جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قوانین تایپ کتاب

نویسنده: ندا احمدی فر تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:13:30 بازدید: 1996 امتیاز 0 از 0 نظر

قوانین تایپ کتاب

قوانین تایپ کتاب

در صورتی که می خواهید کتابی را چاپ نمایید؛ باید حتما قوانین تایپ کتاب را مدنظر قرار دهید تا بتوانید در نهایت مجوز چاپ کتاب را گرفته و کتابی را به رشته تحریر درآورده و در اختیار مردم قرار داده که به طور حتم موجب استقبال چشمگیر مردم واقع می گردد. در غیر این صورت با در نظر نگرفتن قوانین خاص مربوط به تایپ و صفحه آرایی کتاب های مختلف، حتی در صورت داشتن بار علمی بسیار بالا هم ممکن است کتاب شما چندان مورد استقبال قرار نگیرد و از فروش آن نتوانید کسب درآمدزایی کنید. به دلیل کسب شهرت و درآمد ناشی از فروش کتاب است که نوشته های شما مورد اهمیت قرار می گیرد تا شما قوانین و اصول استانداردی را در تایپ در نظر بگیرید و به هدف مورد نظر خویش دست یابید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

قوانین تایپ کتاب

انتخاب نوع قطع کتاب

انتخاب نوع قطع کتاب یکی از قوانین تایپ کتاب

یکی از قوانین تایپ کتاب، مربوط به انتخاب نوع قطع مناسب برای کتاب مورد نظر می باشد. به این صورت که با توجه به نوع کتاب خود مثل کتاب رمان، کتاب درسی، کمک درسی و... باید یکی از قطع های وزیری و رقعی و... را در ابعاد و اندازه های مشخص انتخاب کنید و سپس برای چاپ آن کتاب اقدامات لازم را صورت دهید. انتخاب نوع قطع مناسب برای کتاب، خود می تواند در جلب توجه نگاه خوانندگان تأثیر چشمگیری داشته باشد. بنابراین بهتر است این مسئله را حتما مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین قطع ممکن را برای کتاب مورد نظر انتخاب کنید. این نکته را مدنظر داشته باشید که نوع کتاب مختلف می تواند تأثیر بسیار زیادی در انتخاب قطع مناسب برای آن داشته باشد.

انتخاب بهترین نرم افزار بر اساس قوانین تایپ کتاب

امروزه برای انجام قوانین تایپ کتاب شما می توانید از نرم افزارهای مختلفی به عنوان برنامه های جانبی در کنار ورد استفاده کنید تا بتوانید تمامی قوانین مربوط به تایپ کتاب را در آن پیاده سازی کنید. هر چند که برنامه ورد هم خود امکانات و قابلیت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد؛ ولی در برخی از آپشن ها، محدود است و بهتر است از برنامه هایی همچون: InDesign و اکسل هم استفاده کرد که نرم افزار ایندیزاین را می توان یکی از بهترین نرم افزارهای جانبی در کنار ورد به جهت پیاده سازی قوانین تایپ مربوط به کتب مختلف دانست.

قوانین تایپ کتاب

پیاده سازی مطالب داخلی قوانین تایپ کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

پیاده سازی و چیدمان بخش های مختلف داخلی طبق قوانین تایپ کتاب

اگر بخواهید تمامی بخش های مختلف داخل متن کتاب خود را طبق قوانین تایپ کتاب به صورت استاندارد رعایت کنید؛ می بایست نکات مربوط به صفحه آرایی کتاب ها را به طور کامل در نظر داشته باشید تا بخش های داخلی کتاب و نحوه چیدمان و پیاده سازی تیتر و سرتیترها و حاشیه های دور هر صفحه و نوع فاصله میان خطوط و سایر نکات ریز و درشت دیگر به درستی و طبق استاندارد اولیه خود تایپ شوند تا شکل نهایی کتاب مورد نظر جلوه خوبی به خود گرفته و سبب جذب نگاه های مردم به خویش گردد. هر چقدر در این راستا حساسیت به خرج دهید؛ می توانید فایل نهایی کتاب چاپ شده خویش را به بهترین شکل بیارایید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود جذب کنید.

انتخاب یک تایپیست متعهد و متخصص برای تایپ طبق قوانین کتاب

پیاده سازی قوانین تایپ کتاب به طور ریز و کاربردی نیاز به وجود یک تایپیست مجرب و در عین حال بسیار متعهد و متخصص دارد تا ابتدای امر تمامی قوانین و اصول کامل مربوط به صفحه آرایی و تایپ کتاب های مختلف را به ریز مطالب بداند و سپس با توجه به تجربه و تخصص خود و وجدان کاری خویش نسبت به اجرای فرآیند مربوط به صفحه آرایی و نکات لازم در چیدمان مطالب در کتاب مشتریان خویش آستین همت بالا بزند. اگر به دنبال چنین تایپیست هایی هستید؛ هلدینگ ایران تایپیست یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست که با گرد هم آوردن تایپیست های متعهد و متخصص می تواند شما را در محقق کردن این مهم یاری نماید. بنابراین نام ایران تایپیست را به خاطر داشته باشید.

قوانین تایپ کتاب

تنظیمات ورد جهت اجرای قوانین تایپ کتاب

تنظیمات ورد طبق قوانین تایپ کتاب

همان طور که اشاره شد؛ اجرای قوانین تایپ کتاب در تنظیمات برنامه ورد هم قابل اجراست و شما می توانید حتی با ورد به عنوان در دست ترین برنامه موجود در تمامی سیستم ها هم نسبت پیاده سازی قوانین مربوط به تایپ و صفحه آرایی کتاب های مختلف همت بگمارید. برای این مهم شما می توانید از حاشیه های دور صفحه، رعایت تیتربندی و صفحه آرایی کتاب، تورفتگی اوایل پاراگراف ها و سایر نکات دیگری که به صفحه آرایی و زیبایی کتاب ها مربوط می شود؛ به خوبی و طبق استاندارد و اصول اولیه نگارش استفاده کنید تا بدین ترتیب بتوانید گامی محکم و رو به جلو در راستای سودآوری در زمینه چاپ کتاب خود و نیز کسب شهرت با چاپ کتاب مربوطه بردارید. هلدینگ ایران تایپیست با وجود تایپیست های حرفه ای خود می تواند شما را در تحقق بخشیدن به این مهم یاری کند و بر حسب تجربه تمامی نکات اصولی و استاندارد مربوط به تایپ کتاب ها را در نظر داشته باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ کتابلیست هزینه تایپ چاپ کتابصفحه آرایی کتاب

سوالات متداول

انجام قوانین تایپ کتاب طبق اصول استاندارد خویش به صفحه آرایی کتاب شما کمک می کند تا در نهایت شما با چاپ کتاب دست به سودآوری و کسب شهرت بزنید.

بله؛ شما می توانید در برنامه ورد هم نسبت به پیاده سازی قوانین تایپ کتاب اقدام کنید. 

شما برای انجام قوانین تایپ کتاب حتما به یک تایپیست یا یک مرکز معتبر تایپ نیاز دارید که نسبت به تمامی قوانین تایپ آگاه هستند و در عین حال با وجدان کاری و تعهد و مسئولیت پذیری خویش تمامی این قوانین را در کتاب مورد نظر پیاده سازی می کنند. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه هایی دانست که تایپیست های آن نسبت به قوانین تایپ کتاب متعهد هستند و توانایی لازم را برای این کار هم دارند. 


نویسنده: ندا احمدی فر تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:13:30 تعداد بازدید: 1996 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قواعد تایپ کتاب قوانین نگارش کتاب دستورالعمل تایپ کتاب نحوه تایپ کتاب اصول تایپ کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :