شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 09:00:00 بازدید: 502 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب ها، متن و محتوای آن را بهتر و زیباتر جلوه می دهد. صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب به قدری اهمیت دارد که برای عاشقانِ آن کلمه‌ی خاصی در زبان انگلیسی انتخاب شده است: "BIBLIOPHILE". به افرادی که عاشق طراحی داخلی و خارجی و در کل، ظاهر کتاب ها هستند (مخصوصا کتاب هایی با طراحی های غیر معمول و خاص) BIBLIOPHILE می گویند (در زبان فارسی این کلمه، کتاب باز ترجمه شده است). 

این افراد به جز توجه به محتوای کتاب در وهله اول بیشتر به میزان کشش ِبصری، جذابیت ظاهری و طراحی، یا نام و آوازه آن کتاب، توجه می کنند؛ کتابی که این کشش را در آنها ایجاد نکند، گویی عملا ارزش خواندن و حتی به دست گرفتن و تورق را نخواهد داشت. بنابراین قدم اول در به ثمر رساندن ایجاد علاقه عمومی، ظاهر صفحات آن کتاب است.

نمی توان اظهار کرد که همه ی مردم دنیا جزء این گروه هستند اما، بخش عمده ای از افراد در دنیای امروز خواه ناخواه، جزء این گروه شده اند (می توان تاثیر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را در این امر دخیل دانست)؛ آنها به اولین نشانه هایی زیبایی بصری، طراحی های حرفه ای و چشم نواز اهمیت می دهند و بعد از آن، درگیر متن و محتوا می شوند. 

برای اینکه کتابی که چاپ می کنید و به خوانندگان و مخاطبان ارائه می دهید، از همان ابتدا جذاب و محبوب باشد، باید به صفحه آرایی آن اهمیت بیشتری بدهید. ما در ایران تایپیست به شما کمک می کنیم تا همه‌ی مخاطبان بالقوه‌ی کتاب خود را، بدون نیاز به تبلیغات پرزرق و برق و فقط با صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب، جذب ِخود کنید. آیا برای جذب کتاب باز ها، برنامه ای دارید؟

تاثیر صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب بر کتابخوانی بیشتر

زیبایی، از قرن ها پیش مردم را تحت تاثیر خود قرار می داد. تا جایی که بسیاری از صحافی ها و حروف چینان برای چاپ و نشر کتاب از روش های دستی جهت زیباسازی آن ها استفاده می کردند؛ اغلب هم، کتاب ها دارای صفحه آرایی تکرار بود. چون به اندازه امروز تجهیزات و ابزار دیجیتال برای ایجاد تنوع، وجود نداشت. از گذشته تا به امروز، پیشرفت هایی در زمینه صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب شکل گرفته است، اما توجه مردم به زیبایی های بصری هرگز تغییری نکرده است و چه بسا بیشتر هم شده است. پس ما می توانیم با ارائه‌ی زیبایی بیشتر در صفحات کتاب ها، توجه عموم افراد را به سمت خود جلب کنیم. چرا که نه؟

ایران تایپیست با کمک به روز ترین نرم افزار ها و حضور بیشترین تعداد صفحه آرا/ طراح از سراسر ایران، در تلاش است تا به شما کمک کند، به کتاب های خود جلوه ی دیگری بدهید. با طراحی و صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب به خوانش آسان تر و بهتر آن ها کمک می کنید. اصولا صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب هایی که از یک شکل واحد، تکراری و منسوخ شده پیروی نمی کنند، بیشتر از سایر کتاب ها موفق هستند. 

هر کتابی با توجه به موضوع و ژانری که دارد، به یک نوع خاص از صفحه آرایی نیاز دارد؛ برای درک این مطلب می توانیم شما را به تنوع تابلو های نقاشی ارجاع دهیم. هیچ تابلویی در جهان شبیه تابلوی دیگری نیست و اگر هم عینا شبیه آن باشد یا تشابهی وجود داشته باشد، در اصل یک کپی بی اصالت و بی هویت است. صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب نیز چنین است. ما در ایران تایپیست تلاش می کنیم تا هر کتابی که برای صفحه آرایی به ما سپرده می شود، طراحی و زیبایی خاص خودش را داشته باشد و از همه مهم تر اصالت مند باشد.

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

صفحه آرایی

در صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب چه مواردی ویرایش خواهند شد؟

هر آنچه در صفحات داخلی یک کتاب وجود دارد مورد بررسی و ویرایش قرار خواهد گرفت. در ابتدا باید ویراستاری بر روی محتوای متنی کتاب انجام شود و سپس می توان محل قرار گیری متن، حاشیه، پاراگراف ها، فاصله بین خطوط و حروف، محل قرار گیری عکس ها و نقاشی ها یا اِلمان های گرافیکی، میزان خالی بودن صفحه یا فضاهای منفی، نوع فونت، رنگ ها، سایز فونت ها و غیره را تعیین کرد. 

همه ی این کارها داخل نرم افزار این دیزاین به شکل تخصصی، توسط صفحه آرا انجام می شوند. در صورتی که شما به عنوان مشتری نیازمند اعمال نظر و ارائه اطلاعات به طراح/ صفحه آرا باشید و قصد داشته باشید در کل مدت انجام کار با طراح ِمورد نظر در ارتباط باشید، این امکان برای شما در سایت ما در دسترس خواهد بود تا کل پروسه ی صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب تان به نحو احسن انجام شود.

مزیت برون سپاری صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب به طراحان ایران تایپیست این است که ما با اتکا به چندین سال تجربه در زمینه ی صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های گوناگون، با انواع و اقسام مخاطبان آشنایی داریم. تفاوتی نیز ندارد که محتوای کتاب شما به زبان فارسی باشد یا به سایر زبان ها. شما در ایران تایپیست می توانید سفارش صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب را برای هر زبانی ثبت کنید و بعد از پرداخت هزینه منتظر تحویل آن در موعد مقرر باشید. 

عواملی که تعیین کننده چگونگی صفحه آرایی یک کتاب می باشند، به نوع یا ژانر کتاب و مخاطبان آن بستگی دارد. طبعا نمی توان صفحه آرایی یک کتاب از گروه ادبیات داستانی انگلیسی را با صفحه آرایی یک کتاب دینی ِعربی زبان (و معمولا با وجود مخاطبان اغلب مسن و میانسال) یکسان قلمداد کرد. بنابراین، «ماهیت» و «مخاطب» هر کتاب، دو جزء اساسی و تعیین کننده‌ای هستند که نحوه صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب را به خوبی تعیین می کنند.

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

صفحه آرایی صفحات داخلی کتابچه های جیبی ادعیه

سالهاست که انقلابِ ویژه ای در زمینه ی صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های مختلف روی داده است و گرایش طراحان را به سمت استفاده از رنگ ها و المان های زنده تر و مفهومی تر، تغییر داده است. در صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های نوین و جدید شما با سادگی در عین استفاده از ساده ترین تصاویر، نوشته ها، علامت ها مواجه هستید. 

یکی از پرفروش ترین کتاب هایی که می توان داخل هر خانه ای آن را یافت، کتابچه های جیبی ادعیه است. این کتاب ها در عین کوچک بودن و نسبتا حجیم بودن، نیازمند طراحی و صفحه آرایی دقیق هستند. کلیه حاشیه ها و فضاهای منفی و سفید داخل این کتابچه ها باید به درستی و کاملا منظم تنظیم شود. صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های ادعیه به شیوه کاملا درست و حرفه ای باعث کم حجم شدن آن کتاب ها و کاربری آسان تر می شود. 

امروزه، استفاده از رنگ های آرامش بخش، علامت ها و اِلمان های مذهبی در این کتاب ها به همراه استفاده از تصاویر مکان های زیارتی و مقدس باعث شده است تا افرادی که اقدام به خرید این کتاب ها می کنند، برای خوانش و انجام عبادات بیشتر ترغیب شوند؛ شاید تعجب برانگیز باشد اما حتی کتاب های دعا نیز می توانند در ارتقای اشتیاق افراد برای خواندن یک دعا یا پرداختن به واجبات، موثر باشند. 

با توجه به نکات بیان شده، ما در ایران تایپیست به شما مشتری عزیز کمک می کنیم، تا مخاطبان بیشتری را یافته و در جلب نظر بسیاری از افراد موفق شوید. با توجه به تجارب کسب شده در این زمینه توسط طراحان ما در ایران تایپیست، امکان صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های ادعیه مختلف را فارغ از اندازه، تعداد صفحات و عناوین وجود دارد.

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

سفارش صفحه آرایی

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب کودک با ورد

شاید گمان کنید که صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب برای کودکان کار چندان سختی نباشد؛ فقط کافی است متناسب با موضوع نقاشی یا تصاویر و اِلمان های رنگی را به همراه تعیین میزان فضای منفی یا سفید در هر صفحه تعیین کنیم و در نهایت، صفحه آرایی کتاب به پایان می رسد!! اما سخت در اشتباه هستید. 

همان گونه که برای ساخت یک فیلم یا نوشتن یک کتاب برای کودک باید دو برابر (بیشتر از فیلم و کتاب های مخصوص بزرگسالان) زمان و فکر اختصاص داد تا به آنها کمک کرد موضوعی را بیاموزند یا با مفهومی آشنا شوند، برای صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودک هم به میزان دو برابر باید وقت و هزینه اختصاص داد. 

شاید باورش کمی سخت باشد اما صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودکان بیشتر از کتاب های بزرگسالان اهمیت دارد. ما در این نوع صفحه آرایی با گروهی از مخاطبان روبرو هستیم که دنیای پراکنده ای دارند، سریعا تحت تاثیر قرار می گیرند و سریعا می توانند نسبت به موضوعی که یک ثانیه پیش برایشان جذاب بوده، دلسرد و بی توجه شوند. صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودکان باید به ذهن پراکنده و پر فراز و نشیب آنها چارچوب مشخصی دهد و کمک کند مطالب درج شده در کتاب را به خوبی و با شوق بیاموزند. در این نوع صفحه آرایی ما باید بیشتر به تصاویر، نمودار ها و اشکال گرافیکی اهمیت دهیم و برای آن ها را در صفحه بیشتر از متن جا و مکان قائل شویم. 

این در حالی است که برای صفحه آرایی کتاب های مخصوص بزرگسالان درج متن بیشتر و محتوای حجیم اهمیت دارد. کودکان کمتر حوصله خواندن دارند و بیشتر عاشق کتاب هایی هستند که رنگ بندی شاد و ظاهر جذابی داشته باشد. شما می توانید صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های کودکان را به ما بسپارید، چون مانند هر گروه دیگری از مخاطبان، به خوبی از سلیقه و ویژگی های آنان آگاهی داریم.

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب کودک

آیا محدودیتی تعدادی برای صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب وجود دارد؟

حجم زیاد پروژه های صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب به خاطر تعدد ورق های آن، همیشه عامل نگرانی مشتریان برای پرداخت هزینه زیاد بوده است؛ به طوری که بسیاری از افراد را ترغیب می کند کار خود را به یک طراح/ صفحه آرا مبتدی بسپارند و هزینه کمتری پرداخت کنند. گاهی نیز پیش می آید که خود افراد، با توجه به عدم وجود اطلاعات و دانش کافی در این زمینه دست به کار می شوند و برای برون سپاری صفحه آرایی کتاب شان اقدام نمی کنند.

این در حالی است که در ایران تایپیست هزینه مرسوم و رایج ِصفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های مختلف فارغ از ژانر، موضوع، حجم و اندازه به پایین ترین شکل خود، کاهش داده شده است. شما می توانید برای صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب های بسیار حجیم سفارش خود را ثبت کنید تا مشمول تخفیف حجمی ما شوید. همچنین می توانید از سایر انواع تخفیف های دانشجویی و ... نیز در سایت ما بهره مند شوید. امکان ثبت سفارش غیر حضوری – آنلاین، تحویل سریع و فوری، نمونه کارهای متعدد و افتخار همکاری با شرکت ها، سازمان ها و افراد مختلف به تیم ایران تایپیست در بخش صفحه آرایی این فرصت را داده است تا برای صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب شما مشتری گرامی، بسیار حرفه ای و مجرب عمل کند. 

شما می توانید پیش از ثبت سفارش برای بررسی نمونه کارهای صفحه آرایی با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل کنید. همچنین می توانید لیست قیمت ِمربوط به هزینه صفحه آرایی صفحات کتاب ها را بخش هزینه و زمان موجود در سایت، چک کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همه چیز آماده است تا به شما کمک کنیم در ظاهر صفحات کتاب تان، تحولی عظیم به پا کنید. برای ثبت سفارش جدید می توانید از طریق صفحه اصلی سایت ما اقدام نمایید.

صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب

صفحه آرایی کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتابصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

به طور تخصصی، از صفحه آرایی صفحات یک کتاب برای انتقال راحت تر دانش و اطلاعات استفاده می شود.

بله، شما می توانید برای دانلود قالب های آماده صفحه آرایی با ما تماس حاصل کنید و درخواست خود را مطرح کنید.

از نظر اندازه ی فیزیکی محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید برای هر نوع کتاب با هر اندازه ای در سایت ما ثبت سفارش کنید.

خیر، بسته به حجم پروژه هزینه صفحه آرایی تعیین می شود.


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 502 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی صفحات کتاب صفحه بندی صفحات داخلی کتاب صفحه آرایی کتاب صفحه بندی صفحات داخلی کتاب سفارش صفحه آرایی آنلاین کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :