دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

شیوه ی بازنویسی پیشرفته در متون مقالات

نویسنده: مرتضی صمدی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/10/21 ساعت 18:00:00 بازدید: 840 امتیاز 0 از 0 نظر

بازنویسی روش‌های مختلفی دارد و انتخاب شیوه ی بازنویسی صحیح برای نگارش مقاله به عوامل بسیاری بستگی دارد. برای مثال نوع مقاله منبع و مبدا هر دو در انتخاب شیوه ی بازنویسی دخیل هستند. بدون در نظر داشتن چنین مواردی نمی‌توان بازنویسی را با دقت پیشبرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای مثال یکی از مواردی که امروزه بسیار با آن سروکار داریم بازنویسی مقالات است. از آنجایی که مقالات به هر نحوی بار علمی و یا معنایی دارند، بازنویسی آنها می‌بایستی در حوزه پیشرفته‌تری مورد بررسی قرار بگیرد. زمانی که شخصی معمولی و یا یک بازنویسنده خبره را با بازنویسی مقاله سروکار دارد می‌بایستی شیوه ی بازنویسی پیشرفته‌تری در پیش بگیرد تا بتواند تمام اطلاعات متن منبع را به متن بازنویسی شده منتقل کند. اما روش بازنویسی پیشرفته برای مقالات چیست؟ چگونه می‌توان فهمید که بازنویسی مقاله به پیشرفته حالت ممکن صورت گرفته است؟ شیوه ی بازنویسی پیشرفته در متون مقالات عبارت است از مراحلی مستقیماً با خود متن سروکار دارد. اما این جمله یعنی چه؟ یعنی شیوه بازنویسی پیشرفته برای مقالات می‌بایستی با خود متن همخوانی داشته باشد. برای مثال بازنویسی مقاله علمی در مورد مکان‌های تاریخی با بازنویسی مقاله علمی که در باب ستارگان نوشته شده است زمین تا آسمان فرق دارد. جزئیاتی که برای مقالات تاریخی مهم است ممکن است برای مقالات نجومی مهم نباشد. از این رو شیوه ی بازنویسی پیشرفته در متون مقالات همانی است که خود مقاله می‌طلبد. از این بابت ممکن است سردرگمی‌های بسیاری در این زمینه ایجاد شود. در صورتی که شیوه ی بازنویسی صحیحی روی مقاله اعمال نشده باشد متن بازنویسی شده ناقص بوده و مفهوم کلی آن با متن اصلی متفاوت خواهد بود. از رو بهتر است کار به کاردان بسپارید. مجموعه بزرگ ایران تایپیست همان کاردانی است که ممکن است در جستجوی آن باشید. موسسه بزرگ ایران تایپیست در این زمینه ممتاز است.

شیوه ی بازنویسی پیشرفته در متون مقالات

روش بازنویسی 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنسرچ در گوگلتایپ از دستنویس

سوالات متداول

 بازنویسی پیشرفته در متون مقالات هزینه بیشتری دارد و همچنین در بازنویسی آنها از روش‌های مخصوص بهره گرفته می‌شود، از این رو میتوان گفت که شیوه ی بازنویسی تا حدی در مقدار هزینه دخیل است.

مدت زمانی که برای بازنویسی مقاله صرف می‌شود به عوامل بسیاری از قبیل موضوع و حجم مقاله بستگی دارد.

بازنویسی پیشرفته در متون مقالات باید حرفه‌ای و در راستای هدف بازنویسی مقاله باشد. هر شیوه دیگری که غیر از این باشد کم‌کاری محسوب می‌شود.

مراحل متعددی برای شیوه ی بازنویسی پیشرفته در متون مقالات تعریف شده است اما مهم‌ترین آنها عبارت است از خواندن کامل مقاله مبدا و استخراج نکات مفهومی آن.


نویسنده: مرتضی صمدی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/10/21 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 840 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: شیوه ی بازنویسی مقاله شیوه ی بازنویسی در مقالات روش بازنویسی مقاله متدهای بازنویسی مقالات شیوه ی بازنویسی پیشرفته مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :