شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی

نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:31:11 بازدید: 411 امتیاز 5 از 1 نظر

شکل دیگر ترجمه و محاسبه هزینه مخصوص آن، هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی است. این یکی دیگر از پر درخواست ترین ترجمه ‌ها در هر زمان از سال است که کاربرد‌های متعددی نیز دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از ترجمه کتاب و مقالات تخصصی دانشگاهی گرفته تا ترجمه مدارک یا مطالبی که مربوط به مهاجرت، قرارداد‌ ها و موضوعات تجاری هستند یا مقالاتی که برای اخذ یک موقعیت شغلی یا ارتقای رزومه نوشته شده و برای ترجمه در ایران تایپیست ثبت می‌شوند. البته شکل دیگری از محاسبه هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی مربوط به متون و مقالاتی است که توسط نویسنده دیگری به زبان انگلیسی به رشته تحریر درآمده اند و حالا نیاز است تا از آنها ترجمه ای صورت گرفته و برای درج به عنوان یک منبع در مقاله ای دیگر جهت ارتقای رتبه علمی، استفاده می‌شود.

تمامی این موارد در آشنایی با هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی به این نکته مهم اشاره دارد که در ایران تایپیست محدودیتی برای ترجمه مقالات از انگلیسی به فارسی، تعریف شده نیست و ما کلیه ترجمه متون و مقالات شما را انجام می دهیم. در این رابطه هم مانند هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از فارسی به انگلیسی مواردی مثل عمومی یا تخصصی بودن مقاله یا مطلب مورد نظر، زمان انجام کار و زمان تحویل و تعداد صفحات یا حجم مقاله در هزینه ترجمه تخصصی از انگلیسی به فارسی تاثیر گذار می باشند. به عنوان مثال هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی  مطابق نرخ سال گذشته در حالت تحویل عادی برای یک الی 9 صفحه در ترجمه عمومی کلمه ای 22 تومان است، برای ترجمه تخصصی 32 تومان است و برای ترجمه تخصصی ِویژه 39 تومان در نظر گرفته می شود. پس هزینه ترجمه تخصصی از انگلیسی به فارسی کمتر از فارسی به انگلیسی است.

هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی

هزینه ترجمه هر کلمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه سریعدوبلهاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

زمانبر بودن و تخصصی بودن کلمات از مهم ترین ویژگی های افزایش قیمت است.

برای اطلاع دقیق از تخفیفات بهتر است با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا به صورت رایگان و بر حسب متن مورد نظرتان راهنمایی شوید.

بله می توانید در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

مهم ترین عامل تعداد کلمات می باشد.


نویسنده: ندا احمدی فر قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:31:11 تعداد بازدید: 411 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی قیمت ترجمه کلمه تخصصی تعرفه ترجمه هر کلمه تخصصی نرخ ترجمه واژگان تخصصی قیمت هزینه ترجمه لغات تخصصی

دیدگاه کاربران

غزال یزدانی | 1400-8-18 ساعت 10:25:40 امتیاز :

چندساله سفارش ترجمه میدم. هیچجا قیمتاش مثل شما پایین نبود.مرسی بابت همه این سالها

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :