چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری علمی سریع

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/17 ساعت 12:00:00 بازدید: 221 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری علمی سریع از خدماتی است که می توانید با مراجعه به وب سایت ایران تایپیست از آن بهره ببرید. در کل، ویراستاری سریع کار ساده ای نیست و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. تنها افراد متخصصی که تسلط کامل بر متن داشته باشند می توانند محتوای متن را تصحیح کنند. اعمال تغییرات و اضافه کردن و کاستن متن را تنها می توان به ویراستارهای متخصص واگذار کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری علمی سریع برای چه موضوعاتی انجام می شود؟

ویراستاری علمی سریع برای همه موضوعات تخصصی و غیر تخصصی انجام می گیرد. در ایران تایپیست ویراستارهای زیادی مشغول کار هستند. بیشتر آنها دانشجویانی هستند که در رشته های مختلف و در مقاطع گوناگون تحصیل کرده اند. به همین دلیل هم در ویرایش علمی تخصص یافته اند. ویرایش علمی در میان انواع ویرایش از بقیه سخت تر است. در واقع، در این نوع ویرایش بیش از بقیه در محتوای متن تغییرات ایجاد می شود. می توان گفت تنها کسی می تواند این کار را انجام دهد که به طور کامل بر محتوای متن مسلط باشد.

ویراستاری علمی سریع و با سرعت هم کار هر کسی نیست. زیرا به طور معمول این کار به زمان نیاز دارد و با سرعت کمی انجام می شود. گاهی حتی ممکن است به هفته ها وقت نیاز باشد که یک متن طولانی کامل خوانده شود و تغییرات محتوایی عمیق در آن صورت گیرد. در ویرایش علمی ممکن است لازم باشد بخش هایی از متن حذف و قسمت های جدیدی به آن اضافه شود. اما در ویرایش سریع ممکن است دست ویراستار برای تغییرات زیاد بسته باشد و اولویت را برای تغییرات ضروری بگذارد.   

ویراستاری علمی سریع برای هر موضوعی کارآمد است. این نوع ویرایش ممکن است برای رشته های مهندسی، پزشکی و علوم تجربی و انسانی لازم باشد. کسی که ویرایش علمی متن های پزشکی را انجام می دهد باید در این حوزه تجربه و دانش کافی داشته باشد. ویراستارهایی که بتوانند متن های مهندسی را ویرایش علمی کنند باید در این حوزه مهارت های لازم را به دست آورده باشند. ویرایش محتوایی متن های علوم انسانی نیز کار ساده ای نیست و لازم است که در این زمینه و کسب تجربه در این باره همه تلاش خود را کرده باشند.

برای ویراستاری علمی سریع شاید نتوان به هر کسی اعتماد کرد. زیرا سرعت بخشیدن در بسیاری از کارها از جمله ویرایش ممکن است به افت کیفیت در آن منجر شود. اما اگر ویراستار حرفه ای باشد و با همه چالش ها و فراز و نشیب های کار آشنا باشد، بهتر می تواند از پس آن بر بیاید. در مرکزی مانند ایران تایپیست سرعت کار تأثیری بر کیفیت کار ندارد. ویراستار تمام وقت روی متن کار می کند تا بتواند بهترین تغییرات را در متن به وجود بیاورد و تصحیحاتی روی آن داشته باشد که به طور قطع منجر به بهتر شدن آن می شود.

ویراستاری علمی سریع

ویراستاری علمی سریع

ویراستاری علمی سریع برای متون ترجمه شده از فارسی به انگلیسی

ویراستاری علمی سریع متن های ترجمه شده از فارسی به انگلیسی را می توانید با اطمینان و خیالی آسوده به ویراستارهای ایران تایپیست واگذار کنید. برای چنین ویرایشی لازم است که ویراستار مهارت های زیادی را فرا گرفته باشد. در قدم اول باید اصول ویرایش را بداند و تجربه هایی را در این زمینه به دست آورده باشد. در قدم بعد باید بر زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. بدون تسلط به هر دو زبان مبدأ و مقصد کار ویرایش به درستی انجام نمی شود. ویرایش متن ترجمه شده با تألیفی متفاوت است.

ویراستاری علمی سریع در متن های ترجمه ممکن است در سطوح مختلفی انجام گیرد. در مواردی لازم است که ویراستار همه جملات و کلمات متن ترجمه شده انگلیسی را تک به تک با متن اصلی فارسی مقابله کند. این کار دشوار و زمانبر است. اما در مواقع دیگر ممکن است ویراستار شروع به کار ویرایش کند و در صورت لزوم به متن فارسی مراجعه کند. به این شکل، زمان کمتری برای ویرایش صرف خواهد شد. در ویرایش برخی متن ها ویراستار مجبور می شود که برای اطمینان از ترجمه درست متن به منابع دیگر هم مراجعه کند. همین کار زمان زیادی از او خواهد گرفت. در صورتی که قرار باشد کار با سرعت بیشتری انجام گیرد، ویراستار مجبور به حذف برخی از مراحل می شود.

برای ویراستاری علمی سریع متن انگلیسی لازم است که ویراستار ساختار این زبان را به خوبی بشناسد. زیرا باید همه جملات را بر اساس دانشی که از این زبان دارد اصلاح کند. هر زبانی مشخصات و ساختار مخصوص به خود را دارد. به طور قطع ساختار جملات در زبان انگلیسی به فارسی فرق دارد. ویراستار باید بتواند جمله ها در چهارچوبی که از آن زبان می داند جای دهد و آنها را تا آنجا که می تواند اصلاح و زیباتر کند.  

ویراستاری علمی سریع را می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. هر وب سایتی که خدمات ویرایش ارائه می دهد توان ارائه خدمات همه جانبه را ندارد. پیدا کردن ویراستاری که بتواند ویرایش علمی انجام دهد، ضمن این که سرعت خوبی هم داشته باشد و بر زبان انگلیسی تسلط داشته باشد کار ساده ای نیست. اما چنین فرد متخصصی را می توانید در این مؤسسه پیدا کنید. این مرکز سابقه خوبی در امر ویرایش دارد و توانسته است افراد حرفه ای و متخصص بسیاری را برای ارائه خدمات ویراستاری به استخدام خود در آورد.

ویراستاری علمی سریع

ویراستاری علمی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ویراستاری علمی سریع برای متون تألیفی وجود دارد؟

ویراستاری علمی سریع برای متن های تألیف شده با هر موضوعی را می توانید به ویراستارهای با تجربه و کاربلد ایران تایپیست بسپارید. ویرایش متن های تألیف شده نیز دشواری های خاص خودش را دارد. وقتی که یک مؤلف با تجربه باشد، با بسیاری از اصول و قواعد ویرایش آشنا است. این افراد به طور معمول همه تلاش خود را می کنند که کمترین اشتباه را در زمان تألیف داشته باشند. نویسنده ها و مؤلف هایی که تجربه کمتری در نوشتن دارند متنشان باید برای اصلاح به دست ویراستار سپرده شود.

سپردن ویراستاری علمی سریع برای نویسنده های با تجربه و صاحب سبک ممکن است با کمی تردید انجام شود. نویسنده هایی که سال ها است می نویسند این نگرانی را دارند که در زمان ویرایش متنشان تغییراتی در متن ایجاد شود که سبک نوشتاری آنها را تغییر دهد. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که ویراستارها همه سبک های ادبی را می شناسند و به طور حتم یک ویراستار حرفه ای تغییری در متن ایجاد نمی کند که به تغییر سبک آن منجر شود.

ویراستاری علمی سریع برای نوشته های تألیفی تخصصی و دانشگاهی نیز واجب است. بسیاری از دانشجویان در زمان نوشتن متن از منابع مختلفی استفاده می کنند. ممکن است در زمان انتقال متن دچار اشتباه شوند. یک ویراستار می تواند با نمونه خوانی این اشتباهات را متوجه شود و آنها را اصلاح کند. ضمن این که در چنین متن هایی یکی از اصول مهم که حتماً باید رعایت شود تدوین منابع است. این کار به تخصص نیاز دارد و یک ویراستار با تجربه در این زمینه نیز می توان در نوشتن متن کمک کننده باشد. برای استخراج منابع و نوشتن آنها باید همه روش های آن را شناخت و برای هر نوشته ای از شیوه مناسب استفاده کرد.  

ویراستاری علمی سریع متن های تألیفی را ویراستارهایی انجام می دهند که بر محتوای متن تسلط دارند و اصول ویرایش را به خوبی می شناسند. این افراد می دانند که چطور باید در کمترین زمان ممکن متن را اصلاح کنند. اگر ویراستار حرفه ای و باتجربه نباشد ممکن است در زمان تصحیح متن دچار اشتباه شود. یعنی ویرایش نه تنها منجر به بهتر شدن متن نمی شود، بلکه اشتباهات بیشتری در متن ایجاد خواهد شد. اما ویراستار متخصص با همه حساسیت های متن های تألیفی آشنا است.  

ویراستاری علمی سریع

ویراستاری علمی سریع با ارجاعات تخصصی

ویراستاری علمی سریع با ارجاعات تخصصی در کمترین زمان

ویراستاری علمی سریع برای متن های تألیف شده باید با آوردن منابع و ارجاعات تخصصی صورت بگیرد. مرکز ایران تایپیست جزء معدود مراکزی است که برای ثبت سفارش چنین ویرایشی می توانید به آن اعتماد کنید. به دلیل این که هر ویراستاری نمی تواند با اضافه کردن بخش هایی به متن ارجاعات تخصصی در متن بدهد. ارجاعات در متن به شکل های مختلفی داده می شود. ویراستارهای با تجربه می دانند که چطور باید این کار را انجام دهند. 

ویراستاری علمی سریع شامل اصلاح منابع متن هم می شود. برای ذکر منابع در متن از شیوه های متفاوتی استفاده می شود. ویراستارها همه این شیوه ها را می شناسند و می دانند که اگر شیوه خاصی در متن وجود دارد که نویسنده از آن استفاده کرده است، از آن تبعیت خواهند کرد. بیشتر ویراستارهایی که در ایران تایپیست کار می کنند دانشجو بوده یا هستند. به همین دلیل هم با همه نیازهای دانشجویان آشنایی دارند.  

ویراستاری علمی سریع و در زمان کمتر از حد معمول کار ساده ای نیست. ویرایش علمی با ویرایش فنی و زبانی متفاوت است. در این نوع ویرایش ویراستار در محتوای متن هم دست می برد و در آن تغییرات زیادی ایجاد می کند. البته ممکن است متن به تغییرات و اصلاحات زیادی نیاز نداشته باشد. در کل، یک ویراستار علمی محتوای متن را از نظر صحت آن بررسی می کند.  

ویراستاری علمی سریع برای دانشجویان لازم است. آنها در زمان نوشتن مقاله و پایان نامه ممکن است دچار اشتباه شوند. مقاله ها اهمیت بسیار زیادی دارند. بسیاری از دانشجویان برای ارتقای رزومه خود از مقاله استفاده می کنند. اگر در یک مقاله اشتباه علمی و محتوایی وجود داشته باشد، احتمال پذیرفته نشدن آن وجود دارد. یک فرد متخصص و یک ویراستار می تواند به دانشجو کمک کند که مقاله اش را در مجله ها و ژورنال معتبر به چاپ برساند.  

ویراستاری علمی سریع

خدمات ویراستاری علمی سریع

بررسی صحت علمی در خدمات ویراستاری علمی سریع توسط چه کسانی انجام می شود؟

ویراستاری علمی سریع در ایران تایپیست را دانشجویانی انجام می دهند که خود در رشته های تخصصی در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده اند. برای ویرایش علمی هیچ کسی به اندازه افرادی که در همان رشته درس خوانده اند قابل اعتماد نیست. زیرا تنها دانشجویان همان رشته هستند که با فراز و نشیب ها و دغدغه های دانشجویان آشنایی دارند. تنها دانشجویان می دانند که وقت چقدر برای دانشجویان اهمیت دارد.

ویراستاری علمی سریع در زمان کم را شاید نتوان به هر مرکزی واگذار کرد. به طور معمول دانشجوها زمان زیادی را صرف نوشتن پایان نامه خود می کنند. آنها وقت زیادی برای ویرایش پایان نامه خود ندارند. یعنی نمی توانند زمان زیادی را برای این کار اختصاص دهند. یک دانشجوی ویراستار این مسئله را به خوبی درک می کند و در زمان پذیرش سفارش متعهد خواهد شد که کار را در زمان تعیین شده تحویل دهد.  

ویراستاری علمی سریع مقاله ها نیز به اندازه پایان نامه ها برای دانشجویان مهم است. زمانی که یک دانشجو مقاله ای را می نویسد و می خواهد آن را برای یک مجله ارسال کند در یک زمان مشخص باید این کار را انجام دهد. حتی ممکن است بعد از آن مقاله چاپ شده دیگر ارزش قبل را برای دانشجو نداشته باشد. هر دانشجویی می داند که زمانش محدود است و در همان مدت باید بتواند همه تلاشش را برای ارتقای خود بکند.

ویراستاری علمی سریع در مرکزی مانند ایران تایپیست با توجه به اهمیتی که این کار دارد به افراد متخصص واگذار می شود. کسانی که هم محتوا را می شناسند و هم اصول ویرایش را فرا گرفته اند. آنها به دانشجویان کمک می کنند که بتوانند مقاله ها و پایان نامه کامل تری را به دانشگاه تحویل دهند.  

ویراستاری علمی سریع

خدمات ویراستاری علمی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریخدمات دانشجوییصفحه آرایی

سوالات متداول

بله. برای کارهایی که در زمان کمتری انجام می شود به طور معمول هزینه بیشتری هم دریافت می شود. 

در صورتی که کار ویرایش به افراد غیر حرفه ای سپرده شود این احتمال وجود دارد. اما در زمان کار با افراد حرفه ای می توان از هر جنبه ای به آنها اعتماد کرد.

در ویرایش علمی نیاز است که ویراستار بر محتوای متن مسلط باشد. تجربه به ویراستار کمک می کند که بتواند با سرعت بیشتری کار را انجام دهد.

بله. ویراستارهایی که متن های پزشکی را اصلاح می کنند، دانش آموخته رشته های مرتبط هستند.


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/17 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 221 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ویراستاری علمی ویراستاری علمی فوری ویریش علمی سریع ادیت علمی سریع ویراستاری علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :