یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین تصویرگری کتاب کودکان در ایران چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1400/11/8 ساعت 18:00:00 بازدید: 470 امتیاز 0 از 0 نظر

در ایران تصویرگری کتاب کودکان دارای قوانین و قواعدی است که بهتر است به درستی در هر یک از کتاب های کودکان توسط تصویرگرهای حرفه ای و کارکشته انجام شود. چرا که در غیر این صورت نمی توان خیلی انتظار واکنش و بازخورد خاصی از کتاب های کودکانی داشت که قوانین تصویرگری در آن ها رعایت نشده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یکی از نکات و قوانینی که بهتر است در تصویرگری کتاب کودکان به درستی رعایت شود؛ تناسب تصاویر با نوع داستان و قصه مورد نظر است. به این صورت که فرد تصویرگر، می بایست به درستی با متن قصه آشنایی و تسلط داشته باشد و بر اساس آن اقدام به تصویرگری کتاب کودکان کند تا این تناسب به خوبی رعایت گردد. از طرفی دیگر با توجه به جنس کتاب های کودک که کودکان و نوجوان به عنوان جامعه آماری و مخاطبین این کتاب ها محسوب می شوند؛ به فراخور سن و جنس هر یک از آن ها می بایست از تصاویری استفاده کرد که متناسب سن و سال و جنس هر یک از آن ها باشد. بنابراین تصویرگری کتاب کودک می بایست با توجه به سن و سال آن ها انجام شود. پس در صورتی که نوع تصاویر انتخاب شده با گروه سنی مخاطب کتاب های کودک یکسان نباشد؛ به علت عدم تناسب متن و تصویر با سلیقه و علاقه مندی های کودکان، نمی توان انتظار بالایی از جذب کودکان به این گونه از کتاب ها داشت. بنابراین یک تصویرگر به خوبی باید بداند که تصاویر در دل متن کتاب های کودکان، چه غوغایی به پا می کنند و تا چه میزان می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد تا به تناسب سن و جنس کودکان، شروع به تصویرگری کتاب کودکان متناسب با سن و سال و علاقه مندی آن ها با رنگ و لعاب و استفاده از تصاویر رنگی و جذاب کند تا کودکان را به سمت و سوی خود جذب کند. بدین ترتیب هر چقدر تصویرگر، کودکان را بشناسد و از جان بخشی به اشیاء در تصاویر مختلف استفاده کند؛ می تواند شور و شوق خاصی را در دل کودکان به وجود آورد و با استفاده از تصاویر شاد آن ها را سر ذوق بیاورد. برای دستیابی به این مهم، می توانید تصویرگری کتاب کودکان خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید.

قوانین تصویرگری کتاب کودکان در ایران چیست؟

اجرای قوانین تصویرگری کتاب کودکان در ایران


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تصویرگری کتاب کودک خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیتصویرگری کتاب کودکطراحی کاتالوگطراحی کاراکتر

سوالات متداول

بله؛ در ایران، یک تصویرگر، می بایست به فراخور سن و سال و جنس کودکان ایرانی، اقدام به تصویرسازی هایی کند که شخصیت منفی در دل کودکان به وجود نیاورد و آن ها را با تصاویر شاد و رنگی به سمت خود جذب کند. 

یک تصویرگر، می بایست ابتدای امر با داستان و قصه کتاب آشنا باشد و پس از تسلط روی آن، متناسب با نوع قصه شروع به تصویرگری کند و کودک و علاقه مندی هایش را به طور کامل بشناسد. 

هر چقدر تصویرگر، قوانین تصویرگری را به خوبی در کتاب های کودکان پیاده سازی کند؛ می تواند کودکان بیشتری را به سمت کتاب مورد نظر جذب کند. چون خلق تصاویر شاد و رنگی، حسابی کودکان را سر ذوق می آورد. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان بهترین مرکز و موسسه در این زمینه دانست که با تصویرگری های خود، نقش پررنگی را در جذب کودکان به این دسته از کتاب ها ایفا می کند.


نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1400/11/8 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 470 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قوانین تصویرگری کتاب کودکان اصول تصویرگری کتاب کودکان قواعد تصویرگری کتاب کودکان تصویرگری کتاب داستان کودکان تصویرگری کتاب شعر کودکان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :