چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی گرافیکی بنر

نویسنده: مهسا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/2/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 577 امتیاز 0 از 0 نظر

از ابتدای ایجاد رشته گرافیک گرافیست های زیادی برای خلق بهترین ایده ها تلاش کردند. در همین راستا گرافیک در خدمت جامعه بشری قرار گرفت تا تبلیغات جذاب تری تولید و طراحی گرافیکی بنر به عنوان بهترین روش ساخت تبلیغات رواج پیدا کند. اولین ها همیشه جذابیت بالایی داشته اند. زمانی که این هنر رواج بیشتری پیدا کرد بیش از هر روش دیگری برای تبلیغات استفاده شد. طرح های گرافیکی در بازه زمانی کمی به مهم ترین قالب ها و ایده ها برای ساخت تبلیغ تبدیل شدند.

یک طراحی حرفه ای در آن زمان نیاز به هزینه و صرف زمان بسیار زیادی داشت. به مرور با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای ابزارهای لازم برای طراحی، سرعت و سبک این طرح ها نیز بسیار تغییر کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی گرافیکی بنر چیست؟

تبلیغاتی به شکل بنر با ظهور تبلیغات نسل جدید، اولین بار در اینترنت نمایان شد. پس از شکل گیری نسل جدیدی از تبلیغات شکل آن ها تغییر کرده و گسترش چشمگیری داشت. تاثیر تولید بنر بر روی افزایش محبوبیت تبلیغات به مرور خود را نشان داد.

اما این بنر و طراحی گرافیکی بنر چیست؟ طراحی گرافیکی چگونه انجام می شود؟ پاسخ این سوالات می تواند به شما در ساخت یک بنر تبلیغاتی بسیار موفق کمک کند. بنر را میتوان نوعی تبلیغات آنلاین دانست که بیان کننده مهم ترین بخش های مربوط به تبلیغات و حوزه دیجیتال مارکتینگ است. طراحی گرافیکی بنر اولین بار سبب افزایش میزان بازدید جمعی تبلیغات در اینترنت شد. همچنین بنر را می توان بهترین شکل تبلیغات دانست که مزایای ویژه محصولات را به خوبی نشان می دهد.

تبلیغات بنری در اشکال متفاوت و به صورت مربعی و دایره ای شکل، مثلثی و مستطیلی دیده می شود. شما می توانید این بنر را با کمک قالب های متفاوتی نیز آماده سازی کنید. محدودیت های فنی و شکل نامناسب افقی یک بنر تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه کلی ساخت بنر دارد. هر چه ابزارهای بیشتری برای ساخت یک بنر داشته باشید، نمونه مناسب تری را می توانید تولید کنید.

طراحی گرافیکی بنر

طراحی گرافیکی بنر

کاربرد طراحی گرافیکی بنر

کاربردهای کلی برای طراحی گرافیکی بنر را می توان به حالت کلی به شکل زیر تعریف کرد. افزایش میزان مراجعه مشتریان به افراد، فروش محصولات و بهبود طراحی گرافیکی بنر از مهم ترین کاربردهای طراحی گرافیکی است.

کاربرد طرح های ساخته شده در این فضای گرافیکی برای فروش کاملا بدیهی است. یک بنر طراحی می شود تا به فروش بیشتر شما کمک کند.

آیا تنها هدف طراحی گرافیکی بنر فروش بیشتر است؟ فروش محصول در وب سایت به شما کمک خواهد کرد که میزان دریافتی سالیانه خود را چند برابر کنید. اما این افزایش حجم دریافتی بدون استفاده از طرح های گرافیکی مناسب جهت تبلیغ اتفاق نمی افتد.

کاربردهای متعدد دیگری هم می توان برای طراحی گرافیکی بنر ذکر کرد. برای مثال طراحی لوگو شرکت یکی از اساسی ترین موارد طراحی گرافیکی حرفه ای بنر است.

طراحی گرافیکی بنر برای تمامی تبلیغات حرفه ای در سطح شهری و فروشگاهی از دیگر موارد مهم برای یک طراحی حرفه ای است. خدمات حرفه ای گرافیک سایت و طراحی بنر نیز از دیگر خدمات اساسی و مهم در این زمینه می باشد.

طرح های مخصوص کارت های لایه باز نیز از دیگر طرح های رایج موجود در این فضا می باشند. طراحی گرافیکی بنر به منظور کسب درآمد و تبلیغات حرفه ای در آرشیو  قرار می گیرد.

طرح های لایه باز به صورت کلی از رایج ترین موارد الگو برای ارائه به مشتری هستند. طراحی این سبک قالب ها نیز از دیگر کاربردهای  بنر به صورت گرافیکی سایت است.

کاربرد طراحی گرافیکی بنر تنها در قالب های مورد اشاره مشخص نمی شود. می توان در سایر امور به صورت گسترده از این طرح ها بهره گرفت. محبوب ترین اندازه ها برای ساخت یک بنر حرفه ای در اشکال زیر، دسته بندی خواهند شد:

بنرهای رول پلاستیکی برای تبلیغات ساده در سایز 18 *18 طراحی می شوند و تا 48 ساعت نیز این بنرها مورد بهره برداری قرار می گیرند. این بنرها ممکن است در ابعاد بزرگ تر و با حجم بیشتری نیز آماده سازی شوند.

طراحی گرافیکی بنر

طراحی گرافیکی بنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش طراحی گرافیکی بنر سایت

یک روش کلی برای ثبت سفارش طراحی گرافیکی بنر در سایت وجود دارد. این روش به صورت دقیق و مشخص جهت ارتباط مشخص ارائه خواهد شد. اگر راه ارتباطی دقیقا مشخص شود، ارتباط موثر و بسیار عالی با کارشناس مربوطه برقرار می شود. در این صورت امکان ارائه سفارشات با سرعت و دقت بیشتر افزایش خواهد یافت. راه های ارتباطی ذکر شده معمولا به صورت مستقیم بوده و از طریق لینک به اشتراک گذاشته می شوند. پس از برقراری ارتباط با کارشناس مسئول دریافت سفارشات، نوبت به ثبت این سفارشات در سایت به صورت ثابت می رسد. رنگ و ترکیب بندی و پس زمینه هایی استثنایی در طرح های گرافیکی مختلف بنر مورد استفاده قرار می گیرد.

روزانه سفارشات متعددی برای طراحی حرفه ای کارت ویزیت به سایت ایران تایپیست ارائه می شود. این سفارشات با کمک جزئیات برتر می تواند زیباتر و جذاب تر خود را نشان دهد. خدمات گرافیک و سایت و طراحی بنر توسط سایت ایران تایپیست به صورت حرفه ای به مشتریان ارائه می شود. برای دریافت خدمات برتر لازم است طرح های انتخابی خود را به کارشناس، با دقت بالایی ارائه دهید.

طرح های گرافیکی بیشتر به منظور افزایش سطح درآمدزایی از راه تبلیغ سفارش داده می شود. این طرح ها باید منحصر به فرد باشند تا فرد سفارش دهنده به هدف خود برسد.

توسعه دهندگان در این فضا همواره به دنبال افزایش میزان خلاقیت و تبلیغات حرفه ای می باشند. تبلیغات متقابل رسانه های اجتماعی با بهره گیری از بهترین ایده ها و محتواها بسیار موفق خواهد بود. جهت ثبت خلاقانه ترین سفارشات شما می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه فرمایید.

طراحی گرافیکی بنر به جهت بهره گیری از مزایای ویژه آن امروزه اهمیت بیشتری دارد. برای انجام سفارش طراحی گرافیکی بنر به صورت حرفه ای یک برنامه مشخص و دقیق را باید دنبال کنید.

طراحی گرافیکی بنر

طراحی گرافیکی بنر

طرح های خاص گرافیکی بنر با ایران تایپیست

طرح های خاصی به منظور بهره مندی از نمونه های برتر در سایت ایران تایپیست آماده ارائه است. نحوه دانلود برترین نمونه های ویژه طراحی گرافیکی بنر در سایت توضیح داده شده است. طرح های رایج بکار گرفته شده در این بخش معمولا به صورت خام می باشند. طرح خام به طرحی گفته می شود که امکان تکمیل و بازسازی داشته باشد. با کمک طرح های خام طراحان می توانند ایده های تازه گرافیکی را اجرایی کنند.

قالب های لایه باز برای دانلود ویژه ترین بنرها امروزه آماده سازی می شوند. اندازه قلم و فونت و عناصر گرافیکی در این طرح ها بر اساس نوع و شرایط هر سفارش تغییر می کند. استفاده از عناصر خاص در طرح های گرافیکی می تواند بر روی افزایش یا کاهش دانلود سایت تاثیر بگذارد. هر چه عناصر و اشکال خلاقانه تر و مناسب تری در سایت بکار گرفته شود، میزان بازدید سایت بیشتر می شود.

طراحی گرافیکی بنر بر اساس شرایط فیزیکی جدید انجام شده و جهت انتشار در سایت قرار داده می شود. شما طبق سلیقه خود می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه کرده و از بین طرح های خاص نمونه مناسب را انتخاب کنید. آماده سازی یک طرح ویژه برای بنر نیازمند بهره گیری از قالب های آماده منحصر به فرد است. در ادامه نحوه دسترسی به این قالب ها را نیز آموزش خواهیم داد.

طراحی گرافیکی بنر

طراحی گرافیکی بنر

این طرح ها در نهایت با کمک رنگ های خاص و طرح های مشخصی ساخته می شوند. ترکیبات تیره سبب تمایز دقیق رنگ ها می شوند. خیره کردن چشم مخاطب از مهم ترین مزایای این ترکیبات است. می توان در زمان ثبت سفارش به ترکیبات مناسب مورد علاقه نیز اشاره کرد. در این صورت طراحان از ترکیباتی متفاوت تر برای طراحی گرافیکی بنر استفاده خواهند کرد.

شما می توانید از بین طرح های خاص و نمونه های موجود در سایت برخی نمونه ها را گلچین کنید. طبق اصول جذب مشتری استفاده از این طرح ها می تواند برای جلب مشتری بسیار موثر باشد. طرح های خاص و ویژه ای که در این سایت ساخته می شود معمولا دارای بهترین رنگ بندی ها و سایز ها هستند. جدیدترین طرح ها با خلاقیت زیاد طراحان گرافیکی ساخته و پرداخته می شوند. یک روش هوشمندانه برای نمایش تصویر باید مورد استفاده قرار گیرد.

طرح های خاص گرافیکی بنر با ایران تایپیست جذابیت چند برابری پیدا خواهد کرد.

طراحی گرافیکی بنر اینستاگرام

لازم است نکات مهمی در مورد طراحی گرافیکی بنر ذکر شده و مورد بررسی دقیق قرار گیرد. از 3 سال پیش اولین بنرهای اینستاگرام طراحی شدند و میزان تبلیغات در این محیط بیشتر شد. اهمیت طراحی گرافیکی بنر به صورت اصولی درست در همین زمان بیشتر شد.

طراحی گرافیکی بنر و تولید محتوا بخش مهمی از فرایند طراحی اصولی در فضای اینستاگرام است. جذب فالوورهای زیاد و چندین هزار تایی از این طریق بسیار ساده تر خواهد بود. بنر تبلیغاتی اینستاگرام با پست های رایج و معمولی می تواند تفاوت های زیادی داشته باشد. طراحی تم ها و شکل های مختلف طرح های گرافیکی بنر اینستاگرام نیاز به ابزارهای خاصی دارد. مراحل طراحی این بنرها را در ادامه برای شما بیان می کنیم. متن درون بنر یک متن خاص و چشمگیر است. باید این متن را برای طراحی بهترین بنر اینستاگرام از قبل آماده کنید.

غیر از طراحی گرافیکی بنر اینستاگرام، فروش قالب های اینستاگرام و استوری مربوط به آن نیز از دیگر خدمات بسیار رایج ارائه شده سایت است. طراحی این قالب ها و پست ها نسبت به سایر مدل ها ممکن است قدری دشوار باشد. مشاهده نمونه های تبلیغاتی طرح های ویژه اینستا می تواند برای ایجاد یک طرح استثنایی بسیار مفید باشد.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با کمک ابزارهای ویژه برای طراحی بنر تبلیغاتی امری زمان بر است. با این وجود معمولا نتیجه این نوع طراحی گرافیکی بنر بسیار عالی و جذاب خواهد بود.

طراحی گرافیکی بنر اینستاگرام برای این نرم افزار بر اساس اصول کلی طراحی گرافیکی انجام می شود. استانداردهای بین المللی طراحی گرافیک برای ایجاد این طرح ها به صورت کامل رعایت خواهد شد.

طراحی گرافیکی بنر

طراحی گرافیکی بنر

طراحی بنر اینستاگرام با کمک بزرگ ترین نرم افزارهای فتوشاپ انجام خواهد شد. طراحی بنر به صورت گرافیکی با سایزهای بزرگ در اینستا حجم وسیع تری از ابزارها و امکانات ویژه طراحی را لازم دارد. متن های بزرگ انگیزشی در کنار بهترین طرح ها با رنگ های زنده می تواند طرحی متفاوت برای اینستاگرام خلق کند. مراحل طراحی این بنرها هم بر اساس اصول مشخص و دقیقی تعیین خواهد شد. شناسایی مخاطب نیز بخش بسیار مهمی از ساخت طرح های حرفه ای است. تبلیغات بنر به عنوان یکی از مهم ترین تبلیغات شناخته شده برای ساخت یک بنر تبلیغی موفق معرفی می شود. تبلیغات بنر مخصوص اینستاگرام از اولین دسته های تبلیغات سراسری می باشد. تبلیغات ویژه ای که همواره مورد توجه قرار می گیرند از این دسته از تبلیغات هستند.

  • لوگوی شرکت در طراحی گرافیکی بسیار مهم بوده و باید به صورت شفافی در طراحی مورد استفاده قرار گیرد.یکی از بهترین راه های درآمد زایی در فضای مجازی بستر اینستاگرام است. این فضا گنجایش بسیار زیادی برای طراحی گرافیکی دارد.

یک تبلیغ خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ یک بنر خوب گرافیکی جهت تبلیغ باید اصلی ترین پیام متنی را به راحتی انتقال دهد. اگر پیام اصلی تبلیغ با ذکر جزئیات صحیح نمایش داده نشود، تبلیغ موفقیت آمیز نخواهد بود.

یک بنر حرفه ای باید قابلیت جذب مخاطب حداکثری را داشته باشد. جذب فالوورهای زیاد و چند هزارتایی نیاز به رعایت برخی قوانین مهم و پایه ای دارد. با کمک این طرح ها می توانید یک پست بسیار جذاب و استثنایی را آماده سازی کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیطراحی پوسترطراحی بنرهزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

پس از اینکه درخواست شما از طریق ایمیل یا تماس تلفنی در سامانه ثبت شد مشاوران با شما تماس خواهند گرفت. سپس توضیحات از جانب کارشناسان به شما ارائه خواهد شد.

با توجه به نظریه و نوع سفارشات طراحی شده مشتریان تعداد آن متفاوت است. اما با توجه به نیاز شما سه اتود و نمونه متمایز به شما ارائه خواهیم کرد.

طراحی نمودن طرح بنر درخواستی  مرحله به مرحله انجام خواهد شد. به طوریکه در خلال اجرای هر کدام از مراحل نظر شما پرسیده و تماما بر طرح نهایی اعمال خواهد شد.

بله صد درصد. زیرا همان طور که اشاره کردیم از ابتدای شروع تا انتهای طراحی، سوالات و نظرات پرسیده خواهد شد تا به نحو احسنت به مشتری تحویل شود. 


نویسنده: مهسا وحدت طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/2/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 577 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر طراحی گرافیکی طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر سایت طراحی بنر اینستاگرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :