شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی در ایران

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1400/12/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 385 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر بخواهید در ایران سفارش های تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی را به ثبت برسانید؛ باید به یک سری از مسائل توجه داشته باشید. البته معمولا این نوع از سفارش ها را مراکز بسیار معتبر انجام می دهند که سال ها در این زمینه تجربه دارند و به خوبی با قواعد و قوانین مربوط به تصویرگری در این حوزه در ایران آگاه هستند و می توانند به چه نحوی اصول آن را پیاده سازی نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما در صورتی که یک فرد عادی و بی تجربه یا یک موسسه بی نام و نشان را به عنوان مقصد نهایی خود برای ثبت سفارش های تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی، انتخاب کنید؛ ممکن است بر حسب بی تجربگی، نسبت به قوانین رایج در ایران آشنا نباشند و خروجی کار برای شما چندان مطلوب و مورد پسند واقع نشود. به همین جهت است که همواره توصیه می شود تا این نوع از سفارش ها را نزد بهترین مراکز به ثبت برسانید که موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین آن ها به شمار می آید.

از جمله  قوانین تصویرگری کتاب کودکان، می توان به این مورد اشاره داشت که نوع تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی، باید به گونه ای باشد که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و از تصاویر خارج از عرف موجود در جامعه به جهت جلب نگاه دیگران نباید استفاده شود. توجه به این مسائل، باعث می شود تا شما پس از تصویرگری، دیگر مشکلی برای چاپ کتاب های زبان انگلیسی ویژه کودکان را نداشته باشید و بدون دغدغه، مراحل پیش رو را برای چاپ کتاب های کودک، پشت سر بگذارید. برای ثبت سفارش های مربوط به تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی، می توانید سفارش های خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. برای این منظور، بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی اقدام به ثبت سفارش های تصویرگری کنید تا قوانین تصویرگری رایج در ایران به خوبی در سفارش های شما اعمال گردد.

قوانین تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی در ایران

قوانین تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی در ایران


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیتصویرگری کتاب کودکهزینه طراحی گرافیکیطراحی پوستر

سوالات متداول

بله؛ تصویرگران این مرکز به قوانین حاکم بر کشور، واقف هستند.

می توانید با ثبت سفارش های خود در موسسه ایران تایپیست، به هدف مورد نظر خود دست یابید. 

بله؛ این امکان برای شما فراهم آمده است تا شما بتوانید سفارش های تصویرگری کتاب های کودک خود را به زبان انگلیسی، به صورت اینترنتی هم ثبت کنید. 

موسسه ایران تایپیست را می توان بهترین منبعی دانست که شما می توانید سفارش های تصویرگری خود را به آن بسپارید. 


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1400/12/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 385 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی قواعد تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی قوانین تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی روش تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی تصویرگری کتاب کودک به انگلیسی در ایران

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :