یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه زبان انگلیسی

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:51:11 بازدید: 526 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه به زبان انگلیسی دست کم حداکثر 50 درصد درخواست های ترجمه را تشکیل می دهد. از این رو کاهش هزینه ترجمه زبان انگلیسی همیشه در اولویت است چرا که تعدد ثبت پروژه برای آن بیشتر است. در عین حال، زیاد بودن تعداد پروژه های مربوط به ترجمه مقاله یا ترجمه کتاب، نشان از اهمیت و گستردگی این زبان دارد. ما در این مطلب در ایران تایپیست سعی در شفاف سازی و توضیح دقیق هزینه ترجمه انگلیسی برآمده ایم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه زبان انگلیسی

ترجمه زبان انگلیسی

 هزینه ترجمه زبان انگلیسی به فارسی روان

منظور از  هزینه ترجمه زبان انگلیسی به فارسی روان چیست؟ برای بسیاری از افراد، منظور از ترجمه ی روان دقیقا مشخص نیست. چرا که در برخی موارد ترجمه کلمه به کلمه و کاملا وفادار به ساختار متن ترجمه ی روان در نظر گرفته می شود و در حالتی دیگر ترجمه به صورت روان و منتقل شده به ادبیات و فرهنگ فارسی از انگلیسی در عین وفادار ماندن به مفهوم متن اصلی، به عنوان ترجمه روان تلقی می شود.

در عین حال، یک تصور اشتباه بر این است که بین این دو نوع ترجمه تفاوتی نیست و هزینه هر دو یکسان خواهد بود. اصولا ترجمه کلمه به کلمه هرگز ترجمه روان و قابل قبولی از آب در نمی آید. بنابراین هزینه ترجمه زبان انگلیسی به فارسی روان با در نظر گرفتن هزینه ترجمه، بازخوانی و ویرایش مجدد محاسبه می شود. این بررسی های چندگانه کمک می کنند تا روان شدن متن به قوت خود باقی بماند و مشتری از ترجمه نهایی راضی باشد. در عین حال که نباید این نکته را از قلم  انداخت که بررسی جداگانه ای نیز از سوی کارشناسان ایران تایپیست روی متن شما انجام می شود تا صحت و روانی آن مجدد چک شود. البته برای این مورد هزینه ترجمه زبان انگلیسی در نظر گرفته نمی شود.

هزینه ترجمه زبان انگلیسی عموما شامل حجم ترجمه، زمان انجام آن، و تعداد کلمات به همراه حوزه تخصصی مورد نظر می‌باشد. لازم به ذکر است که در ایران تایپیست برای کلیه رشته‌های مختلف مانند پزشکی، فقه، حقوق، علوم اجتماعی، علوم اقتصاد، فناوری اطلاعات، کامپیوتر، هنر، و غیره امکان ثبت درخواست ترجمه به زبان انگلیسی و یا از زبان انگلیسی وجود دارد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار محدود و کم، برای ثبت سفارش ترجمه اقدام کنید. در صورتی که در این باب سوالات متعددی دارید، می‌توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس حاصل کنید.

هزینه ترجمه زبان انگلیسی

ترجمه انگلیسی

هزینه ترجمه متون تخصصی به زبان انگلیسی

قیمت گذاری برای انجام ترجمه های گوناگون و مختلف زبان انگلیسی قوانین خاص خودش را دارد. شما می توانید برای بررسی بیشتر قیمتی که ما به شما ارائه می‌کنیم را با سایت های مشابه با توجه به زمان تحویل پروژه، کیفیت کار و البته ضریب های افزایشی در کنار هزینه تایپ یا چاپ و غیره که در قالب پلن های ترجمه ارائه می شود مقایسه کنید و متوجه شوید که هزینه ترجمه زبان انگلیسی در ایران تایپیست تا چه حد کم می باشد.

کلیه فاکتور هایی که برای محاسبه هزینه ترجمه زبان انگلیسی در نظر گرفته می شوند نرمال و استاندارد هستند. اولین اولویت که در این مطلب هم روی آن بسیار تاکید و توجه می شود، انگلیسی بودن یکی از طرفین زبان است. اینکه زبان مبدا یا مقصد را به عنوان یکی از بخش های اصلی ترجمه انتخاب کنید. کاملا بدیهی است که هزینه ترجمه زبان انگلیسی در حالت اول یعنی ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی ارزان تر از هزینه ترجمه از فارسی به انگلیسی باشد. یک حالت پایه وجود دارد و آن نیاز بیشتر به ترجمه های انگلیسی به فارسی و برعکس است. درخواست ترجمه اصولا برای انجام پایان نامه، ارسال مقالات و متون تخصصی به دانشگاه های خارجی که محوریت و زبان مورد پذیرش شان انگلیسی است یا سایت‌ها و منابع و مراجع معتبر یا ژورنال‌هایی که به دلیل بین المللی بودن زبان انگلیسی، تنها مقالات علمی و پژوهشی نوشته شده به این زبان را پذیرش و تایید می کنند، انجام می پذیرد. پس طبیعی است که درخواست ترجمه و پرداخت هزینه ترجمه زبان انگلیسی بیشترین گزینه را به خود اختصاص دهد. این گستردگی و درخواست زیاد باعث شده‌است تا ما به فکر تخفیف بیشتر و کاهش هزینه ترجمه در کنار ارتقا کیفیت آن باشیم. پس در ایران تایپیست بحث کیفیت مطرح است و نه کمیت.

هزینه ترجمه زبان انگلیسی

ترجمه زبان انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی

فیلم ها یکی دیگر از منابع آموزشی و پژوهشی مناسب هستند که همچون مقالات و کتب کمک می کنند تا اطلاعات و دانش در جریان بوده و با سرعت و کاربری بیشتری به دست مخاطبان برسد. سرعت رشد فیلم های آموزشی ترجمه شده به همراه زیر نویس به زبان انگلیسی امروزه چه در شبکه های اجتماعی و چه در سمینار ها و کنفرانس های بزرگ تجاری و علمی به حدی است که نیاز به ترجمه فیلم های آموزشی را در کنار مقالات افزایش داده است. ما به این مسئله مهم واقف هستیم و در تلاشیم تا هزینه ترجمه زبان انگلیسی از جنبه فیلم های آموزشی را نیز برای شما کاهش دهیم.

برای محاسبه هزینه ترجمه زبان انگلیسی برای فیلم ها نیز فاکتور های به خصوصی وجود دارد که می بایست به آنها قبل از ثبت سفارش ترجمه دقت کنید. در بخش مربوط به هزینه و زمان تحویل سایت اطلاعات مربوط به هزینه ترجمه صوتی و تصویری قرار داده شده است که منحصراً مربوط به ترجمه فیلم ها نیست و به ترجمه ویس‌ها یا تصاویر هم مربوط می‌شود. محاسبه هزینه ها در این زمینه چون کلمات به صورت متنی تایپ نشده و در قالب متن نیستند به صورت دقیقه ای می باشد. پس براساس تایم و یا زمان فیلم تان ترجمه می تواند به صورت انگلیسی به فارسی و برعکس انجام شود. به این ترتیب هزینه ترجمه زبان انگلیسی برای پیاده کردن زبان مبدا و تایپ (درج دیالوگ یک خطی)، پیاده کردن ترجمه به همراه تایپ(درج دیالوگ یک خطی)، و پیاده کردن زبان مبدا به همراه تایپ و ترجمه در هر دقیقه با یکدیگر تفاوت دارند. در هر یک از این سه حالت بسته به نظر و درخواست شما مشتری گرامی ترجمه انجام خواهد شد. صدور فاکتور به صورت آنلاین و بدون هزینه انجام می‌شود و سریعا به دستتان خواهد رسید.

هزینه ترجمه زبان انگلیسی

ترجمه انگلیسی

هزینه ترجمه زبان انگلیسی به زبان های دیگر

حالت بعدی که مربوط به هزینه ترجمه زبان انگلیسی می باشد این است که بسیاری از افراد درخواست ترجمه از انگلیسی به زبان های دیگر یا از زبان های دیگر به انگلیسی را دارند. لازم به ذکر است که در اینجا منظور از ترجمه از زبان‌های دیگر لزوما زبان فارسی نیست. یکی از پردرخواست ترین این موارد را که هزینه ترجمه زبان انگلیسی برای آن نیز بسیار کم و مقرون به صرفه محاسبه می‌شود ترجمه زبان انگلیسی به یک زبان مقصد دیگر است. با اینکه این نوع ترجمه نیز دشواری‌های خاص خود را دارد اما نمی‌توان از کلیدی بودن آن غافل شد. چون همانطور که در میانه این مطلب در مورد هزینه ترجمه زبان انگلیسی به آن به تفصیل پرداختیم، درخواست ارسال و ارائه مقاله و کتب علمی، پژوهشی، آموزشی و تجاری اصولا یا به زبان انگلیسی و یا به زبان های دیگر انجام می‌گیرد.

شما می توانید برای مطرح کردن پرسش های خود در این باب، با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به بررسی ابتدایی داشتید، مراجعه به بخش هزینه ترجمه زبان های دیگر در سایت از طریق بخش هزینه و زمان تحویل به شما ذهنیت بیشتری در این رابطه می دهد. در این حالت، ترجمه تخصصی ویژه برای شما لحاظ می شود و بسته به فاکتور های مختلفی مثل زمان تحویل و حجم ترجمه هزینه ترجمه زبان انگلیسی محاسبه می شود. در صورتی که نیاز به ترجمه از زبان انگلیسی به زبان های دیگر برای فیلم های آموزشی یا فیلم های علمی و پژوهشی را داشتید می توانید براساس فاکتور هایی که در همین بخش برای ترجمه فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی بیان شد، سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تایید از سوی کارشناسان ما باشید. ما برای شما هزینه ترجمه زبان انگلیسی به زبان های دیگر را نیز کاهش داده ایم.

هزینه ترجمه زبان انگلیسی

هزینه ترجمه

هزینه ترجمه زبان انگلیسی در سفارشات حجیم

یک ابهام دیگر که برای بسیاری از کاربران وجود دارد و به روش های گوناگون در ایران تایپیست به آن پاسخ داده می شود، حجم پروژه و تاثیر این عامل مهم در هزینه ترجمه زبان انگلیسی است. چرا حجم باعث کاهش هزینه می شود؟ در شرایطی که طبعا تعداد کلمات می توانند روی بالا یا پایین رفتن هزینه ترجمه زبان انگلیسی تاثیر بگذارند، حجم زیاد ترجمه چه کمکی به کاهش رقمی که در نهایت باید بپردازید خواهد کرد؟

ما در ایران تایپیست جهت ارتقا رضایت مشتری و عدم ایجاد فاصله به واسطه هزینه بین مترجمان و مشتریان این هزینه را کاهش داده ایم که از طریق عامل ِ «حجم» ممکن شده است. به عنوان مثال در یک متن یک صفحه ای 250 کلمه وجود دارد. تعداد صفحات بیشتر با افزایش تعداد این کلمات همراه هستند. اما با در نظر گرفتن تخفیف ویژه هزینه ترجمه زبان انگلیسی پایین خواهد آمد.

برخی اوقات نیز برخی سفارشات حجیم وجود دارند که امکان پرداخت آنها به صورت 60 درصد و 40 درصد در ابتدا و انتهای ارسال پروژه نیست و می‌توان آنها را در ایران تایپیست قسط بندی نمود. شما می توانید با درخواست این امر به مشاوران ایران تایپیست درخواست اقساطی شدن روند پرداخت هزینه ترجمه زبان انگلیسی خود را ثبت کنید. از این بابت نه هزینه‌ای مضاعف از شما دریافت خواهد شد و نه ملزم هستید تا طبق یک روند عادی و نرمال در صورت عدم امکان پرداخت فوری از دریافت پروژه ی ترجمه خود جا بمانید. این مورد یکی دیگر از عوامل مهمی است که برای هزینه ترجمه زبان انگلیسی در نظر گرفته شده است تا به حقوق مشتریان توجه شده و کیفیت ترجمه عاملی برای افزایش هزینه ترجمه زبان انگلیسی نباشد. در صورتی که سفارش شما حجیم تشخیص داده شود به شما مشاوره ها و راهنمایی‌های لازم ارائه خواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدریافت نمونه ترجمه رایگانهزینه ترجمه زبان های دیگرتایپ فایل صوتی

سوالات متداول

به دلیل اینکه بیشتر از دو هزار مترجم در زمینه های مختلف در ایران تایپیست فعالیت می کنند.

با افزایش حجم مقاله یا متن مورد نیاز برای ترجمه تان، هزینه کاهش میابد.

بله، به دلیل افزایش سختی و دشواری کار هزینه افزایش خواهد یافت.

بله.هزینه ترجمه زبان انگلیسی به زبان های کمتر رایج گرانتر است.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/12 ساعت 10:51:11 تعداد بازدید: 526 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه زبان انگلیسی نرخ ترجمه زبان انگلیسی تعرفه ترجمه زبان انگلیسی هزینه ترجمه متون زبان انگلیسی قیمت ترجمه متون زبان انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :