جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی و صفحه آرایی کتاب

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/6/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 587 امتیاز 0 از 0 نظر

برای اینکه یک همکاری موفق در زمینه‌ی طراحی و صفحه آرایی کتاب با ایران تایپیست تجربه کنید، لازم است به بدیهی ترین سوالات شما پاسخ داده شود. در این مطلب سعی کرده ایم در مورد مبانی صفحه آرایی و آنچه که در همکاری با ایران تایپیست تجربه می کنید، صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی و صفحه آرایی کتاب در قطع رحلی

طراحی و صفحه آرایی کتاب های رحلی همانطور که از نامش مشخص است، به کتاب هایی مربوط می شود که بسیار نفیس هستند و اندازه‌ی کتاب تعیین کننده نوع صفحه آرایی ِآن است. در اصل، کتاب های رحلی بسیار حجیم بوده و تعداد صفحات بیشتری دارند. همچنین هر کتابی را نمی توان در قطع رحلی به چاپ رساند بنابراین این نوع کتاب ها موضوعات خاصی را در بر می گیرند.

با در نظر گرفتن تعیین محدودیت برای موضوعات این نوع کتاب ها، کاملا طبیعی است که برای صفحه آرایی و طراحی ِآنها نیز باید وسواس های بیشتری به خرج داده شود. به عنوان مثال، کتاب هایی مانند قرآن یا کتاب های شعر در سایز رحلی چاپ می شوند. برای طراحی و صفحه آرایی آنها نمی توان مانند یک کتاب داستان یا یک مجله عمل کرد. قطعا تفاوت های میان ِموضوعات این گروه از کتاب ها نیز بسیار تعیین کننده است. بنابراین لازم است تا برای ثبت سفارش و برون سپاری  طراحی و صفحه آرایی کتاب های رحلی در ایران تایپیست اقدام کنید تا طراحِ مسلط و مجرب در این حوزه برای سفارش شما اختصاص داده شود. این مسئله کمک می کند تا خیال شما از بابت درست انجام شدن سفارش تان – به آن شیوه که لازم است، با نرم افزار های مربوطه – آسوده باشد. نه فقط در قطع رحلی بلکه طراحی و صفحه آرایی کتاب ها در سایز های دیگر نیز انجام می شود، که از جمله‌ی آنها می توان به قطع خشتی، وزیری، سلطانی، جیبی و غیره اشاره کرد. البته برای هر کدام از این قطع ها اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارد که ثبت سفارش طراحی و صفحه آرایی کتاب برای آنها نیز قابل انجام است. وجود انعطاف بالا و پذیرش انواع سفارشات در ایران تایپیست که به افزایش تجربه‌ی روز افزون طراحان ِما منجر شده است، سبب شده است تا این مجموعه به عنوان بهترین و ارزان ترین مرکز ارائه خدمات صفحه آرایی شناخته شود.

طراحی و صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی کتاب

طراحی و صفحه آرایی کتاب کودک و نوجوان چه قوانینی دارد؟

برای طراحی و صفحه آرایی کتاب های کودک و نوجوان، یک سری قوانین مشخص وجود دارد و مانند هر نوع کتاب ِ دیگری باید در چارچوب خاصی انجام شود. به عنوان مثال، استفاده از تصاویر و شیوه های طراحی صفحه براساس معیار هایی که این گروه سنی را سرشوق آورد، با گروه سنی بزرگسالان متفاوت است. یک سری نکات در مورد طراحی و صفحه آرایی کتاب های کودک و نوجوان‌ وجود دارد که عموما به پرسونای گروه سنی، طراحی جلد کتاب، انتخاب فونت، رنگ متن، بزرگی حروف بر اساس روحیه‌ی متن و روحیه‌ی مخاطب، طراحی تمام رنگی، ایده گرفتن از طراحی و صفحه آرایی های مشابه ِانجام شده در کتاب های موفق و غیره همگی از جمله مواردی هستند که کلیه‌ی طراحان ِما به آنها واقف هستند و در انجام پروژه ها از آن ها استفاده می کنند.

تکنیک های بسیاری وجود دارد که بر روی طراحی و صفحه آرایی کتاب های کودک و نوجوان تاثیر می گذارد. از جمله‌ی آنها – که در ایران تایپیست مورد استفاده قرار می گیرند – می توان به استفاده از رنگ، ایجاد پرسپکتیو، ایجاد حاشیه، یا ادغام متن و تصویر استفاده کرد. در هریک از این تکنیک ها از یک عنصر در صفحه – یا تلفیق آنها – طوری استفاده می شود که تا حدی غیر عادی است و اصطلاحا Bold می باشد تا بتوان به خلق یک طراحی و صفحه آرایی کتاب ِ جدید دست زد. استفاده از این تکنیک ها طراحانِ خوب را از بد متمایز می کند. برای اینکه بتوان به توانایی های یک طراح ِخوب پی برد، می توان نمونه کارهای قبلی او را بررسی و مشاهده کرد. در ایران تایپیست این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید نمونه کارهای قبلی طراحان/ گرافیست های ما را مشاهده نمایید و سپس برای ثبت سفارش و همکاری جدید اقدام نمایید. کلیه‌ی تضمین ها پیش از ثبت سفارش به شما ارائه خواهد شد.

طراحی و صفحه آرایی کتاب

طراحی و صفحه آرایی کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فاکتور های تاثیر گذار بر طراحی و صفحه آرایی کتاب چیست؟

هزینه، اصلی ترین گزینه ای است که وقتی در مورد طراحی و صفحه آرایی کتاب های کودک و نوجوان و برون سپاری ِآن صحبت می شود به ذهنِ مشتریان وارد می شود؛ هزینه‌ی صفحه آرایی فلان کتاب چقدر است؟ آیا می توان تخفیفی در قبال آن دریافت کرد؟ آیا برای ثبت اولین سفارش، هزینه‌ی کمتر از حالت عادی در نظر گرفته نمی شود؟ تمامی این سوالات، راه هایی هستند که برای کاهش هزینه جستجو می کنند اما از سویی دیگر، یک فرض ثابت شده وجود دارد که عنوان می کند کیفیت کار با کاهش هزینه نسبت مستقیم دارد و به همان نسبت که برای پروژه‌ای هزینه شود، کیفیت ِآن نیز تعیین خواهد شد. درست است که تعیین هزینه در تعیین میزان کیفیت کار نقش بسزایی ایفا می کند اما ما نرخ کیفیت مربوط به سفارشات طراحی و صفحه آرایی کتاب را در سطح «عالی» قرار داده ایم و سپس در مورد متغیر بودنِ «هزینه» با شما مشتری گرامی صحبت می کنیم. وقتی خیال شما از بابت کیفیت راحت باشد، می توانید در مورد هزینه ای که بابت کار باید بپردازید، تصمیم گیری کنید. کاهش هزینه در ایران تایپیست به دلیل وجود تعداد بیشمار ِطراحان و گرافیست های برتر از سراسر ایران است که در این مجموعه گرد ِهم آمده اند تا برای خدمات رسانی ِهرچه بهتر به شما آماده باشند.

بنابراین در یک جمع بندی کلی می توان از عوامل موثر بر تولید یک صفحه آرایی ِ خوب و دلچسب – خصوصا برای مشتری – این است که کیفیت در اوج باشد؛ منظور از کیفیت نیز همه‌ی آن مواردی است که در ‌ طراحی و صفحه آرایی کتاب ها پیدا و پنهان است. اگر نگاهی به کتاب های پرفروش بیندازید و تحلیل های موجود در مورد آنها را بررسی کنید متوجه خواهید شد که یکی از عناصر کلیدی در موفقیت شان طراحی و صفحه آرایی است. پس از کیفیت، به هزینه می رسیم. هزینه ای که بابت کیفیت بالای انجام یک پروژه‌ی طراحی و صفحه آرایی کتاب می پردازید، ارتباط مستقیم با کیفیت ِآن ندارند. برخی از طراحان وجود دارند که معمولی ترین و پیش پا افتاده ترین طراحی ها را با قیمت های گزاف انجام می دهند و این در حالی است که ما در ایران تایپیست تلاش کرده ایم کاری کنیم شیرازه‌ی انجام پروژه های طراحی و صفحه آرایی کتاب ها طبق این دو فاکتور و در عادی ترین شرایط انجام شود.

طراحی و صفحه آرایی کتاب

طراحی و صفحه آرایی

پرداخت قسطی هزینه طراحی و صفحه آرایی کتاب

برای کسب رضایت ِمشتریان، امکان پرداخت قسطی فراهم شده است تا این امکان فراهم شود که همه‌ی افراد بتوانند بدون نگرانی از پرداخت هزینه، هر زمان که نیاز داشتند برای ثبت سفارش اقدام کنند. در واقع، امکان پرداخت قسطی در ایران تایپیست به شما اعلام می کند که می توانید بدون نیاز به پرداختِ یکجا و فوری ِهزینه سفارش تان آن را ثبت کنید. کار را تحویل بگیرید و برای پرداخت هزینه در زمان های تعیین شده اقدام کنید. اصولا پروژه های حجیم و بسیار بزرگ، لازم به قسط بندی هستند. بنابراین شما می توانید در طول مدت انجام پروژه یا حتی پس از آن برای پرداخت هزینه اقدام کنید.

بنابراین همه‌ی پروژه ها در ایران تایپیست امکان تبدیل هزینه به پرداخت های دوره ای و قسطی ندارند. اگر پروژه‌ای حجیم داشته باشید می توانید در زمان اقدام به ثبت سفارش یا حتی بعد از آن برای قسط بندی ِآن اقدام نمایید. برای قسط بندی کردنِ پروژه در بازه های زمانی مشخص، لازم است با ما تماس حاصل نمایید تا برای پروژه مورد نظر بر اساس حجم کاری که لازم دارد و مدت زمانی که انجام می شود، به صورت کارشناسی شده و دقیق اقدام نماییم. با توجه به اینکه هزینه و نرخ هزینه طراحی و صفحه آرایی کتاب در ایران تایپیست بسیار کم است و حتی تخفیف های حجمی در نظر گرفته می شود اما با این حال در صورتی که توانایی پرداخت آن را نداشتید، می توانید برای درخواست قسط بندی با ما ارتباط برقرار کنید. توجه داشته باشید که این درخواست مشمول افزایش هیچ نوع هزینه و درصد ِبیشتر نخواهد شد. بنابراین با خیالِ آسوده سفارش خود را ثبت کنید و سپس برای قسط بندی کردنِ آن اقدام نمایید. ایران تایپیست حامی و همراه شما است. به شما قول می دهیم که تنها پس از تجربه یک همکاری با ما، کلیه‌ی پروژه های مشابه را تا همیشه با ما به پایان خواهید بُرد.

طراحی و صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی کتاب فوری

طراحی و صفحه آرایی کتاب فوری و یکروزه

هر کتابی که در دست شماست، یک دوره‌ی صفحه آرایی را از سر گذرانده است، حتی اگر شاخ و برگی به آن اضافه نشده باشد یا در آن تصویر، نمودار و اِلمان خاصی وجود نداشته باشد. حاشیه بندی و تنظیم فاصله بین خطوط، بین پاراگراف ها، اندازه کلمات، فونت و رنگ انتخابی و غیره همگی طبق معیار های استانداردِ این حوزه انجام می شوند. و همچنین با در نظر گرفتن مخاطب و سطح دانش و نگاه او به پایان می رسند. ما در ایران تایپیست می توانیم هر پروژه ای را از نقطه صفر تا صد در بازه‌ی زمانی ِ تعیین شده توسط شما مشتری گرامی به سرانجام برسانیم. چه این بازه‌ی زمانی یک روز باشد چه یک هفته و ... شاید اغراق به نظر برسد، اما حقیقت دارد! هر پروژه ای با هر حجمی امکان تحویل فوری و یک روزه دارند. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در ازای تحویل فوری پروژه هایی که در حالت عادی به مدت زمان بیشتری برای انجام نیاز دارند، هزینه ای که بایست بپردازید، افزایش خواهد داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید به صورت آگاهانه در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.

در صورتی که حجم پروژه طراحی و صفحه آرایی کتاب تان زیاد باشد – همانطور که اشاره شد – نیاز به تحویل یک روزه داشتید، می توانید برای قسط بندیِ پرداخت هزینه‌ی آن اقدام نمایید. زمان پرداخت اقساط طوری در نظر گرفته می شود که امکان پرداخت برای شما وجود داشته باشد. در صورتی که در تاریخ ِخاصی امکان پرداخت نداشتید می توانید با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا برای ایجاد تغییرات در زمان قسط بندیِ هزینه سفارش طراحی و صفحه آرایی کتاب ِ شما اقدام کنند.

در مورد کیفیت ِپروژه های نسبتا زیاد و حجیمی که در ایران تایپیست – به درخواست مشتری- در طی یک روز انجام می شود نیز امکان ارائه تضمین وجود دارد. زیرا همانطور که اشاره کردیم، کیفیت ِانجام کار در مجموعه‌ی بزرگ ایران تایپیست در بالاترین حد در نظر گرفته می شود و طراحان یا گرافیست هایی که بر روی پروژه‌ی شما کار می کنند همگی دارای تخصص و تجربه بالایی در مدیریت زمان کوتاه برای انجام یک پروژه و چگونگی انجام طراحی و صفحه آرایی کتاب در مدت زمان کوتاه را دارند. بنابراین جای نگرانی نیست.

طراحی و صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آرایی کتابصفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

بله، باید پروژه شما بررسی شود و هماهنگی های لازم انجام پذیرد.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ِدرج شده در سایت، با ایران تایپیست ارتباط برقرار کنید.

خیر، به صورت رایگان و بدون اخذ هزینه می باشد.

قیمت کمِ طراحی و صفحه آرایی کتاب، امکان تحویل سریع، نیمه فوری، عادی، کیفیت بالای خدمات.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/6/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 587 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی و صفحه بندی کتاب طراح و صفحه آرا کتاب طراحی و صفحه آرایی کتب سفارش صفحه آرایی کتاب طراحی جلد و صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :