شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه هر کلمه

نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:25:46 بازدید: 890 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه ترجمه هر کلمه در ایران تایپیست چطور محاسبه می شود؟ چگونه می توان از محاسبه قیمت کلمات به برآورد کلی از هزینه ترجمه مقاله، کتاب، مجله و سایر قالب های نوشتاری رسید؟ با ما در این مطلب همراه باشید  تا به طور جزئی تر به آن بپردازیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به انگلیسی

اولین و پر درخواست ‌ترین شکل محاسبه قیمت ترجمه بر اساس کلمات به محاسبه‌ی هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به انگلیسی مربوط می ‌شود. دلیل آن هم این است که بسیاری از مشتریان برای ثبت و پرداخت هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به انگلیسی اقدام می‌کنند. اصولا به دلیل پرکاربرد بودن ترجمه از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی شمار ِ درخواست ترجمه از این دو زبان به دیگری بیشتر است. پس طبیعی‌تر است اول به آن پرداخته شود.

هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به انگلیسی بسته به نوع ترجمه، و تعداد صفحات (با در نظر گرفتن تعداد کلمات استاندارد داخل هر صفحه) و زمان تحویل نرمال و عادی در نظر گرفته می ‌شود. بر طبق همین معیار ها، اگر مثلا شما به عنوان مشتری یک متن یا مقاله یک الی 9 صفحه ای را برای ترجمه از فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست ثبت کنید، و زمان انجام ترجمه و تحویل یک تا 4 روز کاری (بسته به تعداد صفحات مابین این بازه) باشد، مطابق نرخ سال 99 برای ترجمه عمومی هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به انگلیسی در یک صفحه، 50 تومان است. یعنی ما هر کلمه عمومی در این تعداد صفحات را پنجاه تومان در نظر می گیریم و هزینه کل ترجمه را براساس تعداد کل صفحات محاسبه می‌کنیم. بر طبق همین معیار ها اگر شما اقدام به ثبت سفارش ترجمه تخصصی کرده باشید و متغیر های اعلام شده از نظر زمان و تعداد صفحات همین موارد باشد، هزینه‌ ی هر کلمه مطابق نرخ سال 99 برابر با 70 تومان است. با محاسبه تعداد کلمات موجود در هر صفحه به طور استاندارد و جمع کل تعداد صفحات، هزینه کلی به دست می ‌آید. بر طبق همین روند هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به انگلیسی مطابق نرخ سال 99 در حالت تخصصی ویژه نیز 90 تومان است. پس هزینه ترجمه در ایران تایپیست بسیار ارزان است.

هزینه ترجمه هر کلمه

هزینه ترجمه

هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به زبانهای دیگر

منظور از زبان های دیگر در « هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به زبانهای دیگر» بیشتر از بیست زبان زنده ی دنیا است. ما در ایران تایپیست در تلاشیم تا ترجمه به کلیه زبان های زنده و فعال دنیا را پوشش دهیم تا شما مشتری گرامی برای ثبت سفارش ترجمه خود ملزم به جستجو بیشتر نباشید و کلیه امور ترجمه خود را در ایران تایپیست بدون فوت وقت و صرف انرژی لازم برای پیدا کردن مترجم متخصص صرف کنید. چون یک مترجم، علاوه بر تسلط به یک زبان خاص و توانایی ترجمه روان و قابل فهم باید توانایی این را داشته باشد که روی موضوع تخصصی مربوطه هم چیره باشد. اگر حتی یک مترجم عالی برای انجام ترجمه انتخاب کنید، تا زمانی که اطلاعاتی از رشته و حوزه تخصصی مربوطه نداشته باشد، نتیجه نهایی کار با مشکل روبرو خواهد بود.

هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به زبانهای دیگر شامل زبان هایی مانند فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی، روسی، عربی، ترکی استانبولی، چینی و غیره می‌شود. برای اینکه از هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به زبانهای دیگر مطلع شوید باید به بخش هزینه و زمان تحویل و سپس لیست هزینه ترجمه مراجعه نمایید. ما در اینجا کلیه هزینه‌ها را برای شما لیست کرده ایم.

به عنوان مثال، هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به زبانهای دیگر در هر صفحه مثل فرانسوی با شرایط خاص محاسبه می شود. یعنی هزینه ترجمه در هر صفحه مطابق نرخ سال 99، برابر با 27500 تومان است که از حالتِ برعکس یعنی ترجمه فرانسه به انگلیسی بیشتر است. این بالا بودن قیمت به دلیل دشواری ترجمه است. در این روش هم استاندارد هایی مانند زمان تحویل و عمومی یا تخصصی بودن ترجمه بر روی افزایش هزینه ها تاثیر بسزایی می گذارند. ما، برای در نظر گرفتن هزینه ترجمه هر کلمه از فارسی به زبانهای دیگر پایین‌ترین قیمت‌ها را در نظر گرفته‌ایم.

هزینه ترجمه هر کلمه

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه هر کلمه خارجی به فارسی

حالت دیگری برای ترجمه وجود دارد که آن را به شکل ترجمه از هر زبان غیر بومی دیگری به فارسی می‌دانیم که به مراتب هزینه آن از ترجمه از فارسی به سایر زبان‌ها ارزان تر است. دلیل این ارزان بودن هم کاملا واضح است. دشواری‌هایی که در حالت ترجمه از فارسی به زبان دیگری وجود دارد، هزینه ترجمه هر کلمه را افزایش می‌دهد. با این حال، اگر شما نیاز به کسب اطلاع از هزینه ترجمه هر کلمه خارجی به فارسی داشته باشید باز هم می‌توانید به بخش هزینه و زمان تحویل سایت ایران تایپیست مراجعه کنید و از آنها مطلع شوید. برای هر زبان از انگلیسی گرفته تا فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، روسی، عربی و ترکی و غیره ما هزینه‌ها را جداگانه و تفکیک شده قرار داده ایم.

ارزان ترین هزینه ترجمه هر کلمه خارجی به فارسی برای زبان انگلیسی است. همانطور که از ابتدای مطلب هم به آن اشاره کردیم، درخواست بیشتر ترجمه از فارسی به انگلیسی و برعکس به این کاهش هزینه کمک کرده است. اما نباید تصور شود که سایر زبان‌ها برای ترجمه بسیار گران هستند و ثبت ترجمه تخصصی یا تخصصی ویژه در ایران تایپیست از آنها، باعث ارتقا هزینه ای که باید بپردازید می‌شود. ما همواره به دلیل وجود بیشتر از هزار و چهارصد مترجم در ایران تایپیست و جمع آوری بهترین ها، در تلاشیم تا هزینه ترجمه هر کلمه خارجی به فارسی را کاهش دهیم. اصولا در روند ترجمه، همیشه زبان های گران قیمتی وجود دارند که بسیاری از مشتریان را برای ثبت سفارش و برون سپاری منصرف می‌کنند. در ایران تایپیست با علم بر این موضوع سعی شده است با حفظ کیفیت هزینه ترجمه هر کلمه خارجی به فارسی با تخفیف و کاهش چشمگیر قیمت در نظر گرفته شود. درنتیجه، هزینه ترجمه هر کلمه خارجی به فارسی بسیار ارزان و کم خواهد بود.

هزینه ترجمه هر کلمه

قیمت ترجمه

هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی

شکل دیگر ترجمه و محاسبه هزینه مخصوص آن، هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی است. این یکی دیگر از پر درخواست ترین ترجمه ‌ها در هر زمان از سال است که کاربرد‌های متعددی نیز دارد. از ترجمه کتاب و مقالات تخصصی دانشگاهی گرفته تا ترجمه مدارک یا مطالبی که مربوط به مهاجرت، قرارداد‌ ها و موضوعات تجاری هستند یا مقالاتی که برای اخذ یک موقعیت شغلی یا ارتقای رزومه نوشته شده و برای ترجمه در ایران تایپیست ثبت می‌شوند. البته شکل دیگری از محاسبه هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی مربوط به متون و مقالاتی است که توسط نویسنده دیگری به زبان انگلیسی به رشته تحریر درآمده اند و حالا نیاز است تا از آنها ترجمه ای صورت گرفته و برای درج به عنوان یک منبع در مقاله ای دیگر جهت ارتقای رتبه علمی، استفاده می‌شود.

تمامی این موارد در آشنایی با هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی به این نکته مهم اشاره دارد که در ایران تایپیست محدودیتی برای ترجمه مقالات از انگلیسی به فارسی، تعریف شده نیست و ما کلیه ترجمه متون و مقالات شما را انجام می دهیم. در این رابطه هم مانند هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از فارسی به انگلیسی مواردی مثل عمومی یا تخصصی بودن مقاله یا مطلب مورد نظر، زمان انجام کار و زمان تحویل و تعداد صفحات یا حجم مقاله در هزینه ترجمه تخصصی از انگلیسی به فارسی تاثیر گذار می باشند. به عنوان مثال هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی از انگلیسی به فارسی  مطابق نرخ سال گذشته در حالت تحویل عادی برای یک الی 9 صفحه در ترجمه عمومی کلمه ای 22 تومان است، برای ترجمه تخصصی 32 تومان است و برای ترجمه تخصصی ِویژه 39 تومان در نظر گرفته می شود. پس هزینه ترجمه تخصصی از انگلیسی به فارسی کمتر از فارسی به انگلیسی است.

هزینه ترجمه هر کلمه

هزینه ترجمه هر کلمه

آیا در سفارشات حجیم هزینه ترجمه هر کلمه شامل تخفیف میشود؟

سفارشات حجیم یکی از محبوب ترین نوع سفارشات برای محاسبه هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی یا عمومی برای مشتریان به حساب می ‌آیند، چون پای دریافت تخفیف از آنها در میان است. ما در ایران تایپیست تلاش کرده ایم تا حالت نسبی «افزایش حجم ترجمه و صفحات = افزایش هزینه ترجمه» را تغییر دهیم و یک نامساوی بین این دو قرار دهیم. در ایران تایپیست این تساوی به صورت «افزایش حجم و صفحات ترجمه = کاهش هزینه ترجمه» است!

برای اینکه با زیاد تر شدن حجم ترجمه، محاسبه هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی یا عمومی پایینتر بیاید، بنا به تشخیص تیم مالی، درصد تخفیف های مختلفی در نظر گرفته شده است. به ترتیب برای 10 تا 24 صفحه تخفیف حجمی 3 درصد محاسبه می‌شود. برای بازه ی صفحات بین 25 تا 49 صفحه تخفیفی که در نظر گرفته می‌شود 5 درصد خواهد بود. به همین ترتیب برای 50 الی 100 صفحه تخفیفی که در نظر میگیریم، 7 درصد می‌باشد. در نهایت اگر مقاله یا متن شما 500 الی 1999 صفحه داشته باشد، مشمول 13 درصد تخفیف حجمی می‌شوید. توجه داشته باشید که این تخفیف های اعلامی برای محاسبه هزینه ترجمه هر کلمه تخصصی یا عمومی تنها در حالتی عادی و نرمال قابل اعمال است، که تحویل و زمان انجام کار عادی باشد. اگر به تحویل نیمه فوری یا فوری نیاز داشته باشید به طبع هزینه بیشتری را خواهید پرداخت. چون هم حجم ترجمه بالا است و هم مدت زمانی که باید برای ترجمه ی آن اختصاص داده شود، کمتر خواهد شد. علاوه بر این نمی ‌توان از اعمال ضریب افزایشی که روی محاسبه هزینه ترجمه‌ی هر کلمه تخصصی یا عمومی و دریافت تخفیف نهایی موثر است، چشم پوشی کرد. چرا که محاسبه هزینه‌ی ترجمه برای هر کلمه با ضریب افزایشی برای یک زمینه ی خاص مثل پزشکی بیشتر از ادبیات و زبان شناسی می باشد.

هزینه ترجمه هر کلمه

هزینه ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه سریعخدمات دانشجویی

سوالات متداول

براساس میزان کار و زمانی که روی ترجمه شما گذاشته می شود، هزینه ترجمه تخصصی ویژه بیشتر است.

شما می توانید با ایران تایپیست تماس حاصل کنید، ما ترجمه کلیه زبان ها را بدون محدودیت، انجام می دهیم.

خیر، زمان تحویل، ضریب افزایشی هر رشته و حجم متن هم در تعیین قیمت موثر می باشند.

خیر همیشه کیفیت اولویت ماست.


نویسنده: امیررضا قاسمی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:25:46 تعداد بازدید: 890 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه هر کلمه قیمت ترجمه هر کلمه تعرفه ترجمه هر کلمه هزینه ترجمه هر لغت هزینه ترجمه هر واژه

دیدگاه کاربران

صبا موذن زاده | 1400-8-19 ساعت 09:57:13 امتیاز :

ممنون که با صبوری همه سوالامونو جواب میدین.قیمتاتونم خیلی به صرفه س

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :