شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه تخصصی

نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:49:02 بازدید: 918 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه ترجمه تخصصی شما را نگران کرده و توان پرداخت کل آن را ندارید؟ نسبت به کیفیت ترجمه خود نگران هستید؟ مؤسسه ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین و تخصصی ترین مترجمین کشور در تمامی زمینه ها در کنار بهترین تعرفه ها خیال شما را راحت کرده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

روش قیمت گذاری ترجمه تخصصی

هزینه ترجمه تخصصی یعنی متونی که زمینه عمومی ندارند و مربوط به یک شاخه یا رشته علمی خاصی هستند بالاتر از ترجمه های عادی است چرا که این ترجمه ها را فقط می توانند مترجمین تخصصی و آشنا به لغات و اصطلاحات تخصصی زمینه مشخص شده انجام دهند. اما شیوه قیمت گذاری برای ترجمه های تخصصی فرقی با سایر ترجمه ها ندارد و همان فاکتورهایی دخیل هستند که هنگام هزینه ترجمه عادی مشخص می کنید. به عبارت دیگر هزینه ترجمه تخصصی به عواملی مثل تعداد کلمات، زمینه تخصصی (مثلا داروسازی، دندانپزشکی، ادبیات، فلسفه و غیره)، زمان تحویل (عادی، نیمه فوری و فوری)، نوع ترجمه (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه که در اینجا مورد بحث ما تخصصی است) و زبان مبدأ و مقصد وابسته است و باید موارد زیر مشخص شوند تا بتوان هزینه نهایی را تعیین کرد. همانطور که می دانید هلدینگ ایران تایپیست با داشتن هزاران مترجم ترجمه تخصصی و حرفه ای، بهترین کیفیت را در کنار پایینترین نرخ ترجمه برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته است که به راحتی می توانید نرخ تعرفه ها را مقایسه کنید. 

هزینه ترجمه تخصصی
هزینه ترجمه تخصصی در ایران تایپیست با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

آیا قیمت گذاری ترجمه تخصصی بر اساس تعداد کلمات میباشد؟

هزینه ترجمه تخصصی همانطور که گفته شد برحسب تعداد کلمات محاسبه می شود که البته این تنها یکی از فاکتورهایی است که برای محاسبه هزینه لحاظ می گردد و عوامل دیگری نیز هستند. اما به طور کلی اگر یک صفحه استاندارد را 250 کلمه در نظر بگیریم (معمولا بین 250 تا 300 کلمه است)، می توان در این شرایط هزینه ترجمه را برحسب تعداد صفحات نیز در نظر گرفت البته به شرط اینکه تراکم کلمات در هر خط و در نتیجه کل صفحه از مقدار 250 کلمه بیشتر نشود و تمامی صفحات استاندارد باشند. بر این اساس می توان گفت یک سفارش 9 صفحه ای با مشخصات گفته شده 2250 کلمه است. اما در شرایطی که صفحات فایل ترجمه استاندارد نباشند دقیقترین معیار تعداد کلمات خواهد بود. در کنار تعداد کلمات فاکتورهایی مثل زمینه تخصصی، زمان تحویل، زبان مبدأ و مقصد و نوع ترجمه که در اینجا تخصصی هست نیز محاسبه می شوند تا هزینه ترجمه تخصصی با صدور پیش فاکتور رایگان خدمت مشتریان عزیز ارسال گردد. توجه داشته باشید که تعرفه تمامی خدمات از جمله ترجمه در مؤسسه ایران تایپیست نسبت به هر مؤسسه دیگری بسیار مناسبتر بوده که در کنار کیفیت عالی، مزیت رقابتی فوق العاده ای است.

تحمیل هزینه ترجمه تخصصی توسط اساتید دانشگاه شرعی یا غیر شرعی

هزینه ترجمه تخصصی برای دانشجویان که منبع درآمد خاصی ندارند سنگین است و با این حال همه در دوران دانشجویی خود حداقل یکبار این جمله را از اساتید شنیده ایم که اگر نمره می خواهید باید فلان کتاب یا فلان فصل از کتاب را ترجمه کنید که این اتفاق در دوران لیسانس ما نیز اتفاق افتاد و استاد مربوطه کتابی که تازه از نمایشگاه کتاب خریده بودند را بین کل دانشجویان کلاس تقسیم کرد تا هم بدون صرف وقت و هزینه کتاب ترجمه شده باشد و هم دانشجویان 5 نمره پروژه پایان ترم را بگیرند اما این سؤال پیش می آید که از لحاظ شرعی چنین کاری درست است؟ شاید این کار ظاهر خوبی نداشته باشد مخصوصا که برای دانشجویان هزینه بر است و حتی اگر خودشان تخصص ترجمه هم داشته باشند بسیار وقت گیر خواهد بود. مورد شرعی خاصی اشاره نشده ولی از لحاظ اخلاقی این کار قطعا درست نیست اما اگر به شکل ارفاق و پاس شدن دانشجویان یعنی به شکل اختیاری تعیین شود مشکلی نخواهد داشت. در هر صورت مؤسسه ایران تایپیست آماده خدمات رسانی به دانشجویان عزیز با بهترین قیمت و هزینه ترجمه تخصصی است تا با بهترین سفارشات را تحویل دهد.
 نرخ ترجمه رشته های دانشگاهی
هزینه ترجمه تخصصی در ایران تایپیست برای دانشجویان با بهترین تعرفه هاست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مقرون به صرفه ترین وب سایت از لحاظ هزینه ترجمه تخصصی

هزینه ترجمه تخصصی با توجه به حساسیت و اهمیت زیادی که دارد طبیعتا از یک سفارش عادی بیشتر است البته این به معنای بی اهمیت بودن یا کیفیت پایین ترجمه ها در سفارشات عادی نیست. در واقع نقطه متمایز کننده سفارشات تخصصی در زمینه ای است که باید ترجمه صورت گیرد مثل زمینه های پزشکی، مهندسی، شیمی، فلسفه، تاریخ و غیره که حتما باید توسط مترجمین حرفه ای و کاملا تخصصی که نسبت به لغات تخصصی چنین رشته هایی اطلاعات کامل دارند و حتی در صورت امکان فارغ التحصیل چنین رشته هایی هستند انجام شود. با توجه به این مشتریان توقع دارند که هزینه های بسیار سنگینی را باید بپردازند اما مؤسسه ایران تایپیست سیاست خود را روی کیفیت بسیار بالا و بی نقص و هزینه پایینتر و کاملا رقابتی با سایر مؤسسات ترجمه ای قرار داده چرا که فقط به دنبال حفظ رضایت مشتریان است. لذا هزینه ترجمه تخصصی در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه تر است و در سفارشات حجمی تخفیف های بهتری هم در نظر گرفته است. کافیست از طریق بخش محاسبه فوری هزینه ترجمه قیمت نهایی فاکتور شده را مقایسه کنید تا پی به درستی این ادعا ببرید.

آیا امکان پرداخت هزینه ترجمه تخصصی به صورت قسطی وجود دارد؟

هزینه ترجمه تخصصی در سفارشات حجمی طبیعتا بسیار سنگین خواهد شد و تصور کنید که مشتریان بابت هزینه ترجمه کتاب های تخصصی و یا به طور کلی سفارشات حجیم خود چه مبلغ هنگفتی را باید بپردازند. اما مؤسسه ایران تایپیست خدمات جدیدی را تحت عنوان پرداخت قسطی هزینه ترجمه در نظر گرفته است که مخصوص سفارشات حجیم مثل کتاب و غیره است. در این شیوه پرداختی مشتریان عزیز می توانند هزینه هر فصل را به نوبت و به شکل دوره ای پرداخت کنند به عنوان مثال در همان ابتدا هزینه ترجمه تخصصی کل کتاب را لازم نیست پرداخت کنید. فصل به فصل با شما تسویه شده و فایل ترجمه خود را تحویل می گیرید تا هم از روند حفظ کیفیت ترجمه ها و دریافت به موقع فایل ها اطمینان خاطر داشته باشید و هم مجبور به پرداخت یکباره کل هزینه نشوید. البته باید توجه داشته باشید که کلیه تعرفه ها برای انواع ترجمه از جمله هزینه ترجمه تخصصی بسیار کمتر از سایر مؤسسات ترجمه ای است که در کنار کیفیت بسیار بالا، ایران تایپیست را به گزینه اول مشتریان تبدیل کرده است.
هزینه ترجمه تخصصی در ایران تایپیست نسبت به سایر مؤسسات ترجمه ای بسیار پایینتر در نظر گرفته شده تا همه افراد بتوانند از این خدمات استفاده کنند و حتی دانشجویان نیز دغدغه ای نداشته باشند. تمامی این نوع ترجمه ها با بهترین و عالیترین سطح کیفیت توسط مترجمین حرفه ای و کاملا تخصصی انجام می گیرند.

تعرفه ترجمه تخصصی
هزینه ترجمه تخصصی در کمترین میزان با بهترین کیفیت در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقاله ISIترجمه متنلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

  • هزینه ترجمه های تخصصی مشابه با سایر انواع ترجمه پس از مشخص شدن فاکتورهای مختلف مثل زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد، زمان تحویل و غیره مشخص می شود.

  • بله تعداد کلمات از فاکتورهای بسیار مهم در تعیین هزینه ترجمه است.

  • ایران تایپیست بهترین تعرفه ها را برای انجام ترجمه های تخصصی با بالاترین سطح کیفی و در سریعترین زمان ممکن ارائه می دهد.

  • بله کلیه سفارشات به صورت قسطی و مرحله ای پرداخت می شوند؛ برای شروع کار 60% هزینه کل و در انتها برای دریافت فایل ترجمه نیز، 40% مابقی پرداخت می گردد.


نویسنده: آیدا وحدت قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:49:02 تعداد بازدید: 918 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه تخصصی نرخ ترجمه رشته های دانشگاهی تعرفه ترجمه تخصصی هزینه ترجمه دانشگاهی قیمت ترجمه علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :