سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ترجمه تخصصی مقاله دستنویس فارسی به انگلیسی برای رشته کامپیوتر وجود دارد؟

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:42:26 بازدید: 998 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر از فارسی به انگلیسی برای بسیاری از افراد فعال در حوزه علوم کامپیوتر  راهی به سوی پیشرفت است. نمی توان این حقیقت را نادیده گرفت که هیچ مطلبی را نمی توان به گوش دنیا رساند مگر به زبانی بیان شود که عامه افراد به آن آشنا هستند، لذا وقتی دانشجویان رشته کامپیوتر در مقاطع مختلف تصمیم دارند نتایج تحقیقات و یافته های خود را در سایت های معتبر منتشر کنند و یا با افراد هم رشته خود به اشتراک بگذارند و یا چاپ کنند، باید مطالب را از زبان فارسی به زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک علم ترجمه نمایند. در این میان باید پذیرفت داشتن یک رزومه قوی برای به دست آوردن موقعیت شغلی عالی و یا پذیرش در یک دانشگاه معتبر نیاز به انتشار مقالات معتبر به زبان انگلیسی دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 ترجمه تخصصی مقاله دستنویس فارسی به انگلیسی برای رشته کامپیوتر

قیمت ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر

لذا با توجه چنین نیاز و حقیقتی ایران تایپیست اقدام به همکاری با مترجمینی کرده که در ترجمه تخصصی مقاله دستنویس فارسی به انگلیسی برای رشته کامپیوتر مهارت بالایی دارند. افراد مذکور کسانی هستند که در حوزه تخصصی کامپیوتر دانش بالایی داشته و  به راحتی مقصود نویسنده را در میان عبارات دست نویس شده درک می کنند و با توجه به اینکه به دستور زبان و آیین نگارش زبان انگلیسی  و اصطلاحات لاتین رشته کامپیوتر آشنایی دارند به بهترین نحو ممکن کار ترجمه را انجام میدهند.

دستور زبان فارسی و انگلیسی باهم متفاوت می باشد، لذا کسانی که آشنایی کافی ندارند ممکن است جملات را اشتباه بنویسند که این موضوع منجر به برداشت اشتباه خواننده شده و از اعتبار مقاله می کاهد و شاید حتی مانع پذیرش و یا انتشار آن شود.

 بنابراین هرگز با انتخاب مترجم اشتباه نباید ریسک تلف شدن زحمات را به جان خرید. همچنین قابل ذکر است به علت تجربه بالای مترجمین که همواره مدنظر ایران تایپیست  است، کار ترجمه با سرعت خوبی انجام می شود. مترجمین با کلمات و نکات فنی آشنا هستند و با سهولت بیشتری می توانند کار ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر را انجام دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهلیست هزینه ترجمهترجمه فوری مقالهترجمه رشته ها

سوالات متداول

بله در مجموعه ایران تایپیست در حفظ و امانت داری محتوا مقالات دقت بسیاری انجام میشود و مترجم تحت پیگیری قرار می گیرد.

نخیر؛ تمامی مقالات در ایران تایپیست به مترجمین متخصص و باتجربه سپرده میشود و در صورت عدم رضایت شما متن بلافاصله ویرایش میشود.

زمان ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر نیز مانند سایر رشته ها به درخواست شما بستگی دارد، به طوریکه در یک روز میتوان حجم بالایی ترجمه تحویل داد.

هزینه ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر براساس تعداد کلمات و فوری بودن یا نبودن سفارش برآورد میشود.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:42:26 تعداد بازدید: 998 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقاله دستنویس فارسی به انگلیسی کامپیوتر ترجمه تخصصی مقاله دستنویس رشته کامپیوتر ترجمه تخصصی کامپیوتر ترجمه تخصصی متن دستنویس فارسی به انگلیسی کامپیوتر ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی رشته کامپیوتر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :