یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری و داده کاوی برای چه نوع دیتاهایی انجام می شود؟

نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 20:00:00 بازدید: 268 امتیاز 0 از 0 نظر

برای انجام تحلیل آماری و داده کاوی به داده های صحیح و دقیق نیاز دارد. زیرا اگر دیتا های آماری دقیق نباشد در تحلیل نتایج و بدست آوردن دیتا های جدید تاثیرات منفی خواهد گذاشت. این تاثیرات سبب می شود تا تحلیلگران نتایج دیگری را بدست بیاورند و راهکارهای نادرستی به مدیران ارائه شود. البته تشخیص اینکه داده های ارائه شده کیفیت لازم را دارند یا خیر؟ باید توسط کارشناسان با تجربه انجام شود. ایران تایپیست با داشتن کارشناسان حرفه ای و تحلیلگران با تجربه ابتدا قبل از انجام تحلیل آماری و داده کاوی کیفیت دیتا ها را مورد بررسی قرار می دهند. همانطور که اشاره شد، انتخاب یک موسسه تحلیل در تحویل گرفتن تحلیل های درست بسیار اثر گذار است. شاید این سوال مطرح شود که چه فاکتور هایی برای انتخاب یک موسسه تحلیل اهمیت دارد؟ در حقیقت مهمترین فاکتور در انتخاب یک موسسه تحلیل، کیفیت تحلیل نتایج می باشد. مشتریان با دادن سفارش های کوتاه می توانند کیفیت تحلیل در موسسه مورد نظر مورد ارزیابی قرار دهند. البته آنها می توانند با بررسی نمونه کار های انجام شده موسسه مورد نظر، از کیفیت تحلیل آن موسسه اطلاع پیدا کنند. اما متاسفانه بسیاری از موسسه های تحلیل نمونه کار های خود را یا در اختیار مشتریان قرار نمی دهند و یا آنها را به مشتریان می‌فروشند. به همین دلیل مشتریان از این گزینه کمتر استفاده می کنند. هلدینگ ایران تایپیست نمونه کاری ها خود را در سایت ایران تایپیست به صورت رایگان قرار داده است و مشتریان به راحتی می توانند تحلیل های مرتبط با موضوع خود را مشاهده کنند و از کیفیت تحلیل در این موسسه اطمینان حاصل کنند. موسسه ایران تایپیست با داشتن تعداد زیاد تحلیلگر از سراسر ایران قادر است تا تحلیل ها را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. بنابراین این موسسه می تواند کمک زیادی به دانشجویان، پژوهشگران و ... در انجام سریع تحلیل آماری و داده کاوی کند؛ تا کمبود وقت آنها جبران شود.

تحلیل آماری و داده کاوی برای چه نوع دیتاهایی انجام می شود؟

تحلیل با داده های صحیح

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریرفرنس نویسیسرچ در گوگل

سوالات متداول

برای تحلیل های آماری دقیق باید از دیتا های صحیح و درست استفاده کرد.

تحلیلگران ایران تایپیست با ارزیابی کیفیت دیتا های اولیه قبل از بدست آوردن نتایج، به داده های جدید اطمینان حاصل می کنند.

مشتریان می توانند با دادن سفارش های کوتاه یا بررسی نمونه کاری ها موسسه مورد نظر از کیفیت تحلیل در آن موسسه اطلاع پیدا کنند.

خیر، ایران تایپیست نمونه کار های خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد.


نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/16 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 268 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تحلیل آماری و داده کاوی تحلیل آماری و داده کاوی آنلاین تحلیل آماری و داده کاوی تخصصی تحلیل آماری و داده کاوی فوری مرکز تحلیل آماری و داده کاوی دیتا

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :