چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:35:23 بازدید: 532 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی زبان آنلاین خدمت رسانی به روشی است که برخلاف روشهای سنتی شما را از مراجعه حضوری بی نیاز کرده است. در این روش دیگر نیاز نیست شخصی رنج  رفت و آمد در خیابان های شلوغ و پرترافیک را به جان بخرد و یا کار ترجمه خود را به افراد بی تجربه و تازه کار بسپارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی چه زبانهای به صورت آنلاین پذیرش میشود؟

ترجمه تخصصی زبان آنلاین ایران تایپیست به همه افراد در هر جای ایران این امکان را داده است تا هر متنی را که به ترجمه نیاز دارد، به مترجمین متخصص بسپارد و ترجمه صحیح، دقیق و سلیس به دست آورد.

 اینترنت و دنیای مجازی سبب شده است که حتی کودکان نیز بدانند جهان به ایران ختم می نشود و در این دنیای بزرگ انسانهای با زبان های مختلف زندگی می کنند. وقتی چنین واقعیتی مورد پذیرش همگان میشود دیگر کسی نمی تواند تصور نماید در این جهان بدون مراوده و برقراری ارتباط، بدون تبادل اطلاعات، بتوان در راستای رشد و توسعه یک کشور گام برداشت. لذا به ناچار تمامی آدم ها بر روی این حقیقت توافق دارند که شرط رشد کردن تنفس در آسمان پهناورتر است.

به همین دلیل در ایران تایپیست این امکان فراهم شده است که ترجمه تخصصی زبان آنلاین برای بیش از 32 زبان زنده دنیا انجام شود. در این سایت افراد با تخصص های گوناگون به  کار ترجمه مشغول هستند، این افراد  قادر هستند در زمینه تخصصی خود متون  را به زبانهای مورد نظر ترجمه کنند.

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

هزینه ترجمه تخصصی زبان آنلاین

تخصص در کنار تسلط به زبان مورد نظر یکی از دلایل اصلی  تضمین کار مترجمین این مجموعه می باشد، بنابراین تمامی  متون و فیلم ها و پادکست ها به صورت آنلاین جهت ترجمه به زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، عربی، آلمانی، ترکی و سایر زبان های زنده دنیا پذیرفته میشود.

شاید برای مقالات و متون علمی بیشتر زبان انگلیسی برای ترجمه در نظر گرفته میشود؛ اما در دنیای صنعت و تجارت ترجمه تخصصی درست به زبان های مختلف، جایگاه مستحکم تری دارد؛ زیرا کالاهای مختلف وارداتی ، نوشته ها و راهنما ها و کاتالوگ ها و...  نیاز دارند به دقت و سلیس ترجمه شوند و یا جهت صادرات و فروش کالاها نیاز است  از پوستر تا برچسب روی محصولات و قراردادهای تنظیم شده به زبان مقصد ترجمه  شوند، لذا باید متذکر شد به غیر ترجمه فارسی و زبان انگلیسی به هم، زبانهای فارسی به زبان های دیگر نیز باید ترجمه شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین از طریق تلگرام و واتس آپ وجود دارد؟

ترجمه تخصصی زبان آنلاین در زمینه های مختلف، خدمتی است که افراد در هر کجای کشور ممکن است به آن نیاز پیدا کنند. تحصیلات و رشته های دانشگاهی، اکنون در سراسر کشور هر روز افراد بیشتری را با علم و تخصص گره می زنند؛ اما باید پذیرفت تمامی این افراد به زبان های خارجی تسلط ندارند و نیاز به استفاده از خدمات ترجمه تخصصی زبان آنلاین دارند.

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

روش ترجمه تخصصی زبان آنلاین

از سوی دیگر حتی در دورترین نقاط کشور نیز افراد مشغول به تولید هستند، کارخانجات و کارگاه های بزرگ و کوچک و مشاغل خانگی همگی تولیدکنندگانی هستند که باید با فروش محصولات خود به دنیای خارج از کشور، کار خود را رونق دهند و یا مواد اولیه و دستگاه هایی را وارد کنند که به تولید کمک نماید؛ بنابراین همه نیاز به خدمات تخصص ترجمه دارند.

اما بسیاری از این افراد زمان لازم را برای مراجعه به مراکز معتبر ترجمه ندارند و یا فاصله زمانی آنقدر زیاد است که مترجم خوب در دسترشان قرار نمی گیرد؛ لذا بهترین راه برای خدمات رسانی به تمامی افراد، ثبت سفارش ترجمه در تلگرام و واتس اپ ایران تایپیست می باشد.

دنیای مجازی و اینترنت فرصتی را فراهم نموده که سرعت سفارش و امکان سفارش فوری فرصت برابر را در اختیار همگان قرار می دهد. تلگرام و واتس آپ برنامه هایی هستند که هر کدام از آنها در گوشی های هوشمند اغلب افراد نصب شده است  و افراد به وفور و روزانه از آنها استفاده می کنند.

 این برنامه ها شبانه روز به وسیله اینترنت در دسترس هستند و در کنار سرعت، به کاربران ایران تایپیست این امکان را داده اند بتوانند  حجم بالای سفارشات را با این برنامه ها به راحتی ارسال کنند.

 باید قبول کرد تکنولوژی و اینترنت بسیاری از محدودیت ها را برداشته اند، لذا مترجمین میتوانند در دورترین روستا ها در خانه خود بنشینند و متن هایی را ترجمه نمایند که کاربرای در ان سوی ایران به ایران تایپیست سفارش داده اند.

آیا هزینه ترجمه تخصصی زبان آنلاین و حضوری متفاوت است؟

ترجمه تخصصی زبان آنلاین توانسته نظر عده بسیار زیادی را جلب نماید؛ زیرا در هنگام محاسبه هزینه، تفاوتی با روش سنتی حضوری ندارد؛ اما مزایایی دارد که برای افراد، بسیار این روش را جذاب نموده است. سال های نه چندان دور افراد وقتی متنی برای ترجمه داشتند چاره ای جز مراجعه به دارالترجمه ها و... به صورت حضوری نداشتند، پیک هایی برگه ها را منتقل می نمودند و یا شخص راه بسیاری را می پیمود.

 از سوی دیگر افرادی که در نقاط دور افتاده کشور مانند روستاهای دور افتاده بودند  و یا در مناطق مرزی زندگی می کردند هرگاه نیاز داشتند اسناد معتبر و بسیار مهمی چون یک پرونده پزشکی، یک قرارداد فروش و یا خرید یک دستگاه و یا کالا را ترجمه کنند یا به مترجم دسترسی نداشتند و یا مترجم باتجربه و حرفه ای در دسترس نبود.

در بسیاری از شهرهای کوچک مترجم زبان هایی مانند چینی و کره ای و... اصلا وجود نداشت. تنوع مترجم کم بود. از ترجمه های لغت به لغت استفاده می شد که با توجه به اصطلاحات خاص و تخصصی و دستور زبانهای متفاوت در اغلب اوقات نتیجه غیرقابلی را رقم می زد.

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین

اما حال با توجه به پوشش زبانهای زنده دنیا و به کارگیری مترجمینی ماهر و متخصص از سراسر کشور که به صورت دورکار با ایران تایپیست همکاری می کنند، به طبع  ترجمه تخصصی زبان آنلاین هم در جهت کارآفرینی گام برداشته است و هم امکان دسترسی به ترجمه ای مورد قبول را فراهم کرده است.

 هزینه روش ترجمه تخصصی زبان آنلاین و حضوری متفاوت نیست؛ اما در مجموع با توجه به سفارش سریع و بدون دردسر روش انلاین در وقت صرفه جویی می گردد و با توجه به عدم نیاز به حضور فیزیکی در نتیجه هزینه ای بابت ارسال سفارش به صورت فیزیکی معنا نخواهد داشت، هزینه رفت و آمدی برای سفارش دهنده انجام نمی شود. بدین ترتیب وقتی به صورت کلی این دو روش مقایسه می شود برای مخاطب کاملا مشهود است که روش انلاین نسبت به روش حضوری مقرون به صرفه تر می باشد.

سفارشات ترجمه تخصصی زبان آنلاین با نرم افزار انجام میشود؟

بررسی ترجمه تخصصی زبان آنلاین بارها و به کرات ثابت کرده است با استفاده از نرم افزارها هرگز ترجمه حرفه ای  نمیتوان داشت. ترجمه تخصصی پر از نکات علمی و تخصصی می باشند، اصطلاحاتی در این نوع متن ها به کار برده می شود  در ترجمه به صورت تحت اللفظی معنای کاملا متفاوتی با زمانی دارند که در زمینه تخصصی  در میان کلمات به کار برده می شوند. حتی جملات و عباراتی که در متون تخصصی به کار میروند با توجه به انتقال  نکات فنی به صورت عادی و با ترجمه لغت به لغت مفهوم کاملا متفاوتی را می رسانند.

نرم افزار ها مانند یک لغت نامه عمل می کنند،  معانی تمامی لغات در نرم افزارها درج شده است، وقتی جملات کلمه به کلمه معنی می شوند معنای کلمات درست است؛ اما در شیوایی و سلیسی جملات مشکل به وجود می آید، به صورتی که ترجمه یا روان نیست و مخاطب را جذب نمیکند و یا حتی در بعضی از مواقع مفهوم اشتباهی را می رساند.

با توجه به چنین حقایقی،  با وجود اینکه ترجمه با نرم افزار بسیار ساده و سریع خواهد بود و میتوان در یک ساعت حجم زیادی از محتواها را ترجمه نمود، ایران تایپیست  تصمیم گرفته است به کیفیت کار ترجمه تخصصی زبان آنلاین خود اهمیت ویژه ای دهد؛ بنابراین با جلب همکاری تعداد بسیاری از مترجمین مسلط به زبانهای گوناگون که در زمینه های مختلفی تخصص دارند، هم کیفیت کار را بالا می برد و هم سرعت کار ترجمه را به طور چشمگیری قابل قبول نموده است.

لذا وقتی کاربران در مقام مقایسه بر می آیند با متون ترجمه شده روان باکیفیتی روبرو میشوند که در مدت زمان کوتاهی نیز ترجمه شده اند. مترجم باتجربه و متخصص هم به زبان مبدا و مقصد تسلط دارد و هم با اصطلاحات تخصصی رشته خود آشنایی کامل دارد، بنابراین می تواند مفاهیم جملات را به صورت  دقیق و سلیسی به اطلاع مخاطب برساند و چون در کنار دانش، تجربه نیز دارد، قطعا سرعت ترجمه تخصصی زبان آنلاین بالا خواهد بود.

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

زمان ترجمه تخصصی زبان آنلاین

تحویل سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین چند روزه است؟

ترجمه تخصصی زبان آنلاین  در ایران تایپیست با توجه به تعداد بالای مترجمین دورکار این مجموعه، توانسته به صورت بسیار محسوسی نسبت به رقبا از مدت زمان انجام کار بکاهید.

 در این مجموعه سفارشات در هر حجم و موضوعی که سفارش داده شوند امکان انجام کار به صورت فوری را نیز دارند. در حالت عادی کار بر اساس زبان مبدا و مقصد، محتوا و تعداد کلمات بررسی شده و به صورت استاندارد زمانی برای آن تعریف می گردد، البته همیشه سعی بر انجام سریع کار می باشد تا کیفیت و سرعت بالا به عنوان دو مزیت رقابتی برای ایران تایپیست و ترجمه تخصصی زبان آنلاین آن به شمار رود.

 اما با توجه به اینکه همیشه کسانی هستند که به صورت فوری نیاز به تحویل کار ترجمه دارند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوان حتی یک روزه کار را تحویل داد. در همین راستا نیز مترجمینی که در این مجموعه مشغول به کار هستند تخصصی فعالیت می کنند؛ زیرا آگاهی کامل مترجم با مفاهیم و اصطلاحات تخصصی ترجمه سبب می شود سرعت و کیفیت کار به صورت بسیار قبل توجهی بهبود یابد.

 البته در کنار تخصص، مترجمین با دستور زبان و آیین نگارش و کلمات هر دو زبان مبدا و مقصد نیز به صورت عمومی آشنایی بسیار خوبی دارند. باید پذیرفت تجربه کاری و استمرار در ترجمه، خود در سرعت انجام کار و کیفیت آن نیز اهمیت دارد و نشان داده است که حتی سبب می شود کار زودتر از زمان موعود نیز تحویل داده شود.

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

البته قابل ذکر است در این میان، گام دیگری که این مجموعه برای ترجمه تخصصی زبان آنلاین سریع و درست برداشته است   متعهد کردن مترجمین  به تحویل به موقع کار می باشد. با توجه به مدت زمانی که برای هر پروژه تعریف می گردد وقتی کار به مترجم ارجاع شد، زمان تحویل پروژه به او ابلاغ می شود و  کار پیگیری می گردد که به موقع تحویل داده شود. لذا کار به موقع و سریع تحویل داده می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه تخصصی رشته های دانشگاهیراهنمای سفارش آنلاین ترجمه

سوالات متداول

بله، در خدمات تخصصی ایران تایپیست هر کاتالوگ و بروشوری در زمینه های مختلف قابل ترجمه به زبان آلمانی می باشد.

 خیر هزینه سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین  با  واتس اپ و تلگرام با روش حضوری تفاوتی ندارد.

هزینه ترجمه تخصصی زبان آنلاین فارغ از روش ثبت سفارش بر اساس زبان، تخصص و تعداد کلمات، محاسبه و براورد می شود.

در ایران تایپیست با توجه به اهمیتی که به کیفیت کار داده می شود، ترجمه به وسیله مترجمین متخصص انجام می شود.


نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:35:23 تعداد بازدید: 532 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی زبان خارجی آنلاین ترجمه تخصصی متون زبان خارجی آنلاین ترجمه تخصصی آنلاین بهترین سایت ترجمه تخصصی زبان آنلاین ترجمه تخصصی آنلاین ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :