شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه فایل صوتی

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/30 ساعت 17:10:32 بازدید: 495 امتیاز 5 از 1 نظر

هزینه ترجمه فایل صوتی سوالی است که ذهن کاربران را به خود درگیر کرده است. لذا در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با هزینه ترجمه فایل صوتی در ایران تایپیست برای شما توضیح دهیم. لذا شما می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار خوبی را به دست آورید و از آن برای ثبت سفارش خود استفاده نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی

 هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی موضوع بسیار مهمی است که همواره کاربران ایران تایپیست در رابطه با آن سوال های زیادی را می پرسند. از این رو ما با شرح هزینه ترجمه فایل صوتی آموزشی برای شما می خواهیم به رفع ابهامات و سوال های شما بپردازیم. محاسبه هزینه ترجمه فایل صوتی در ایران  تایپیست در مراحل مختلفی انجام خواهد شد. لذا شما با در نظر گرفتن این مراحل می توانید به محاسبه هزینه ای که می خواهید پرداخت نمایید، دست پیدا کنید. قبل از هر چیز بهتر است که شما را کمی بیشتر با ایران‌ تایپیست آشنا گردانیم. چرا که با آشنا شدن شما با ایران تایپیست متوجه خواهید شد که این شرکت به عنوان یک مرکز معتبر با داشتن بیش از ۲۴ هزار مترجم دورکار همواره در پی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

لذا این مترجمین دورکار می توانند با کمترین هزینه به ترجمه فایل صوتی و همچنین فایل تایپی شما بپردازند. اما با توجه به این که فایل صوتی شما به چه زبانی باشد و شما بخواهید در چه زمانی آن را تحویل بگیرید، ممکن است از نظر قیمت دچار اختلافاتی شوید. به طور کلی باید بدانید که ایران تایپیست با داشتن مترجمین بسیار حرفه ای خود قابلیت و توانایی ترجمه نمودن انواع فایل ها چه به صورت صوتی چه به صورت تصویری و چه به صورت تایپی را به هر زبانی که باشد، دارند. معمولاً رایج ترین زبان هایی که در این مرکز ترجمه خواهند شد، زبان انگلیسی از دو نوع بریتیش و امریکن و همچنین زبان‌ های فرانسه، ترکی، کردی، عربی، روسی، آلمانی و... می باشند. این موضوع توانایی بسیار زیاد ایران‌ تایپیست را به شما نمایش می دهد. لذا همین موضوعات است که باعث می ‌شود مشتریان به این مرکز قدرتمند اعتماد کنند و فایل های ترجمه خود را به آن ها بپردازند. در کلام آخر باید بگوییم که فایل های صوتی چه از نوع آموزشی و چه از انواع دیگر باشند، دارای هزینه ‌ای یکسان نیستند. بلکه با توجه به این که چه محتوایی داشته باشند دارای هزینه های مختلف هستند که میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه فایل خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه ترجمه فایل صوتی

هزینه ترجمه فایل صوتی

هزینه ترجمه فایل صوتی به صورت ورد بر چه اساسی محاسبه میشود؟

در رابطه با این که هزینه ترجمه فایل صوتی به صورت ورد بر چه اساسی محاسبه می شود؟ باید به شما بگوییم که زمانی که شما به ثبت سفارش فایل صوتی خود می پردازید، میتوانید هزینه ترجمه فایل صوتی را به صورت آنلاین محاسبه کنید. البته باید در نظر داشته باشید که موارد بسیار زیادی می توانند روی این هزینه تاثیرگذار باشند. از این جهت کارشناسان ایران تایپیست در زمینه تعیین هزینه فایل صوتی شما کمک بسزایی خواهند نمود. آن ها در ابتدا فایل صوتی شما را به خوبی بررسی می ‌کنند و نوع زبان را تشخیص داده و سپس بسته به این که این فایل تخصصی و عمومی باشد، می توانند هزینه های ابتدایی را اعلام نمایند. توجه داشته باشید هزینه ترجمه فایل صوتی با هزینه ترجمه سایر فایل ها کاملاً متفاوت است. از این رو باید موضوع دیگری را نیز بدانید که فایل های صوتی شما در دو مرحله یا حتی سه مرحله پیاده سازی خواهد شد.

در اولین مرحله مترجم زبان فایل صوتی را به تایپ یا فایل ورد تبدیل می نماید.

در مرحله ی دوم سپس به ترجمه آن زبان می پردازد.

 در مرحله سوم ترجمه را به صورت فایل ورد دوباره پیاده سازی خواهد نمود.

طریقه و نحوه تعیین هزینه ترجمه فایل صوتی در مرکز معتبر ایران تایپیست به صورت هر دقیقه می باشد.. در بخش تعیین هزینه ترجمه فایل های صوتی کارشناسان مالی زبده ای، مسئول هستند و شما می توانید سوالات خود را با ایشان در میان بگذارید. چرا که به صورت کاملاً دلسوزانه و دقیق شما را راهنمایی نموده و به صدور فاکتور آن هم به صورت رایگان خواهند پرداخت. شما پس از دریافت فاکتور و مقایسه هزینه ها به راحتی میتوانید تصمیم بگیرید که با ما همکاری کنید و یا نه. البته این نکته نیز قابل ذکر است که پرداخت هزینه ترجمه فایل صوتی در مرکز ایران تایپیست به صورت قسطی و در دو مرحله صورت می پذیرد.

هزینه ترجمه فایل صوتی

هزینه ترجمه فایل صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فایل صوتی به صورت شفاهی

اعلام هزینه ترجمه فایل صوتی به دو صورت امکان پذیر است. در اولین صورت کارشناسان ایران تایپیست به صورت شفاهی با تماس تلفنی به شما این هزینه را اعلام می نمایند. لذا اعلام هزینه ترجمه فایل صوتی به صورت شفاهی در زمان کوتاه تری صورت خواهد پذیرفت. در غیر اینصورت شما خود می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده، جدول هزینه ها را به طور کامل بررسی نموده و خود به صورت مکتوب هزینه فایل صوتی تان را محاسبه نمایید. اما همواره کاربران پس از این که خود به محاسبه نرخ ترجمه صوتی می ‌پردازند در می یابند که با هزینه‌ ای که کارشناسان به آن ها اعلام می ‌نمایند، متفاوت خواهد بود.

علت ‌های بسیار زیادی برای این امر وجود دارد. در اولین مرحله باید بدانید که عوامل مختلفی می توانند روی هزینه ترجمه فایل صوتی تاثیرگذار باشند. چراکه کارشناسان با این آیتم ها و عوامل آشنایی داشته و حتما آن ها را در مقاله شما لحاظ می کنند. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چه آیتم هایی می توانند روی هزینه ترجمه فایل صوتی تان تاثیر گذار باشند. برای مثال کیفیت فایل صوتی عامل بسیار مهمی است که می ‌تواند باعث کاهش یا افزایش هزینه ترجمه فایل صوتی شما باشد. هر چقدر کیفیت فایل صوتی شما بالاتر باشد، مترجمین سریع تر می ‌توانند آن را ترجمه کنند. در غیر این صورت مترجم ما به زمان زیادی نیاز داشته تا بتواند فایل بی کیفیت صوتی را به فایل ورد و تایپی تبدیل نماید. چرا که او بایستی هر دیالوگ یا هر خط و یا هر دقیقه از فایل صوتی را چندین بار پخش نموده و به آن گوش دهند تا متوجه صحبت های فایل شوند. از این رو کیفیت عامل موثر بر تعیین هزینه ترجمه فایل های صوتی است. دومین مورد لهجه فایل می باشد که بر روی هزینه ها موثر است. لذا کافیست با کارشناسان ایران تایپیست  تماس بگیرید و هزینه ترجمه فایل صوتی به صورت شفاهی و یا به صورت کتبی در پنل کاربریتان تحویل بگیرید.

هزینه ترجمه فایل صوتی

هزینه ترجمه فایل صوتی

آیا نوع لهجه در هزینه ترجمه فایل صوتی تاثیرگذار است؟

در رابطه با هزینه ترجمه فایل صوتی سوالات رایجی پرسیده می شود و آن هم این است که آیا نوع لهجه در هزینه ترجمه فایل صوتی تاثیر گذار است یا خیر؟ به طور کلی همان طور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم. عوامل مختلفی روی هزینه ترجمه فایل صوتی شما موثر هستند. یک عامل بسیار مهم به نام کیفیت فایل صوتی را ذکر کردیم. بایستی بدانید که کیفیت می تواند تاثیر بسیار زیادی روی هزینه ترجمه فایل صوتی تان داشته باشد. ولی آنچه که بسیار حائز اهمیت است و می‌ تواند باعث افزایش هزینه ترجمه فایل صوتی شما شود، وجود لهجه می باشد. معمولاً برخی از فایل های صوتی دارای لهجه هستند.

لهجه باعث دشوار شدن کار ترجمه می شود. به همین خاطر است که مترجمین بایستی علاوه بر اینکه زمان بیشتری را صرف نمایند، باید دارای مهارت بیشتری نیز باشند. زمانی که فایل صوتی شما لهجه داشته باشد. بایستی مترجم سطح بالا و با مهارت تری ترجمه را انجام دهد. البته تمامی مترجمین در ایران تایپیست دارای مهارت بسیار بالایی هستند از این رو شما با خیالی راحت می توانید در این مرکز به ثبت سفارش خود بپردازید. همچنین باید بدانید که مترجمین ایران تایپیست در رشته های تحصیلی متفاوتی فارغ التحصیل هستند، لذا سعی می شود که مترجم اختصاصی متناسب با موضوع فایل صوتی انتخاب گردد. از این رو شما بایستی بدانید که لهجه می ‌تواند باعث افزایش هزینه ترجمه فایل صوتیتان شود. به همین خاطر فایل هایی که دارای لهجه هستند بایستی با بررسی کامل و دقیق کارشناسان تعیین هزینه شوند. به این صورت که ابتدا کارشناس مالی  ایران ‌تایپیست به طور کامل فایل صوتی شما را بررسی نموده و حتی نوع لهجه آن را نیز تشخیص داده و سپس هزینه ترجمه فایل صوتی شما را در کمتر از 5 دقیقه اعلام می نماید. پس از آن شما می توانید تا در رابطه با موضوع نهایی کردن ثبت سفارش ترجمه خود تصمیم گیری لازم را داشته باشید.

هزینه ترجمه فایل صوتی

هزینه ترجمه فایل صوتی

چگونه میتوانم پاسخ سوالاتم را در ارتباط با هزینه ترجمه فایل صوتی بگیرم؟

در رابطه با هزینه ترجمه فایل های صوتی سوال دیگری نیز پرسیده می ‌شود و این سوال این است که چگونه می توانم پاسخ سوالات را در ارتباط با هزینه ترجمه فایل صوتی بگیرم؟ ما به شما توصیه می‌ کنیم که برای گرفتن پاسخ های سوال خود ابتدا به سایت ایران‌ تایپیست مراجعه نمایید. در این سایت در هر بخشی که بخواهید توضیحات لازم به صورت مختصر و مفید داده شده است. همچنین سوال های رایجی که کاربران دارند، در انتهای توضیحات نگارش شده و پاسخ های کوتاه و مفیدی به آن ها داده شده است. به همین جهت باید به مطالعه این توضیحات و سوال های پرسیده شده بپردازید. در صورتی که سوال های شما خارج از توضیحات ارائه شده در سایت ایران‌تایپیست بود. می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

سپس سوالات خود را به صورت کامل از آن ها بپرسید. این کارشناسان نیز به صورت کاملاً دلسوزانه و رایگان به سوال های شما پاسخ دقیق و درستی در سریع ‌ترین زمان خواهند داد. مسئله ی دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که بعد از پرداخت هزینه ترجمه فایل صوتی خود، مشتریان در چه زمانی سفارش خود را تحویل خواهند گرفت؟ باید بدانید که بعد از این که شما سفارش خود را ثبت کردید، سریعا فایل صوتی شما به یک مترجم زبده و با مهارت داده خواهد شد. سپس مدت زمانی که فایل شما نیاز به ترجمه دارد در همان لحظه توسط این کارشناسان اعلام خواهد شد. اما مسئله ی دیگری نیز وجود دارد که کاملا مهم می باشد. این مسئله مهم عوامل موثر بر روی هزینه ترجمه فایل های صوتی می باشد. به غیر از مواردی که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، عوامل دیگری نیز می توانند به روی قیمت و هزینه ترجمه فایل صوتی موثر باشند که شما می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان و یا مراجعه به سایت ایران تایپیست مطلع شوید.

هزینه ترجمه فایل صوتی

هزینه ترجمه فایل صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعترجمه وب سایتدوبلهگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

بله، با توجه به این که فایل صوتی شما مضمون عمومی یا تخصصی داشته باشد، می تواند دارای قیمت های متفاوتی باشد.

این هزینه بر اساس عوامل مختلف نظیر: کیفیت، لهجه و مضمون محاسبه خواهد شد.

این هزینه با بررسی کامل و دقیق کارشناسان ایران ‌تایپیست اعلام خواهد شد.

شما به دو صورت می توانید این عمل را انجام دهید و آن هم به صورت های تماس تلفنی با کارشناسان و مراجعه به جدول هزینه های موجود در سایت


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/30 ساعت 17:10:32 تعداد بازدید: 495 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه فایل صوتی قیمت ترجمه فایل صوتی محاسبه هزینه ترجمه فایل صوتی تعرفه ترجمه فایل صوتی برآورد آنلاین هزینه ترجمه فایل صوتی

دیدگاه کاربران

شیوا اسکندری | 1400-8-12 ساعت 09:48:56 امتیاز :

اینقدر کیفیت ترجمتون خوبه که ارزشش خیلی بیشتر از این مبلغاس

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :