یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت تدوین ویدئو

نویسنده: زهرا خلف زاده تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/11/21 ساعت 12:00:00 بازدید: 1742 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت تدوین ویدئو بر اساس چند عامل تعیین می شود و چند مسئله هستند که نمی توان اثرگذاری آنها را بر هزینه این خدمات نادیده گرفت. تدوین به معنای پشت سر هم قرار دادن تعدادی فیلم است که در نهایت یک فیلم واحد را بسازند و یک هدف را دنبال کنند. اگر فیلم مطابق با فیلم نامه نوشته شده ساخته شده باشد، تدوینگر هم باید بر اساس همان کار را پیش ببرد. در واقع، فیلم نامه در زمان تدوین در اختیار تدوینگر قرار داده می شود. مهم است که هدف از ساخت فیلم فارغ از هر این که چه نوع فیلمی است مشخص شده باشد. مسئله مهم دیگر هزینه خدمات تدوین ویدئو است. برای تدوین با قیمت مناسب می توانید به تدوینگرهای وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قیمت تدوین ویدئو به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تدوین ویدئو بدون در نظر گرفتن زمان آن اعلام نمی شود. بین زمان فیلم و هزینه تدوین رابطه مستقیم وجود دارد. ممکن است تدوینگر مجبور باشد برای تدوین یک فیلم یک دقیقه ای تعداد زیادی فیلم با زمان های طولانی را تماشا کند. این هنر تدوینگر است که بتواند از داخل آنها یک فیلم با زمان خواسته شده را استخراج کند. تدوین اصلاً کار ساده ای نیست بلکه بسیار پیچیده است و نیاز به آگاهی تدوینگر از دانش تدوین دارد. در وب سایت ایران تایپیست می توانید به تدوینگرهای با تجربه دسترسی داشته باشید.

قیمت تدوین ویدئو علاوه بر زمان به موضوع آن نیز وابسته است. اگر موضوع فیلم به راحتی قابل درک نباشد، تدوین آن نیز ساده نخواهد بود. برای موضوعاتی که با پیچیدگی همراه هستند تدوینگر باید زمان بیشتری را صرف کند. تدوینگر برای تدوین فیلم های آموزشی، داستانی، مستند و تبلیغاتی زمان های متفاوتی را می گذارد. هر فیلمی برای تدوین به مهارت های خاص خودش نیاز دارد. به طور حتم، نمی توان زمانی را که تدوینگر برای این کار صرف می کند در هزینه تدوین نادیده گرفت.   

قیمت تدوین ویدئو برای کارگردان هایی که کارشان ساخت فیلم است اهمیت زیادی دارد. زیرا تدوین یکی از خدمات گران قیمت محسوب می شود که باید هزینه زیادی برای آن کنار گذاشته شود. تدوین را می توان یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین فرآیندهای ساخت هر نوع فیلمی دانست. بدون تدوین هیچ فیلمی قابل دیدن نخواهد بود. همه سختی ها و زحماتی که دیگر عوامل فیلم می کشند با تدوین به سرانجام می رسد. بعد از تدوین است که این زحمات به بار می نشیند. 

هزینه تدوین ویدئو با توجه به زمانی که برای آن گذاشته می شود هم قابل تعیین است. گاهی تدوینگر برای تدوین فیلم باید زمان زیادی را در نظر بگیرد. ممکن است مجبور باشد برای تدوین یک فیلم بسیار کوتاه تعداد زیادی فیلم طولانی را تماشا کند. اما در این وب سایت هزینه ها بسیار کمتر از رقبا تعیین شده است. این وب سایت سیاست های زیادی را برای پایین نگه داشتن قیمت ها تبیین کرده است. کم نگه داشتن قیمت ها کار ساده ای نیست، ضمن این که کیفیت با کاهش قیمت ها همچنان بالا مانده است.   

قیمت تدوین ویدئو

هزینه تدوین ویدئو

چگونه می توانم از هزینه قیمت تدوین ویدئو در ایران تایپیست مطلع شوم؟

قیمت تدوین ویدئو در وب سایت ایران تایپیست به سادگی اعلام می شود. پیش از ثبت سفارش تدوین ویدئو در این وب سایت باید در آن ثبت نام شود. ثبت نام در این وب سایت با وارد کردن چند اطلاعات ساده امکان پذیر است. بعد از ثبت نام یک پنل در اختیار کاربر قرار می گیرد که ثبت سفارش ها را از جمله سفارش های تدوین را برای او سهل تر می کند. این پنل دارای بخش های مختلفی است و خدمات آن در دسته بندی های گوناگون ارائه می شوند.  

قیمت تدوین ویدئو بعد از ثبت سفارش اعلام می شود. در زمان ثبت سفارش می تواند برای وب سایت تعیین کند که از چه راهی قیمت برای سفارش دهنده ارسال شود. ایمیل و پیامک از جمله راه های ارتباطی هستند که سفارش دهنده می تواند برای دریافت پیش فاکتور از آنها بهره ببرد. قیمت در قالب یک پیش فاکتور برای او ارسال خواهد شد. بعد از تأیید پیش فاکتور است که کار تدوین در اسرع وقت شروع می شود. در واقع، تأیید پیش فاکتور به معنای آغاز کار تدوین است.

در صورتی که سفارش دهنده با قیمت تدوین ویدئو اعلام شده در پیش فاکتور مشکلی داشته باشد، می تواند از مشاوران این مجموعه درباره این مسئله کمک و راهنمایی بگیرد. قیمت ها بر اساس اطلاعاتی که سفارش دهنده در زمان ثبت سفارش در پنل وارد کرده است به او داده می شود. هر نوع تغییری در این اطلاعات می تواند به تغییر قیمت منجر شود. هر نوع کاری که در زمان تدوین روی فیلم انجام می شود دارای هزینه مخصوص به خود است.

سفارش دهنده می تواند پیش از درخواست قیمت تدوین ویدئو نمونه کارهایی که در وب سایت وجود دارد تماشا کند. او می تواند با سبک های مختلف تدوین آشنا شود و تدوینگر خود را بر اساس نمونه کارها انتخاب کند. نرم افزارهای مختلف پیشرفته زیادی برای تدوین وجود دارد که هر تدوینگری در یکی از آنها حرفه ای می شود. همه این نرم افزارها امکانات لازم را برای تدوین در خود دارند و در کلیات به هم شبیه هستند، اما در جزئیات با هم فرق دارند. حتی سفارش دهنده می تواند خودش نرم افزار مورد نظرش را برای تدوین انتخاب کند.   

قیمت تدوین ویدئو

قیمت تدوین ویدئو


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مناسب ترین قیمت تدوین ویدئو را کدام سایت ارائه می دهد؟

قیمت تدوین ویدئو که در وب سایت ایران تایپیست ارائه می شود از بقیه وب سایت های رقیب کمتر است. این وب سایت سال های زیادی است که در حوزه خدمات تدوین فعالیت گسترده دارد و توانسته است در این زمینه به صورت حرفه ای کار کند. هر تدوینگری که بخواهد همکاری خود را با این وب سایت شروع کند، باید آزمون های سختی را پشت سر بگذارد. این وب سایت به سادگی هر تدوینگری را برای همکاری نمی پذیرد. با این که تعداد زیادی تدوینگر در این وب سایت مشغول کار هستند، اما همه آنها از تجربه و مهارت های لازم برای این کار برخوردارند. 

شاید به طور قطع بتوان گفت که این وب سایت مناسب ترین قیمت تدوین ویدئو را به سفارش دهندگان ارائه می دهد. از آنجا که ثبت سفارش در این مرکز به صورت آنلاین است، این فرصت به سفارش دهنده داده می شود که بتواند به راحتی از وب سایت های دیگر هم قیمت بگیرد. امکان مقایسه قیمت چند وب سایت موجب می شود که سفارش دهنده بتواند بهترین انتخاب را برای خودش داشته باشد.  

قیمت تدوین ویدئو و آنلاین شدن آن کمک بسیار زیادی به سفارش دهندگان می کند. در گذشته که دوربین ها آنالوگ بودند، تدوین نگاتیوها و ثبت سفارش برای تدوین فقط به صورت حضوری امکان پذیر بود. همین مسئله موجب شده بود که تدوین فیلم به یک کار سخت و دشوار بدل شود. رساندن نگاتیوها به دست تدوینگر یکی از مهم ترین کارهایی بود که به موقع و در اسرع وقت باید انجام می گرفت.  

قیمت تدوین ویدئو در گذشته هم بر اساس زمان فیلم مشخص می شد. البته استفاده از تکنیک های ویژه در تدوین و زحماتی که تدوینگر بر روی آن می کشد هم تعیین کننده هستند. آنلاین شدن این خدمات موجب شده است که فیلم هم در مدت زمان کمتر و هم با هزینه کمتر به نتیجه برسد. در صورتی که در زمان بارگذاری فیلم ها درباره فرمت آنها پرسشی وجود داشته باشد، سفارش دهنده می تواند از مشاوران مجموعه درخواست کمک کند.  

قیمت تدوین ویدئو

پرداخت قسطی قیمت تدوین ویدئو

پرداخت قسطی قیمت تدوین ویدئو

در صورتی که قیمت تدوین ویدئو در وب سایت ایران تایپیست از نظر سفارش دهنده بالا باشد و قدرت پرداخت آن به صورت یکجا را نداشته باشد، می تواند آن را قسط بندی کند. قسط بندی کردن پرداخت پول برای خدمات تدوین را نمی توان از هر وب سایتی درخواست کرد. حتی ممکن است تدوینگرهایی که به صورت شخصی کار می کنند، نتوانند بپذیرند که هزینه آن را قسطی دریافت کنند. این امکان به صورت ویژه برای همه کاربران و سفارش دهندگان در این وب سایت وجود دارد.

قیمت تدوین ویدئو ممکن است از نظر بسیاری از کاربران این وب سایت بالا باشد. اما زمانی می توانند از آن مطمئن شوند که از دیگر وب سایت ها نیز قیمت بگیرند. حتی اگر قیمت اعلام شده وب سایت های دیگر کمتر باشد، ممکن است امکان پرداخت قسطی در آنها وجود نداشته باشد. این امکان به بسیاری از سفارش دهندگان کمک می کند که بتوانند سفارش های بعدی خود را نیز در این وب سایت ثبت کنند.

در صورتی که سفارش دهنده بعد از اعلام قیمت تدوین ویدئو بخواهد آن را قسط بندی کند، باید پیش از ثبت سفارش در این باره از مشاوران کمک بگیرد. او باید از همان ابتدا مشخص کند که می خواهد هزینه را به صورت قسطی بدهد. وقتی قرار شد که پرداخت هزینه به شکل قسطی باشد، او باید یک قسط را در ابتدای کار و پیش از شروع آن پرداخت کند. قسط دوم نیز باید بعد از اتمام کار داده شود.

قیمت تدوین ویدئو در این وب سایت طوری تعیین شده است که همه سفارش دهندگان قدرت پرداخت آن را داشته باشند. این وب سایت امکانات بسیار زیادی دارد و همین امر موجب شده است که سفارش دهندگان بتوانند به آسودگی سفارش خود را در این وب سایت ثبت کنند و از مزایای زیادی که در این وب سایت وجود دارد سود ببرند. امکان ارسال نمونه کار به صورت رایگان هم فراهم شده است و بعد از تأیید سبک کار تدوینگر کار ادامه پیدا خواهد کرد. در هر مرحله از کار که سفارش دهنده بخواهد تدوینگر خود را تغییر دهد، این امکان برای او وجود دارد.  

قیمت تدوین ویدئو

تدوین ویدئو

آیا صدور فاکتور برای اطلاع از قیمت تدوین ویدئو شامل هزینه ای می شود؟

قیمت تدوین ویدئو و ارسال پیش فاکتور در وب سایت ایران تایپیست رایگان است و بابت آن هیچ هزینه ای از سفارش دهنده دریافت نخواهد شد. ارسال پیش فاکتور به صورت رایگان یکی دیگر از مزایای کار با این وب سایت است. نه تنها همه تدوینگرهایی که در این وب سایت کار می کنند حرفه ای و کاربلد هستند، بلکه امکانات و خدمات ویژه ای برای کار تدوین به آنها داده می شود که در کمتر وب سایتی خواهند دید.   

قیمت تدوین ویدئو در این وب سایت به صورت رایگان اعلام می شود. ضمن این که سفارش دهنده در بخش بحث و گفت و گو در پنل کاربری می تواند همه نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را با او در میان بگذارد. تدوینگر موظف است تمام کار را مطابق با خواست سفارش دهنده پیش ببرد. مهم است که به خواست او توجه کند و از اعمال سلیقه در صورت نارضایتی سفارش دهنده بپرهیزد.  

قیمت تدوین ویدئو در این وب سایت به این دلیل ارزشمند است که در نهایت کار با رضایت سفارش دهنده به پایان خواهد رسید. تدوینگر می تواند بخشی از کار را به عنوان نمونه برای او تدوین کند و برای او ارسال کند. در صورتی که سفارش دهنده از آن رضایت نداشته باشد، می تواند در پنل برای او توضیح دهد که با چه تغییراتی کار مطابق با سلیقه او انجام خواهد شد. برخی از وب سایت ها و تدوینگرهایی که به صورت شخصی کار می کنند، ممکن است برای استعلام قیمت از سفارش دهنده هزینه کمی را دریافت کنند. در صورتی که این خدمات در این وب سایت به شکل کاملاً رایگان است.

قیمت تدوین ویدئو بدون دریافت هیچ هزینه ای و به شکل پیش فاکتور برای هر کسی که بخواهد سفارش خود را در این وب سایت ثبت کند اعلام خواهد شد. تا زمانی که سفارش دهنده چیزی را به تأیید نرساند، کاری روی فایل های بارگذاری شده صورت نخواهد گرفت. به محض این که او هزینه را تأیید و آن را پرداخت کند، کار تدوین کلید خواهد خورد. تدوینگر موظف است کار تدوین را در زمان مقرر به پایان برساند. زمانی که برای تدوین صرف می شود با توجه به زمان نهایی فیلم خواهد بود.   

قیمت تدوین ویدئو

تدوین ویدئو به صورت فوری

قیمت تدوین ویدئو برای سفارش های فوری چطور تعیین می شود؟

قیمت تدوین ویدئو در وب سایت ایران تایپیست برای سفارش های فوری متفاوت است. سفارش فوری به سفارش هایی گفته می شود که باید در زمان کوتاه تری انجام شوند. به عنوان مثال، اگر تدوین یک فیلم به یک ماه زمان نیاز داشته باشد، در سفارش های فوری این زمان ممکن است به دو هفته یا حتی کمتر تقلیل یابد. کسانی به سراغ ثبت سفارش ها به صورت فوری می روند که زمان کافی برای تدوین فیلم خود نداشته باشند. اگر زمان تدوین فیلم برای آنها اهمیت حیاتی داشته باشد، چاره ای ندارند جز این که سفارش خود را به شکل فوری به ثبت برسانند.

قیمت تدوین ویدئو برای سفارش های فوری دو برابر محاسبه خواهد شد. اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد. هزینه ها در این وب سایت آنقدر پایین در نظر گرفته شده اند که با وجود دو برابر شدن باز هم فشاری به سفارش دهنده در زمان پرداخت وارد نخواهد شد. سفارش فوری مناسب کسانی است که قرار است فیلم خود را در جایی مانند نمایشگاه ها و مسابقه های بین المللی یا داخلی به نمایش بگذارند و برای تدوین آن فرصت کافی در اختیار ندارند.  

درست است که قیمت تدوین ویدئو در سفارش های فوری بالاتر است و سفارش ها در زمان کوتاه تر و سرعت بالاتری انجام می گیرد، اما کیفیت تدوین هیچ تفاوتی با سفارش های معمولی ندارد. تنها تدوینگرهایی می توانند سفارش های فوری را بپذیرند که مهارت های لازم برای این کار را داشته باشند. بالا رفتن سرعت ممکن است در تدوین به اشتباهات جبران ناپذیری منجر شود. اشتباهاتی که ممکن است به از دست دادن وقت و فرصت سازنده فیلم منتهی شود. در صورتی که سازنده فیلم روی زمان تحویل تدوینگر حساب کرده باشد، او موظف است که کارش را به موقع تحویل دهد.  

قیمت تدوین ویدئو در سفارش های فوری هر چقدر که باشد ارزشش را خواهد داشت. در سفارش های فوری تضمین می شود که سفارش در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تدوین خواهد شد. برای سفارش های فوری نمی توان از هر تدوینگری کمک گرفت. تدوینگرهایی که با وب سایت ایران تایپیست همکاری دارند همگی آنقدر مهارت دارند که بتوانند هر نوع سفارشی را بپذیرند. برای تدوین هر نوع فیلمی از جمله فیلم های آموزشی، مستند، داستانی کوتاه و بلند و فیلم های تبلیغاتی به صورت فوری می توان روی آنها حساب کرد.  

قیمت تدوین ویدئو

تدوین فیلم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

گویندگی یا روخوانیدوبلهتولید زیرنویسطراحی گرافیکی

سوالات متداول

مهم ترین عامل اثرگذار بر هزینه تدوین فیلم را می توان مدت زمان آن دانست. البته موضوع فیلم نیز می تواند بر هزینه اثرگذار باشد.

وب سایت ایران تایپیست جایی است که در آنجا می توانید خدمات تدوین را با قیمتی کمتر از رقبای دیگر دریافت کنید.

در صورتی که بتوان از خدمات آنلاینی که وب سایت ایران تایپیست ارائه می دهد استفاده کرد قیمت تدوین تمام شده تدوین بسیار به صرفه خواهد بود.

همه افرادی که مدام نیاز به خدمات تدوین داشته باشند، دنبال وب سایتی هستند که بتوانند این خدمات را با پایین ترین قیمت از آنها دریافت کنند.


نویسنده: زهرا خلف زاده تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/11/21 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1742 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت تدوین ویدیو هزینه تدوین ویدئو قیمت ادیت ویدئو نرخ تدوین ویدئو تعرفه تدوین ویدئو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :