یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی چیست؟

نویسنده: افشین نادری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 17:42:18 بازدید: 35241 امتیاز 3 از 2 نظر

بازنویسی چیست؟ بازنویسی  عملی است که در آن شما افکار نویسنده ی دیگری را از قول خودتان بیان می کنید. در یک نگاه ساده انگارانه بازنویسی به مثابه صحبت کردن است. همچنان که صحبت کردن و پاسخ دادن به طرف مقابل نیازمند درک سخنان وی است، در بازنویسی نیز درک متقابل سخنان نویسنده اصلی یک شرط ملزوم است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از حفظ محتوای و اسکلت اصلی متن در بازنویسی چیست؟

نگارش یک بازنویسی خوب – یعنی قرار دادن معنی متن در کلمات جدید – منوط به توجه ویژه به ایده های نویسنده است. منظور از حفظ محتوای و اسکلت اصلی متن در بازنویسی نیز همین است. اما ابزار حفظ اسکلت متن در بازنویسی چیست؟ پاراگراف ابزاری است که سبب می شود پروسه ی بازنویسی در یک خط صاف طی شود. زمانی که نویسنده بتواند معنی و مفهوم پاراگراف های موجود در متن را درک کند در بازنویسی متن مورد نظر خود موفق خواهد بود. به زبانی دیگر پاراگراف ها خطوط قرمز را مشخص کرده و مرز بین یک بازنویسی خوب و یک بازنویسی بد را تعیین می کنند. لازمه ی درک پاراگراف ها برای بازنویسی چیست؟ دنبال نمودن روش ها و راهکارهایی که به درک صحیح پاراگراف ها ختم میشوند بسیار مهم اند.

بازنویسی چیست؟

بازنویسی چیست؟

 اگر قدری تامل کنید در خواهید یافت که تمام پروسه ی بازنویسی در درک " 100 درصدی " متن مبدا خلاصه شده است. اما راهکارهای درک معنا و مفهوم متن اصلی در بازنویسی چیست؟

و اما راهکارها را میتوان در زیر مجموعه زیر خلاصه کرد:

  • خواندن بی غرض متن اصلی؛ بدون آن که افکار شخصی خود را دخالت دهید
  • درک صحیح لغات و کلید واژه هایی که برای بار اول با آنها مواجه می شوید
  • تلاش برای یافتن لغات هم معنی
  • چنگ زدن به ساختار پاراگراف و درهم کوبیدن آن به جهت نگارش مجددا جملات با لغاتی مترادفی که پیدا کرده اید
  • حتی پس از یافتن لغات هم معنی نیز در گوشه ای از ذهنتان همچنان در حال پردازش لغات جدید باشید
  • همچنان که در حال بازنویسی پاراگراف هستید ایده ی اصلی پاراگراف را فراموش نکنید.

مجموعه ی بزرگ ایران تایپیست از معدود موسسه هایی است که در زمینه ی تولید بازنویسی های 100 % ، به گونه ای که اسکلت اصلی متن به قوت خود باقی بماند، موفق عمل می کند. و این است قدرت نویسندگان ایران تایپیست!

خدمات بازنویسی در ایران تایپیست شامل چیست؟

بازنویسی شاخه های مختلفی دارد که دلیل تعدد این شاخه ها به علت وجود حوزه های متنوع علمی، فرهنگی و تحقیقاتی است. اما اهمیت هنر بازنویسی چیست؟ بازنویسی امری بسیار حیاتی برای شارش علم و یا اطلاعاتی است که روزانه در حال بروزرسانی هستند. ولی دلیل انتخاب بازنویسی چیست؟ هر شخص متناسب با نیاز و حوزه ی فعالیت خود در صدد تهیه یک یا چند مقاله ی بازنویسی شده مطابق فهم و زبان خود بر می آید تا متهم به سرقت ادبی نشود. انواع خدمات ایران تایپیست در حوزه ی بازنویسی چیست؟ خدمات بازنویسی ایران تایپیست در سه گروه کلی از لحاظ "زبان متن مبدا" قابل بررسی است :

  1. بازنویسی متون فارسی
  2. بازنویسی متون انگلیسی
  3. بازنویسی متون در زبان های دیگر مانند آلمانی، ترکی استانبولی و...

بازنویسی چیست؟

خدمات بازنویسی ایران تایپیست چیست؟

شاخه و گروه های مختلف بازنویسی چیست؟ هر یک از این سه گروه شاخه های مختلفی دارد. البته برخی از این شاخه ها برای برخی از زبان ها شایع و در برخی از آنها به ندرت دیده می شود. برای مثال بازنویسی اشعار ادبی در زبان فارسی بسیار شایع تر از زبان آلمانی است! و این است قدرت ایران تایپیست در ارائه خدماتی مانند:

  • بازنویسی انواع مقالات علمی
  • بازنویسی مقالات عمومی
  • بازنویسی انواع کتب تخصصی
  • بازنویسی انواع کتاب رمان و داستان
  • بازنویسی متون کهن
  • بازنویسی متون ادبی
  • بازنویسی اشعار ادبی
  • بازنویسی داستان های کودکانه
  • بازنویسی مقالات دانشجویی و دانشگاهی
  • بازنویسی مقالات برای ISI
  • بازنویسی پایان نامه
  • بازنویسی سایت
  • بازنویسی تحقیقات آزمایشگاهی
  • بازنویسی نامه
  • بازنویسی سایت
  • بازنویسی جزوه
  • بازنویسی مجله
  • و صد ها شاخه ی دیگر...

ایران تایپیست از معتبر مراجعی است که سفارشات بازنویسی مشتریان را – در هر شاخه ای که باشد – با بالاترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان و با بهترین هزینه ارائه می دهد. راهکار ایران تایپیست برای بازنویسی چیست؟ تنها منابع انسانی ماهر و مجرب است که می تواند از پس بازنویسی های خلاقانه بر بیاید!


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت بازنویسی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در چیست؟

اهمیت بازنویسی چیست؟ در راستای سیاست های پژوهشی مراکز علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی موظف اند در طول دوران تحصیلی خود به ارائه ی چندین مقاله متناسب با رشته ی خود بپردازند. ارائه چنین مقالاتی به منزله ی تثبیت سطح علمی دانشجو و تایید آن است.

از جمله مقالاتی که دانشجویان تحصیلات تکمیلی موظف به ارائه آنها می باشند عبارت است:

  • ارائه ی مقاله قابل قبول در سمینار علمی – تخصصی متناسب با رشته ی دانشگاهی خود
  • چاپ یکی از مقالات علمی – پژوهشی دانشجو در یکی از مجلات معتبر

بازنویسی چیست؟

بازنویسی در دوران تحصیلات تکمیلی

در این مسیر انتخاب موضوع مقاله و منابعی که به آن موضوع مربوط میشود یکی از چالش های همیشگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشد. انتخاب موضوعی که بتواند هیئت علمی دانشگاه را به تایید شما متقاعد کند قدری دشوار است. در چنین شرایطی می توان به جای گردآوری مقاله در فکر بازنویسی بود. در دوران تحصیلات تکمیلی اهمیت بازنویسی چیست؟ بازنویسی به دانشجو کمک می کند تا عنوان و موضوع مناسبی را برای نگارش مقاله انتخاب کند. برای این سری از دانشجویان از دیگر مزیت های بازنویسی چیست؟ بازنویسی مقالات دیگر به آنها کمک می کند تا نگارش صحیح یک مقاله ی علمی را یاد بگیرند. نکات بسیاری در این مسیر وجود دارد که تمامی آنها با بررسی دقیق یک مقاله تایید شده قابل فراگیری است. در دوران تحصیلات تکمیلی مهم مزیت بازنویسی چیست؟ مهم ترین مزیت بازنویسی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی کمک به حفظ انسجام مقاله شان است. بازنویسی به آنها کمک می کند تا نگارش مقاله شان را در یک خط ممتد پیش ببرند. در ارائه ی مقالات علمی به دانشگاه نقش ایران تایپیست در بازنویسی چیست؟ راهکار های ایران تایپیست برای بازنویسی چیست؟ ایران تایپیست به تمام دانشجویان ایران زمین ارج می نهد و مفتخر است که بتواند با ارائه ی مقالات علمی و تخصصی آنها در مسیر پیشرفت همراهی کند.

معنای بازنویسی یک نظریه در طول پایان نامه چیست؟

یکی از شایع ترین اشتباهاتی که در حوزه ی ارائه ی انواع پایان نامه رخ می دهد، اشتباه گرفتن مهارت بازنویسی با مهارت خلاصه نویسی است. اگر قدری با این مفاهیم آشنایی داشته باشید خواهید دانست که این دو مبحث زمین تا آسمان با یکدیگر متفاوت اند. اما وجه ارتباط پایان نامه با بازنویسی چیست؟ در پایان نامه نویسی اهمیت بازنویسی چیست؟ نحوه ی نگارش پایان نامه به کمک بازنویسی چیست؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است به نقطه ی آغازین و ابتدایی قضیه بنگریم. پایان نامه عبارت است از مقاله ای که حول یک مبحث خاص و تخصصی نگارش می شود. هر پایان نامه دارای یک ایده ی اصلی و یک نظریه ی کلی است. نظریه هایی که در پایان نامه ها ارائه می شوند بر اساس یافته های علمی هستند. از آنجایی که درج مشابه نظریه ها ممکن است به اتهام سرقت ادبی منجر شود، بهتر است راه حل مناسب تری را در پیش بگیرید که آن راه بازنویسی است.

بازنویسی چیست؟

بازنویسی پایان نامه

 در مبحث پایان نامه مهم ترین معیار های بازنویسی چیست؟ متنی که با توجه به نظریه ای خاص بازنویسی می شود می بایستی مفهوم کلی آن نظریه را به خوبی منتقل کند، سبب کج فهمی نشود و همچنان تمام جزئیات آن را در خود داشته باشد. اینجاست که مهارت بازنویسی از خلاصه نویسی پیشی می گیرد و تفاوت هایش را به رخ میکشد. بازنویسی نظریه در طول پایان نامه بدون توجه به ایده ی اصلی و جزئیات آن عملا نمره ی پایان نامه را پایین می آورد. مجموعه وسیع ایران تایپیست از بزرگترین مجموعه هایی است که برای دهه ها در حوزه ی ارائه ی انواع پایان نامه فعالیت داشته و پیشرفت رو به رشدی داشته است. هم اکنون به عرصه ی بازنویسی انواع پایان نامه قدم نهاده ایم تا قطره ای باشد در دریای علم بیکران!

مهارت های لازم برای بازنویسی چیست؟

بازنویسی، بازی با ساختار پاراگراف ها و توسعه این توانایی چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن عبور کرد. تمرین، تکرار و شناخت مهارت های بازنویسی از مهم ترین مهارت هایی است که هر دانشجو و دانش آموزی می بایستی در صدد فراگیری آنها باشد. در بازنویسی یک اصل مهم و اساسی وجود دارد که تمام مهارت های بازنویسی روی این اصل خلاصه میشود. مهم ترین اصل بازنویسی چیست؟

در بازنویسی:                                                             

"تمام آن چیزی که با آن سروکار دارید پاراگراف است. پاراگراف مفید ترین ارتباط را بین مهارت های بازنویسی تان و متن اصلی برقرار می کند."

بازنویسی چیست؟

مهارت های بازنویسی چیست؟

لازمه ی فراگیری مهارت های بازنویسی چیست؟ لازمه ی یادگیری مهارت های بازنویسی شناخت تکنیک های بازنویسی و تمرین آن هاست. لازم به ذکر است که تمرین کورکورانه و یا به خاطر سپردن تکنیک های بازنویسی، منجر به تقویت این مهارت نخواهد شد. نقش پاراگراف ها در بازنویسی چیست؟ پاراگراف ها ستون های متن اصلی هستند. بدون درک معنی و مفهوم هر پاراگراف نمی توان در امر بازنویسی موفق بود. به یاد داشته باشید درک مفهوم پاراگراف ها از هر تکنیکی تکنیک تر است. مهارت های بازنویسی چیست؟ اما تکنیک های بازنویسی چیست؟ و راهکار های بازنویسی چیست؟

جواب تمام این سوالات در این موارد آمده است:

  1. شناخت اجزای پاراگراف مانند: جمله اصلی پاراگراف، ایده اصلی پاراگراف، جمله جمع بندی پاراگراف
  2. برهم زدن ساختار پاراگراف و چینش مجددا کلمات جدید در قالب جمله های دیگر
  3. بازی با لغات و کلمات مترادف

برای آنکه بتوانید اهمیت این مهارت ها را بهتر درک کنید، کافیست در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید و درخواست نمونه کار بازنویسی کنید و خودتان کیفیت کار را مقایسه کنید. ایران تایپیست از برترین مهارت های بازنویسی بهره می برد تا با کیفیت ترین بازنویسی ها را بهترین زمان ممکن و با مقرون به صرفه ترین هزینه ها برای مشتریان ارجمند ارسال کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متن خلاصه نویسی تایپ تایپ کتاب جهت تولید محتوای سایت

سوالات متداول

فقط کافیست به قسمت لیست خدمات در نوار بالایی سایت مراجعه کنید. جهت رفع هرگونه ابهام در مورد هزینه و یا زمان بازنویسی می توانید با عوامل ایران تایپیست در تماس باشید.

مجموعه ی ایران تایپیست در تمام حوزه ها و شاخه هایی که به بازنویسی مربوط است فعالیت دارد. در دنیای نوین امروزی هیچ قید و بندی برای ایران تایپیست نمی توان قائل شد!

در صادر کردن فاکتور برای مقالات تحصیلات تکمیلی تعداد کلمات مقاله، موضوع مقاله، میزان بازنویسی مقاله و زبان آن و فوری یا عادی بودن سفارش از معیار های اصلی می باشند.

در نگارش پایان نامه به کمک بازنویسی و یا نظریه هایی که به موضوع آن مربوط می شود می بایستی با ترفند و تکنیک بازنویسی آشنایی داشته باشید در غیر این صورت ایران تایپیست آماده ارائه خدمات به شماست.


نویسنده: افشین نادری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/25 ساعت 17:42:18 تعداد بازدید: 35241 امتیاز 3 از 2 نظر

کلمات کلیدی: معنی بازنویسی چیست بهترین سایت بازنویسی چیست بازنویسی مقاله چیست بازنویسی متون چیست مهارت های بازنویسی چیست

دیدگاه کاربران

یه بنده خدا | 1400-9-9 ساعت 10:15:40 امتیاز :

بد افتضاحه

فرزانه جمال زاده | 1400-8-16 ساعت 09:36:41 امتیاز :

ممنون از اینکه بدون ذره ای مغایرت در مفهوم برام بازنویسی کردین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :