سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی مقالات رشته کامپیوتر

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:41:58 بازدید: 447 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست را باید یکی از انواع ترجمه پرطرفدار بنامیم؛ زیرا این رشته به علم و تکنولوژی می پردازد که اکنون تمام دنیای ما را تحت تسلط خود درآورده است.

کامپیوتر و سخت افزار آن،  برنامه نویسی و طراحی انواع برنامه ها، موضوعاتی پر از اصطلاحات تخصصی هستند که تنها افرادی می توانند به درستی ترجمه کرده و متنی دقیق، روان، قابل فهم و سلیس ارائه دهند، که با این دانش آشنایی کاملی دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 زیرا کلمات اگر لغت به لغت ترجمه شوند، در کنار هم جملات نامفهومی خواهند ساخت و  یا جملاتی به دست خواهد آمد که کاملا اطلاعات اشتباهی خواهند داد. لذا در ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر از نرم افزار استفاده نمیشود. اگرچه نرم افزار در ظاهر سرعت ترجمه را بالا می برد؛ اما جملات نامفهوم و اشتباه خود در اتلاف وقت نقش بسیار پر رنگی را بازی خواهند کرد.

 از سوی دیگر این مجموعه برای داشتن ترجمه تخصص کامپیوتر درست، سلیس و روان باید به سراغ مترجمین با دانش تخصصی در زمینه کامپیوتر رفته است که در کنار تسلط به دانش کامپیوتر در هر دو زمینه سخت  افزار و نرم افزار، به زبان مبدا و مقصد نیز تسلط کافی داشته باشند.

ترجمه تخصصی مقالات رشته کامپیوتر

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست

آشنایی با اصطلاحات تخصصی و معنای درست آنها در موقعیت های مختلف، نیاز به دانش بالایی در کامپیوتر  و زبان دارد. باید با برنامه نویسی آشنا بود تا مقالاتی که در این زمینه وجود دارد را به خوبی ترجمه نمود و اطلاعات درست داد.

باید با کارکرد قطعات مختلف کامپیوتر آشنا بود تا درباره سخت افزار بتوان مفاهیم را انتقال داد؛ بنابراین تخصص و تسلط به زبان ضروری است. اما سرعت تحویل کار ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر نیز باید مورد توجه باشد، لذا تجربه کار مترجمین این حوزه نیز جزو معیارهایی است که لحاظ می شود؛ مترجم با تجربه با خواندن متن در همان نگاه اول با توجه به ترجمه موارد مشابه به سرعت معنا جملات و پیام متن را درک می نماید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه کتابترجمه سریعلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

مدت زمان ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست توسط مترجمین متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود.

ترجمه تخصصی مقالات رشته کامپیوتر در ایران تایپیست بر اساس زبان و تعداد کلمات برآورد می شود، به طوری که مقالات انگلیسی نسبت به فرانسه ارزانتر هستند.

بله هزینه ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر  در ایران  تایپیست در زمان سفارش فوری دو برابر حالت عادی می باشد.

بله ترجمه تخصصی مقالات ISI رشته کامپیوتر در ایران تایپیست توسط مترجمین مسلط به رشته کامپیوتر انجام میشود.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:41:58 تعداد بازدید: 447 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقاله رشته کامپیوتر ترجمه تخصصی مقالات مهندسی کامپیوتر ترجمه تخصصی آنلاین مقالات رشته کامپیوتر ترجمه تخصصی مقالات کامپیوتر اینترنتی ترجمه تخصصی مقالات isi کامپیوتر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :