سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارشات ترجمه تخصصی زبان آنلاین با نرم افزار انجام میشود؟

نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:36:49 بازدید: 379 امتیاز 0 از 0 نظر

بررسی ترجمه تخصصی زبان آنلاین بارها و به کرات ثابت کرده است با استفاده از نرم افزارها هرگز ترجمه حرفه ای  نمیتوان داشت. متون تخصصی پر از نکات علمی و تخصصی می باشند، اصطلاحاتی در این نوع متن ها به کار برده می شود  در ترجمه به صورت تحت اللفظی معنای کاملا متفاوتی با زمانی دارند که در زمینه تخصصی  در میان کلمات به کار برده می شوند. حتی جملات و عباراتی که در ترجمه متون تخصصی به کار میروند با توجه به انتقال  نکات فنی به صورت عادی و با ترجمه لغت به لغت مفهوم کاملا متفاوتی را می رسانند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرم افزار ها مانند یک لغت نامه عمل می کنند،  معانی تمامی لغات در نرم افزارها درج شده است، وقتی جملات کلمه به کلمه معنی می شوند معنای کلمات درست است؛ اما در شیوایی و سلیسی جملات مشکل به وجود می آید، به صورتی که ترجمه یا روان نیست و مخاطب را جذب نمیکند و یا حتی در بعضی از مواقع مفهوم اشتباهی را می رساند.

سفارشات ترجمه تخصصی زبان آنلاین با نرم افزار انجام میشود؟

سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین

با توجه به چنین حقایقی،  با وجود اینکه ترجمه با نرم افزار بسیار ساده و سریع خواهد بود و میتوان در یک ساعت حجم زیادی از محتواها را ترجمه نمود، ایران تایپیست  تصمیم گرفته است به کیفیت کار ترجمه تخصصی زبان آنلاین خود اهمیت ویژه ای دهد؛ بنابراین با جلب همکاری تعداد بسیاری از مترجمین مسلط به زبانهای گوناگون که در زمینه های مختلفی تخصص دارند، هم کیفیت کار را بالا می برد و هم سرعت کار ترجمه را به طور چشمگیری قابل قبول نموده است.

لذا وقتی کاربران در مقام مقایسه بر می آیند با متون ترجمه شده روان باکیفیتی روبرو میشوند که در مدت زمان کوتاهی نیز ترجمه شده اند. مترجم باتجربه و متخصص هم به زبان مبدا و مقصد تسلط دارد و هم با اصطلاحات تخصصی رشته خود آشنایی کامل دارد، بنابراین می تواند مفاهیم جملات را به صورت  دقیق و سلیسی به اطلاع مخاطب برساند و چون در کنار دانش، تجربه نیز دارد، قطعا سرعت ترجمه تخصصی زبان آنلاین بالا خواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصی باکیفیتترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه متون تخصصی ویژه

سوالات متداول

در ایران تایپیست با توجه به اهمیتی که به کیفیت کار داده می شود، ترجمه به وسیله مترجمین متخصص انجام می شود.

اگرچه در ظاهر سرعت ترجمه با نرم افزار بالا  به نظر می آید؛ اما با توجه به ترجمه لغت به لغت جملات بعد از ترجمه ویراستاری متخصص نیاز است که خود بر زمان ترجمه می افزاید.

در ایران تایپیست با توجه به اهمیت کیفیت کار و سرعت انجام آن، از همکاری مترجمین متخصص استفاده می شود.

در نرم افزار از سیستم کمک گرفته می شود و کیفیت ترجمه تحت تاثیر سرعت قرار می گیرد، در حالی که مترجمین زمان صرف نموده و سعی در تحویل کاری باکیفیت و سریع دارند، لذا به طبع هزینه بیشتر است.


نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:36:49 تعداد بازدید: 379 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار ترجمه تخصصی برنامه ترجمه تخصصی آنلاین سایت ترجمه تخصصی آنلاین ترجمه تخصصی آنلاین زبان خارجی نرم افزار ترجمه تخصصی زبان خارجی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :