شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه بازنویسی کتاب چگونه است؟

نویسنده: حسن احمدی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/1 ساعت 11:00:00 بازدید: 828 امتیاز 0 از 0 نظر

نحوه بازنویسی کتاب ساده نبوده و برای انجام این کار لازم است که مفهوم کتاب درک شده و سپس براساس روند آن، بازنویسی کتاب انجام شود. جملات بازنویسی را با جملات اصلی را مقایسه کنید.  نقل قول ها را دقیق انجام دهید. ذکر منابع موجب اعتبار بیشتر کتاب بازنویسی شده باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بازنویسی کتاب درک نویسندگان موسسه ایران تایپیست را نشان می دهد و به همین دلیل بهتر است که به بهترین شکل ممکن انجام شود. بازنویسی بهتر است که با رعایت مفهوم اصلی انجام شود. در صورتی که کتاب خارجی است به نویسندگان ماهر مسلط زبان خارجی واگذار شود. رعایت مفهوم اصلی کتاب مهمترین وظیفه ای کسی است که کار بازنویسی را انجام می دهد. در زمان بازنویسی، از درج نظرات شخصی خود اجتناب کنید. براساس نسخه اصلی، کتاب را بازنویسی کنید. کتاب به هر زبان لازم است که براساس مفهوم اصلی بازنویسی شود. بازنویسی لازم است که دقیق و کامل انجام شود. دقیق و کامل بودن بازنویسی یکی از عوامل لازم برای انجام کار است و رعایت مفهوم اصلی کتاب در بازنویسی شرط اصلی انجام این کار است و نویسندگان موسسه ایران تایپیست می توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. نویسنده لازم است که کتاب را حداقل یک بار مطالعه کرده و بعد از آن کار بازنویسی را شروع کرده و به انجام برساند. نویسندگان موسسه ایران تایپیست می توانند به بهترین شکل ممکن کار را انجام دهند. نویسنده در بازنویسی لازم است که از نگارش نظرات شخصی خود به شدت اجتناب کند.درج نظرات شخصی می تواند مفهوم اصلی کتاب را به شدت تغییر دهد. هر کسی می تواند در زمان بازنویسی، نظر شخصی خود را درج کرده و به کل مفهوم کتاب را منحرف کرده و تغییر دهد ولی نویسندگان موسسه ایران تایپیست هرگز این کار را انجام نمی دهند و به همین دلیل است که شما می توانید سفارشات بازنویسی را با خیال راحت به این موسسه بسپارید.   

نحوه بازنویسی کتاب چگونه است؟

نحوه بازنویسی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجوییخلاصه نویسیاستخراج مقاله از پایان نامهبازنویسی

سوالات متداول

رعایت مفهوم کتاب مهم ترین شرط بازنویسی کتاب بوده و به موازات آن از درج نظرات شخصی خود نیز به شدت اجتناب کند که در هر صورت نویسندگان موسسه ایران تایپیست هر دو شرط را به جا می آورند.

هر دو یکسان است و بازنویسی با رعایت مفهوم و عدم درج نظرات شخصی انجام می شود. در بازنویسی به زبان خارجی، گرامر نیز رعایت می شود.

در دنیایی که همه خود را در هر موردی صاحب نظر می دانند، اعلام بی طرفی کار متفاوتی است و نویسندگان موسسه ایران تایپیست به این اصل پایبند هستند.

کتاب های نظم و نثر براساس همین اصول انجام می شود و به خصوص در کتاب های شعر این اصل بیشتر رعایت می شود.  


نویسنده: حسن احمدی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/1 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 828 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: متد بازنویسی کتاب روش بازنویسی کتاب اصول بازنویسی کتاب تکنیک بازنویسی کتاب سفارش بازنویسی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :