چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری سریع

نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/13 ساعت 09:00:00 بازدید: 219 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری سریع برای دانشجویان اهمیت بسیار زیادی دارد. زمان برای آنها تعیین کننده است و دادن خدمات سریع در این زمینه می تواند راه حل مشکلات آنها باشد. برای ویرایش انواع متن ترجمه شده و تألیفی به صورت کتاب و پایان نامه و مقاله و هر نوع متن دیگری می توانید به مرکز ایران تایپیست مراجعه کنید. در این مرکز خدمات انواع ویرایش به صورت فوری و حرفه ای ارائه می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری سریع کتاب قبل از چاپ

ویراستاری سریع کتاب را باید به افراد حرفه ای واگذار کرد. ویراستاری که با اصول ویرایش کتاب آشنایی داشته باشد. می توانید برای سفارش ویرایش هر نوع کتاب به ایران تایپیست مراجعه کنید. این نوع ویرایش را نمی توان به همه افراد که کار ویرایش می دانند سپرد. به خصوص در کارهایی که نیاز به سرعت بالا دارد، نمی توان به هر ویراستاری اعتماد کرد. برای چنین ویرایشی لازم است که ویراستار علاوه بر آشنایی با اصول ویراستاری اصول ویرایش کتاب را هم بداند.

ویراستاری سریع در مراکز معتبری مانند ایران تایپیست بدون داشتن کاهش کیفیت خواهد بود. سرعت بخشیدن به کار ویرایش موجب نمی شود که تغییری در اصل کار ایجاد شود. ویرایش کتاب دارای اصول ویژه ای است که برخی از ویراستارها تنها در این زمینه تخصص پیدا می کنند. یعنی ترجیح می دهند خود را به یک فرد متخصص در ویرایش کتاب بدل کنند. در ویرایش کتاب مهم است که ویراستار به شکل کتاب و فصل بندی آن دقت داشته باشد.

ویراستاری سریع کتاب های تخصصی را باید به کسانی واگذار کرد که علاوه بر مهارت ویرایش با موضوع کتاب هم آشنایی کامل داشته باشند. ویرایش کتاب را می توان در هر سطحی انجام داد. سطحی ترین نوع ویرایش فنی است که بیشتر با ظاهر متن سر و کار دارد و در محتوای جمله دست برده نمی شود. اما تشخیص نوع ویرایش روی متن می تواند بر عهده ویراستار باشد. البته سفارش دهنده هم می تواند در زمان ثبت سفارش ویراستاری به سطح تغییراتی که در متن لازم است اشاره کند.   

در ویراستاری سریع همه کارهایی که در ویرایش با زمان بیشتر انجام می گیرد روی متن صورت می گیرد. یعنی سرعت کار خللی در کار ویرایش ایجاد نمی کند. ممکن است یک سفارش دهنده تشخیص دهد که متنش به ویرایش محتوایی و علمی دقیق نیاز دارد. در این صورت، شاید نتوان کار را با سرعت زیاد انجام داد. ویرایش علمی کار زمانبری است.  

ویراستاری سریع

ویراستاری سریع مقاله

ویراستاری سریع مقاله انگلیسی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد

ویراستاری سریع برای مقاله های انگلیسی را باید به کسانی سپرد که با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشند. ایران تایپیست سال های زیادی است که در زمینه ویرایش و خدمات مورد نیاز دانشجویان فعالیت دارد. همین مسئله موجب شده است که بتواند با دانشجویان زیادی از دانشگاه های سراسر کشور همکاری داشته باشد. وقتی خدمات دانشجویان را بتوان به دانشجویان سپرد، خیال دانشجو راحت است که کارش را به کسی واگذار کرده است که با چالش های این دوران به طور کامل آشنایی دارد.

ویراستاری سریع مقاله ها را باید به کسانی داد که اصول ویرایش مقاله را بدانند. ضمن این که برای مقاله های انگیسی علاوه بر این مهارت فرد ویراستار باید بر زبان انگلیسی نیز تسلط کامل داشته باشد. بدون آگاهی از زبان متن کار ویرایش معنایی ندارد. کسی که زبان انگلیسی بلد نباشد، ممکن است با ویرایش متن آسیب هایی به آن وارد کند که دیگر جبران شدنی نباشد.  

ویراستاری سریع مقاله های انگلیسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد را در ایران تایپیست می توانید به کسانی بدهید که خودشان دانشجو همان رشته و همان مقطع هستند. چنین فردی بهترین گزینه برای ویرایش مقاله است. زیرا می داند که دانشجویی که به ویرایش مقاله انگلیسی نیاز دارد، چه دغدغه هایی دارد. می داند که زمان چقدر برای دانشجو اهمیت دارد و به چه دلیل است که سفارش ویرایش مقاله خود را به صورت فوری ثبت کرده است. 

ویراستاری سریع مقاله های انگلیسی بدون تسلط بر هر دو زبان مبدأ و مقصد امکان پذیر نیست. زبان مبدأ زبان اولیه متن است و زبان مقصد زبانی است که متن به آن برگردانده شده است. اگر مقاله از زبان فارسی به انگلیسی برگردانده شده باشد، ویراستار باید با گرامر زبان انگلیسی و ساختار زبان فارسی به طور کامل آشنایی داشته باشد. در صورت نیاز به ویرایش محتوایی، لازم است که ویراستار بر موضوع متن هم مسلط باشد.  

ویراستاری سریع

ویراستاری سریع متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری سریع متن ترجمه شده

ویراستاری سریع متن های ترجمه شده نیاز به تخصص های ویژه ای دارد. ویرایش متن ترجمه شده با متن تألیفی متفاوت است. برای ویرایش چنین متن هایی ویراستار باید مهارت های زیادی داشته باشد. یک متن ترجمه شده ممکن است به انواع مختلفی از ویرایش ها احتیاج داشته باشد. ویراستار باید بتواند از پس همه آنها بر بیاید. سرعت ویرایش موجب نمی شود که ویراستار از کارهایی که قرار است روی متن انجام شود بکاهد. یعنی همه کارهای لازم صورت می گیرند، فقط این کار در زمان فشرده تری باید انجام شود.  

ویراستاری سریع انواع متن ترجمه شده از جمله کتاب، مقاله و پایان نامه را می توانید به مرکز ایران تایپیست بسپارید. ممکن است برای ویراستاری متن ترجمه شده نیاز باشد که مترجم کل متن را خط به خط با متن اصلی مطابقت دهد. در مواقعی هم ممکن است نیازی به این کار نباشد. در هر صورت، برای ویرایش لازم است که ویراستار به متن اصلی دسترسی داشته باشد. اگر فایل پی دی اف متن موجود باشد که می توان آن را در زمان ثبت سفارش بارگذاری کرد.

ممکن است سفارش دهنده فکر کند که در زمان ثبت سفارش ویراستاری سریع نیازی به بارگذاری متن اصلی نیست. اما ویرایش متن ترجمه شده بدون مراجعه به متن اصلی ممکن نیست. مگر این که مترجم به طور کل به آن دسترسی نداشته باشد. اگر امکان داشته باشد، می توانند از صفحات عکس تهیه کنند یا با دستگاه از آنها اسکن بگیرند.  

اگر ویراستاری سریع متن ترجمه شده نیاز به ویرایش عمیق داشته باشد، باید به افرادی واگذار شود که با این نوع ویرایش آشنا هستند. ویرایشی که تنها به سطح اکتفا نمی کند و ممکن است تمام ساختار جمله را تغییر دهد. اگر کسی با این نوع ویرایش آشنایی نداشته باشد، ممکن است با عوض کردن جملات منجر به تغییر معنای آنها شود. در زمان شکست جملات طولانی و تبدیل کردن آنها به جملات کوتاه تر ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شود. 

ویراستاری سریع

ویراستاری سریع

ویراستاری سریع برای اصلاح متون پایان نامه

ویراستاری سریع و اصلاح متون پایان نامه ها را هم می توان به افرادی در ایران تایپیست سپرد که در این زمینه تخصص های لازم را کسب کرده اند. به طور معمول متن پایان نامه ها تخصصی هستند و برای تصحیح چنین متن هایی نیاز است که یک فرد که با موضوع متن آشنا است ویرایش آن را بر عهده بگیرد. ویراستارهایی که در ویرایش پایان نامه تخصص پیدا می کنند می دانند که چنین متن هایی بیشتر از هر چیز به چه تغییراتی نیاز دارند. از آنجا که زمان اهمیت زیادی در تحویل پایان نامه ها دارد، ویراستار با این مسئله به خوبی آشنا است. به خصوص ویراستاری که خود دانشجو باشد بیش از بقیه به این مسئله اهمیت می دهد.

ویراستاری سریع پایان نامه های تخصصی ممکن است شامل ویرایش محتوایی نشود. معمولاً لازم است که ویراستار برای ویرایش محتوایی و علمی پایان نامه وقت زیادی صرف کند. ویرایش در سطوح مختلفی بر روی پایان نامه انجام می گیرد. عمیق ترین نوع ویرایش را می توان همین نوع ویرایش دانست. در این نوع ویرایش ممکن است لازم باشد که بخش زیادی از متن حذف شود یا بخشی به آن اضافه شود.  

ویراستاری سریع برای همه مقاطع تحصیلی و همه رشته ها را بهتر است به افرادی واگذار کرد که در همان رشته تحصیل می کنند. یعنی در بهترین حالت می توان این کار را کرد. زیرا دانشجویی که در همان رشته درس می خواند می داند که با چه تغییراتی می تواند متن پایان نامه را به بهترین شکل ممکن در آورد. یک ویرایش خوب می تواند موجب شود که دانشجو نمره بهتری از پایان نامه خود بگیرد. یک ویرایش نادرست هم می تواند دانشجو را با دردسرهای بیشتری مواجه کند.  

ویراستاری سریع برای دانشجویان اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا آنها وقت زیادی را صرف نوشتن پایان نامه می کنند. برای دانشجویان مهم است که پایان نامه خود را به موقع به دانشگاه تحویل دهند. به طور حتم در بیشتر موارد وقت زیادی باقی نمی ماند که برای ویرایش صرف شود. با توجه به این که حجم پایان نامه ها کم نیستند، خیلی اهمیت دارد که ویرایش آنها به افراد حرفه ای و کاربلد واگذار شود که بهترین نتیجه از ویرایش یک پایان نامه به دست بیاید.  

ویراستاری سریع

خدمات ویراستاری سریع

خدمات ویراستاری سریع با پرداخت قسطی

ویراستاری سریع و فوری را می توانید از ویراستاران متخصص و باتجربه ایران تایپیست بخواهید. پرداخت هزینه های خدمات دانشجویی برای دانشجویان در موارد بسیاری به یک دغدغه بزرگ تبدیل می شود. خیلی از دانشجویان در زمان تحصیل هیچ منبع درآمدی ندارند. برای آنها مهم است که بتوانند هزینه هایی را که به نوشتن پایان نامه مربوط می شود مدیریت کنند. حتی دانشجویان ممکن است به خاطر نداشتن بودجه از خیر ویرایش متن پایان نامه خود بگذرند. در ایران تایپیست اما برای دانشجویان تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.  

ویراستاری سریع به طور معمول از ویرایش معمولی به هزینه بیشتری نیاز دارد. یعنی برای سفارش ویرایش فوری باید مبلغ بیشتری در مقایسه با سفارش های غیر فوری پرداخت شود. اگر یک دانشجو به طور فوری به ویرایش نیاز داشته باشد می تواند از مزیت پرداخت قسطی این وب سایت استفاده کند. پرداخت قسطی برای افرادی گذاشته شده است که توان پرداخت هزینه ها را به طور یکجا ندارند. به طور قطع این کار کمک بسیار زیادی به دانشجویان می کند. قسط بندی می تواند بار سنگین هزینه ها را برای آنها سبک تر کند.  

ویراستاری سریع با پرداخت قسطی هم انجام می شود. برای استفاده از این مزیت باید تعداد قسط ها در زمان صحبت با مشاوران مشخص شود. بخشی از مبلغ باید پیش از شروع کار پرداخت شود. بسته به تعداد قسط ها بخش یا بخش هایی از آن نیز در حین انجام کار باید پرداخت شوند. قسط آخر هم بعد از اتمام کار و پیش از تحویل آن به حساب واریز می شود. قسط بندی برای دانشجویان کمک بسیار بزرگی است. زیرا ویرایش می تواند متن پایان نامه بسیاری از دانشجویان را از خطر به دست نیاوردن نمره کم برای پایان نامه نجات دهد.

برای ویراستاری سریع و ثبت سفارش آن به صورت فوری باید به این نکته توجه داشت که هزینه آن مانند سفارش های معمولی محاسبه نخواهد شد. یکی از عوامل تعیین کننده هزینه ویرایش زمانی است که ویراستار برای آن صرف می کند. اگر او مجبور باشد که به صورت فشرده برای ویرایش یک متن زمان بگذارد هزینه آن باید پرداخت شود. ضمن این که زمان کمتر منجر به کاهش کیفیت کار نخواهد شد. برای یک ویراستار مهم نیست که کار را در چه زمانی انجام می دهد و همه آنچه لازم خواهد بود در متن اعمال خواهد کرد.

ویراستاری سریع

ویرایش سریع


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

در ویرایش سریع هم همه کارهای لازم روی متن انجام می شود. تنها این کار با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

خیر. ویرایش مقاله های تمام رشته ها در همه مقاطع تحصیلی در این وب سایت پذیریش می شوند. 

خیر. برای ویرایش فوری به طور معمول هزینه دو برابر دریافت می شود.

بله. در ایران تایپیست بعد از ثبت ویرایش فوری قیمت و هزینه کار به سفارش دهنده اعلام می شود. و در صورت تأیید پرداخت قسطی فرد می تواند مطابق با شرایط تعیین شده کار را پیش ببرد.


نویسنده: دانیال فرهادی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/13 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 219 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویرایش سریع ویرایش فوری ویراستاری فوری سفارش ویراستاری سریع ویراستاری فوری متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :