شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله علمی

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/15 ساعت 15:07:28 بازدید: 1831 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه مقاله علمی برای بسیاری از کسانی که دانش علمی کافی برای ترجمه ندارند، یک معضل به حساب می آید. اینکه شخصی به دلایل مختلف تحصیلی یا کاری یا ارتقا رزومه به ترجمه مقاله علمی نیاز داشته باشد اما امکان انجام این کار را نداشته باشد، به بسیاری از مترجمان این فرصت را می دهد تا به واسطه دانش خود این خدمت مهم را فراهم کنند. ترجمه مقاله علمی به شما به عنوان مشتری کمک می کند تا یافته ها و اطلاعات خود را به متخصصان ِهدف ارائه دهید تا به این واسطه به کسب رتبه ی علمی بالایی دست پیدا کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله علمی

ترجمه مقاله

هزینه ترجمه مقاله علمی براساس چه معیاری سنجش میکنند؟

نوشتن و انتشار مقالات علمی و پژوهشی در مجلات علمی بین‌المللی بدون ترجمه مناسب و دقیق (با کیفیت) غیر ممکن است، (البته منظور از اشاره به زبان انگلیسی این است که این زبان به واسطه ارتباطی بین‌المللی تبدیل شده‌است، و بسته به زبان مرجع مورد نظر می توانید ترجمه مقاله علمی خود را برحسبِ آن، تنظیم کنید). علاوه بر این، کیفیت ترجمه نقش مهمی را در این میان ایفا می‌کند، زیرا هر گونه مسایل علمی اگر به درستی ترجمه نشود، به تعبیر نادرست منجر می شود.

هزینه ترجمه مقاله علمی براساس ضریب ِ حوزه تخصصی مورد نظر، تعداد کلمات موجود در هر صفحه از مقاله، حجم مقاله مورد نظر برای ترجمه و مدت زمان ترجمه ( زمان تحویل سریع یا برعکس) مربوط می شود. البته، اینکه ترجمه مقاله علمی خود را به چه مرجعی بسپارید نیز اهمیت دارد. ما در ایران تایپیست بیشتر اولویت خود را بر روی کیفیت نهایی ترجمه مقاله قرار داده ایم تا هزینه. از این رو، شما با ثبت ترجمه مقاله علمی در ایران تایپیست هم هزینه ی محدودی را خواهید پرداخت و هم به کیفیت لازم ترجمه مورد نظر خود می رسید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه انتخاب بهترین مترجم برای ترجمه مقاله علمی

شرکت ما خدمات لازم را برای ترجمه صحیح و فاقد ایراد برای موضوعات علمی (هر موضوعی) فراهم می‌کند. برای رسیدن به این هدف، ما بسیاری از مترجمان زبده و مجرب دارای نمونه کارهای قوی و دانش تضمین شده را در تیم خود داریم، زیرا نمی توان کار ترجمه مقاله علمی تخصصی را به مترجمان حوزه های عمومی یا مترجمان تازه کار و فاقد صلاحیت برای ترجمه مورد نظر، سپرد. علاوه بر این، مترجمان ما نه تنها ترجمه علمی بلکه فنی را انجام می دهند. این مسئله به ترجمه دقیق و فاقد عیب منجر می شود که به خاطر آن تحقیقات انجام شده توسط شما توسط منابع علمی مورد توجه قرار خواهد گرفت و توسط جامعه دانشگاهی بین‌المللی مورد تقدیر واقع می شود.

برای انتخاب بهترین مترجم تنها کافیست موضوع مقاله خود را تعیین کنید تا مشاوران ایران تایپیست لیستی از بهترین مترجمان را با نمونه کارهای مختلف، به شما ارائه دهند و برای انتخاب مترجم شما را یاری کنند. این روند زمانبر نیست و با ارائه سابقه ترجمه های علمی مترجمان پروسه ای سریع و معین دارد.

ترجمه مقاله علمی

ترجمه

ترجمه مقاله علمی به چند زبان ممکن میباشد؟

وقتی که مقالات علمی را برای درج در مجلات علمی بین‌المللی نگارش و ترجمه می کنیم پس باید نامحدود فکر و عمل کنیم؛ از این رو ما در ایران تایپیست برای ترجمه به تمامی زبان های مختلف برای درج و ارائه به مجامع بین المللی، مهارت داریم. به همین دلیل است که همواره با اطمینان اعلام کیفیت و بهترین ترجمه را به زبان های مختلف ارائه می کنیم. لازم به ذکر است که مترجمان ما، ترجمه مقاله علمی شما را به سرعت انجام می‌دهند، و شما را از حیث گذراندن دشواری های ترجمه برای انتشار دور می کنند. شما می توانید ترجمه مقاله علمی خود را به بیشتر از سی زبان زنده دنیا به ایران تایپیست بسپارید. کلیه ترجمه های انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی، اسپانیایی، اسپانیولی، چینی، ترکی استانبولی و غیره انجام می گیرد.

مزایای کاربردی ترجمه مقاله علمی برای مراکز علمی  

اصولا بسیاری از کسانی که اقدام به ترجمه مقاله علمی می کنند به قصد ارائه آن به منابع علمی و معتبر این کار را انجام می دهند. بسیاری از دانشجویان مقطع دکتری و یا ارشد به ترجمه مقالات در رشته های مختلف نیاز دارند. برای دریافت پذیرش در دانشگاه،  برای دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های مختلف، برای دریافت فرصت تحقیق در یک مرکز پژوهشی یا مواردی از این دست یا حتی درج مقاله در ژورنال های بین المللی نیاز به ترجمه مقاله به زبان پذیرفته شده مورد نظر (انگلیسی، فرانسوی و ...) لازم و ضروری است. همچنین مقاله مورد نظر باید فاقد هرگونه اشتباه ترجمه اعم از نگارشی، دستور زبانی، لغوی و غیره باشد. ارائه این دست مقالات در نوع خود مزایای متعددی دارد و نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

آیا قسمتی از مقاله برای من ترجمه علمی میگردد؟

در صورتی که برای دریافت ترجمه مقاله خود در گام اول نیاز به تضمین کیفیت دارید می توانید بخش کوتاهی از ترجمه خود را به ایران تایپیست و مترجم انتخابی مورد نظر بسپارید. بعد از انجام این کار و ترجمه قسمتی از مقاله علمی تان، کیفیت مطرح شده برای ترجمه  فارسی مقالات علمی به شما مشتری گرامی اثبات خواهد شد. البته اگر قصد انجام این کار را نداشته باشید می توانید نمونه ترجمه های قبلی علمی انجام شده را در سایت دریافت کرده و بررسی کنید. ارائه مشاوره و انجام تضمین های لازم به شما برای کسب اطمینان بیشتر، بدون هزینه و محدودیت انجام خواهد شد.

ترجمه مقاله علمی

ترجمه مقاله علمی

ترجمه مقاله علمی با کیفیت بالا توسط مترجمان متخصص

باید توجه داشته باشید که ترجمه مقاله علمی، یکی از حساس ترین سفارش های ترجمه می باشد. این ترجمه ها، برای پژوهش های علمی استفاده می شوند. پس در صورت عدم ترجمه دقیق، ممکن است نتوانید از آن ترجمه ها در پژوهش های علمی خود استفاده به عمل آورید. به همین جهت برای ترجمه های علمی، بایستی از بهترین مترجمان متخصص در حوزه ها و حیطه های مختلف علمی بهره جست. با توجه به علمی و حساس بودن ترجمه این دست از مقاله ها، باید از مترجمانی بهره جست که خود دانش آموخته همان رشته هستند. به عنوان مثال: اگر نیاز به ترجمه مقاله علمی در حوزه پزشکی دارید؛ باید از مترجم هایی استفاده کنید که خود دانش آموخته سطوح بالای علمی در رشته پزشکی هستند و یا دست کم با واژه های تخصصی در این رشته به طور کامل تسلط و آشنایی دارند.

ترجمه مقاله علمی

ترجمه مقاله

به جهت همین حساسیت ها در مورد سفارش ترجمه مقاله علمی است که نباید به هر موسسه ای اعتماد کنید. یکی از بهترین موسسه و قابل اعتمادترین آن ها، ایران تایپیست، نام دارد. در این موسسه، مترجمان متخصص در پژوهش های علمی حوزه های: پزشکی، علوم ورزشی، سیاسی، اقتصادی، ادبی، مهندسی، فنی و... همگی گردهم آمده اند. بنابراین به محضی که شما سفارش های ترجمه مقاله علمی خود را در ایران تایپیست به ثبت می رسانید؛ سفارش شما شده و به دست این مترجمان سپرده می شود. آن ها نیز با یدک کشیدن تجربه بسیار بالای خود در ترجمه این دست از متون تخصصی، می توانند ترجمه های با کیفیتی را به شما ارائه دهند. ضمن اینکه امکان ثبت سفارش حضوری و غیر حضوری در ایران تایپیست برای شما فراهم آمده است تا بتوانید یکی از روش های ثبت سفارش را برای خود برگزینید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله علمی در جهت ارسال مقاله به ژورنال های بین المللی

ترجمه مقاله علمی در نگارش مقالات علمی – پژوهشی به شما کمک بسیار زیادی می کند. با توجه به این مسئله که می بایست مقالات سطح بالایی را در حد ژورنال های بین المللی به نگارش درآورید؛ باید در ترجمه دقت بالایی داشته باشید. چون سطح کیفی این مقاله بسیار بالاتر از سایر مقاله ها می باشد. مقاله هایی که در ژورنال های بین المللی به چاپ می رسند؛ از همه نظر می بایست ایده آل و عاری از هر گونه عیب و ایراد باشند. اگر نسبت به ترجمه مقاله علمی اهتمام ورزیده باشید؛ بی گمان ترجمه با کیفیتی را در اختیار خواهید داشت. در نتیجه با بکارگیری این ترجمه ها در مقاله خود، ایرادی بر آن ها مترتب نخواهد شد. به همین ترتیب می توانید شانس مقاله خود را برای چاپ در بهترین ژورنال های علمی – پژوهشی بین المللی افزایش دهید.

ترجمه مقاله علمی

ترجمه علمی

با توجه به فضای رقابتی برای چاپ مقاله در ژورنال های بین المللی، بایستی ترجمه مقاله علمی خود را به موسسه های معتبر بسپارید. موسسه هایی که از بهترین مترجمان بهره می جویند. کسانی که با سال ها تجربه در ترجمه متون تخصصی می توانند خدمات شایان توجهی را ارائه دهند. بنابراین اگر می خواهید مقالات خود را در یکی از ژورنال های بین المللی در دانشگاه های مطرح در سطح دنیا به چاپ برسانید؛ باید از یک مترجم ماهر و زبردست بهره جویید. مترجمی که می تواند تمامی متون تخصصی شما را به خوبی با کیفیت بالا ترجمه نماید. چون ترجمه مقاله علمی آن هم در این سطح کیفی، کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست. به همین جهت شما می توانید سفارش خود را در این زمینه به موسسه ایران تایپیست بسپارید که از مترجم های قوی تری بهره می جوید.

انجام ترجمه مقاله های علمی و تخصصی برای گرفتن اپلای و مهاجرت تحصیلی

بسیاری از دانشجویان برای گرفتن اپلای خود به فکر ترجمه مقاله علمی هستند. چرا که هر چقدر رزومه یک فرد بیشتر و قویتر باشد؛ شانس آن ها برای پذیرش در بهترین دانشگاه های مطرح دنیا به مراتب بیشتر خواهد شد. آن ها به جهت ربودن گوی سبقت از سایر رقبای خود می توانند سفارش ترجمه مقاله را به دست افرادی بسپارند که در این زمینه تجربه دارند. اگر مقاله های علمی زیادی را نوشته باشید و آن ها را به زبان بین المللی انگلیسی ترجمه کنید؛ نشان دهنده سطح بالای علمی شماست. به همین جهت شما می توانید ترجمه مقاله علمی نوشته شده خود را به دست مترجمانی بسپارید که نسبت به نوع موضوع و رشته تخصصی شما مسلط هستند. به همین جهت بدون کمترین عیب و ایراد می توانند مقاله علمی شما را با کیفیت بالایی ترجمه نمایند.

ترجمه مقاله علمی

پذیرش اپلای

مترجمان موسسه ایران تایپیست، ترجمه بالایی در زمینه ترجمه مقاله علمی دارند. آن ها در زمینه های علمی مختلف، توانایی ترجمه را دارند. چون تعداد مترجمان ایران تایپیست، بسیار بالا و خیره کننده است. همین عامل سبب شده تا برای هر موضوع و رشته ای، مترجم متخصص در همان زمینه وجود داشته باشد. در نتیجه با شناخت دقیق تر می توانند مقاله علمی شما را ترجمه نمایند. شما می توانید سفارش ترجمه مقاله علمی خود را به شکل حضوری و غیر حضوری در ایران تایپیست به ثبت برسانید تا سفارش ترجمه شما به دست این مترجمان متخصص سپرده شود. آن ها می توانند با بالاترین کیفیت سفارش شما را ترجمه نمایند تا بتوانید در هر یک از دانشگاه های کشور، اپلای بگیرید و مسیر خود را برای مهاجرت تحصیلی هموار سازید. توجه کنید هر چقدر مقالات بیشتر باشد؛ با کسب رزومه قویتر، شانس بیشتری برای اپلای دارید.

هزینه ترجمه مقاله علمی در موسسه های معتبر

یکی از نکات حائز اهمیت برای دانشجویان در زمینه ترجمه مقاله علمی، مربوط به هزینه این سفارش هاست. هر چند که کیفیت انجام مقاله های علمی در درجه اول برای هر یک از دانشجویان قرار دارد؛ ولی نباید از هزینه هم غافل شد. به ویژه اینکه معمولا دانشجویان، از جمله اقشاری از مردم هستند که درآمد ثابتی از خود ندارند. به همین جهت آن ها برای ترجمه مقالات علمی خود، شاید توان پرداخت هزینه های بالا را نداشته باشد. موسسه های فعال در زمینه ترجمه مقاله علمی دانشجویان هم به این مسئله واقف هستند. بنابراین در ارائه هزینه ها به دانشجویان، تخفیف هایی را هم در نظر می گیرند تا فشاری به این قشر از جامعه وارد نیاید. دانشجویان می توانند هزینه ارائه شده در موسسه های مختلف را با هم مقایسه کنند تا بهترین موسسه را برای ثبت سفارش خود بیابند.

ترجمه مقاله علمی

انجام ترجمه

یکی از بهترین موسسه ها در زمینه ترجمه مقاله علمی، موسسه ایران تایپیست، می باشد. هزینه ارائه شده در این موسسه، به صرفه تر از سایر موسسه های دیگر است. ضمن اینکه ایران تایپیست، همواره تخفیف های دانشجویی را نیز برای این دسته از افراد جامعه، اعمال می سازد. این هزینه های ارزان و ایده آل در کنار کیفیت بالایی از ترجمه مقاله های علمی می باشد که توسط بهترین و زبده ترین مترجمان ایران تایپیست، انجام می گیرد. البته باید دانست که مجموع چندین و چند عامل در نهایت روی هزینه سفارش ترجمه مقاله علمی، تأثیر خود را می گذارند که می بایست به هر یک از آن ها توجه کرد تا در نهایت بتوان هزینه یک سفارش را تخمین زد. در ایران تایپیست، امکان برآورد هزینه به شکل آنلاین نیز برای شما میسر گشته است. بنابراین تا پیش از ثبت سفارش خود متوجه هزینه آن می شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقاله ترجمه مقاله ISIترجمه فوری مقالهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

از این نظر هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و ترجمه مقاله علمی کلیه رشته ها انجام می گیرد.

شما از طریق پیامرسان های واتس آپ یا تلگرام یا از طریق صفحه اصلی سایت مقاله علمی خود را ارسال کنید و آن را ثبت نمایید.

 کلیه قیمت های اعلامی در سایت ایران تایپیست کاملا مناسب بوده و با تخفیف ویژه به شما مشتری گرامی ارائه می شود.

خیر، هزینه ترجمه مقاله های علمی در کنار تایپ آن محاسبه می شود.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/15 ساعت 15:07:28 تعداد بازدید: 1831 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله علمی آنلاین سفارش ترجمه مقاله علمی ترجمه مقالات علمی ترجمه مقاله علمی isi ترجمه مقاله علمی به فارسی روان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :