سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اعزام مترجم جهت ترجمه تخصصی زبان انگلیسی

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:26:04 بازدید: 387 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی زبان انگلیسی در مراکز تجاری و علمی امروزه از رونق فراوانی برخوردار می باشد. باید پذیرفت اکنون در همه کشورها افراد فعال در حوزه های تجاری و صنعت و علمی به زبان انگلیسی به عنوان یک زبان مشترک و فراگیر می نگرند که برای ارتباط با هم صنفان، مشتریان و افراد مختلف در ملل دیگر باید به آن تسلط داشته باشند.

 نمی توان به کشورهای مختلف سفر کرد و یا با آنها ارتباط برقرار نمود و به تمام آن زبان ها تسلط داشت، لذا وقتی یک زبان به عنوان زبان مشترک پذیرفته میشود این امکان را میدهد افراد مختلفی به آن تسلط داشته و بتوانند با کمک آن با هم ارتباط برقرار نمایند.

 در زمانهای بسیار دور ارتباط تنها فیزیکی و با حضور در مکان شخص مقابل امکان پذیر بود؛ اما از زمانی که تلفن و تلویزیون و سپس اینترنت ارتباطات را در سیطره خود گرفتند، اکنون دیگر نه متنی در مقابل دیدگان است که بتوان برای آن زمان هزینه نمود و نه دیگر حضر فیزیکی رونق قدیم را دارد. ویدئو کنفرانس هایی که اکنون مورد استقبال قرار گرفته اند یکی از گزینه هایی هستند که به خوبی جایگزین روش های سنتی برقراری ارتباط شده اند؛ بنابراین ایران تایپیست مترجمان حرفه ای را جهت ترجمه تخصصی زبان انگلیسی به مراکز صنعتی و تجاری و علمی میفرستد تا در سمینارها و جلسات حضوری و آنلاین جملات را به درستی و به صورت روان و سریع ترجمه نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه دست و پا شکسته و یا لغت به لغت گاهی میتواند مفهومی اشتباهی را برساند، لذا یک قرارداد از دست میرود. عدم استفاده از مترجمین باتجربه که قادر باشند به صورت همزمان فارسی را به انگلیسی و بالعکس را به سرعت و سلیس ترجمه نمایند، یک ویدیو کنفرانس را می تواند کسالت بار و بی نتیجه گرداند.

مراکز صنعتی که نیاز دارند دستگاههای آنان راه اندازی شود، به کارکنان آموزش داده شوند، وقتی نتوانند از یک مترجم حرفه ای برای انتقال سخنان تخصصی طرف مقابل استفاده نمایند هرگز نمی توانند مطمئن باشند اموزش درستی را به کارکنان داده اند. لذا مترجم حرفه ای برای چنین موقعیت هایی نیاز است.

ترجمه تخصصی زبان انگلیسی

ترجمه تخصصی زبان انگلیسی به صورت شفاهی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تخصصی ترین ترجمه هاترجمه متن تخصصیراهنمای سفارش آنلاین ترجمهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

هزینه اعزام مترجم شفاهی بنا بر زمانی که مترجم در محل صرف خواهد نمود و حجم کاری و زمینه کاری تعیین میشود.

بله با توجه به سیاست ایران تایپیست برای خدمات رسانی به همه مناطق کشورمان چنین امکانی فراهم شده است.

بله با ارسال نمونه کارهای قبلی که مترجم شفاهی حضور داشته است، شما میتوانید از میزان مهارت مترجم مطمئن شوید.

بله، ایران تایپیست با توجه به نیاز بازار به حضور مترجمین متخصص و حرفه ای در محل، مترجم جهت ترجمه تخصصی زبان انگلیسی اعزام می کند.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:26:04 تعداد بازدید: 387 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مترجم ترجمه تخصصی زبان انگلیسی ترجمه تخصصی زبان انگلیسی در محل اعزام جهت ترجمه تخصصی زبان انگلیسی ترجمه تخصصی زبان انگلیسی حضوری ترجمه تخصصی زبان انگلیسی شفاهی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :