پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی هزینه

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 212 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی هزینه بسیار مناسبی در ایران تایپیست دارد. زیرا این مجموعه به صورت آنلاین با فری لنسرها کار می کند و به علت دور کار بودن مترجمین ترجمه تخصصی، هزینه به صورت کاملا مشهودی متعادل گشته است. اما کیفیت ترجمه با وجود کاهش هزینه در سطح بسیار بالایی قرار دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا در ترجمه تخصصی امکان پرداخت قسطی هزینه ها وجود دارد؟

ترجمه تخصصی هزینه پایینی در ایران تایپیست دارد. زیرا این مجموعه به جای کار با نرم افزار جهت کاهش هزینه، از یک سو به صورت دورکاری کار می کند  و از سوی دیگر استانداردهایی را تعریف نموده است که منجر شده ترجمه تخصصی هزینه منصفانه ای بیابد. استانداردهایی که آشنایی با آنها می تواند مفید واقع گردد.

ترجمه تخصصی هزینه

ترجمه تخصصی هزینه ارزان

اما در این میان باید گفت این مجموعه برای کمک به مترجمین متخصص خود، مشتریان را ملزم ننموده هزینه ترجمه را یکجا بپردازند. زیرا در غیر این صورت حجم سفارشات کم می شود و مترجمین نمی توانند درآمد خوبی داشته باشند. ایران تایپیست به مشتریان خود می گوید می توانند سفارشات حجیم سفارش دهند و تخفیف بگیرند و همچنین می توانند هزینه ترجمه تخصصی را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

بدین ترتیب می توان گفت هم ترجمه تخصصی هزینه پایینی برای ایشان خواهد داشت و هم به صورت اقساطی هزینه را پرداخت می کنند.  این مجموعه می داند ترجمه با نرم افزار می تواند هزینه را کاهش دهد. اما به علت ترجمه تحت الفظی کیفیت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. لذا این برخلاف اهداف ایران تایپیست است. ایران تایپیست می خواهد ترجمه ای ارائه دهد که تضمین کیفیت می شود و قابل اعتماد و اتکا است.

ترجمه ای که تحت الفظی انجام شود دارای اشتباهات بسیاری است و کیفیت لازم را برای اتکا و اعتماد ندارد. به همین دلیل شاید مجموعه هایی که از نرم افزار برای ترجمه استفاده می نمایند، ادعا نمایند ترجمه تخصصی هزینه پایینی را در مجموعه آنها دارد، ولی قطعا کاری که ارائه می شود برای فعالین رشته های مختلف که می خواهند از این داده ها در تحقیقات و حرفه خود بهره ببرند پر ریسک بوده و قابل اعتماد نیست.

در همین راستا افراد مختلف می توانند در مجموعه ایران تایپیست برای سفارش ترجمه تخصصی هزینه پایین ثبت سفارش نمایند و 60 درصد مبلغ را در ابتدای کار و مابقی را در انتخاب کار پرداخت کنند

در ترجمه تخصصی فیلم و ویدیو هزینه ها چگونه محاسبه میشود؟

ترجمه تخصصی هزینه مناسبی به طور کلی در مجموعه ایران تایپیست دارد. زیرا حتی  برای ترجمه فیلم ها و ویدیو ها هم هزینه کمی دریافت می شود و این به دلیل معیارهایی است که برای برآورد هزینه ملاک قرار داده می شوند. بدین ترتیب  ترجمه تخصصی هزینه منصفانه ای برای افراد خواهد داشت. اگرچه تمامی کارها توسط مترجمین متخصص انجام می شود.‌

ترجمه تخصصی هزینه

ترجمه تخصصی هزینه رایگان

باید قبول کرد بعضی از افراد از گوگل و سایر نرم افزارها برای ترجمه متون استفاده می نمایند. اگرچه ترجمه ای پر اشتباه به دست می آورند، ولی با این وجود تا حدودی این ترجمه ها به ایشان کمک می کنند. اما وقتی فرمت فیلم و ویدیو است، موضوع کاملا متفاوت است. زیرا ترجمه متون شفاهی نیاز به دقت و دانش بالایی دارد. لذا افراد برای اینکه ترجمه تخصصی هزینه پایین، اما باکیفیت و قابل اعتماد داشته باشند، لازم است به سایتی مانند ایران تایپیست مراجعه نمایند.

 زیرا این مجموعه برای سفارش ترجمه فیلم ها به سراغ مترجمین متخصص می رود و هزینه ترجمه ها را بر اساس تعداد کلمات و زبان ورودی و خروجی محاسبه می کند و البته چون شفاهی است هزینه بیشتری نسبت به متون دارد. البته قیمت ها رقابتی می باشند. همچنین لازم به ذکر است در این مجموعه در صورت درخواست، زیرنویس نیز انجام می‌شود. لذا فیلم هایی که آموزشی هستند به راحتی در ایران تایپیست ترجمه و زیرنویس می گردند.

  لازم به ذکر است همانطور که گفته شد کیفیت کار بالا است. زیرا مترجمین ایران تایپیست  به صورت تخصصی کار می کنند. بدین معنا که متونی به آنها ارجاع می گردد که دانش لازم را در آن زمینه دارند. بدین ترتیب در کنار تبحری که در ترجمه زبان ورودی و خروجی دارند، دانش لازم را نیز در زمینه موضوع فیلم دارند. لذا با توجه به کیفیت ترجمه تخصصی هزینه پایین دارد. ایران تایپیست در انتخاب مترجمین خود دقت زیادی را لحاظ می نماید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا در ترجمه تخصصی پادکست و فایل صوتی هزینه ها مربوط به مقدار زمان آن است یا تعداد کلمات؟

 ترجمه تخصصی هزینه مناسبی باید داشته باشد. زیرا اکنون که شبکه های اجتماعی رونق دارند افراد به راحتی سفارش ترجمه تخصصی پادکست و فایل های صوتی بدهند و جهت استفاده مخاطبان مختلف در کانال و صفحه خود درج نمایند.

ترجمه تخصصی هزینه

ترجمه تخصصی هزینه کم

حتی کلاس های درس نیز در دنیای حقیقی و مجازی برای آموزش بهتر نیاز به ترجمه تخصصی هزینه پایین دارند تا بدین ترتیب فایل های صوتی آموزشی را به صورت انبوه جهت ترجمه ثبت سفارش کنند. به همین دلیل  ایران تایپیست  به ترجمه تخصصی هزینه کم توجه نموده و برای ترجمه فایل های صوتی به تعداد کلمات توجه می نماید. زیرا اگر مدت زمان فایل معیار قرار گیرد، ترجمه تخصصی هزینه بسیار غیرمنصفانه ای برای مشتریان و مترجمین خواهد داشت.

باید قبول کرد بسیاری از مشتریان فایل با مدت زمان زیاد دارند. در حالی که تعداد کلمات رد و بدل شده کم است. لذا ترجمه تخصصی هزینه بالایی برای ایشان خواهد داشت. البته مترجمین نیز متضرر می شوند و به مرور انگیزه خود را جهت ترجمه تخصصی تضمین شده از دست می دهند. زیرا فایل با تعداد کلمات زیاد، اما مدت زمان کم، کارمزد کمتری برای ایشان خواهد داشت. بنابراین ایران تایپیست برای تضمین تمامی کارهای خود مجبور است در کنار موضوع فایل و زبان ورودی و خروجی، به تعداد کلمات بیشتر توجه نماید.

لازم به ذکر است فضاهای خالی و مکث ها تاثیری در هزینه ترجمه تخصصی ندارند تا بدین ترتیب مشتریان، ترجمه تخصصی هزینه کم، اما با کیفیت بالا، به دست آورند. البته هزینه ترجمه فایل های صوتی برای دانشجویان کمتر است. زیرا ایران تایپیست به دانشجویان تخفیف می دهد، بدون اینکه سطح کار را پایین بیاورد. البته راه های دیگری نیز برای دریافت تخفیف برای دانشجویان و سایر افراد وجود دارد. آنان می توانند برای گرفتن تخفیف، از 30 نفر به سایت ایران تایپیست دعوت نمایند. البته در کل ترجمه تخصصی هزینه رقابتی و کاملا منصفانه ای دارد.

آیا در ترجمه تخصصی قبل پرداخت کل هزینه ها باید بیعانه پرداخت کرد؟

ترجمه تخصصی هزینه منصفانه و پایینی برای تمامی سفارش دهندگان دارد. زیرا کار همه این افراد طبق معیارهای مشخص و ثابتی برآورد می شود. کیفیت کار برای همه بالا است و همه افراد برای شروع کار به عنوان پیش پرداخت میتوانند تنها ۶۰ درصد هزینه را پرداخت نمایند. بدون اینکه هزینه مازادی برای این تقسیط کردن بپردازند.

ترجمه تخصصی هزینه

ترجمه تخصصی هزینه منصفانه

برای مجموعه ایران تایپیست  تفاوتی نمی کند مشتری فعال حوزه صنعت باشد و یا دانشجو، همه این افراد کار با کیفیتی تحویل می گیرند. البته دانشجویان تخفیف می گیرند. اما در کل معیارهایی که سبب تفاوت قیمت ایجاد می نمایند، تعداد کلمات، زبان، موضوع و فرمت است.

در همین راستا باید گفت ترجمه تخصصی هزینه پایینی، بیشتر،  برای کسانی دارد که کارهای پر حجمی سفارش می دهند. کسانی که کارهای پر حجمی به ایران تایپیست سفارش می دهند هزینه پایینی پرداخت می کنند. زیرا با افزایش تعداد کلمات، ترجمه تخصصی هزینه پایین تری دارد.

مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز می توانند در سایت ایران تایپیست ثبت نام نموده و ترجمه سفارش دهند. افراد با پرداخت بیعانه مطمئن باشند کار فورا به مترجمین متخصص ارجاع می شود. در ایران تایپیست  به دلیل تضمینی بودن ترجمه، اگر مشتری از قسمتی راضی نباشد کار بلافاصله ویرایش می شود. به همین دلیل در این مجموعه ترجمه تخصصی هزینه منصفانه ای دارد.

قابل ذکر است پرداخت بیعانه شرایط یکسانی برای ترجمه متون به تمامی زبان ها، دارد. در این مجموعه مترجمین متخصص قادر هستند انواع متون را به بیش از 31 زبان زنده دنیا ترجمه نمایند و تمامی ترجمه ها تضمین کیفیت می شوند. مشتریان می توانند در سایت ایران تایپیست قبل از ثبت سفارش، زمینه، تعداد کلمات و زبان مورد نظر را انتخاب نمایند تا یک قیمت تقریبی به صورت فوری، به دست بیاورند. البته فاکتوری که ایران تایپیست صادر می کند هزینه را دقیق تر برآورد می کند. صدور فاکتور در ایران تایپیست فوری می باشد و به صورت رایگان است.

آیا در سفارش ترجمه تخصصی، تایپ فایل تحویل داده شده هزینه اضافه ای در بر دارد؟

ترجمه تخصصی هزینه تایپ را در ایران تایپیست شامل نمی شود. زیرا این مجموعه می خواهد ترجمه تخصصی هزینه کمی برای مشتریان داشته باشد. در معیارهای این مجموعه، موضوع و رشته محتوا گزینه ای تاثیرگذار است. زیرا متون بعضی از رشته ها با توجه به اصطلاحات تخصصی زیادی که دارند، مترجمی با دانش بالا نیاز دارند. به طوریکه ترجمه متون مهندسی و پزشکی  بسیار از دشوارتر از متون عمومی می باشند.

ترجمه تخصصی هزینه

ترجمه تخصصی هزینه پایین

به همین دلیل مترجمین عمومی و نرم افزارها در ترجمه این نوع متون با دشواری بسیاری روبرو می شوند.  البته ایران تایپیست جهت ارائه خدمات ترجمه تخصصی با هزینه منصفانه، به موارد دیگری نیز توجه نموده که به مراتب بیشتر از هزینه تایپ موثر می باشند. یکی از این موارد، زبان محتوا و زبان خروجی می باشد. چون کاملا طبیعی است ترجمه متون به انگلیسی به نسبت راحت تر از ترجمه به زبان چینی است. حتی وقتی یکی از زبان های ورودی و خروجی فارسی است، ترجمه راحت تر می شود.

در ادامه باید گفت فرمت ورودی و خروجی هم جزو گزینه های مهم برای برای برآورد قیمت می باشد. البته کاملا قابل درک است ترجمه فرمت شفاهی از فرمان کتبی دشوارتر باشد و اگر تفاوتی در هزینه این دو لحاظ نگردد ترجمه تخصصی هزینه منصفانه ای نخواهد داشت. بنابراین ایران تایپیست در برآورد هزینه ترجمه تخصصی تایپ را رایگان انجام می دهد و به سایر موارد مهم توجه خود را معطوف می سازد.

ایران تایپیست البته برای تعدیل قیمت ها با مترجمین به صورت آنلاین و غیرحضوری همکاری می نماید. بدین ترتیب هم از وجود مترجمین متخصص در رشته های مختلف بهره مند می شوند و هم ترجمه تخصصی هزینه منصفانه ای برای مترجمین خواهد داشت. در نهایت باید گفت ایران تایپیست به واسطه قیمت های رقابتی و توانایی که در ترجمه رشته های مختلف دارد، در بین مجموعه هایی که کار ترجمه تخصصی انجام می دهند، موفق عمل می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

                                                                                    

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه دانشجویی

سوالات متداول

بله، زیرا مترجمین متخصص در ایران تایپیست تمامی کارها را به صورت باکیفیت و تضمینی انجام می دهند. بنابراین کیفیت بالا است.

بله ایران تایپیست برای کارهای دانشجویی هزینه کمتری را درنظر می گیرد. اما کیفیت همه کارها یکسان است.

بله در ایران تایپیست مترجمین متعدد وجود دارند. بنابراین امکان انجام ترجمه تخصصی فوری و یک روزه وجود دارد. 

خیر مترجمین متخصص در ایران تایپیست تمامی کارهای ترجمه را انجام می دهند. بنابراین قیمت تحت تاثیر  مترجم قرار نمی گیرد.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 212 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه تخصصی هزینه ترجمه تخصصی قیمت ترجمه تخصصی تعرفه ترجمه تخصصی هزینه خدمات ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :