهده خواهید کرد. این ویژگی‌ها همان حسی است که تصویرگران ایران تایپیست توانسته‌اند به راحتی به بیننده منتقل کنند و از آنجایی که خواننده کتاب‌های کودکان والدین هستند، می‌توانند با این تصاویر ارتباط خیلی خوبی برقرار کرده و داستان‌گویی خیلی خوبی برای کودکان خود انجام دهند مخصوصا در مواقعی که کتاب مصور بدون کلام باشد.

تصویرگران ایران تایپیست، به خوبی می‌دانند که یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم در تصویرگری یا تصویرسازی، تلفیق آزاد رنگ‌ها با یکدیگر است تا بتوان جلوه بسیار زیبایی خلق کرد که تکنیک آبرنگ از این قابلیت برخوردار است. توجه داشته باشید که تصویرگری کتاب کودک با آبرنگ از لحاظ ظاهری شباهت نسبتا زیادی با تصویرگری با گواش دارد. ایران تایپیست برحسب درخواست مولف و تجربه خود از آبرنگ یا گواش استفاده می‌کند که تکنیک آبرنگ برای کتاب‌های کودکان کاربرد بسیار بیشتری دارد. انتخاب نهایی بین این دو تکنیک پس از دریافت مشاوره رایگان انجام خواهد شد.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک

تصویرگری کتاب کودک با آبرنگ

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیطراحی جلد کتابهزینه تصویرگریترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

در کلیه سفارشات تصویرگری ابتدا یک نمونه رایگان برای شما انجام می‌شود، چنانچه کار گرافیست مورد تاییدتان بود سفارش را پرداخت می‌کنید و آغاز به کار می‌شود و کلیه مراحل تحت نظر شما خواهد بود تا زمانی که تایید نهایی ندهید سفارش اتمام شده به حساب نخواهد آمد.

در کتاب کودکان چون کلمات سهم کمتری دارند و بیشتر از تصویر استفاده می‌شود، باید خلق تصاویر از لحاظ وضوح، کیفیت، انتقال مفهوم و ... بسیار حرفه‌ای تر و با وسواس خاصی باشند.

کلیه تکنیک‌های تصویرگری کتاب‌های کودکان در ایران تایپیست توسط بهترین تصویرگران و گرافیست‌های کشور که با حساسیت بالایی گزینش شده‌اند انجام می‌گیرد.

پس از دریافت مشاوره رایگان و انتخاب نوع تکنیک و مشخص شدن سایر موارد، هزینه کلی به صورت پیش فاکتور رایگان ارسال خواهد شد.


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: 1400/3/11 تعداد بازدید: 36718 امتیاز 5 از 6 نظر

کلمات کلیدی: تصویرگری کتاب داستان کودک تصویرگری کتاب کودک و نوجوان تصویرسازی کتاب کودک تصویرسازی در کتاب کودکان تصویرگر کتاب کودک

Link: /page/تصویرگری-کتاب-کودک

دیدگاه کاربران

نغمه | 1402-8-1 ساعت 23:57:43 امتیاز :

سلام وقت بخیر من یک نقاش هستم و خیلی به تصویرگری کتاب کودک علاقه دارم، در تمام سبکها و به تمام تکنیکها مسلط هستم

گیتی صفری | 1402-6-18 ساعت 23:30:05 امتیاز :

توضیحات کاملا جامع و مفید بود ممنونم از شفافیت موضوعات تصویرها هم عالین لطفا برای کتابم نیاز به تصویرگر دارم راهنمایی بفرمایید

سحر | 1401-9-17 ساعت 09:48:33 امتیاز :

استخدام گرافیک دور کار هم دارید

Zohreh | 1401-3-2 ساعت 23:33:00 امتیاز :

سلام خیلی جامع و کامل بود. میشه بفرمایید برای تصویرگری یک کتاب طنز نوجوان کدام یک از انواع بالا رو پیشنهاد می‌کنید؟

علی جلالی | 1400-9-1 ساعت 08:21:15 امتیاز :

تیم صفحه آراییتون تو طراحی واقعا خلاقن. خیلی لذتبخش بود کارتون

صفورا کشاورز | 1400-7-21 ساعت 08:18:49 امتیاز :

نمونه کاراتونم از قبل دیده بودم. از تصویر گری کتابمم واقعا خوشم اومد.ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
متیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :