سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه بازنویسی مقاله

نویسنده: مهدی فاضلی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1401/4/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 800 امتیاز 0 از 0 نظر

نحوه بازنویسی مقاله برای انواع مختلفی از مقاله‌ها متفاوت است. به عبارتی نگارش هر مقاله‌ای نیازمند استفاده از نحوه بازنویسی مقاله مخصوص به خود است. ایران تایپیست از سری مجموعه‌های فعال در زمینه بازنویسی انواع مقاله است. در این مرکز بازنویسی انواع مقاله‌ها با توجه به روش‌های مخصوص به خودش صورت میگیرد. شما در صدد بازنویسی چه نوع محتوای متنی هستید؟ آن را با ایران تایپیست در میان بگذارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه بازنویسی مقاله در ایران تایپیست چگونه است؟

نحوه بازنویسی مقاله در کیفیت مقاله تاثیر بسیار دارد. زمانی که نحوه بازنویسی مقاله و از روش‌های استاندارد نگارش بهره ببریم، قادر به تهیه مقالات باکیفیت خواهیم بود. اما منظور از مقاله باکیفیت چیست؟ استفاده از نحوه بازنویسی چگونه به نگارش مقاله‌های باکیفیت کمک می‌کند؟ منظور از مقاله‌های بازنویسی شده باکیفیت آنهایی هستند که شباهت بسیار کمی به منابع مقاله دارند. به این معنی که اگر مقاله بازنویسی شده به مقاله منبع شبیه باشد، شما عملا در امر بازنویسی ناموفق بوده‌اید.

در ایران تایپیست بهترین و باکیفیت ترین مقالات به کمک نحوه بازنویسی مقاله نگارش می‌شود. اما از نحوه بازنویسی مقاله در ایران تایپیست چه می‌دانید؟ نحوه بازنویسی مقاله در ایران تایپیست مربوط به پیروی از نکات و روش‌های نوین بازنویسی می‌شود. یعنی در این مرکز به هنگام بازنویسی مقاله از تمامی تکنیک‌ها و روش‌های بازنویسی  استفاده می‌شود.

نحوه بازنویسی مقاله

نحوه بازنویسی مقاله

تمامی بازنویسنده‌ها در ایران تایپیست به نحوه بازنویسی مقاله آگاهی کامل دارند. آنها روش و نکات مربوط به بازنویسی را میدانند و در مسیر نگارش مقاله از تمامی آنها بهره می‌برند. به عبارتی دیگر، در ایران تایپیست برای هر یک از حوزه‌های نگارش بازنویسنده‌های مجزا وجود دارد. یعنی بازنویسنده‌ای که در حوزه بازنویسی پایان نامه فعالیت دارد، در حوزه‌های دیگر فعالیت نمی‌کند. در چنین شرایطی می‌توان از کیفیت مقالاتی که قرار است تهیه شود مطمئن بود.

از آنجایی که نحوه بازنویسی مقاله برای مقالات مختلف متفاوت است، باید به تمامی روش‌های بازنویسی آشنا بود. آشنایی با انواع روش‌ها و فنون بازنویسی در نگارش انواع مقاله اهمیت بسیاری دارد. برای مثال نحوه بازنویسی مقاله علمی با نحوه بازنویسی مقاله سئو شده متفاوت است. برای آنکه بتوان مقاله‌های باکیفیت در هر زمینه تولید کرد، باید به نحوه بازنویسی مقاله در همان زمینه آشنا بود.

برای ثبت سفارش بازنویسی مقاله در ایران تایپیست با کارشناسان مربوط به حوزه بازنویسی در این مجموعه در تماس باشید.

نحوه بازنویسی مقاله برای ارسال مجدد به ژورنالها

پیش از ارسال مقاله به دفتر مجله باید از نحوه بازنویسی مقاله ‌تان مطمئن باشید. چنانچه که بعد از ارسال با مشکل ریجکت‌شدن مقاله مواجه شدید، می‌توانید مجددا از نحوه بازنویسی مقاله کمک بگیرید. به کمک نحوه بازنویسی مقاله می‌توان مقالات را ویرایش و برای ارسال مجدد آماده کرد. اما در نحوه بازنویسی مقاله برای محتواهای ریجکت شده نکاتی وجود دارد که باید پیش از ارسال مجدد به آنها توجه کنید.

مراحل نحوه بازنویسی مقاله برای ارسال مجدد به ژورنالها به این صورت است:

  1. مقاله را بی‌طرفانه بخوانید. در چنین شرایطی قادر خواهید بود که اشکالات مقاله را بهتر تشخیص دهید.
  2. در مورد جملات و عبارات استفاده‌شده در مقاله تعصب نداشته باشید. چنانچه که جملات و عبارات نا مربوط در مقاله‌تان وجود دارد، سریعا آنها را ویرایش یا حذف کنید.
  3. تذکرات ویراستار و توضیحاتی ریجکتی مقاله را با دقت بخوانید. رفع موارد ذکر شده از سوی مجله، تاثیر بسیاری در تایید مقاله‌تان دارد.
  4. توجه داشته باشید که قالب مقاله‌تان طبق ضوابط مجله باشد. در بازنویسی مجدد مقاله توجه به این نکته اهمیت بسیاری در تایید‌شدن مقاله‌تان دارد.
  5. پس از بازنویسی مجدد، مقاله را دوباره بخوانید و اشکالات رفع‌نشده را رفع کنید.
  6. برای ارسال مجدد مقاله عجله نکنید. تذکرات ارسال شده از سوی ویراستار را مجددا پیش از ارسال چک کنید.
  7. توجه داشته باشید که متن غلط املایی و یا ایرادات نگارشی نداشته باشد.

با کمک نحوه بازنویسی مقاله و توجه به تذکرات ارسال شده از سوی ویراستار می‌توان مقاله را برای ارسال مجدد آماده کرد. برای جلوگیری از عدم تایید مقاله به نکات ارائه شده دقت کنید.

نحوه بازنویسی مقاله

نحوه بازنویسی مقاله

در ایران تایپیست خدماتی مبنی بازنویسی مقاله ریجکت‌شده مبتنی بر نحوه بازنویسی مقاله ارائه می‌شود. چنانچه از ابتدا بازنویسی مقاله برای ژورنالها را به ایران تایپیست واگذار کنید، با مشکل ریجکتی مقاله روبرو نخواهید شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه ثبت درخواست برای دریافت مشاوره رایگان بازنویسی مقاله

ایران تایپیست از سری مجموعه‌های نامی در زمینه بازنویسی مقاله است. نحوه بازنویسی مقاله در این مجموعه مطابق با استانداردهای روز دنیاست. چرا که هر روز قوانین جدیدی به نحوه بازنویسی مقاله اضافه می‌شود. تمام تلاش مجموعه ایران تایپیست در زمینه بازنویسی مقاله بکارگیری روشهای نوین بازنویسی است. ایران تایپیست در تمامی زمینه‌های بازنویسی فعالیت دارد. از این زمینه‌ها می‌توان به بازنویسی مقالات علمی، فرهنگی، پایان نامه، کتاب، مجله و ... اشاره نمود.

برای اطلاع از نحوه بازنویسی مقاله در ایران تایپیست میتوانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. در این تماس‌ها می‌توانید در باب بازنویسی مقاله از ایران تایپیست مشاوره رایگان دریافت کنید. در این مشاوره‌ها به انواع سوالاتتان در زمینه بازنویسی مقاله پاسخ داده می‌شود.

از سری مسائلی که در ارتباط با مجموعه ایران تایپیست در مورد قادر به کسب اطلاعات در آن زمینه خواهید بود، مربوط به هزینه بازنویسی مقاله و نحوه بازنویسی مقاله است. در تماس با ایران تایپیست قادر خواهید بود از هزینه تمام‌شده مقاله درخواستی‌تان اطلاعات کاملی کسب کنید. همچنین به شما توضیح داده خواهد شد که محاسبه هزینه‌ها به چه فاکتورهایی بستگی دارد.

نحوه بازنویسی مقاله

نحوه بازنویسی مقاله

از دیگر این موارد می‌توان به کسب اطلاعات در زمینه مدت زمان آماده‌سازی مقاله اشاره کرد. شما می‌توانید اطلاعات کاملی در زمینه مدت زمان آماده‌سازی مقاله کسب کرده و سپس ثبت مقاله‌تان را نهایی کنید. برای مثال اگر شما در صدد بازنویسی مقاله علمی هستید، ممکن است مدت زمان آماده‌سازی آن برایتان بسیار مهم باشد.

برای ثبت نهایی سفارش به قسمت ثبت نام واقع در نوار بالایی سایت وارد شوید. پس از ثبت نام پنل شخصی برایتان باز می‌شود. در این پنل قادر خواهید به ثبت سفارش‌ها خواهید بود.

خدمات ایران تایپیست در زمینه بازنویسی انواع محتواهای متنی بسیار گسترده است. به عبارتی می‌توان چنین ادعا نمود که این مجموعه در زمینه بازنویسی تمامی محتواهای متنی فعالیت دارد.

نحوه بازنویسی برای مقاله های ریویو

مقاله مروری نوعی از مقاله علمی-پژوهشی است. از این رو نحوه بازنویسی مقاله برای مقالات ریویو نیز با سایر بازنویسی‌ها قدری متفاوت است. برای نگارش و آماده‌سازی مقاله‌های مروری از نکات و تکنیک‌های خاصی استفاده می‌شود که برای سایر بازنویسی‌ها بی‌معنی است. در ابتدا بهتر است بدانید که مقالات مروری در دسته مقاله‌های علمی قرار میگیرند. از این رو می‌توان چنین ادعا که در بازنویسی مقاله‌های ریویو باید از نحوه بازنویسی مقالات علمی پیروی کنیم.

در مقالات ریویو نوع خاصی از مقاله با موضوعی خاص اتخاذ می‌شود. پس از بررسی مقاله بازنویسی آن کلید می‌خورد. اما در بازنویسی مقالات مروری هدف تکمیل‌کردن مقاله است. یعنی مقاله‌ای که به عنوان منبع انتخاب شده است با توجه به مسائل روز دنیا در زمینه‌های علمی مجددا بازنویسی می‌شود. با چنین امری می‌توان مروری بر زمینه علمی مورد نظر را انجام داد.

در بازنویسی مقاله‌های ریویو انتخاب مقاله مناسب مهم است. چرا که شما باید مقاله‌ای را انتخاب کنید که در مورد بازنویسی آن مطمئن هستید. به عبارتی باید در مورد اینکه میتوان آن را بازنویسی کرد یا نه مطمئن باشید. توجه به انتخاب مقاله، پروژه بازنویسی‌تان با سرعت بسیاری پیش می‌برد.

در مسیر بازنویسی مقالات مروری ممکن است به قضیه‌ای تحت عنوان بازنویسی نظریه‌های علمی بر بخورید. در چنین شرایطی باید از نحوه بازنویسی مقاله در نظریه‌های علمی کمک بگیرید. توجه به بازنویسی نظریه های علمی در مقالات مروری تاثیر بسیاری در  افزایش کیفیت مقاله‌تان دارد. چنانچه به بازنویسی مقالات مروری و همچنین بازنویسی نظریه‌های علمی آشنایی ندارید، می‌توانید از ایران تایپیست در زمینه کمک بخواهید.

نحوه بازنویسی مقاله

نحوه بازنویسی مقاله

ایران تایپیست از فعالترین مجموعه‌های کشور در زمینه بازنویسی مقاله‌های مروری مبتنی بر نحوه بازنویسی مقاله است. برای ثبت سفارش بازنویسی مقاله‌های مروری، ابتدا وارد سایت شوید و پنل اختصاصی‌تان را دریافت کنید. در این قسمت به راحتی قادر به ثبت سفارش انواع مقاله‌های مروری خواهید بود.

عوامل موثر در قیمت و نحوه محاسبه هزینه بازنویسی مقاله

عوامل بسیاری در محاسبه قیمت بازنویسی مقاله نقش دارند. اما نحوه بازنویسی مقاله جز فاکتورهای تاثیرگذار در محاسبه قیمت مقاله نیست. چرا که نحوه بازنویسی مقاله جزء مشترک در بازنویسی مقاله‌هاست. برای مثال در بازنویسی دو مقاله علمی در موضوعات مختلف از یک روش خاص برای بازنویسی استفاده می‌شود. اما تفاوت آنها با توجه به فاکتورهای دیگر در زمینه محاسبه قیمت بسیار موثر است.

محاسبه قیمت بازنویسی مقاله با توجه به 3 فاکتور بسیار مهم برآورد می‌شود:

  1. نوع بازنویسی مقاله
  2. تعداد کلمات مقاله در ورد
  3. موضوع و کاربرد بازنویسی

بازنویسی بدون در نظر گرفتن نحوه بازنویسی مقاله به 3 نوع تقسیم می‌شود: بازنویسی‌های تالیفی، ترجمه‌ای، تالیفی و ترجمه‌ای. سفارش مقاله با توجه به انواع بازنویسی هزینه‌‎های متفاوتی در پی خواهد داشت. برای مثال بازنویسی مقاله‌های ترجمه‌ای هزینه بیشتری نسبت به بازنویسی مقاله‌های تالیفی دارد. این توضیحات مربوط به مورد اول است.

تعداد کلمات مقاله، بدون در نظر گرفتن نحوه بازنویسی مقاله، مهمترین فاکتوری است که مستقیما بر روی قیمت بازنویسی مقاله تاثیر میگذارد. در محاسبه هزینه بازنویسی مقاله تعداد کلمات آن توسط مشتری مشخص می‌شود. سپس با توجه به تعداد کلمات مقاله میتوان در صدد محاسبه هزینه آن بر آمد.

نحوه بازنویسی مقاله

نحوه بازنویسی مقاله

موضوع و کاربرد بازنویسی محتوا متنی نیز در محاسبه هزینه موثر است. برای مثال نرخ بازنویسی کتاب با نرخ بازنویسی مقاله‌های دانشجویی متفاوت است. چرا که هر یک از این بازنویسی‌ها با توجه به روش‌ها و تکنیک‌های متفاوتی نگارش می‌شود. علاوه بر این، برخی از بازنویسی‌ها از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار هستند.

ایران تایپیست در زمینه محاسبه هزینه بازنویسی مقالات مطابق با نحوه بازنویسی مقاله استانداردهای مشخصی دارد. هزینه‌هایی که در این مجموعه برای بازنویسی انواع مقالات دریافت می‌شود بر اساس همان استاندارد هاست. این استانداردها را نیز مراجع ذیربط تعیین می‌کند. برای اطلاع از هزینه بازنویسی مقالات در ایران تایپیست به قسمت محاسبه هزینه که به جهت همین امر طراحی شده است، مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخلاصه نویسیخدمات مقاله

سوالات متداول

نحوه‌ی بازنویسی مقاله هیچ تاثیری در مقدار هزینه بازنویسی مقاله ندارد. چرا وظیفه بازنویسنده است که با توجه به نوع مقاله، نحوه بازنویسی مناسب را انتخاب کرده و مقاله را نگارش کند. بازنویسنده‌های ایران تایپیست نیز به انواع مختلف بازنویسی آگاهند و در موقعیت‌های مناسب از آنها استفاده می‌کنند.

بازنویسی مقاله‌های ریویو از روش‌های بازنویسی مقاله‌های علمی پیروی می‌کند. با فراگیری نحوه‌ی بازنویسی مقالات علمی می‌توان در بازنویسی مقالات ریویو نیز عملکرد مطلوبی داشت.

در بازنویسی متون علمی باید دقت بسیاری به خرج داد. چرا که تنها یک اشتباه در بازنویسی مقاله‌های علمی می‌تواند یکپارچگی کل متن را برهم بزند. آشنایی کامل با موضوع مقاله در حین بازنویسی متون علمی در حفظ یکپارچگی متن مهم است.

هزینه بازنویسی مقاله برای ارسال به ژورنالها پس از بررسی ویژگی‌های سفارش برآورد می‌شود. بدون بررسی دقیق مقاله نمی‌توان در مورد هزینه بازنویسی آن نظر قطعی داد. برای اطلاع از هزینه بازنویسی مقاله‌های ژورنالی با ایران تایپیست تماس بگیرید.


نویسنده: مهدی فاضلی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1401/4/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 800 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: شیوه بازنویسی مقاله روش بازنویسی مقاله طریقه بازنویسی مقاله اصول بازنویسی مقاله بازنویسی مقاله isi

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :