چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

پاورپوینت

نویسنده: سهیل آریانپور تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:12:07 بازدید: 827 امتیاز 5 از 1 نظر

پاورپوینت یکی از نرم‌افزارهای ارائه شده مجموعه‌ی معروف مایکروسافت آفیس است، که اکثر افراد برای معرفی، سخنرانی و یا حتی آموزش از آن استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر از این نرم افزار برای انواع پرزنتیشن‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده می‌شود و ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

استفاده درست از جلوه‌های انیمیشنی، طراحی جذاب اسلایدها به همراه جایگذاری مطالب به میزان درست و اصولی از جمله مهارت‌ها و قوانینی است که برای دلپذیر شدن پاورپوینت برای بیننده و مخاطب باید در نظر گرفته شود. ایران تایپیست جهت طراحی اسلاید و در نتیجه ساخت بهترین پاورپوینت برای عناوین مورد نظر شما، تیمی را تشکیل داده است که می‌تواند از هر موضوعی، یونیک‌ترین و جذاب‌ترین فایل‌ها را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت‌ها برای شما طراحی کند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با این خدمات بیشتر آشنا شوید.

دریافت بهترین قالب های آماده پاورپوینت

قالب یا همان تم پاورپوینت اصلی‌ترین رکن برای ساخت آن محسوب می‌شود و وقت‌گیرترین مرحله تهیه و ساخت اسلاید پاورپوینت تلقی می‌گردد. به این دلیل که حجم بیشتری از جلوه‌های بصری را به خود اختصاص می‌دهد. به گونه‌ای که انتخاب درست و به جای آن می‌تواند درصد زیادی از توجه و تمرکز بیننده و مخاطب را به شما جلب کند. اما آیا هر قالب و تمی را می‌توان برای مقاصد مختلف استفاده کرد؟ پاسخ کاملا واضح است. خیر. برای مثال قالب پاورپوینت‌‌هایی که برای مقاصد آموزشی کودکان و نوجوان تهیه می‌شود قطعا با قالب جلسه دفاع از پایان نامه و ارائه گزارشات در شرکت‌ها متفاوت خواهد بود. از این روی انتخاب صحیح نوع قالب پاورپوینت مطابق با اهداف شما بسیار حائز اهمیت است تا هم بیانگر دقت و سلیقه شما در انتخاب تم‌ها باشد و هم نشان‌دهنده ارتباط مفاهیم و مطالب با قالب مورد نظر باشد و به گونه‌ای حرفه‌ای، هماهنگی و هارمونی لازم را به تصویر کشاند.

ایران تایپیست برای رفع این دغدغه با استخدام بهترین افراد برای تهیه بهترین قالب‌های پاورپوینت به کمک شما شتافته است و با شخصی سازی قالب‌ها، طراحی پاورپوینت را برای شما تسهیل ساخته است و شما با استفاده از این خدمات می‌توانید کم نظیر‌ترین قالب‌ها را که مطابق با نیاز شما در رشته‌هایی از قبیل پزشکی، مهندسی، تجاری، دفاع از پایان نامه، محیط زیست، حسابداری، ارائه گزارشات مالی، آموزش مجازی دانشگاهیان، آموزش مجازی کودکان و نوجوانان، ورزشی و.... است را تهیه کنید. حتی اگر قالبی خاص با طراحی متفاوت در نظر دارید تا برای ارائه خود از آن استفاده کنید، نگران نباشید، کافیست طرح مورد نظر خود را بیان کنید تا در سریعترین زمان ممکن و با بهترین قیمت و کیفیت قالب و تم مورد نظر را دریافت کنید. همچنین ایران تایپیست این امکان را فراهم کرده است تا در طول زمان تهیه و ساخت اسلاید‌های خود، از طریق پنل کاربری با کارشناس مورد نظر ارتباط برقرار کنید و نظرات و ایده‌های خود را با ایشان در میان بگذارید.

پاورپوینت

سفارش بهترین قالب‌های پاورپوینت

طراحی پاورپوینت آنلاین در سراسر کشور

در همه‌ی شهرها مراکز و کافی‌نت‌هایی وجود دارند که طراحی پاورپوینت را برای شما انجام می‌دهند. اما همه‌ی آن‌ها قابل اعتماد نیستند و شما برای پیدا کردن بهترین مرکز باید ساعت‌ها و یا حتی روزها زمان بگذارید و با جستجو و تماس‌های مداوم به دنبال مناسب‌ترین مرکز بگردید که هم کاری با کیفیت به شما تحویل دهند و هم هزینه معقول و منطقی را درخواست کنند و از همه مهم‌تر آن‌که این اطمینان خاطر را به شما بدهند که اصل امانتداری را برای متون و داده‌های شما رعایت می‌کنند. اغلب، پیدا کردن این مراکز، آن هم در این ایام سخت کرونایی که بیرون رفتن از خانه و در بین جمعیت رفت و آمد کردن عاملی خطرناک برای سلامتی محسوب می‌شود، ناممکن و طاقت فرسا است.

در این میان مراکزی هم وجود دارند به که صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می‌کنند، اما هرگز نمی‌توان در بستر اینترنت به همه‌ی مراکز اطمینان لازم را داشت. اما ایران تایپیست با داشتن مجوزهای لازم و تجربه کافی در سالیان متمادی و همچنین با داشتن شعبه و نمایندگی‌های مختلف در سراسر کشور، یکی از بهترین مراکز طراحی آنلاین پاورپوینت در کشور محسوب می‌شود که برای رفاه حال مشتریانش، امکان دریافت مشاوره تلفنی رایگان را قبل از تایید نهایی سفارش فراهم کرده است و با صدور فاکتور رایگان، مسیر را برای انتخاب و تصمیم‌گیری جهت نهایی سازی سفارش برای شما فراهم آورده است. مهم نیست که از کجای ایران هستید، ایران تایپیست علاوه بر ارائه حضوری خدمات، تمامی سفارشات شما را به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز پذیرش می‌کند. البته باید ذکر کنیم که ایران تایپیست قابلیت ساخت اسلاید و طراحی پاورپوینت به هر زبان که بخواهید را دارد. در این مرکز علاوه بر استفاده از نرم افزار آفیس، از نرم افزار پرزی هم برای ساخت پاورپوینت استفاده می‌شود که یک ابزار پیشرفته برای طراحی پرزنتیشن معرفی شده است.

پاورپوینت

طراحی پاورپوینت آنلاین و غیر حضوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه بهترین پاورپوینت را طراحی کنم؟

طراحی پاورپوینت نیاز به مهارت و دانش کافی برای استفاده از نرم افزارهای مربوطه دارد و در عین حال نیازمند داشتن ذهنی خلاق برای انتخاب بهترین قالب‌ها، عکس‌ها، جلوه‌ها و افکت‌ها در اسلاید است. اکثر افرادی که می‌خواهند سخنرانی و یا پرزنتیشن به همراه فایل پاورپوینتی داشته باشند، همواره این سوال را با خود مطرح می‌کنند که چگونه می‌توانند بهترین اسلاید و فایل را طراحی کنند تا بتوانند نظر مخاطب را جلب کرده و خستگی‌های بصری را از وی دور کنند و مفاهیم مورد نظر را به بهترین شکل ممکن انتقال دهند؟ در این میان نیز یکی از ویژگی‌هایی که باید در طراحی پاورپوینت مد نظر قرار داد، رعایت اصل سادگی و استفاده نکردن بیش از حد از متن و عکس است که باعث خستگی مخاطب نشود و اصطلاحا او را دلزده نکند. اما چگونه؟ در بین این افراد، دانشجویان، دانش آموزان، معلمین  و اساتید بیشترین قشری هستند که در طول تحصیل و یا تدریس‌شان، با ساخت و طراحی پاورپوینت درگیرند، آن هم در ایام کرونا که تمامی آموزش‌ها به صورت مجازی شده است و انتخاب تم و قالب مناسب و یا جایگذاری درست عکس‌ها و فرمول‌ها و طراحی اسلاید وقت زیادی را از آن‌ها می‌گیرد.

برای حل این مشکل کافیست که ریش و قیچی را به دست کارشناسان ما در مرکز ایران تایپیست بسپارید. ایران تایپیست بر این موضوع واقف است که ساخت یک پاورپوینت خوب، بیشترین تاثیر را در جلب نظر مخاطب دارد و به همین دلیل، با انتخاب متناسب قالب با موضوع، شلوغ نکردن اسلایدها، استفاده معقول از متون و عکس، انتخاب افکت‌های جذاب، دقت به کنتراست های رنگی مطابق اصول روانشناختی و رنگ‌شناسی، استفاده از فایل‌های چند رسانه‌ای و سایر موارد تخصصی، بهترین پاورپوینت را برای شما به ارمغان می‌آورد. کافیست با مشاورین ما به صورت آنلاین یا تلفنی تماس بگیرید، درخواست نمونه کار کنید تا به عینه شاهد کیفیت و دقت نظر طراحان حرفه‌ای ما باشید. لازم به ذکر است که در مرکز ایران تایپیست ساخت پاورپوینتهای مختلف ارجاع‌های اختصاصی دارد؛ بدین معنی که هر موضوع به افراد تحصیل کرده همان موضوع سپرده خواهد شد تا علاوه بر آشنایی با مفاهیم مورد نظر، خروجی کار بالاترین کیفیت را داشته باشد.

پاورپوینت

طراحی بهترین پاورپوینت

تهیه و طراحی پاورپوینت فوری در 24 ساعت شبانه روز

گاهی پیش می‌آید که افراد وقت و فرصت کافی برای تهیه و طراحی پاورپوینت ندارند و باید در نزدیکترین زمان ممکن فایل مدنظرشان را آماده کرده و تحویل دهند. این پاورپوینت‌‌ها می‌تواند ارائه‌های درسی و دانشگاهی، ارائه گزارشات مالی شرکت‌ها و علی الخصوص پاورپوینت‌‌های آموزش آنلاین و مجازی باشد. شما از هرجای کشور که باشید کافیست به وبسایت ایران تایپیست سر بزنید و با ثبت نام و دریافت مشاوره‌های تلفنی رایگان، سفارش خود را ثبت کنید و در سفارشتان ذکر کنید که می‌خواهید تهیه پاورپوینت به صورت فوری و سریع برایتان انجام شود. کارشناسان مالی ما سفارش مورد نظرتان را بررسی کرده و در عرض کمتر از 5 دقیقه برایتان فاکتوری رایگان صادر می‌کنند تا از هزینه‌ها با خبر شوید. سپس بعد از پرداخت، 60% مبلغ کل فاکتور به عنوان مبلغ پیش پرداخت، سفارشتان شروع به انجام می‌شود و در موعد مقرر تحویل شما خواهد گردید. شما می‌توانید داده‌ها و مطالب مورد نظرتان را با هر فرمتی که دارید، اعم از عکس، صدا، فیلم، آدرس لینک و... برای ما بفرستید و از این نظر محدودیتی برای ایران تایپیست وجود ندارد. حتی این امکان نیز وجود دارد که درخواست کنید که خودمان برایتان سرچ در گوگل را انجام دهیم و مطالب و محتواهای مربوطه را پیدا کنیم.

 انجام فوری سفارش در ایران تایپیست هرگز به منزله بی‌کیفیت بودن آن نیست و به طور کلی کیفیت سفارشات در حالت عادی و فوری یکسان است و هردو مدل، از بالاترین کیفیت برخوردارند. ایران تایپیست برای آن که بتواند مسیر تولید پاورپوینت مد نظر شما را هموار کند، خدماتش را در 24 ساعته شبانه روز ارائه و پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در 7 روز هفته و در تمامی ساعات از این خدمات آنلاین بهره‌مند شوید. مهم نیست که چقدر پاورپوینت شما تخصصی است، همانطور که قبلا هم گفته شد، ایران تایپیست برای تمامی خدماتش ارجاع‌های تخصصی دارد و سفارشتان را به مرتبط‌ترین و اصلح‌ترین کارشناس خود می‌سپارد تا  شما بهترین نتایج را دریافت کنید.

پاورپوینت

تهیه و طراحی پاورپوینت فوری در 24 ساعت شبانه روز

ویژگی های یک پاورپوینت خوب و جذاب چیست؟

یک پاورپوینت خوب و جذاب در درجه اول دارای تم و قالب مرتبط با موضوع است و در گام‌های بعدی باید دارای افکت‌های تصویری و صوتی جذاب بوده و در انتخاب عکس‌های مورد نظر خلاقیت لازم به کار رفته باشد. همچنین برای ارائه داده‌ها و تفسیر آنان باید از نمودار و جداولی استفاده کرد که بیننده تنها با مقایسه چشمی بتواند داده‌ها را به راحتی تفسیر کند و با اعداد و ارقام و کمیت‌های مختلف دچار سردرگمی نشود و پا به پای سخنران مفاهیم را درک کند. یکی دیگر از نکات مهم برای داشتن یک پاورپوینت خوب و جذاب استفاده از فونت‌های مناسب و خوانا متناسب با سن مخاطب شماست که در سایزهای مختلف به کار گرفته می‌شود تا از یکنواختی متون جلوگیری کند.

یک پاورپوینت خوب باید دارای فهرست مطالب در اسلاید‌ها باشد تا مخاطب بداند مطالب ذکر شده مربوط به کدام زمینه است و هر فرد دیگری که در هر ساعتی به ارائه و سخنرانی شما به جمع مخاطبین اضافه می‌گردد به راحتی تشخیص دهد که مطالب گفته شده در چه زمینه‌ای می‌باشد و بتواند از مطالب گفته شده استفاده لازم را ببرد. علاوه بر آن یک پاورپوینت باید دارای شماره صفحه باشد تا داور و بیننده بعد از پایان ارائه و سخنرانی شما بتواند سوالات به وجود آمده خود را در شماره صفحه مربوطه برای شما بیان کند تا بتوانید پاسخ مناسبی به او بدهید. همچنین یک پاورپوینت خوب  باید حاوی نکات خلاصه شده باشد و از درج متون طولانی در آن جلوگیری گردد و متونی که استفاده می‌شوند باید گویا و واضح باشند و در نهایت باید بتوانید در یک اسلاید جمع بندی کلی از نکات گفته شده را ارائه دهید و در آخرین اسلاید از تشکر و قدردانی از مخاطبانتان غافل نشوید. ایران تایپیست به دلیل داشتن سابقه طولانی در این امر و با در اختیار داشتن کارشناسانی متخصص و حرفه‌ای که خود تمامی این چالش‌ها را از سر گذرانده‌اند، می‌تواند با ضمانت کیفیت، یک پاورپوینت خوب و جذاب را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما تهیه و طراحی کند.

پاورپوینت

پاورپوینت خوب و جذاب چگونه است؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینت دیتا اینتری تحلیل آماری سرچ در گوگل

سوالات متداول

زیرا در یک پاورپوینت بیشترین حجم از توجه کاربر و مخاطب صرف تم و قالب آن خواهد شد.

خیر. ایران تایپیست همه‌ی خدماتش را علاوه بر ارائه حضوری به صورت آنلاین و و غیر‌حضوری نیز در دسترس همگان قرار داده است تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

انتخاب متناسب قالب با موضوع، شلوغ نکردن اسلایدها، استفاده معقول از متون و عکس، انتخاب افکت‌های جذاب، دقت به کنتراست های رنگی مطابق اصول روانشناختی و رنگ‌شناسی، استفاده از فایل‌های چند رسانه ای و... از مهم‌ترین اصول هستند.

کافیست در ایران تایپیست سفارشتان را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن فایل مورد نظر تحویل داده شود.


نویسنده: سهیل آریانپور تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/11/27 ساعت 13:12:07 تعداد بازدید: 827 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: پاورپوینت درسی ساخت پاورپوینت پاورپوینت فوری طراحی پاورپوینت سفارش پاورپوینت

دیدگاه کاربران

چکامه پورحیدری | 1400-8-15 ساعت 09:44:03 امتیاز :

تو ساخت پاورپوینت خیلی پیشرفته این. دیگه خیالم راحت شد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :