دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:37:49 بازدید: 494 امتیاز 0 از 0 نظر

عمدتا ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی به مترجمانی با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی نیاز دارد. به طور کلی رشته روانشناسی یکی از رشته های درک مطلبی درون دانشگاه ها می باشد. بنابراین ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و متن های این رشته باید به گونه ای باشد تا فردی که این مقاله را می خواند کاملا متوجه منظور نویسنده شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ترجمه فارسی به انگلیسی رشته روانشناسی در موسسه ایران تایپیست آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله روانشناسی چقدر زمان می‌برد؟

یکی از سوالات پرتکراری که از سوی مشتریان ایران تایپیست درباره ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی مطرح می شود این است که ترجمه اینگونه متن ها چقدر زمان می برند؟ در حقیقت مدت زمان ترجمه مقاله های روانشناسی به عوامل مختلفی مانند: تعداد کلمات تخصصی که در متن استفاده شده است، تعداد صفحات مقاله و ... بستگی دارد. به طور کلی ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی نسبت به سایر ترجمه ها کمی زمان بر می باشد؛ زیرا این متن ها روانشناسی عمدتا به صورت درک مطلب می باشند و باید متن انگلیسی آنها به گونه ای نوشته شود که مخاطبان انگلیسی زبان مقاله مطالب را به صورت عمیق درک کنند. ایران تایپیست با داشتن مترجمان با تجربه و حرفه ای قادر است تا مقالات تخصصی به ویژه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی را در مدت زمان کمی به مشتریان خود تحویل دهد. اصالت ایران تایپیست رضایت مشتریان است و برای تحقق این موضوع، مدیریت موسسه ایران تایپیست در انتخاب و استخدام مترجمان دقت بسیار زیادی دارد، و به مشتریان خود تضمین یک ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی با کیفیتی را می دهد.

مترجمان این موسسه آنقدر به زبان انگلیسی مسلط می باشند که بتوانند مطالب شما را به درستی به مخاطبان انگلیسی زبان شما برسانند و آنها نیز مانند مخاطبان فارسی زبان از مقاله روانشناسی شما استفاده کنند. شما علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی آفلاین می توانید از خدمات آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی ایران تایپیست نیز استفاده کنید. خدمات آنلاین موسسه ایران تایپیست نیز مانند، خدمات آفلاین و غیر حضوری آنها در کیفیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین مترجمان این مجموعه توانایی کمک به شما را در هر شرایطی دارند و ترجمه را به کار بسیار آسان و دلنشینی برای شما تبدیل می کنند. ترجمه های این مترجمان ایران تایپیست را می توانید در تمامی مجلات علمی و تخصصی استفاده کنید زیرا مترجمان این موسسه بسیار با دقت و کاملا تخصصی متن های روانشناسی را ترجمه می کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی

ترجمه فارسی به انگلیسی چقدر زمان بر می باشد؟

رعایت اصل امانتداری در ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله روانشناسی

همانطور که گفته شد، ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی باید به گونه ای انجام شود که کاربران بتوانند به راحتی پژوهش خود را برای ترجمه به مراکز ترجمه مقالات استفاده کنند. بنابراین رعایت اصل امانتداری در ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی اهمیت بسیار زیادی دارد. ایران تایپیست به تمامی مشتریان خود این تضمین را می دهد که مترجمان این مجموعه کاملا در ترجمه های مقالات تخصصی امانت دار می باشند و به هیچ عنوان از این مطالب استفاده ای نخواهند کرد. به همین منظور شما می توانید از این ترجمه ها در تمام مجامع علمی استفاده کنید. ایران تایپیست از سراسر ایران مترجمان با تجربه و با استعداد را استخدام می کند؛ تعداد زیاد مترجمان باعث می شود که ترجمه ها در کمترین زمان ممکن انجام شوند و یا در صورت وجود مشکل ترجمه شما به مترجم دیگری سپرده شود.

امروزه موسسه های مختلفی در زمینه ترجمه فعالیت می کنند که برای سود بیشتر از مترجمان بی تجربه با سطح کیفی پایینی استفاده می کنند که همین در ترجمه های متن ها تاثیر بسیار جدی دارد. اما ایران تایپیست هرگز برای سود بیشتر از مترجمانی که به زبان مورد نظر مسلط نیستند، استفاده نخواهد کرد. موسسه ایران تایپیست با مترجمان متخلف خود به صورت کاملا جدی برخورد می کند و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که اصل امانت داری در مطالب ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی رعایت نشود. زیرا اغلب مشتریانی که به ترجمه فارسی به انگلیسی نیاز دارند؛ دانشجویان و اساتید دانشگاه ها می باشند و از این ترجمه برای ثبت مقاله خود در مجلات خارجی یا کنفرانس های خارجی استفاده می کنند. بنابراین باید مطالب آنها به گونه ای ترجمه شود که حق پژوهش گر ضایع نشود و با اطمینان خاطر برای ترجمه آن را به دست مراکز معتبری چون ایران تایپیست بسپارد.

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی

ترجمه به همراه اصل امانتداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متون روانشناسی

نحوه محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی یکی از موضوع های مهم برای مشتریان می باشد. هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی برای رشته های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی متن های تخصص کمی گران تر از متن های معمولی می باشد. ضریب محاسبه برای هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی و فلسفه در سال 1399 برابر 1/1 می باشد. در حقیقت هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی به عوامل مختلفی مانند: تعداد صفحات، سختی متن ها از نظر کلمات تخصصی و ... بستگی دارد. به طور مثال اگر شما یک مقاله 5 صفحه ای تخصصی داشته باشید، هزینه این مقاله به ازای هر صفحه 11750 تومان در سال 1399 می باشد اما اگر این مقاله در ارتباط با رشته روانشناسی و فلسفه باشد این هزینه در ضریب 1/1 نیز ضرب خواهد شد تا هزینه نهایی برای ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی بدست بیاید. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی برای دیگر متن ها نیز به همین صورت محاسبه خواهد شد. به عبارت دیگر اگر شما یک متن 5 صفحه ای تخصصی ویژه و یا عمومی در ارتباط با رشته روانشناسی داشته باشید قیمت نهایی به ازای هر صفحه برای این متن ها به ترتیب برابر  و  در سال 1399 محاسبه خواهد شد.

البته ناگفته نماند که موسسه ایران تایپیست تخفیف های ویژه ای را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفت است. این تخفیف ها بر اساس حجم ترجمه متن ها به مشتریان تعلق می گیرد به طور مثال اگر متن های شما 50 تا 100 صفحه باشند، موسسه ایران تایپیست به شما 7 درصد تخفیف خواهد داد. حداکثر تخفیف ایران تایپیست 13 درصد است که برای متن های 500 تا 1999 صفحه ای می باشد. بنابراین اگر شما سفارشی تخصصی برای ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی داشته باشید که این سفارش شامل 500 صفحه باشد. قیمت نهایی برای سفارش شما به ازای هر صفحه در سال 1399 برابر 1/1*10200  محاسبه خواهد شد.

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی

محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی برای چه گرایش هایی انجام می‌شود؟

یکی از سوالات پر تکرار مشتریان این است که ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی برای چه گرایش هایی از این رشته در موسسه ایران تایپیست انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال می توان اینگونه پاسخ داد که مترجمان ایران تایپیست قادر به انجام ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی در تمامی گرایش های این رشته جذاب می باشند. از مهمترین گرایش های رشته روانشناسی که ترجمه فارسی به انگلیسی آنها در مجموعه ایران تایپیست انجام می شود، می توان به روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سازمانی، روانسنجی، خانواده درمانی، روانشناسی اسلامی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی استثنایی، علوم شناختی و ... اشاره کرد. ایران تایپیست با مدیریت صحیح و انتخاب مترجمان مسلط به زبان های مختلف توانایی ترجمه متن های گوناگون با گرایش های مختلف را دارد. این مجموعه با استخدام تعداد زیاد مترجمان با رشته های گوناگون به ویژه روانشناسی از سراسر ایران می تواند سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی در گرایش های مختلف را پذیرش کند.

ایران تایپیست ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی مترجمان این موسسه را کاملا تضمین می کند زیرا مترجمان این مجموعه در هنگام استخدام توانسته اند که در امتحان های موسسه ایران تایپیست نمره کافی و عالی را دریافت کنند. بنابراین تمامی مترجمان ایران تایپیست از نظر سطح کیفی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند. اگر در گرایش های مختلف رشته روانشناسی در مقاطع مختلف به ویژه تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل می باشید برای ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی خود درنگ نکنید و همین الان برای سفارش اقدام کنید تا بتوانید مقالات خود را با کیفیت بالایی در مجلات خارجی و کنفرانس های کشور های دیگر ثبت کنید. ایران تایپیست به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن مقالات خود را با حفظ امانتداری مطالب و همچنین هزینه مناسب به زبان انگلیسی در بیاورید. هزینه ترجمه برای گرایش های مختلف روانشناسی تفاوت چندان زیادی ندارد، در سال 1399 قیمت نهایی اینگونه متن ها تنها در ضریب 1/1 ضرب خواهد شد.

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی

ترجمه فارسی به انگلیسی در گرایش های مختلف روانشناسی

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی را چه کسانی انجام می دهند؟

عمدتا دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه ها به ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی در گرایش های مختلف نیاز دارند. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که چه کسی باید ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی را انجام دهد. در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی باید به گونه ای انجام شود که تمام منظور نویسنده را به مخاطبان انگلیسی زبان برساند اگر فردی که این ترجمه را انجام می دهد توانایی درک مطلب بالایی نداشته باشد؛ داوران و مخاطبان مقاله منظور نویسنده و کار او را درک نخواهند کرد بنابراین هر چقدر هم که مقاله از نظر علمی در سطح خوبی قرار داشته باشد؛ اگر به درستی ترجمه انجام نشود از نظر مخاطبان انگلیسی زبان فاقد ارزش می باشد. ایران تایپیست به تمامی مشتریان خود تضمین یک ترجمه منحصر به فرد و بی نقصی را خواهد داد زیرا اکثریت مترجمانی که با این موسسه همکاری می کنند کاملا به زبان های مختلف مسلط می باشند. ایران تایپیست از مترجمان فارغ التحصیل در رشته های خاص مانند: روانشناسی و ... برای سفارش های ویژه و ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی یا سایر رشته ها استفاده می کند.

هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی در مجموعه ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه تر می باشد. هزینه ترجمه در ایران تایپیست مناسب می باشد اما ایران تایپیست به هیچ عنوان از کیفیت ترجمه متون سفارش ها نمی کاهد. بنابراین دانشجویان و اساتید با خیالی آسوده می توانند سفارش خود را برای ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی در سایت ایران تایپیست ثبت کنند تا کارشناسان موسسه ایران تایپیست صورتحساب سفارش را در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا رایگان برای آنها ارسال کنند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی و همچنین نحوه محاسبه هزینه این سفارش ها آشنا کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی

ترجمه متون تخصصی روانشناسی توسط افراد حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تخصصی ترین ترجمه هاترجمه ی رشته هاخدمات مقاله خدمات دانشجویی

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست با داشتن مترجمان با تجربه قادر است تا ترجمه مقالات روانشناسی را به صورت آنلاین انجام دهد.

کاربر باید با اطمینان خاطر کامل نتایج پژوهش های خود را به موسسه ها بسپارد که این اصل در اران تایپیست کاملا رعایت میشود.

بله، تمامی هزینه های ترجمه در مجموعه ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا اولویت این مجموعه بدست آوردن رضایت مشتریان می باشد.

مترجمان ایران تایپیست توانایی ترجمه در تمامی گرایش های روانشناسی از جمله: روانشناسی بالینی، عمومی، سازمانی، روانسنجی ، اسلامی، تربیتی و ... می باشند.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/15 ساعت 10:37:49 تعداد بازدید: 494 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی متن روانشناسی سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی ترجمه فارسی به انگلیسی متون علمی روانشناسی سایت ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی ترجمه فارسی به انگلیسی روانشناسی سریع

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :